Yo bitch !

 
Yo bitch- do you have any christal meth ? Får privatpersonen jessie ofta höra ! Sånt antar jag att man får stå ut med.
 
Jag såg serien för ANDRA gången nu.. tillsammans med min vän som inte sett den...  och det FINNS serier man inte får missa !! Alltså, den här som heter Breaking Bad och Orange is the new black och så  Fargo !!
Har du  inte Netflix eller liknande så kan se dem helt gratis på  Dreamfilm !!
Missa inte !!
kram & kärlek
 
 
 
 
1 G:

skriven

Hej Es
Jag har ett stort tenta imorgon ser du om jag klarar mig eller kommer jag skriva om ? Jag känner mig så stressa..... Skyller vara jättetacksam om jag skulle kunna få ett svar. Kram :)

2 Browallia:

skriven

Tack för tipset! Uppskattas mycket då det inte är något program på tv som lockar mig att titta på helgerna, ändå har jag 15 tvkanaler att välja mellan. En bekant har över 50 kanaler och tycker i alla fall att det inte finns några bra program på lördagskvällen. Annat var det när det bara fanns två kanaler, då fanns det alltid något bra underhållningsprogram för hela familjen eller någon spännande deckare att samlas i soffan för att titta på. Ibland var det bättre förr...

Svar: Javisst är det väl märkligt att det mest är skit på TV fredag & lördagskvällar !! Kram :)
Esmaralda

3 G:):

skriven

Blir jag tillsammans med någon kille i år & vad har han för kännetecken då?

kram kram

4 Helena Ir:

skriven

Jag har inte sett någon av dem du nämner,
men Orange is the new black, är något som
lockar,den ska vara sevärd har jag förstått.
Jag hinner knappt med det andra jag tidigare
sett..och Netflix har jag inte heller.

Undra sa flundra om jag lyckas med ett
bra samtal med ortopeden nästa vecka,fredag.
Jag försöker förbereda mig..men det handlar ju
även om personkemi..

Kram :)


Svar: Går lika med Dreamfilm eller Swefilmer.. som ju är gratis :) kram :)
Esmaralda

5 Marianne:

skriven

Hej

Har mannen jag tänker på skilt sig?

6 Anonym:

skriven

Hej! Har börjat en ny kille på jobbet, han är lång och blond...sa bara Wow när jag såg han, vad tyckte han om mig?? Kramar!

Svar: Han tycker sådär spontant att du var söt.. kram :)
Esmaralda

7 avigamaria.blogg.se:

skriven

Hej. Hur ser min stackars framtid ut? Jag har i 6 års tid varit extremt rädd för att åka båt eller flyga, får panik ångest av det (jag bor på åland) jag har varit en gång till en hypoterapeut som gav tillbaka 3-4 av mina själar som varit borta. Hon sa att jag nu skall klara av att resa. Jo jag kan planera att jag vill resa nu men får fortfarande lindrig ångest då jag tänker att jag skall förverkliga detta snart också. Kommer jag någonsin att bli bättre? Kram

Svar: Ja och ett stort ja.. visst blir du det.. sök mer terapi för med terapins hjälp får du modet.. och när du väl rest en gång.. då kommer det gå bra sedan.. kram :)
Esmaralda

8 Anonym:

skriven

Är förhållandet och våra möten över nu?
Kram

9 Anna:

skriven

Har vi haft ett tidigare liv tillsammans? Anna och Jonas.... Kram och njut av kvällen! :)

10 Spännande:

skriven

Något roligt på ingång i mitt liv, ser du det??

Svar: Ja, våren lär komma med något skoj.. kram :)
Esmaralda

11 Barn:

skriven

Kan du se hur många barn jag får?? Kram

12 Vinter:

skriven

Hej,
har mitt ex fortfarande känslor för mig?

Svar: Nja.. det pendlar lite hit och dit... kram :)
Esmaralda

13 Anki:

skriven

Tack för tips Es !
Såg orange is the new black när du sa att den var bra förra året ...och den var skit bra !
Har inte sett dessa ...så nu vet jag vad jag ska göra :-)

Kram Anki

Svar: U go girl !! Vilka härliga moments du har framför dig !! Jag blir riktigt avundsjuk ju !! Kram :)
Esmaralda

14 Mvk:

skriven

Vart se du mig bo i framtide?
Kram :)

15 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda kan du se mannen i mitt liv? Har jag träffat honom?

16 Hälsa MG:

skriven

God kväll Es!
Hoppas ni haft en mysig dag! Har lite tråkigt:) skulle hoppas på ett meddelande el tlfsamtal från honom❤️Förresten träffar jag kärleken i detta livet?
Kram

17 Anonym:

skriven

Hej Ezmeralda kan du se om min mammas fysik och migrän blir bättre? Kommer hon att förbli ensam? Tacksam för svar!

18 Varning:

skriven

Kan du se något varnande jag bör se upp med???

19 Rik:

skriven

Kommer jag bli fframgångsrik??

20 Anonym:

skriven

Jag känner av hans irritation å frustration nu när jag backar rejält. Hur tror du han kommer göra...Kommer han längre fram kämpa för mej?

21 Linda:

skriven

Kommer han att börja kämpa lite nu när jag ska börja liga lågt när vi träffas på jobbet ?
Kram

22 Anonym:

skriven

Talade om vad jag tyckte igår och att jag blir ledsen av han tystnad och att han försvinner emellanåt. När vi träffas är allt bra men däremellan. Har han känslor för mig eller är det över nu? Får panik och hjärtat går sönder

23 avigamaria.blogg.se:

skriven

Hej Igen. Hurdan terapi skall jag söka mer exakt? :) ps: håller på att läsa din bok just nu och den är jätte bra :) kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: