Besök från andevärlden....

 
Nån som minns Jönsson ? Min fina katt.. eller rättare sagt sonens katt.. som blev ihjälkörd här på lilla grusgatan utanför huset  en midsommar för ett par år sedan.
 
Jag har inte sett så mycket av honom sedan dess.
 
Har skymtat honom ibland på avstånd eller i yttre synfältet men ingenting konkret - förrän igår kväll.
Jag hade nyss varit ute på kvällspromenaden med Mannabonne Glenn.. och slagit mig ner i fåtöljen på verandan med ett glas vin... när  en varelse med otrolig vighet hoppar ner från taket och landar på  fotpallen.
 
Varelsens konturer blir tydligare - och vips är det  exakt som han såg ut...katten Jönsson... och han gnuggade huvudet mot min fot..spann  som en bilmotor och  sen satte han sig tillrätta och började tvätta pälsen.
 
Han hade ingameddelandet att lämna.. inga varningar... ingenting sådant
 
Han kom bara för att säga  hej... och det uppskattas !
 
 
 
Besöket kändes längre än det var.. andebesök är ofta över på ett par sekunder men känns som minuter.. och så var han puts väck igen. Fine goe lille Jönsson.
 
Han gillade hundar och skulle aldrig få för sig att vara elak mot Mannabonne Glenn... och lite otur var det allt att Mannabonne snarkade i TV soffan när detta hände.. jag är ju  lite nyfien på hur han hade reagerat mot besökaren...
Kram
 
1 cc:

skriven

Vad fin berättelse om en andekatt! Kära Es, har en månad av ensamhet framför mig, kan du ge mig ett råd eller en lösning på mitt eviga ensamhetsproblem som jag alltid kämpar med? Väldigt tacksam för svar! Kram!

2 Tösabiten:

skriven

Hej E! kan du se ifall jag får träffa hans familj och i vilket sammanhang det kan vara och när (nu till sommaren, höst eller vinter typ)? kram <3

3 Dol:

skriven

Hej es!
Snälla svara på det här...
Igår så träffade jag äntligen på honom efter 1 års väntan! Det kändes så konstigt att se honom, han var annorlunda på något sätt!
Blev han glad/berörd av mötet? Finns det några känslor kvar?
Kramiss

4 Anonym:

skriven

Godmorgon ES!
En fråga, Menade han vad han sa, att vi inte kan vara vänner längre? Ser det ut som om vi inte kommer höras mer nu?
Kram

5 Anonym:

skriven

Hej esmaralda!
Finns det intresse från hans sida?
Kram

6 sus:

skriven

hej

fantastiskt när det händer skulle vilja att min mamma var tydligare med sina besök särskilt när man har det tungt.

jag ger inte upp

sus

Svar: Bra, och du ska inte ge upp. Hon besöker dig ofta och försöker trösta... gör vad du kan för att öppna upp lite mer och ta emot.. kram :)
Esmaralda

7 MolyD:

skriven

En av mina döttrar ska gifta sig nästa år. Det blir vansinnigt roligt.
Hade varit mysigt om jag då hittat min kärlek.
Har väntat i många år nu och tänk vilken dubbel lycka att slippa vara singel på hennes bröllop.

Har jag en partner då?
Kram

8 Anonym:

skriven

Hej es!
Nu är jag rädd att jag känner mig missuppfattad! Ser han mig som en "oärlig" person? Vill inte han ska tycka illa om mig...
Kram

9 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Har haft några jobbiga år nu och undrar om du kan se om det kommer att vända för mig snart? Ser du ngt positivt komma in i mitt liv?
Kram La

10 Blessed :

skriven

Förhoppning får min katt för sig att göra detsamma den dag han går över till andra sidan.

Ser du möjligtvis om mannen även har haft mig i tankarna under helgen? Skulle han bli glad om jag hörde av mig ytterligare?

Kram på dig

11 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda! Jag hoppas att mina döda katter hälsar på mig ibland.. saknar dom. vågar jag känna hopp inför framtiden??? just nu känns allt hopplöst.

kram

Svar: De tittar till dig.. och känn hopp.. saker och ting löser sig.. kram :)
Esmaralda

12 Miltons mamma:

skriven

Visst minns vi Jönsson 😀 Han försvann för två år sedan, ganska precis har jag för mig. Liten 💖Kommer ihåg att jag fick känslan att något hänt. Vad hade jag ingen aning om.

Måste ta tillfället i akt och fråga om det var Milton jag såg i ögonvrån för ett par dagar sedan?

Stod i köket, bredde mackor. Hundarna fjompar runt på golvet (vänster om mig) Tyckte sedan att jag anade Milton i ögonvrån, knata ut från köket. Det var så pass att jag hajade till och gick och kollade. Jag SÅG inte, mer skönjade honom.

Inbillning eller var mitt ❤️❤️❤️❤️❤️ på besök???

Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR dig Milton 😘 😃

Kram

Svar: Inte alls inbillning.. han var där.. men det är han ju ganska ofta:) Kram :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

Åh, tårarna började rinna igårkväll.. Gick in i en affär och de spelade Michael Jacksons låt, jag går i en annan affär och där finns en bh topp där det står This is it.. Och det sista jag såg på tv var Michael Jackson dokumentär.. Tårarna började rinna om 6 månader skulle vi ha 5 år tillsammans men han har flickvän och jag är ensam.. Detta kändes som ett tecken.. Var det de?

Sen Mitt ex vill helt plötsligt träna mig.. I flera år har han sagt nej. Varför nu helt plötsligt?

14 Susan:

skriven

Måste va härligt att få uppleva besök av dom som lämnat detta liv o se att dom mår bra 💜

Har lite svårt att förstå att jag verkligen kommer att möta kärleken...o tvivlar på det emellanåt (sorry Es) men magkänslan säger mig att det kommer att ordna sig😉..ska försöka hia mig litta bara😄..även om det e svårt!!

Kram

Svar: Ja, du ska göra det du känner att du vill göra.. det är viktigt..kram :)
Esmaralda

15 Anonym:

skriven

Hej es!
Nu har det hänt lite mer saker... Nu ber han mig ta mina grejer och flytta, han är så sjukligt svartsjuk!
Är detta slutet för oss?
Kram

16 Adad:

skriven

Hej ezmeralda
Ser du något som kommer utmärka min soulmate utseendemässigt? När möta vi? Längtar...

17 S:

skriven

Hej ezmeralda
När möts vi? Längtar...

18 Anonym:

skriven

Hur många % chans att jag träffar en bestående kärlek under 2014? Kram

19 Skorpan:

skriven

Dina upplevleser är så häftiga Es!. Hade du på ON -knappen, eller satt du bara som vanligt där i fåtöljen? Nåja, jag har ju själv inte alls praktiserat detta, att föröka öppna mig och då är det ju onödigt att ens drömma om att få kontakt ;).

Tänkte på receptet ditt från igår Es. Det är väl ingen skillnad vad du använder för sorts potatis, man tager vad man haver, eller hur? Då kanske det smakar bättre?

Undrar, igen, om du ser något kring min bil. Blir det höga kostnader för servicen o går den igenom besiktningen? Förlåt mitt tjat....

Önskar alla en trevlig söndag!
Kram Skorpan

Svar: Den här gången bara satt jag där,.. men hade jag snabbt tryckt på OFF knappen hade bilden försvunnit. Ja, mixtra lite med receptet som du tycker !! All idé att använda ingredienser som man tycker om.. kan tänka mig att blanda vanlig potatis & sötpotatis... vad det gäller bilen så ser det ut som om någonting hänger upp sig.. inget som är särskilt dyrt.. men ändå.. kram :)
Esmaralda

20 Flytt:

skriven

Hej Flyttar vi en gång till innan årets slut eller dröjer det? Flyttar vi ihop med någon då eller flyttar vi själva? Kram

21 Crazy catlady:

skriven

Jönsson minns jag! Vad härligt att fortfarande få stunder med sina gamla, saknade husdjur :-)

Hur blir reaktionen om jag tar första steget?

Kram

Svar: Inte så stark reaktion.. det blir att ta det långsamt.... ta steget "snyggt".. kram :)
Esmaralda

22 Drutten:

skriven

Hej Es! Ooh vad mysigt att få besök av sina änglahusdjur. Saknar alla mina missar :( Tuffe goe C, Vackra och mysiga M, Lilla söta Tn och härliga T. Har också haft en cocker spaniel P - som var en underbar familjehund och söt som Lady :) Ibland har jag kännt att C funnits i min närhet, kan det stämma ??
Kram Drutten

Svar: Ja det kan absolut stämma... kram :)
Esmaralda

23 Duvan :

skriven

Hej E!

Jag undrar ser nu någon varning i min nästa familj ? Hur går det för pappa att vara själv! Är livrädd nu då jag drömt om tänder och min mamma dog och nu drömde jag om tänder igen .... Jag är livrädd! Snälla svara mig ser du någon varning ???

24 Anonym:

skriven

Hej E!

Jag undrar ser nu någon varning i min närmaste familj ? Hur går det för pappa att vara själv! Är livrädd nu då jag drömt om tänder och min mamma dog och nu drömde jag om tänder igen .... Jag är livrädd! Snälla svara mig ser du någon varning ???

Svar: Nej ingen varning kommer upp så här spontant.. kram :)
Esmaralda

25 mwk:

skriven

Önskar jag fick besök sådär men skulle nog bli så rädd av det. Så de håller sig nog borta av välmening mot mig:):)

Esmeralda, nu har jag fått en kärleksförklaring jag inte vet hur jag ska hantera. Förvirrad. Analyserar. Längtar. Tvivlar. Tänker på ramsan "Kära en kort minut
eller vänner livet ut"
Får du någon känsla om oss.......????????

Ha en underbar dag
Kram:)

26 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt i mitt liv snart? Kram

27 Laila:

skriven

Hej!

Jag har precis träffat DEN underbara mannen i mitt liv. Vi har träffats när vi hinner och kan och det känns så jättebra....men...varför är han så försiktig när han närmar sig mig? Har han inget intresse eller är han bara blyg? Är han kär i mig? Vågar inte fråga honom...riktigt än...undrar nu vad du kan se?

Är så förtjust i honom!!! ( hoppas att han känner samma sak )

Kram från en kvinna som hoppar på rosa moln ;) :).

28 Anonym:

skriven

Hej!
Måste vara härligt att få en liten hälsning då och då och kanske också skönt att det inte alltid behöver vara med ett budskap utan just bara en "visning".

Själv skulle jag vilja ha någon form av varsel eller besked om vilken väg jag ska ta framöver i vårt äktenskap. Har semester just nu och då prövas man lite extra.

Kram💕

Svar: Så sant.. följ din tankekedja... snart vet du.. kram:)
Esmaralda

29 A:

skriven

Hej E! Är han verkligen helt och hållet lycklig? Han dyker ständigt upp i drömmar. Är det något han saknar?

30 Skorpan:

skriven

Tack för svaret Es!
Bra att bli förvarnad :).
Ska berätta hur det gick med bilen,
då allt är gjort...
Kram Skorpan

31 Anonym:

skriven

Godmorgon ES!
En fråga, Menade han vad han sa, att vi inte kan vara vänner längre? Ser det ut som om vi inte kommer höras mer nu?
Kram

32 adad:

skriven

förlåt att jag tjatar men vill verkligen veta..

Ser du något som kommer utmärka min soulmate utseendemässigt? När möts vi? Längtar...

kramar:)

33 Anonym:

skriven

förlåt att jag tjatar men vill verkligen veta..

Ser du något som kommer utmärka min soulmate utseendemässigt? När möts vi? Längtar...

kramar:)

34 Nelly:

skriven

Hej Esmeralda!

Vad mysigt! Jag märker aldrig av några besök, men det kanske beror på att jag inte är mottaglig.

Jag har en kanske lite tramsig fråga: jag har tappat en liten diamant och jag har letat och letat men kan inte hitta den. Har du några tips? Kommer jag att hitta den?

35 Jossan :

skriven

Åh, tårarna började rinna igårkväll.. Gick in i en affär och de spelade Michael Jacksons låt, jag går i en annan affär och där finns en bh topp där det står This is it.. Och det sista jag såg på tv var Michael Jackson dokumentär.. Tårarna började rinna om 6 månader skulle vi ha 5 år tillsammans men han har flickvän och jag är ensam.. Detta kändes som ett tecken.. Var det de?

Sen Mitt ex vill helt plötsligt träna mig.. I flera år har han sagt nej. Varför nu helt plötsligt?

36 Tösabiten:

skriven

Hej E! kan du se ifall jag får träffa hans familj och i vilket sammanhang det kan vara och när (nu till sommaren, höst eller vinter typ)? kram <3

37 Helena Ir:

skriven

Vad fint att din katt tittade in :)
Jag har ett minne av att Jönsson flyttat
till "andra sidan" för 2 år sedan när jag
hittade till din blogg..

Tänker på det här med ON o OFF knappen,
inte alltid så lätt att veta hur den ska
vara inställd..
I början på min semester kände jag mig oerhört
stressad av att vara ON..tyckte jag kände av
en hel del jobbiga energier från folk..
Men efter några dagar gick det över..
Tänker lite så här : Att det kanske gynnar mig
ha en knapp som är mer på ON.
Jag vet,det låter hur konstigt som helst..
men kan inte förklara det bättre :)

Kram :)

38 Lilia:

skriven

Så fin han var. Jag kom så väl ihåg när det hände, är det verkligen ett par år sedan.Jag har själv mist katter på det viset och det är så sorgligt. Ett litet ögonblicks verk.
Ser du om min vän har känslor för mig?.

39 Annelie :

skriven

En liten Söndagshälsning till er alla, ha en riktig njutbar dag! ☀
Nix, ingen sol idag heller.. Nyinhandlad pocket och korsord blir det i soffan idag! :)
Kram :) ☀

40 Vonnami:

skriven

Hej!
Kan du se om jag träffar någon man igen?. Är 60 år och skulle så gärna vilja träffa någon som känns rätt för båda?. Finns han?.

Svar: Ja han finns och han kommer in i ditt liv..kram :)
Esmaralda

41 Anonym:

skriven

Hej..har haft massa motgångar i mitt liv, dem 2 senaste åren har varit så tuffa, tappat livsgjädjen totalt...när fan vänder skiten??? Vill oxå bli lycklig och.kär ...kommer det hända snart? Kramar!!

42 CeCe:

skriven

Har aldrig sett min hund som är på andra sidan, men hon har kommit många gånger i mina drömmar. Speciellt de första åren efter hon gick över.

Känns som du inte ser svar på min fråga så jag ändrar den lite...
Stämmer mina tankar om hur cheferna tänker när det gäller fortsättning på jobbet?

Svar: Ja, det ser ut som om dina tankar väl väl synkade här.. kram :)
Esmaralda

43 zita:

skriven

Hej! Esmaralda. Tror du det kommer att ordna sig med de kommer gå åt rätt håll med ekonomiska biten Kramar :)

Svar: Ja, ha tålamod... det kanske dröjer lite men det kommer att lösa sig.. kram :)
Esmaralda

44 sommar:

skriven

Trevligt med besök från andra sidan! Känslan det skapar brukar kvarstanna ett bra tag. Jag önskar att jag ibland såg bättre vem som kommer, och inte bara konturer och energier och hur de påverkar..

Känns som om tillvaron står still och tålamodet tryter. Något på ingång?

45 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt i mitt liv snart tro? Kram

46 Emmi:

skriven

Jag är lite fundersam och undrar om det kan bli något mellan antingen M eller J och mig?

47 Butter:

skriven

Lille kissekatten! Tänker på min egen mycket saknade misse som fick sätta livet till bara för min mors egen bekvämlighet, slugt utfört bakom ryggen på mig. Sorg, förtvivlan och ilska i en salig röra, och jag har inte haft chans att bearbeta något av det för mitt liv är totalt kaos. Börjar bli ordentligt deprimerad och modfälld av min situation, så som jag mådde innan jag tog mitt drastiska steg. Trött på allt och vill inte mer...

På tal om andar, vad hände med den ilskna anden du fick besök av i våras, har den hört av sig något mer?
Kram

Svar: Nix, den anden har inte alls visat sig eller hörts av.. och ibland undrar man ju hur allting hänger samman !! Snälla vän.. kämpa på även om det är i rejäl motvind- jag lovar dig att det vänder.. kram :)
Esmaralda

48 Dinara :

skriven

Hej Ezmeralda! Jag är trött på att vara trött. När vänder det?

49 ???:

skriven

hej är killen jag dejtar intresserad av mig? kan det bli mer mellan oss? kram

50 Jossan :

skriven

Åh, tårarna började rinna igårkväll.. Gick in i en affär och de spelade Michael Jacksons låt, jag går i en annan affär och där finns en bh topp där det står This is it.. Och det sista jag såg på tv var Michael Jackson dokumentär.. Tårarna började rinna om 6 månader skulle vi ha 5 år tillsammans men han har flickvän och jag är ensam.. Detta kändes som ett tecken.. Var det de? Mår sjukt kasst just nu..

Sen Mitt ex vill helt plötsligt träna mig.. I flera år har han sagt nej. Varför nu helt plötsligt?

51 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Nu har jag varit i Groningen och jobbat på gården och det var fantastiskt trevligt. De som hade gården var trevliga, deras barn var trevliga och djuren var jättesnälla. Jag fick till och med rida ett par gånger och det uppskattade jag väldigt mycket. Det var roligt också att det var andra praktikanter där så att jag slapp göra allt ensam, utan vi kunde jobba tillsammans. Åh ni skulle sett allihop hur söta getterna var! Helt underbara djur. Och så snälla! Och jag fick vara med och göra ost och familjen var väldigt öppen och familjär så jag har bakat goda kakor åt dem också. Kladdkaka älskade de.
Tänk att de gillade nyponsoppa också, det var roligt. Det var ingen av dem som hade ätit det förut, bara Marei, men hon var ifrån tyskland.
Vilka fina hundar familjen hade också, jag kan ju vara lite rädd för hundar ibland, och förra året när jag var iväg blev jag skrämd av den gårdens hund. Men de här hundarna var bara fantastiskt trevliga.
Åh ni skulle sett oxarna! Så sociala! Vi skulle repa gräset under elstängslet så att elen skulle löpa bättre och oxarna tyckte att det var jätteroligt att jag och Tara och Marei var i deras hage. De följde efter oss och slickade på oss och buffade på oss och ville bli klappade. Vi arbetade i ett par timmar med det där och de var med oss hela tiden. De tyckte att det var jätteroligt att vi var där.
Den lilla griskultingen var fin också. Hon ville bli kliad hela tiden och så lät hon jättegulligt när hon åt.
Om ni tänker åka som WWOOF-volontärer någon gång kan jag absolut rekomendera Mekkerkast. Det var jättebra där :)
Kram Therese

52 Larita:

skriven

Hej!
Jag kommer att snart göra slut med den jag har ett förhållande med eftersom han är en orolig själ. Märker att han ofta fjäskar efter han tex flirtat med andra men nu känner jag trots att jag har starka känslor för honom att jag måste göra slut. Ska jag göra det nu eller efter sommaren?. Tror att jag blir mycket ensam om jag gör slut men förstår att jag måste.

53 sus:

skriven

hej

hur tänker han nu?

54 Söndag:)❤️:

skriven

Hej Es!
Jag tog ju steget o fick ett positivt svar. ( tack så mycket!)
Finns det något mer jag kan göra, eller ska jag avvakta??
Kram

55 Nelly:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om det blir jag och G? Om du ser att det blir så, när sker det i så fall? Tacksam för svar, har haft bekymmer över detta ett tag
kram

56 Lotta:

skriven

Tack för igår :)

Måste bara skriva och säga att jag absolut INTE går efter en spådom och att det är 100% korrekt jämnt och ständigt :)
Någon frågade vem jag spått mig hos, Det är Esmaralda och Irmelie. Trots att det är länge sedan den sistnämnda spådde mig så stämmer de bådas si-ningar in på varandra.

Klart att det inte bara blir barn (tex) bara för att man blivit spådd det. Allt handlar ju även om vilka vägar i livet man väljer. Om jag aldrig mer har sex så ja... Lite svårt att bli gravid då om inte Herren däruppe gör mig till Maria Nr 2 hehehe.

När jag tänker efter var det nog angående en man jag egentligen ville fråga om. Lite less på att vara solo och femte hjulet under vagnen. Jag vet att han kommer men det tar en så jädra tid ;) Är det mitt eller hans liv som fördröjer det?

Kram på er som svarade

57 Belle:

skriven

Önskar att jag också hade en sån gåva! Verkar jättespännande

Träffar jag någon speciell det här året? KRAM

58 Lily:

skriven

Kommer min framtida man från ett främmande land? :)

59 Anonym:

skriven

Jag vill bara veta om han tänker på mig ibland...? kram

60 dm:

skriven

Om hans kyss inte betydde något, varför gav han mig den då? detta är så jävla förvirrande vet inte vad jag ska tro på..innan har du sagt att han vart intresserad och att han gillat mig men nu helst plöstligt betydde det inget att han kysste mig...Så han har playat mig med andra ord? Idiot är vad han är.Tack

61 Sommar:

skriven

Hej E. Händer det nått bra i sommar för mig? Kan du säga vad?
Kram kram

62 Undrar:

skriven

Go eftermiddag. Ser du om hon kommer att höra av sig och förklara vad hon menar?

63 Kicki:

skriven

Hejsan. Har jag missat min livspartner? Det är snart 4 år sedan du såg att hon skulle dyka upp, men det börjar att kännas tröstlöst.
Kramar

64 Barn nr 2?:

skriven

Hejsan Es. Ser du om jag lyckas bli gravid i år? Kramar

65 Anonym:

skriven

Hej es!
Kommer jag att få tillbaka honom?
Kram

66 Nobless:

skriven

Hej Es!
Jag har blivit så kär i ett hus en liten bit ifrån där ja bor och jag undrar nu, kommer de huset bli mitt en vacker dag??
MYCKET tacksam för svar!
Kram

67 Nobless:

skriven

Hej Es!
Jag har blivit så kär i ett hus en liten bit ifrån där ja bor och jag undrar nu, kommer de huset bli mitt en vacker dag??
MYCKET tacksam för svar!
Kram

68 Nobless:

skriven

Hej Es!
Jag har blivit så kär i ett hus en liten bit ifrån där ja bor och jag undrar nu, kommer de huset bli mitt en vacker dag??
MYCKET tacksam för svar!
Kram

69 Nobless:

skriven

Hej Es!
Jag har blivit så kär i ett hus en liten bit ifrån där ja bor och jag undrar nu, kommer de huset bli mitt en vacker dag??
MYCKET tacksam för svar!
Kram

70 Mening eller slump :

skriven

Var det en mening "ödet" att jag skulle ta kontakt med M.A eller bara en slump utan mening? Kram

71 Familj:

skriven

Varför känns det så ledsamt att vara med på såna här familjeträffar? Varför känner jag mig ogillad av vissa. Något jag gjort? Förstår inte riktigt...

72 A:

skriven

Är nyfiken på om han är hundra procent lycklig och nöjd. Saknar han något?

73 Undrar :

skriven

Har en vän som för en tid sedan sa att han var svårt sjuk. Sedan vi tappade kontakten har jag alltid undrat om han ljög. Eller är han sjuk fortfarande, blir han sjuk igen? Tack för svar!

74 olycklig:

skriven

Hej E
Vad härligt att han hälsade på.Önskar ibland min mormor och sambo hälsade på.Tack för ni svarade och gav mig lite hopp om kärleken.Ni sa att jag skulle hitta kärleken och en mycket bättre kärlek..kommer denna kärlek komma i år?
Kram i storra lass

75 Browallia - längtans blå blomma:

skriven

Hej Esmaralda!

Jag har fått två seanser av dig och med din hjälp att kasta ljus på min framtid har jag äntligen hittat tilliten till framtiden och funnit en livsglädje jag förr inte känt. Jag är så tacksam att jag skulle vilja ge dig en stor KRAM

76 Tösabiten:

skriven

Hej E! kan du se ifall jag får träffa hans familj och i vilket sammanhang det kan vara och när (nu till sommaren, höst eller vinter typ)? kram <3

77 abc:

skriven

Jag skulle bli överlycklig om min nu döda hund kom på besök. Men jag lät henne lida när hon var i livet, så jag tror inte att hon vill ha med mig att göra faktiskt. Jag har oerhört dåligt samvete idag. Har hon återfötts i ny kropp eller är hon kvar i hundhimlen?

78 sus:

skriven

hej
han föreslog att vi skulle bo varannan vecka i torpet
varför?

79 lippan91:

skriven

Hej kommer jag få uppleva kärleken snart?

Mvh lippan

80 Anonym:

skriven

Hej es!
Menade han vad han sa igår, att vi inte kan vara vänner längre? Är det så det kommer förbli nu och att vi inte hörs något mer?
Kram

81 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda, vi funderar på att göra en längre flygresa i slutet av sommaren och jag undrar om jag fixar den eftersom jag varken kan ta till alkohol eller lugnande som jag brukar.

Kram!

82 Saknar:

skriven

Saknar att ha kissekatter. Vet inte om det är rätt timing att skaffa nya nu, vet inte om jag blir kvar här eller inte. Råd?

83 Elise:

skriven

Jag är en som drömmer otroligt mycket om nätterna. Men nu undrar jag om förra nattens långa dröm med massor av händelser även uppfattades av en av mina deltagare i drömmen. Det känns som att viss "kommunikation" sker nattetid i det undermedvetna mellan oss. Kan det vara/ fungera så? Handlar det om tanke överföring nattetid , telepatisk kontakt? Jag vet att detta låter så otroligt svamligt men vissa drömmar känns som så helt annorlunda och inte som helt vanliga drömmar.

84 💙:

skriven

savner han meg?

85 zita:

skriven

Hej . Esmaralda Jag är så orolig för alla räkningar som ska betalas. Har typ ångest tänker på det Från morgon till kväll. Kramar :)

86 Sex me ex:

skriven

Jag är, och har alltid varit svag för mitt ex. I juli kommer han hit. Undrar om han kommer ge inviter till sex och om vi kommer 'hanky panka'?

87 Lillis:

skriven

Händer det nåt positivt i mitt liv snart tro? Kram

88 Susanne:

skriven

Våra älskade husdjur som är så fantastiska... älskar när de jag har delat min vardag med hälsar på...måste fråga...blir det någon flytt för mig?? Söndagskramar //Sussie

89 I min lilla fantasivärld<3:

skriven

Hej fina Es:)

Är min nästa kärlek eller den rätta mannen lik denna man som finns i mina tankar?Drömmer mig bort att han skall bli min i framtiden:))
kram:)

90 Chatrine:

skriven

Hej EZ,ser du om min framtida man är i antågan nu i sommar? Kram

91 mormor:):

skriven

Yvonne Bengtsson!! F´låt Esmaralda att jag skriver via dig här, men Yvonne...jag kan inte lämna nån kommentar hos dig eftersom jag inte har nåt "konto" på nån av de ställena som "står"...

Tror det är mååånga fler än mig som vill skriva en rad till dig då o då, bara det gick. Kan du inte ändra så man som Es - skriva mailadr eller så?!!

Tänker på dig o KRAAM på dig!! <3

Ursäkta igen Es :) KRAAM på dig o go kycklingköss till Mannabonne !!

92 Nina:

skriven

Hej!
Kan du se om han älskar mig?.

93 Någon där? :

skriven

Hubba!!! Jag sitter i soffan, sonen sover. Så börjar en av hans lastbilar att tuta av sig själv.
Det är inte första gången det händer. Samma bil! En orange.
Vem leker med hans leksak?
Meddelande? Han sover oxå oroligt. Slänger sig rejält i sängen. Kan ju vara naturligt men lite oroad.

Men vem är det som leker med hans leksak? Meddelande?

Tacksam för svar kram

94 Spådamen mamma:

skriven

Ikveld spådde mamma i kaffegruten i koppen til pappa. Der så hun tydelig en dame som hadde en unge på armen, hun sier at det var en guttunge. Hva betyr dette? Betyr det som mamma kanskje tror, nemlig at noen i familien får barn? Og isåfall, hvem kan det være?

95 S :

skriven

ES! När blir det lite äventyr i mitt liv? Är så himla trött på mitt liv.. kram!

96 Polly:

skriven

Tja Esmaralda! Skönt med lite besök från andra sidan, gulligt!

Är det här allt? Kommer jag leva så här hela mitt liv? När blir det en stor förändring ??

97 nyx:

skriven

Uppskattar din blogg så: varm, omtänksam, humoristisk, djup och tänkvärd :-)
Det känns som en energiinjektion för själen att titta in här.

98 Anna:

skriven

Hej! Har funderingar över min jobbsituation, vill verkligen byta jobb så snart som möjligt men känns som jag kommer vara kvar i evigheter, när kommer bytet? Hur ser situationen ut för mig och min sambo?
Mvh/Anna

99 undrar:

skriven

Hej!En fråga vaknade i natt att det var några det lät som barn som höll ner mig och jag kunde inte röra mig blev rädd och slog upp ögonen då var det som såpbubblor som föll på mig det gjorde det i ca 1 min sen försvann det och jag var inte paralyserad längre. Var det något tecken som har en betydelse?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: