Inga kommentarer...

 
Inga kommentarer... Jonahs filmsnutt talar för sig själv !!
 
Här hos mig är det full rulle... goda vänner kommer & grillar ikväll och tack o lov för att jag har två stora matbord utomhus... för sonen har också inviterat gäster ikväll han också... förutom de gästande milutärerna  så blir de ett gäng på 7-8 stycken och ska ha spelvkäll. Gammeldags spel.. ingen dator....
 
Kram
1 Körkort:

skriven

Es, det känns inte lika omöjligt att ta körkort nu och jag vill verkligen klara uppkörningen som jag har ny i augusti.. Får du några positiva vibbar? Kram!!

Svar: Ja, du har god chans att klara uppkörningen och gör du inte det mot förmodan.. då är du nära och klarar det snart.. jag ser dig med körkort och jag ser dig köra på egen hand..kram :)
Esmaralda

2 Angelica:

skriven

Hej Es det var ett tag sen nu jag var inne o läste på din blogg :) hoppas du har det härligt! Behöver ditt råd nuu ! Kommer jag hitta en lösning på mitt boende ? Ska jag vara tillsammans m mannen jag träffar o som e ett ex vi har gjort slut ett antal gånger ? Kramar

3 Anonym :

skriven

Hur ska jag göra? Behöver råd för att ta mig ur min situation!!!
Vem ska jag välja??

Svar: Välj ingen just nu.. ta en paus... en timeout från alltsammans... sedan ser du klarare.. kram :)
Esmaralda

4 💙:

skriven

Blir jeg å reise til han i helga?

5 anonym:

skriven

Hej ez! Blir "resan" bra? Kommer min vän att ångra att hon följde med? Kram

Svar: Resan blir bra och jag tror inte din vän ångrar sig.. kram :)
Esmaralda

6 Anonym:

skriven

Ja, man sörjer med den unge pojken, att han skall behöva ha det så svårt och vara så utsatt. Satt och tittade med hjärtat i halsgropen och följde det som han skrivit. Och VILKEN GLÄDJE när han visade sina sista lappars texter och fick se styrkan han ändå hade kvar inombords. Han går igenom en tuff fas i livets skola. Hoppas att det lättar snart och att han inte behöver ha det så här så länge till. Tack för att du visade detta.

Kram

7 Angeli:

skriven

Fan vad jobbigt att se...

Ta hand om varann och bry er om!! Lägg er i om ni ser något som inte ser bra ut eller känns fel!
Gör något!

Kram Esmaralda och ha en rolig spelkväll på det gamla riktiga viset! :)

8 Fick positiva besked idag!:

skriven

Hej Es!
Glad tjej idag fick positiva besked idag, så kul!!
En annan fråga:

Jag känner av hans närhet, kanske lite mysko:)
Har jag chans på honom o kommer han höra av sig?

Kram
Är glad för min bordsfläkt:)

9 JennieH:

skriven

Hej! Jag undrar om tvillingsjäl och själsfrände är samma sak? Kram

10 Anonym:

skriven

Finns det någon i min vänskapskrets som jag inte kan lita på? P, L eller är det någon annan? Eller har jag lyckats rensa dom mest elaka/osanna? Kram

11 Helena Ir:

skriven

Åh,himmel vad rörande..mina tårar
sprutar för denna pojke..
Vilken klump jag fick i halsen..
Man vill ju bara trösta,och säga att:
Det blir bra!

Oj,,oj..

Kram

12 💙:

skriven

Blir jeg å reise til han og være med han i helga?

13 Annadina:

skriven

Har alltid haft otur gällande kärlek, de jag har gillat känner inte samma sak för mig, de blir upptagna och jag känner mig misslyckad och ensam, vill ingen ha mig...
Har väll lärt mig att acceptera situationen, men man längtar såklart efter den där speciella personen. Kan bara önska att jag stöter på honom snart!

14 Zwezia :

skriven

Es, han vill så mycket men han håller tillbaka! Jag vet att han vill på sätt och vis dela sitt liv med mej. Men jag tror han ser för mycket "hinder" på vägen?! Jag läser av han som en öppen bok och det gör ont i mej att se vad han har att brottas med. Jag vet att det kanske finns någon bättre där ute för mej men jag vet i mitt hjärta vad jag vill ska hända. Jag vill att han ska ta mej i sina armar och säga att han inte kan leva utan mej! Kommer det bli så tror du?! Kramar från en kär å galen tjej:-)

15 Zwezia :

skriven

Es, han vill så mycket men han håller tillbaka! Jag vet att han vill på sätt och vis dela sitt liv med mej. Men jag tror han ser för mycket "hinder" på vägen?! Jag läser av han som en öppen bok och det gör ont i mej att se vad han har att brottas med. Jag vet att det kanske finns någon bättre där ute för mej men jag vet i mitt hjärta vad jag vill ska hända. Jag vill att han ska ta mej i sina armar och säga att han inte kan leva utan mej! Kommer det bli så tror du?! Kramar från en kär å galen tjej:-)

16 sus:

skriven

hej

tror du att resan/utflykten kommer att göra att jag ser klarare?

sus

17 Alias:

skriven

Hej es, jag har mått mycket bättre från ditt föregående svar sen ett tag tillbaka. Men jag måste fråga dig om han saknar mig och tänker på mig så som jag kan göra ibland. Det hade varit underbart snällt om du svarar /Din trogne läsare

18 sus:

skriven

hej

vilken fruktansvärt hemsk film............

jag vill bara krama om honom länge, vart är de vuxna?

ingen ska behöva ha de så..............

love sus


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: