DRÖMPRISER.. passa på....

Barnbarnen växer !!
Och nu är yngsta barnbarnet.. lille Ozzy, 5 år fyllda.
Och dottern har satt in annons om massor av grejor
Allt som behövs för första året.. och mycket mer därtill
 
 
 
Hon säljer hela rubbet för 7000 kronor och nypris är  25.900 !!
 
Hon bor  utanför skånska Klippan
 
Adressen till annonsen :
 
http://www.blocket.se/klippan/JATTE_STORT_baby_barn_paket_57568551.htm?ca=23_7&w=0
 
Min dotter är av den petiga sorten och allt är hur fint och välvårdat som helst - precis som nytt !!
 
Här är ett litet urval :
 
 
 
 
 
1 Moj:

skriven

Hej ez! Ser du när jag blir gift? Kram

2 tjejen :

skriven

Jag tänker gå på festen men är verkligen jättenervös! Kommer det gå bra?

3 Aria:

skriven

Kan det bli jag och Z trots allt? Ha en trevlig resa :) kram

4 Moj:

skriven

Hej ez! Ser du när jag blir gift? Kram

5 Anonym:

skriven

Kommer han vilja vara med mig när vi möts?
Eller har "universums" plan ändrats?
Litar på mina drömmar, men känns bara lite konstigt imed hans ex och grejer...
Kram

6 Carolina:

skriven

Det med spisen och tillbehören hade min son älskat😊

7 Sus:

skriven

Hej
Vad mycket bra grejer. Jag bryr mig så mycket mår han bra

Love sus

8 Mimi:

skriven

Hej Esmaralda! Jag känner ingen i den stad jag bor nu är man arbetslös så är det inte lätt att få vänner. Ser du om det blir bättre nästa år??

Kram, ha det så bra på semestern.

9 Singel Lady:

skriven

HeJ Ez!

Ser du något nytt som händer på kärleksfronten den närmsta tiden:(?
kramen

Svar: Ja, något bör ske ganska snart.. kram :)
Esmaralda

10 Suze :

skriven

Hej

Är Henrik intresserad? Kommer han för tummarna ur röven o ses?

Kram

11 Anonym:

skriven

ommer han vilja vara med mig när vi möts?

12 Moj:

skriven

Hej ez! Ser du när jag blir gift? Kram

13 ❤️:

skriven

Treng jeg å bekymre meg for at han enda har kontakt med ex-kjæresten?

14 Sus:

skriven

Hej
Saknar han oss?
Love sus

15 Singel Lady:

skriven

Tack snälla för svaret Es:)
kramen<3

16 Anonym:

skriven

Tack för snabbt svar på min fina seans! Uppskattas.

17 Anonym:

skriven

Hej esmaralda!
Känns det som om jag kommer träffa någon ikväll som kan vara intressant för mig?
Kram

18 J:

skriven

Hej E!

Träffar jag någon kille snart? Om så är fallet, är det någon jag redan känner eller träffat? Kram

19 O:

skriven

Hej E!
Jag har nyligen träffat en tjej och upplever att det finns nåt mellan oss. Har förstått på henne att hon tycker samma sak men verkar störas lite av det.
Är detta någon för mig att hoppas på? Är längesen jag fick upp ögonen för nån och vill inte bli besviken.

Tack och trevlig helg!

20 Anonym:

skriven

Hej es!
Kommer jag träffa g ikväll?
Ser du något ang det?
Ha en jätte fin kväll!
Kram

21 Malin:

skriven

Varför ger J mig skulden?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: