Illa.. riktigt illa....

 
Får jag presentera... mitt yngsta barnbarn som nyss fyllt 5... fine lille Ozzy.. i
halloween tagen !!!   Han  ser  ju rent hemsk ut... precis som det ska vara !!
Kram på er
 
 
1 Emmi:

skriven

Den rätta i kärleken.. Börjar vi närma oss varandra eller dröjer det?

2 Emma:

skriven

Hej

jag undrar varför frida vill att jag ska behåller henne?

vad är det som orsak?

3 Anonym:

skriven

Hej Es!
Gillar han mig lika mycket som jag har för honom?
Kram

4 Anonym:

skriven

Hej es!
Gillar han mig lika mycket som jag gillar honom?
Kram

5 Annadina:

skriven

Vilken lyckad halloween sminkning! Skrämmer nå enormt... har redan haft läskigt besök vid ytter dörren, men som tur var de bara ute efter godis...vågar man öppna nästa gång. ;)

Nu till frågan, är han F.S min framtida kärlek? Kram

6 nyx:

skriven

Underbart! Helt underbart! :D

Ja, söker dig även för en fråga: en tidigare förälskelse har kontaktat mig igen. En annan, som jag bröt med (han hörde av sig för sällan, jag klarade inte av det) finns också, tillsammans med den förstnämnda i huvudet och hjärtat. Verkar inte kunna släppa någon av dem...
Vem? Eller ingendera? Vad ska jag göra, och hur? :S

Happy Halloween... vi borde alla klä ut oss- leka ska man aldrig sluta med ;)

7 nyx:

skriven

Underbart! Helt enkelt underbart! :D

Ja,och hör av mig om något jag undrar också, tyvärr. En tidigare förälskelse har hört av sig igen. En annan, som jag gjorde slut med (han hörde av sig för sällan, jag klarade inte av det)vill inte heller försvinna- de är båda kvar i tankar och hjärta. Vem av dem- eller ingendera? Vad ska jag göra- och hur? :S

Happy Halloween! Vi borde alla klä ut oss- man borde aldrig sluta leka ;)

8 M:

skriven

Haha cool

9 Agnes:

skriven

Vilken fantastiskt sminkning...antar att han inte alls ville tvätta bort det där, vid sängdax...

Var ut o dansade på kvällen...först min kurs, och sedan dit jag brukar gå...kom själv, gick själv...never ending story...som jag sa till killen i kassan...
Åkte t-bana hem, brukar annars ha bilen, och fick syn på en man som jag faktiskt gillar, han är ibland på samma dansställe...vi har aldrig pratat, men jag antar att han inte är singel..det är han helt enkelt för "stilig" för...ut o dansa ensam kan man ju göra, trots om man nu är upptagen...det har jag själv alltid gjort...

En undran över ditt svar, när det gäller bilderna över "ert" torg och anslutande gator...det du menar är alltså, om jag nu ska tolka sakens rätt...att jag får en släng av det som sker hos er...finns det någon form av bakomliggande orsak till detta? Säregna är, att när jag nu skriver detta, så dyker åter denna känsla/dova smärta upp på toppen av huvudet...ett område, lika stort som min handflata...ska snart lägga mig, och känner mig alltid fredad i min säng...börjar ju inse att mitt känslotillstånd har med er vistelse att göra...långsökt, men antar att det är så...herrejösses, ladies...är ju nästan så att ni skulle behöva både salt och vigvatten...för att hårdra det lite ironiskt...

Något verkar vara på G med mig, tydligen...vet inte vad det är, riktigt, men börjar nästan att känna mig som en form av seriefigur...haha...ja, helknäppt...men något är det...

Håller med er...det är något over-the-top, ni har att göra med...och inte fanken luktar det hallon, inte...typ...

Må väl, och kram på er!

Nu tar jag mitt klubbade huvud och kryper till kojs...

10 Mimmi:

skriven

Ett spöke med snälla ögon.. ;)
Tack för svaret förra gången!
Kram..

11 MollyD:

skriven

Hej E
Sista månadens många saker är fixade, dvs flytt, magasinering, mm
FLytkaoset börjar lägga sig och jag hoppas bli klar idag med merparten trots kroppen värker och det är tungt att ta ett enda steg. Brukar ju mjuka till sig efter ett tag.
Det är mörkt, det blåset och det regnar. Precis som det ska vi d den här tiden. Novermber har aldrig varit en månad som stått högt i ranking hos mig men nu känns det rätt mysigt i alla fall.

Kommer vårt lilla företag att lossna nu snart så vi kommer upp i lite volym? Något annat trevligt?
kram

12 Tanten:

skriven

Ja, han är helt bedårande i sin ruskighet.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: