RIP

 
Så finns inte Brasse med oss längre....
Fem myror är fler än fyra elefanter  minns man ju..... och hans ständiga kommentar " fel, fel, fel !!"
Han har ju gjort så mycket annat också... och  inte minst så minns man hans mjuka framtoning.
 
Ha det så bra på andra sidan Brasse !!
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej es!
Känns det som om choklad kan framkalla mina finnar?
Kram

2 Anonym:

skriven

Hej es!
Ser du om jag och min sambo kommer att få barn?
Kram

3 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Du brukar ju kunna se saker, även "medicinska" saker tycker jag du är bra på att se, Du har iallafall haft rätt om de jag tidigare frågat!
Ser du om chansen finns att jag skulle vara gravid just nu?
Kram

4 sus:

skriven

hej

ja. vem mins inte .........

skönt att gå över jag längtar ibland....

men jag ska inte jag har sonen....

idag har jag frångått mina principer och dövat mig med alcohol...........

haft ångest hela dagen skönt när det släpper.....

love sus

5 Susan:

skriven

Vissa människor tror man ju att alltid ska finnas, Brasse va ju en av dom 😢

6 S:

skriven

Kommer jag möta en ny kille snart, någon jag inte träffat på förut? Som kommer behandla mig bra och verkligen visa att jag är det han också behöver?
Eller kommer det dröja? Kram!

7 Lite medvind?:

skriven

Hej E. Ser du några positiva händelser i höst och vinter efter ett tufft år? Kan du nämna nått?
Många kramar

8 Carina ST:

skriven

Verkade nöjd med sitt liv och slapp bli sjuk. Kanske det var precis så han ville ha det. Minns att jag spelade Brasse i skolan på roliga timmen i mellanstadiet. Då vågade jag spela ut med humor. Sen tog blygheten över helt i några år. Evas syster, i fem myror, vikarierade en tid som lärare i min klass då under mellanstadiet. Vi var mäkta imponerade. Det var det närmaste en kändis man kunde komma i min lilla by i skåne :)
Kram, Carina.ST

9 sus:

skriven

hej

käära fina esmeralda såg årligt om det finns något jag kan göta för att han ska ångra sig

love sus

10 Anonym:

skriven

hej

kära fina esmeralda såg ärligt om det finns något jag kan göra för att han ska ångra sig

love sus

11 Regndroppen:

skriven

Hej Es!

Känner jag min livskamrat&ser du hur vi träffas?
kramiz:)

12 Moonshade:

skriven

Vad rör sig i hans tankar när det gäller mig?

13 Skorpan:

skriven

Javisst, myrorna var fler än elefanterna :) o fel var det ju också. Varför vill han inte bli ihågkommen? Har inte läst något om detta... Es, är det nu så att jag blir tvungen o sköta mitt sexliv alldeles själv eftersom mannen inte är på väg in i mitt liv på en tid?! Äsch då, jag som hade hoppats på någon sorts händelser mellan lakanen ;)...
Hoppas Helsingborgsdagen var bra o vädret också.
Kram Skorpan

14 anki:

skriven

Gokväll Es

Ja fel fel fel att han skulle gå så tidigt, man är ju uppväxt med honom ..., men nu har dom bra roligt i andevärlden med Robin och Brasse och all den kärlek de tillför

Läste ikapp och va bra beskrivet av dig om andlighet!
Känner som att jag förstår djur, har väldigt lätt att konnekta med djur ...
Är det något jag ska "spinna" vidare på ?
Ha en fortsatt härlig Lördakväll
Kram Anki

15 Tanten:

skriven

Vill bara instämma med dig Esmaralda: ha det så bra på andra sidan Brasse och tack för allt roligt du gett oss.

Kram

16 Lillis:

skriven

R.I.P. Han var duktig . Vila i frid Brasse.Kram

17 Anonym:

skriven

Hej!

Vilka färger har hen på sin hår som tycker jag är söt

18 Ensam:

skriven

Hej Esmaralda! Finns det hopp om nya vänner gemenskap och jobb i mitt liv inom det närmaste året??

kram

19 lotta:

skriven

Fina Brasse! känns märkligt på något vis att intervjun handlar mycket om döden och avslut.Han verkade vara en jordnära person.Uppfattar han den saknad och kärlek han får nu är han förvånad!
Jag vill ha ett nytt jobb ,känns det som jag ska få det?

20 Butter:

skriven

Det var verkligen sorgliga nyheter :( tyckte mycket om honom, Brasse kommer vara saknad!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: