Hösten räddad....

 
Jaha mina vänner.. då är hösten iland !! Den här gången går 6 veckors resan till Malta !
Till en liten by  med lokala torget utanför & bageriet runt knuten där det färska morgonbördet inhandlas!!
 
Viss är huset läckert ?? Hela klabbet har vi hyrt.
Poolen - vår  privata !!
 
Elegant vardagsrum och längs bort... balkong...
 
 
In till höger... jättebord med 12 stolar !! Så rejäla fester kan vi ordna om lusten faller på !!
 
 
Ett av de fyra sovrummen......
 
 
 
Jacuzzi i ett av badrummen.... bubbelbad i ett annat o rejäl dusch i det tredje...
 
 
Ett sovum till...
 
Och ett till..
 
Flera uteplatser..  o grill o en takterass  med solstolar o palmer.... jag tror nog att jag och Nettan kommer att trivas som  fisken i vattnet här.. eller  vad tror ni ?
Det  här äventyret går ju inte av stapeln förrän till hösten.. först har jag ju Korea att beta av !!
 
Kramar
 
1 Mimi:

skriven

Hej Esmaralda! Ja tänk om man hade råd arr resa till Malta, men är man arbetslös och fattig så får man bara drömma om det. Kan du se om det blir någon förändring till det bättre snart???

kram

2 Anonym:

skriven

Åh va härligt, o vilket hus! Det kommer bli kanon! Får Mannabonne hänga på?
Hoppas din helg har varit till belåtenhet? Min har varit energilös!
Den sexige som jag småspanar lite på, spanar han tillbaka? Får så trevliga leenden av honom :-)
Ha en fortsatt trevlig afton du o Mannabonne!

3 Tanten:

skriven

WOW, så vackert och av valven att döma så verkar det vara ett äldre hus som ni hyrt. Kanske finns där fler "hyresgäster", fast inga Håkan hoppas jag.

Kram

4 Helena Ir:

skriven

Det ser fint ut det där..något att längta till :)
Malta ska vara trevligt..så äventyr får ni säkert!
Kram :)

5 Jennifer:

skriven

Ser alldeles underbart ut! Dit skulle väl nästan halva bloggfamiljen rymmas :)

Jag vill också kunna planera min nästa resa!! Men det kan jag inte då ekonomin sätter stopp och jag inte vet när jag kommer att få jobb.... Frustrerande!! Kram

6 Jossan :

skriven

Åh Malta!! Mitt älskade Malta! Jag verkligen älskar det landet! Ni måste åka till valetta! Där kan ni nig snappa upp en massa! Där finns en jätte kyrka i närheten av slema som har en historia från andra världskriget. Där finns ett fängelse som man torterade människor förr. De har satt upp dockor. Vi skulle gå in men det var något som stoppade oss. Jag undrar verkligen vad det var! Jag ska till Malta igen en dag! Jag längtar redan!! Kan maila dig lite saker ni bör se :)

Kran

7 Skorpan:

skriven

Jösses, det stället går inte av för hackor!
Kanhända vill ni inte komma hem därifrån ;).
Jag skulle åtminstone överväga att stanna kvar, tror jag. .. Har aldrig varit till Malta ;)..
Kram Skorpan

8 Jessica:

skriven

Hej Ezmaralda! Jag undrar så om jag ska satsa på O eller glömma honom. Vänliga Hälsningar Jessica

9 nyfiken:

skriven

Hej E
Ha det så mysigt nu.
Undrar om jag kommer flytta utomlands och hitta kärleken där?
Kramar

10 Anonym:

skriven

Jag var på Malta en månad för några år sedan. Ni får inte missa tempelruinerna som är äldre än pyramiderna och museet i Valetta där de har en fantastiskt fet dam i sten som de hämtat från templen.... (Den forna tidens Gud var tydligen en mycket rundlagd kvinna😉) Det lilla landet är jätte katolskt men trots att det är så litet har de ändå lyckats knöckla in 356 st kyrkor!! 😀 Skilja sig är dessutom olagligt, men varken du eller Nettan är väl kanske i giftastankar just nu i allafall. 😉 Och så kan jag inte låta bli att berätta att Ni förmodligen kommer få höra en hel del Abba. De lessnar tydligen aldrig på Abba så man hör dem vart man än går!! :)
Kan du se NÅGONTING positivt om kärlek som händer mig snart!??
Kram Malin

11 Anna:

skriven

Shit, vad fint! Där får ni det bra :) En liten gnutta avis blev jag också ;) Kram :)

12 Anonym:

skriven

Verkligen jätte fint!
Esmaralda, om jag beslutat mig att lämna det här förhållandet som jag är inne i nu, känns det som rätt beslut? Möter jag någon annan inom snar framtid?
Kram

13 Anki:

skriven

Hej Es
Wow vilket boende du ordnat ! Du är duktig du på att hitta bra semesterboende. Var hittar du sånt här ?
Men nog blir det lite för stort för bara 2 personer ...ja ni får väl besök kan jag tänka :-) Härligt !

Här är det inte härligt ..ingen bil som fungerar och på "bilfronten" intet nytt...
Nöter så länge på grannar och bekanta , det går !
men själv är ju bästa dräng...

Hoppas helgen varit härlig och rolig både för två och fyrbenta !

Kram Anki

Svar: Jag dammsuger sajter som Homeaway och Tripadvisor :) Och vi räknar med att få besök och då är ju 4 sovrum perfekt :) kram
Esmaralda

14 sus:

skriven

hej
jätte fint.kul,kul....
vad tror du händer?
love sus

15 carina:

skriven

Härligt att resa. Ni kommer att bo kungligt, ser urläckert ut. Tänkt att vakna till sin egna pool och ta ett morgondopp före frukost :) Malta och sedan Korea, häftigt.

Har börjat med att lära ut yoga till några vänner och har funderingar på att bli yogalärare.
ES - kan du se mig som yogalärare.

Kram
Carina F

16 Anonym:

skriven

Hej

kom jag resa till annat land i hösten men undrar vem är det som ska följa med mig? kan du ger mig en lite tråd?

17 Klara:

skriven

Hej esmaralda! Det kändes bra mellan mig och S han verkar intresserad eftersom han pratade om allt möjlgt och säger att han gilla mig. Men jag måste veta om han gillar mig på riktigt. kommer det bli något seriöst mellan oss?. Kram Klara

18 Henrika:

skriven

Härliga utsikter i dubbel bemärkelse! Hur har ni lyckas trolla fram ett så underbart hus!

19 Christine:

skriven

Hej! Jag manifesterar en ny man i mitt liv. Hjärtat är öppet igen, äntligen, jag är redo :). Kan inte beskriva det på nåt annat sätt än att jag vet att han är på väg. Kan du se hur jag träffar honom?
Kram

20 Klara:

skriven

Hej Esmaralda! Det ser väldigt mysigt ut må jag säga!!
Nu har jag bestämt mig att jag vill ha ett förhållande med S....är så trött på att inte ha någon vid min sida. Kommer vi bli tillsammans? Om inte så hur långt tid kommer det ta för mig innan jag hittar en kille? Kram Klara

21 Pia1:

skriven

Alltså wow! Shit vilket ställe om man får uttrycka sig så! Ååå tänk bara några nätter där... ni kommer ha det saaaagolikt ♡

22 Linnean:

skriven

Hej i natta!

Åh, så härligt! Sex veckor i en helt annan miljö är nog precis vad man skulle behöva. Bryta en massa gamla mönster och se helt nya ansikten och inte minst...sätta större värde på det man har när man kommer hem igen. Hoppas alla dina resor blir riktigt härliga. Det ska bli kul att få höra om allt ni kommer att vara med om.

Suss gott...Kram...

/Linnean

23 Fjärilen:

skriven

Ta med mig es!!!

24 Lily:

skriven

Du skrev förut att Y inte vet vad han vill... Är det fortfarande så eller har han inga tankar om mig alls längre efter mitt beteende? Kram

25 Lena:

skriven

Gudinneresa? Bodde på Malta ett tag och mediterade vid templen. Och naturligtvis blir ni sleeping beauties! Kolla Den sovande gudinnan, lilla lerfiguren får Du se! Åh vad jag längtar efter pengar och karl! Vilket härligt ställe ni har valt. Love Malta!

26 A:

skriven

Så mysigt och fint! Hoppas ni får en trevlig upplevelse i Malta. :)

Sedan bär jag på en fråga, jag har som sagt ännu inte mött kärleken men vet sedan tidigare att vi troligtvis kommer mötas någonstans där mycket människor är samlade.
Jag var nämligen på en konsert/föreställning med några vänner förra veckan och där fastna jag för en kille. Han både "dansade", sjöng och spelade trummor. Han känns så bekant på något sätt och jag förstår inte varför jag känner en sådan stor sammanhörighet. Konstigt. Brukar inte känna såhär efter endast sett en person. Eftersom vi har utbildning i samma byggnad så finns chansen att vi möts igen. Därför undrar jag om du ser något mellan mig och J?
Jag är även lite fundersam varför han känns så speciell, tidigare liv....?
Kram :)

27 Sara:

skriven

Åh vad härligt, var på Malta? Såå fin ö!

28 Sajra Ellis:

skriven

Å, Malta.
Tänk bara om man hade råd.

29 robinex60:

skriven

After my new contract
http://maturesex.sexblog.pw/?gain.natalia
erotic downloads erotic mobile games free pron sex movie erotic graphic novel erotic dvd

30 terryhv2:

skriven

My novel page
http://singles.dating.twiclub.in/?leaf.marlee
xxx date fuck buddy for free girls friendship mumbai totally free married dating online dating mature


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: