Valborg...

 
En riktigt mysig Valborg önskar jag er alla !
 
Jag & Mannebonne Glenn ska ta oss till byns brasa snart  och den fyrbente ligger redan i
startgroparna  och  sneglar på kopplet.. jag råkade ju säga att vi ska ut och ha lite kul.
 
Då tror han förtås att han ska bli bunden utanför byns ICA butik eftersom det är det roligaste han vet.
Det kommer ju så många och klappar och gosar och pratar med honom !
 
Även om jag kör bil till  butiken tar jag med honom.. öppnar bildörren och han far som en raket  bort
till cykelstället och vill bli bunden.... en höjdpunkt för en Mannabonne !
 
I kväll blir det lite annorlunda men jag vet att han kommer att mysa ..
Kram & kärlek
1 tjejen:

skriven

Ja, ibland känner man på sig. Det blir en kväll i ensamhet, varför är jag ens förvånad? jo, för jag trodde att personen kunde ändra på sig. Jag känner mig så fail. Så oviktig. Så lätt att skaka bort.
Ja det är ju fint väder i alla fall. För dem som ska ut... Själv ska jag nog gå och krama kudden, eller nått.

Svar: Men gör nåt annat... gå ut på egen hand.. gör en go plan för dig själv... det betyder inte att allt blir bra - men det blir lite lättare att stå ut... styrkekram !!
Esmaralda

2 sus:

skriven

hej
den hunden är som en liten person.....
roliga ideer.....
ha de gott själv......
jag skulle bli så glad om det kunde hända...

love sus

3 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Snälla kan du svara? Kram

4 Barn:

skriven

Ser du mig gravid igen 😀

5 Helena Ir:

skriven

Trevlig valborg till dig och MG.
Här tänder de brasan kl 20..så nää..jag tänker
inte gå ut. Förresten så har jag nog vaknat
på fel sida..går och småretar upp mig på folk!

Dessutom,så tänker min prins ringa på dörren
ikväll..så jag bara MÅSTE vara hemma! :)))
Drömma kan man ju :)

Ha det så varmt och skönt där vid brasan..
klok hund,den där Mannabonne :)

Kram :)

6 Anna:

skriven

Här blir det ingen brasa ikväll. Lillan är sjuk och ville hellre stanna hemma och se film och äta godis. Inte är jag ledsen för det heller för jag har aldrig varit nån majbrase lover ;) Ett glas vin blir det härhemma iaf :)

Trevlig Valborg :)

Kram!!

Svar: Låter som om ni laddar för en riktig myskväll.. kry på dej kram till Lillan :)
Esmaralda

7 Anonym:

skriven

Trevlig valborg på Er
han är så söt så jag förstår att han får och njuter av uppmärksamheten..
Jag undrar om mitt hjärta kommer klappa för någon snart, en go och snäll man?
Kram

Svar: Japp.. så kommer det allt att bli.. kram :)
Esmaralda

8 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda

Du har tidigare sagt att chansen finns att vi träffas under sommaren. Hur stor skulle du säga att chansen är att jag möter min stora kärlek i år?

9 Anonym:

skriven

Hej Ess
Hur stor är chanen att min soulmate finns i år?

Önskar dig&alla en trevlig valborg<3

10 tjejen :

skriven

Es Hoppas du får en trevlig Valborg! Tackar så mycket för styrkekramarna

11 Motthe:

skriven

Hej!! Har varit "sjuk" i 15 år,kan du se om det blir bra snart,eller hur länge till det fortsätter?? Tack!

12 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer jag och sambon börja en missfallsutredning tror du dem hittar något då? Är detta isåfall något dem kan "återgärda"?
Känner mig så ensam i detta också eftersom sambon inte känns lika delaktig eller att vi riktigt kan prata med varandra!
Tror du det är något "fel" på mig?
Kram



Svar: Jag ser inga detaljer men på något sätt kommer det att reda ut sig.. sambon känner sig osäker i detta och har därför svårt att prata.. kram :)
Esmaralda

13 Fjärilsvingar:

skriven

Hej Es!
Hoppas ni har det jättemysigt!
Tack för svaret! Det finns hopp!
Stor Kram t dig o MG

14 DA:

skriven

Hej kära ES!

Något får mig och tänka tillbaks till minnen som jag saknar! Kan du se om A saknar mig eller tänker på mig?

Sedan vill jag önska dig en trevlig Valborg, ha det bäst med nära och kära!

Tacksam för svar!

MVH D.A

15 Angeli:

skriven

Här brukar vi o våra 2 grannar brasa ute på åkern men i år blåser det halv storm och är rejält tort så det blir inget.
Men maken ska iofs jobba imorn såå det gör inget. :)

Ha en mysig brasstund med gofrallan o alla vårystra!

Kram på dej o kram allihopa! <3

Svar: kram :)
Esmaralda

16 Bebis?:

skriven

Hur många barn tror du jag får såsmåningom?
kram:)

17 Anonym:

skriven

Tror du det Kan bli seriöst mellan oss? Han är den enda killen som fått mig känna att jag kan gå vidare från min senaste. Även om de gått två dar Sen vi fick kontakt igen. Jag känner att de finns något mellan oss kram

18 anonym:

skriven

Hej ez! Finns det något intresse hos honom? Han är så snäll och underbar och det är svårt att släppa honom... Ser du om jag borde kontakta trafikskolan eller om de har skrivit upp oss? Kram

19 flytt:

skriven

Tack för svaret angående flytt. Det känns märkligt att det blir till att göra det själv, begriper inte hur det ska gå till. Själv tycks vara ett ledord i mitt liv, men på ett sätt inte..Men får jag chansen i större staden, så kommer jag ta den, finns liksom inget alternativ.

Ha en god Valborg!

20 en-annan-mormor:):

skriven

Ahaaa!! Så Mannabonne Glenn o den fyrbente är en o samme...hund ? ;) Trodde det ev va vännen som du pratade om...haha.. ;D Kul att han tycker det är ok att stå bunden utanför Ica o bli omhuldad.....MG alltså :D

Asch...bara jag som är tramsigt glad idag. Tycker mig ha fått tecken från min döde bror redan o vad tycker du Esmaralda, är schamansk healing nåt för mig ?

En underbart sprakande valborgskram önskar jag dig, MG o dina 2-benta ;D

Svar: Vännen har bara två ben.. sist jag räknade... och jag tror inte han blivit så glad om jag bundit honom utanför ICA :) Ja, du har verkligen fått tecken och healing är något du absolut kan ägna dig åt.. oavsett vilken sort du väljer... kram :)
Esmaralda

21 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Snälla kan du svara? Kram

22 Anonym:

skriven

Önskar dej o MG också en trevlig Valborg. Han är ju bara för rolig, älskar o bli bunden haha! Han har säkert en svärm omkring sej ikväll.
Vi ska gå till våran park o titta lite på elden o det årliga hejdundrande fyrverkeriet. Hoppas karln min blir på bättre humör bara, för han är jävligt tjurig för jag hade andra planer igår o inte ville träffa honom på lunchen. Så nu tror han både det ena o d andra, men jag skiter i vilket, han kan fara o flyga bland raketerna ikväll....

Svar: Bra.. livet är för värdefullt för att du ska hänga upp dej på sånt. kram :)
Esmaralda

23 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Snälla kan du svara? Kram

Svar: Ledsen men jag ser inte tydligt i detta.. verkar som han tänker hit och dit.. men chansen är god.. kram :)
Esmaralda

24 Fanny:

skriven

Hej Es!

Hoppas du får en fantastisk valborg :-) Min hund skäller, eller "pratar" konstant när jag kopplar honom utanför affären. inte så uppskattat av många ;-)

Ser du vilken ögonfärg mitt lilla barn kommer att få? Vore så spännande med en liten glimt om du kan se de!

Stor kram

25 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Snälla kan du svara? Kram

26 Louise:

skriven

Trevlig valborg alla. Blir ingen brasa här ikväll håller på att natta lilltjejen och det är som vanligt trams.
Blir så lessen över att alla verkar glada och har en massa vänner och folk är gravida och får barn till höger och till vänster. Jag vill också få en bebis till (en sladdis),jag vill också ha vänner att umgås med men jag vågar knappt bjuda hem folk för jag är rädd att de ska bli skjutna då vi bor i ett område där det kan bli skottlossning när som( vi fick in en kula i vår balkong förra året efter en skottlossning).
Jag vill bara flytta här ifrån men vi har inte råd.
Allt verkar gå emot oss förutom att sambon har jobb iaf en vecka framåt sen får vi se,jag klarade min VFU sen får vi se om jag får hela min utbildning.
Vi fick plats till lilltjejen på en fsk där vi stått i kö sedan 2012 och hon börjar i augusti.
Min sambo har börjat övningsköra men bilen vi har verkar ge upp nu och vi har inte råd att köpa ny bil,den vi har fick vi av sambons kompis. Jobb för mig i juli tror jag inte kommer.
Men jag hoppas. Dessutom hoppas vi på den där drömvinsten på lördag.

Kommer jobb i juli både för mig och min sambo(och i fortsättningen för honom?)

Ha en bra kväll. Kramar

27 Anonym:

skriven

Trevlig Valborg fina du!! ... Och MG och din tvåbente vän som inte vill bli bunden utanför Ica ;)

Här i USA firar man inte Valborg vilket är synd ! Vid sådana tillfällen saknar man Sverige :)

Kram!

28 Anonym:

skriven

Gillar han mi? Kan det bli något seriöst mellan oss? Vi prata en hel nanatt, men nu verkar han inte vilja prata lika myclet keam

29 Moj:

skriven

Hej ez! Kommer han o hyra min lägenhet ? Snälla kan du svara? Kram

30 Livsturisten:

skriven

Men underbara lilla MB! Han är då sannerligen unik, vilja stå bunden utanför Ica...hahaha. Söting!
Hoppas du har en fin kväll ikväll. Kram!

31 Anonym:

skriven

Är han intresserad? Han berättade det, eller ja med andra ord. Nu verkar han inte lika "på" eller vill prata så mycket. Har nog inte så mkt med själva mig å göra men undrar om han är intresserad för då behöver jag att han visar de lite mer..

32 Anna:

skriven

Ursäkta att jag tjatar men förstår inte riktigt. Vad gör att just min aura märks av folk? Eller märks allas auror av på samma sätt? Har ju alltid trott att jag inte riktigt syns och jag vill ju inte synas heller för det mesta :) Har lite svårt att greppa hur du menar.

Kram på dig igen :)!!

33 en-annan-mormor:):

skriven

TACK så mycket för ditt svar!! Är en ambivalent jävel till att konstra till o komplicera saker för mig själv, men nu...nu litar jag på dig ;D

Kram på 2 o 4 ben ;D

34 Therese:

skriven

Har Christopher blivit osäker på om jag är den rätta, för att han har upplevt mig som osäker eller för att han har läst meddelanden på min mobil som han har tolkat som om att jag träffat någon annan? Finns det någon chans att han kommer tillbaka till mig?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: