Häxflaskan !!!

Vill  du ta till det tunga artilleriet i att rena – då ska du förse dig med en HÄXFLASKA !!  Det är gammal trolldom. Nyligen har man på en byggarbetsplats i London hittat en häxflaska med intakt innehåll.

 

Häxflaskor utan innehåll har hittats runtom på olika platser och det är bortåt 200 stycken

Du förser dig med en hållbar flaska. Förr använde man stengodsflaskor.

Du tar en näve spik, en hjärtformad bit läder, en hårlock, åtta böjda mässingsnålar, lite navelludd och tio avklippta nagler. Lägg detta i flaskan. Och tillsätt sedan urin.  Försegla flaskan och begrav den framför din huvudingång !  Timmen mellan natt och gryning.. i vargtimmen ska flaskan grävas ner.

 

Och vips har du skydd mot allt möjligt oknytt.. mot häxeri och onda ögat & det skyddar ditt hem mot allt elakt som tänkas kan.

Dessutom ger det skit tillbaka mot de som behandlar dig illa så det verkar åt två håll.  Dels som beskydd och dels som lite av hämnd.

Observera  att detta ska utföras en TORSDAG för att det ska fungera!

Om jag tror på det här ? Nä näppeligen... men min afrikanska väninna i Paris... den stora spådamen.. hon tror och hon använder sig av häxflaskorna.  

Kram & Kärlek

 

Vill du bli spådd av mig och få ställa alla frågor du har ? Du är du välkommen att maila mig på:

[email protected]

Och jag mailar info tillbaka till dig om hur det fungerar och vad det kostar

 

 

1 Sesa:

skriven

god morgon,
Jag fick ett stort lugn och harmoni imorse när jag läste igenom min senaste seans från dig kära ES..du skriver att jag träffar en ny man i framtiden och beskrivningen av honom fick mig och bli förälskad i denne person..ser du om han lever i ett förhållande nu eller om han är redo för vårt möte?
Kram och ha en solig dag

Svar: Jag ser tyvärr inte det... men han kommer när han är redo.. kram :)
Esmaralda

2 Anonym:

skriven

Hej Es, finns det en chans att vi får uthyrt ut under sommaren?
Kram!

Solsken

3 Emmiie:

skriven

Kan jag och H bli ett par, om så bara tillfälligt? Han känns som så perfekt för mig..

Kram

4 Browallia:

skriven

Wow! En sådan flaska skulle jag behöva för att hämnas på mina grannar. Speciellt häxan surtant som bor under mig. Fast det blir ju lite knepig att gräva en grop i asfalten framför porten så jag struntar nog i det i alla fall ;D

Svar: :)
Esmaralda

5 Erik:

skriven

Hej Es. Kan du se om det är mycket snart som jag
kommer att träffa på min soulmate som du har spått
mig om och vi kommer att gifta oss, kanske redan
denna sommar och kan du se hur vi kommer att träffas då? ha en fin dag Es. :) Stor kram :)

Svar: Träffar henne gör du men något giftermål i sommar lär det inte bli. Jag kan inte heller säga exakt när ni möts men ha ögonen öppna och ta egna initiativ när det lämpar sig.. kram :)
Esmaralda

6 Anki:

skriven

Godmorgon Es !
Läste om gårdagens surtant..ja vad säger man lycka till på en annan blogg om du inte tål lite fula ord...
Sluta aldrig att inspirera Esmaralda !
älskar dig som du är !

Häxflaska...nä jag tror jag håller mig till rökelse och kristaller :-)

Idag mulet...men det gör inget måste ta mig till köpcentrat för ett presentkort går ut idag...alltid ute i sista minuten ;-)

Ha en fantastisk "rullande" Tisdag
Kram Anki

Svar: Tack Anki... men så kul att åka o shoppa på presentkort :) Hoppas du hittar nåt fint.. kram :)
Esmaralda

7 Duran:

skriven

Tänker han på mig och hittar vi tillbaka till varandra?
Kram

8 Anna:

skriven

Hmmm....lät lite väl avancerat för mig men tror man på det så funkar det säkert.

Är väl så med det mesta kanske....tror man så funkar det :)

Ha en bra dag!

Kram :)

9 Sus:

skriven

Hej
Tron kan försätta berg.....
Ska nog prova tycker att allt är spännande.....
Love sus

Svar: Då måste du berätta hur det gick !! Kram :)
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Nja, tror jg tar till föregående dags tips ;). Om det behövs.

Vet inte om jag tror på tecken, Tomas tvivlare som jag är, men jag fick en länk idag om att ladda ner ett program för gymmet, och jag har gått en tid o funderat på ett kort till gymmet... Var det ett tecken Es?

Tack för svaret igår, så det är upp till mig att det ska bli till rullan då? O jag som är så dålig på sånt, för lite erfarenhet tror jag. O så vill jag ju att det ska vara en ny, okänd karl, förutom om han som jag stötte på för ett par år sen, är villig ;). Men det tror jag nog inte. Tyvärr...

Ha en bra dag, kram Skorpan

Svar: Ja, det kan nog allt ses som ett tecken.. kram :)
Esmaralda

11 Isabel:

skriven

Hej Es,
intressant, spännande och lite läskigt inlägg idag :)
Du skrev att han tänker både på mig men även någon annan..ser du vems hans hjärta slår extra för? ska jag lägga tid och energi på honom?

Kram

12 Ann:

skriven

Hej!
Hur ser vår vecka på Öland ut att bli? Iår åker vi ju med sällskap och det har vi inte gjort tidigare så därför undrar jag?!

Kram❤️

Svar: Det ser ut att gå fint.. men lev inte för tätt tillsammans.. kan lätt bli lite för mycket av det goda.. kram :)
Esmaralda

13 Skrållann:

skriven

Hej!
Har känslan av att min man träffar någon annan. Kan det vara så?

Kram;)

14 Önskan:

skriven

Hej!
Det går väl att få tag på det mesta till häxflaskan men navelludd... har inget sånt.

Tror du att om man önskar sig något riktigt mycket och ber sin skyddsängel om hjälp kan önskningen då gå i uppfyllelse???

Kram

15 J:

skriven

Godmorgon ! Kommer han höra av sig igen med sina meddelanden ? Eller ser det kört ut. Kramar från en orolig själ

16 Anonym:

skriven

Hej! Jag har träffat ny kille. Är han den rätta? Kan jag lita på han, och "släppa in han" istället för att verka frånvarande? Tack & önskar dig en trevlig dag!

17 Fanny:

skriven

Hej es! Jag och J ska gifta oss i största hemlighet (bara hans föräldrar vet) på Torsdag och bebis är beräknad den 26 Juli. Allt känns så rätt! Kommer vi fortsatt att vara lyckliga och klara av familjelivet bra?

Hälsningar Fanny

Svar: Ni kommer att fixa detta finfint.. kram o lycka till :)
Esmaralda

18 Angeli:

skriven

Hahaha... Lite navelludd!! Ja vad ska man säga?
JO! Att tro kan försätta berg! :)

Kristaller o rökelse låter mer smakfullt o enklare så ska det renas så får det bli nått sånt.

Hoppas gårdagens trista mail bleknat.
Själv är jag redigt pryd men jag skulle nog kunna göra nått liknande i min ensamget fast inte lika uttrycksfullt. :)
Skrattade gott gjorde jag i alla fall och tackar för att du dela med dej av dina pinsamheter!

Vad tror du ang makens kontrakt? Blir det en tilsvidareanställning i augusti?

Kram på dej o ha en skön sommardag!
Kram allihopa! :)

Svar: God chans finns för fortsatt anställning :) kram :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Hej

Imorgon kom jag har möte med kvinnan så kom hon avslöja om sig själv till mig eller?

20 Isa:

skriven

Hej Es!

Jag undrar om det är värt ett försök att satsa på S?

Kramar :)

Svar: Pröva och känn efter.. kram :)
Esmaralda

21 Hemliga H:

skriven

Hej Es! Vad är A ute efter? Har han känslor för mig? Kram

22 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Detta var minsann spännande läsning! Jag ska fundera på saken :)
Jag har en fråga: Mina tankar kretsar allt oftare kring en flytt och det känns helt rätt. Ser det rätt ut, om du "tittar" på det?
Tack snälla på förhand för lite hjälp med detta.
Stor kram

Svar: Ja, jag tror absolut att det blir en flytt.. kram :)
Esmaralda

23 Barbro:

skriven

Hej Esmaralda!

Har äntligen kommit i gång med försäljningen av pappas hus. Håller nu på o röjer i gammal bråte sedan 60 år. Känner som jag kämpar i dyn då jag liksom inte kommer någonstans. Försöker ta ett rum i taget, men då jag är ensam så känns allting bara överväldigande.
Kommer jag att klara av det här?
Kommer jag att få hjälp?
Blir vi av med alla bilgrejor o allt sånt som måste ut ur garage o förråd nu?

Kram Barbro

Svar: Du fixar det men varför inte plocka till dig det du personligen vill ha och lämnar resten till en loppis mot att de kastar och grovstädar.... kram :)
Esmaralda

24 Tekla:

skriven

Hej!

Han har inte hört av sig ännu. Tror du han älskar mig och har genuina känslor för mig?

Det är svårt att veta vilket alternativ som är bäst då känslorna (mina) är så starka och samtidigt ha alla hans ord inom mig som sårat mig. Jag har svårt att tro att han älskar mig på riktigt. Vad tror du?

Kramar

25 J.:

skriven

Ska jag satsa på en språkresa till hösten? :) kan detta bli av? kram!

Svar: Ja, jag tror det vore positivt för dig.. kram :)
Esmaralda

26 Lie:

skriven

Hej Esmaralda!
Tycker sånt är lite spännande och skulle gärna prova, får se hur jag gör:)
En fråga, Ser det ganska kört ut den här gången? Eller får du något som pekar på att det går bra?
Kram




27 Esso:

skriven

Hej ES,
vad känner han för mig idag, vill han vara tillsammans med mig?

kram

28 Mas:

skriven

Väntar med spänning på seans. Har betalat och mejlat så i dagarna borde den komma :) Ha en bra dag!

Svar: Japp.. har du inte redan fått den så kommer den snart.. kram :)
Esmaralda

29 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Gillar han mig?
Kram

Svar: Han gilla dig.. kram :)
Esmaralda

30 Nat:

skriven

Hej Esmaralda!
Tror du att jag gifter mig innan jag är 30?
Kram


31 Sommartanten:

skriven

Hej!

Hur blir sommaren och semestern händer det något bra??

kram

Svar: Ja, planera bra ting och du får god utdelning.. kram :)
Esmaralda

32 Liten:

skriven

Hejsan Es!
Det va ett bra tag sedan jag va här men hittar alltid tillbaka hit! 😄
Har en fråga ang killen jag träffar nu...så underbar o fin men ngt "stör" mig lite....är jag mer seriös än han i det här? Allt känns ju bra mellan oss annars...går det ens att se vem som har "MEST" seriösa känslor,kanske väldigt dum fråga....ber om ursäkt isåfall...😊
När man mött HAN...hur ser du det?? Kanske svårt för dig att förklara men vore intressant att veta, 'vilken bild du får upp' när det är HAN?
Ha en underbar tisdag fina! Kram

Svar: När man mött den som är rätt.. då känner man ingen tveka...så det är tveksamt om den kille du nu är den rätte.. kram :)
Esmaralda

33 Bumble bee:

skriven

Kära Es!
Ser du om jag får mitt sista barn innan jag fyller 40 år? Känner själv att jag vill ha avslutat den verkstan tills dess men frågan om jag har gjort det är något annat. Vet ju själv att jag kommer bli en gammal mamma men kanske inte 40 bast. Vad ser du kring min fråga? MYCKET tacksam för svar! Kramar från mig 💞

34 Lars-göran :

skriven

Jag undrar om jag kommer att få ett jobb snart. Så jag slipper gå arbetslös

Svar: Sök i större cirklar och även en bra bit ifrån där du bor så tror jag inte det ska dröja så länge.. kram :)
Esmaralda

35 Pinglan:

skriven

Kan ju inte skada att testa men jag får ju aldrig navelludd o blir nog idiotförklarad om jag ber om någon annans ...

Ha en skön dag :)
Kram


Svar: Ha ha ha :) Ja.. och att sno lite är ju inte heller så lätt... kram :)
Esmaralda

36 Lo:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer dem att skaffa ett till barn ganska snart?
Kram

37 Si:

skriven

Hej ES, ser du om min blivande man har några egna barn?

Kram

38 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan!

Tack för ditt svar igår, Es! Är fortfarande lite yr idag med och framför allt vid vissa rörelser känner ja av det. Inte kul när de är så fint väder ute. ☀️😎 Jag hoppas verkligen de är helt borta imorgon. 😊

En annan sak jag undrar över och som verkligen har skakat om Sverige. Kommer den/dom som har gjort detta hemska mot fina Lisa Holm åka dit på det eller kommer dom gå fria? Lider så med föräldrarna. 😢 Ha en underbar dag och pussa MG på hans goa lilla nos 😘 💗 kramar Zoey 💕

39 Jossan :

skriven

Ligger här och njuter av solen! Älskar det! Som jag brände mig igår! Helt sjukt! Jag bränner mig aldrig men solade för första gången i år så det är väl klart.. Idag är jag iallafall insmord! Inget rygg solande iallafall..
Väntar på svar från jobbet.. Blir mer och mer nervös..
Blev intresserad om svaret igår.. Det som var bra som är påväg. Handlar det om mig och min kärlek?

40 Jossan :

skriven

Ligger här och njuter av solen! Älskar det! Som jag brände mig igår! Helt sjukt! Jag bränner mig aldrig men solade för första gången i år så det är väl klart.. Idag är jag iallafall insmord! Inget rygg solande iallafall..
Väntar på svar från jobbet.. Blir mer och mer nervös..
Blev intresserad om svaret igår.. Det som var bra som är påväg. Handlar det om mig och min kärlek?

41 Familj:

skriven

Ser du om vi får fler barn??

42 Resa:

skriven

Blir det utomlands i år?

43 Lie:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser det ganska kört ut den här gången?
Kram

44 lejonen:

skriven

Jag mår skit!
En månad nu kommer han komma tillbaka eller höra av sig ?

45 Helena Ir:

skriven

Jag är för denna häxbrygd..men jag har ingenstans att
gräva ner den. I en balkonglåda kanske :)
Jag skulle nog vilja att en och annan person fick
sig en rejäl näsbränna för vad de gjort i livet!
Men jag får försöka vara av den vänliga sorten och
ha tänka att det löser sig i slutändan ändå :)
Det där med karma..sägs göra det :)

Idag har jag tränat..ett absolut måste för mitt
stressiga psyke. Sägs vara bra i varje fall,av de
lärda :)
Jag gillar att snacka med en man därborta,vi har bla
samma musiksmak..något annat intresse är det inte.
Han är inte singel..och skulle han så vara så..nej!!
Men idag kom det fram en kvinna och sa: Bara så du
vet så är han konstig.
Jag vet en del om honom,det har han varit öppen med.
Ledsamt och höra..jag gillar olika..folk är olika!
Vi ska iväg och lyssna på musik några stycken..och
han ska med..känner mig osäker. Har jag jag så
dålig koll på folk? Ska jag strunta i det?

Kram......kram :)

Svar: lita på dig själv men ha koll... så småningom uppdagar du saker.. kram :)
Esmaralda

46 Tanten:

skriven

Hej Esmaralda. Funderar på att prova Häxflaskan, då det varit så mycket konstigt de sista 2 åren,men är ju så jäkla okunnig om timmen mellan natt och gryning = vargtimmen om när exakt är den? Navelludd blir svårast, får nog låta bli att tvätta naveln på ett tag hehe.

Kram

Svar: Timmen mellan natt o gryning bör vara timme innan soluppgång... om du prövar så måste du berätta hur det gick !! Kram :)
Esmaralda

47 Bumble bee:

skriven

Kära Es!
Ser du om jag får mitt sista barn innan jag fyller 40 år? Känner själv att jag vill ha avslutat den verkstan tills dess men frågan om jag har gjort det är något annat. Vet ju själv att jag kommer bli en gammal mamma men kanske inte 40 bast. Vad ser du kring min fråga? MYCKET tacksam för svar! Kramar från mig 💞

48 Rj:

skriven

Ska jag eller han höra av mig?

49 Anna:

skriven

Har sett att en del frågar om ditten och datten är tecken och det har det varit :) Hur fasen vet man vad som är tecken och vem skickar dem?

Får jag tecken? Idag såg jag nåt som jag först tänkte att det måste vara ett tecken men sen avfärdade jag det med att jag nog helt enkelt önskade att det var det.

Kram :)

Svar: Just det.. det är väldigt svårt att skilja mellan verkliga tecken och önskade.. men i början för att träna upp själva förmågan att se & stanna upp... så kan man ta till sig ALLA tecken.. och inte bry sig så mycket om hur det förhåller sig. och rätt som det är så ser man skillnad... det är som när man tränar sig att cykla.. rätt som de är så kan man bara... kram :)
Esmaralda

50 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser det ganska kört ut?
Kram

51 solrosen:

skriven

Hade behövt den där häxflaskan akut o få bort konstiga tankar hos min sambo. Han har fått för sej att skaffa fritidshus! Är det nåt som kommer att bli av, jag är tveksam trots att huset är kanon. Ser du nåt konstigt runt detta? Gud mej hjälpe...!!

52 Betty:

skriven

Hej Es.

Kommer det dröja länge tills jag gifter mig?
kram:)

53 mollyD:

skriven

Hej
SEMESTER gud så skönt. Ska göra massor jag inte hunnit de senate 1,5 åren och bara vara hemma i 6 veckor, en vecka sa ja ut och resa.
Var hos doktor igår. Har ett sår och så såg jag massa fläckar. Blodförgiftning kom upp i tanken jag och iväg. Kanske/kanske inte. Men ajg fick pencillin så något var det. Försöker följa min intuition. De sa mig gå annars blir det allvarligt. JAg skulle vilja veta om intution var det som hjälpte mig eller om jag bara inbillar mig? Viktigt för mig att få veta då jag tränar upp min inution och behöver lite hjälp att skilja på vad som är vad

Kram

Svar: Du har en stark intuition och den ska du alltid lyssna till.. kram :)
Esmaralda

54 Makaon:

skriven

Har varit borta en vecka och haft lite dålig täckning, nu har jag läst om din sång, och jag bara skrattar, och du, jag kommer att vara kvar så länge du är med. Ha det fortsatt bra och sjung mer.....

Svar: Man tackar å det hjärtligaste :) En kram får du också.. och här ska det sjungas också framöver :)
Esmaralda

55 Familj:

skriven

Ser du om vi får fler barn

56 Sommartid:

skriven

Hej Es.

Vad får du för känsla kring min soulmate?kram

57 Anna:

skriven

Ahh....ok! Normalt brukar jag inte se nåt som jag tolkar som tecken ;) Letar inte heller. Var just den här gången för det påminde om en dröm när jag kom in i ett rum och såg en sak skriven på en vägg...nu kom jag på riktigt in på ett ställe och ser nästan samma sak skrivet på en dörr :)

Men ska tänka på det om jag nån gång mer ramlar på något som kan tolkas som ett tecken :)

Kram :)

58 Anonym:

skriven

Hej Es, finns det en chans att min kille går med på mitt förslag?
Alice

59 Tanten:

skriven

Tack för ditt svar. Ska absolut berätta om jag märker skillnad. Tänker prova med flaska-krus i keramik, får ge mig ut och leta efter dy.

Kram

Svar: Spännande !!! Kram o lycka till !!
Esmaralda

60 Hosi:

skriven

Hej esmeralda
Hur ser det ut att gå till hösten med det jag ska göra? Kommer det gå bra? Träffar jag möjligtvis en ny vän eller så när jag är där?

Kram

61 Adad:

skriven

Hej Ez!
I oktober söker jag praktikplats via skolan och får svaret i slutet av oktober. Ser du möjligtvis om jag får en bra plats? Och hur stor är chansen att jag får en plats i min stad eller omkring så att jag klarar mig att pendla och slippa flytta?

Hoppas verkligen på svar!
Kram:)

62 Anonym:

skriven

Hej Ez!
I oktober söker jag praktikplats via skolan och får svaret i slutet av oktober. Ser du möjligtvis om jag får en bra plats? Och hur stor är chansen att jag får en plats i min stad eller omkring så att jag klarar mig att pendla och slippa flytta?

Hoppas verkligen på svar!
Kram:)

63 Linnean:

skriven

Tjeeena!
Det där lät spännande! Får väl ut och fråga folk om de har någon navelludd...har ingen sådan själv 😆 Här kan det behövas lite beskydd! Vilken underbar dag det har varit! Har solat och får ta hand om morgondisk och annat nu. Men vad gör det? Man får passa på så länge sommaren gnistrar!
Duu, var det en baktanke med att spela Ain't nobody, för mig? Ville H säga mig "något" med den? Fattade inte förrän dagen efter för jag var glad och på örat och tänkte inte alls på ev romantiska vinkar från komplicerad man.
Njut av en grann sommarkväll nu! Kanske tänds grillen till solnedgångens skönhet?
Kram ☀️ /Linnean

64 CeCe:

skriven

Känns som jag är på randen på att totalt bryta ihop? Varför? Vad är felet?
Orkar inte med att känna mig såhär :/

Svar: Sök hjälp !! Du kan behöva någon att prata med.. kram :)
Esmaralda

65 Lie:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser det ganska kört ut?
Kram

66 Nadja:

skriven

Min kommande kärlek, hur ser han ut, är han med glasögon?

67 Nadja:

skriven

Min kommande kärlek, hur ser han ut, är han med glasögon?

68 Isabel :

skriven

Hej ES,
Varför har jag så svårt att släppa taget om honom? Kan du se vad han känner för mig?

Kram

69 tomaten :

skriven

Hej!
Misstänker men är inte säker på att klimakteriet knackar på dörren.
Kul!
Har bekymmer med att ansiktet blir pionrött och bränner.
Försvinner på några timmar men är så fruktansvärt jobbigt.
Kommer detta snart att gå över?
Kram!

70 maria:

skriven

En sådan flaska skulle man haft och lika så reningen så man kunde få bort den dåliga energi som hänger kvar!!!
Känns så surt och tungt att han bara sätter käppar i mitt liv och beter dig då grisigt mot mig! Han kallade mig för en dålig mamma för att jag behöver få ha ett eget liv och att han tar sitt ansvar!
Men själv så ska han ut och roa sig när det egentligen är hans helg att ha barnen!

Och sedan ska han ha barnen varannan helg och söka dagis i nästa sekund! Oj oj om det bara kunde få vara rofyllt och lugnt nån gång!
Sedan skrev han att han redan träffat någon ny!
Han säger väldans massor och jag får ta hans skit!
Han tror att han kan göra som han vill och att han inte behöver säga något till mig om exempelvis vart han ska bo osv osv vart han ska söka dagis!
Ljuger han om att han träffat någon eller är det sanning? Hur länge har det pågått isåfall?

Ganska jobbigt att ha med honom att göra faktiskt! Och jag verkar bara bli hindrad från att få komma vidare från honom!

Tacksam för svar 💞

71 Miltons mamma:

skriven

Men HALLELUJA!
Det kanske är något för mig mot "den där". Jag är dock inte mycket för hämnd utan jag hoppas att karma itself kickar skiten ur honom. 🙏🙏🙏🙏🙏
Tja hoppas går ju.😏

Måste bara berätta Hihi. Föder upp kaniner lite småskaligt och fick hem 3 sötnosar för 5v sedan. En av den Rapunzel har jag kallat för Rapen i brist på annat mem siktet inställt på annat namn. Idag sa min son att han tycker att hon ska heta Esmaralda.. Eller det var nog Esmeralda. Tyckte jag var lite skoj.
Kjam

Svar: :) Jag delar så gärna med mig av mitt namn :) kram på dej och sonen och Esmaralda 2 :)
Esmaralda

72 Annelie:

skriven

Hej Es,
Ser det fortf ut som stor chans till ny lägenhet i ny stad innan hösten?
Kram :)

73 De 95% planterade blommorna behöver vatten, jag fixa snart:

skriven

Hej Es!
Ja rena sitt hem kanske man behöver. Gräva ner en flaska framför ytterdörren, då behöver ju jag ett antal asfaltläggare för att bryta upp asfalten,:) så jag får nog försöka med något annat.
Vet du Es att jag är lite stolt över mig själv för 2 saker. Jag vågade säga t apidioten på jobbet o jag tog hand om sig själv på ett vis gällande en tjejkompis. Små steg men bra ändå!
Hoppas du har haft en underbar dag!!! Tänkte på detta igår, det skulle inte förvåna mig om knäppskallen som skrev till dig fortfarande läser din blogg. Checka IPnr så kanske du kan blocka mskn. Tror nog det är bättre för hen att läsa Kalle Anka ist

Kram till Dig o MG

74 Anonym:

skriven

Hej!

Kommer jag att träffa en ny man och börja om på nytt?

kram

Svar: Ja så småningom ser det ut att bli så.. kram :)
Esmaralda

75 Trött:

skriven

Hej Es! Jag sover så dåligt på nätterna får aldrig sova en hel natt utan vaknar hela tiden. Har börjat undra om det kanske finns andar i min lägenhet som väcker mig hela tiden. Kan du se om det kan vara så??

kram

76 Si:

skriven

Hej ES,
Jag vill så gärna ha kontakt med mitt X:s mamma. Jag fick aldrig träffa hans mamma. Ser du om hon och jag träffas i framtiden?

Kram

Svar: Kanske det.. men jag ser inte att ni knyter an och blir vänner.. kram :)
Esmaralda

77 Resa?:

skriven

Hej Es.

Ser du om jag gör någon utomlandsresa i år?
kram:)

78 E k:

skriven

Kommer han att höra av sig?

79 maria:

skriven

Varför Beter han sig såhär?
Och varför kommer han åt mig och sårar mig så hemskt! Varför vill han mig illa alltid?
Jag tycker det är jobbig nog som det är!
Ibland undrar jag vilka onda makter jag har emot mig!!! Å hur jag någonsin ska få nå vett i mig å lite flyt i livet!
Urs har kännt mig så bitter och låg idag pga dagens start och gårdagens avslut!

Kram

80 Emma:

skriven

Hej jag har en fråga ungefär när kommer jag och min kille gifta oss ? När kommer han fria och hur långt tid kommer de ta tills vi skaffar barn ?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: