Fuck excuses....

 
Ja, hur  svårt  kan det vara ?
Svar:  hur svårt som helst !!
 
Att se en skuld och förstå att att man ska äga den och  agera därefter  - det kräver en rejäl mognad
 
Det mest omogna är att gå försvar och säga att " jamen du gjorde si  eller du sade så.. och därför..."
 
Glöm vad andra sagt eller gjort.... har man gjort sig skyldig till nåt som kräver att man man erkänner det..... då ska man satan i gatan stå upprätt och äga .. och ta konsekvensrna. 
 
Lika fel är det att vara den som ber om ursäkt i tid och otid för sånt som andra ställt till med ... bara för att besvara husfriden.  Det är lika illa som att inte äga sin misstag.
 
Det är inte alltid lätt att vara människa !!
 
 
 
Men nu är fredagen här i alla fall.... och i morgon far vi hem till dottern igen och bygger på altanen ... och jag ska om ett ögonblick skala potatis till en jättepotatissallad... och greja en Italiensk köttförslimpa med massa  vitlök, ost och persilja.. till ett helt bygglag !
 
I kväll blir det  Lets dance !! Vem hejar ni på ???
 
Kram
 
 
 
 
 
 
1 sus:

skriven

hej
det är lika illa när man tar på sig hela skulden......
Jag har inga problem med att erkänna att jag gjort fel....
Däremot verkar jag ha svårt att komma till insikt....
är de samma sak?

jenny Strömstedt är rolig bjuder på sig själv....

love sus

2 Jonkan:

skriven

Står inför ett ultimatum, ska jag satsa på jobb eller studier?

3 Liten:

skriven

Hejsan Es. Jag jobbar i en "finare galleria" o är inte riktigt van vid så "fina" människor. Det finns dock en kille som är ansvarig där som jag spanat lite på...ser du vad han tycker om mig,kommer han ta kontakt med mig om nån date....eller är han för "fin" för mig? Kram

Svar: Ingen är för fin för nån.. men jag kan inte se denne kille i din framtid.. i vardagen hade ni inte synkat samman... kram :)
Esmaralda

4 Ha:

skriven

Heej! Längtar efter lite glädje o fjärilar i magen..ser du nån som är intresserad utav mig,vad skall jag hålla koll efter? Kram

5 Fisken:

skriven

Deppad fisk :( Du såg fler träffar med jungfrun men han har inte hört av sig mer :( Ensam igen....ingen vill ha mig...Vad är det för fel på mig?? Kram

Svar: Han var inte rätt och det har ingenting med dig att göra... du är en jättefin tjej så det så... och någon kommer så är mer rätt så ha ögonen öppna.. kram :)
Esmaralda

6 A:

skriven

Hej Esmeralda! Undrar om han vet var jag bor numera och hur mitt liv ser ut? Tack!

7 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda! Borde jag söka jobb på andra ställen? Andra typer av jobb? Var är chansen störst? Kram!

Svar: Sök på andra ställen och sök sådant om intresserar dig - då hamnar du rätt.. kram :)
Esmaralda

8 Helena Ir:

skriven

Nix,det är inte lätt att vara människa..tror
inte det är tänkt att det ska vara så :)
Men ibland är det väldigt roligt också..
själv längtar jag så till, att se om det jag
börjat sysselsätta mig med kan föra över
mer glädje i mitt liv. Lite pirrigt är det,
men alla är vi barn i början.

Lets dance,tittar jag på,men ännu har jag inte
riktigt valt vem jag hejar på..
Jag ska ha ett av barnbarnen här så kanske inte
blir så mycket lets dance idag..

Ha det gott.........Kram :)

Svar: Du får ha det riktigt kul med barnbarnet :) kram )
Esmaralda

9 Anonym:

skriven

När på året ser du en utomlandsresa för mig?
kram

10 Anonym:

skriven

Hej!
Kan inte få ur min gamla vän ur tankarna. Allt påminner om honom och det dyker hela tiden upp saker som gör att jag inte kan förtränga honom. Men varför är det så? Är inte tanken att jag ska radera honom ur mitt liv? Han vill ju inte veta av mig, eller?

Kram❤️

11 Anonym:

skriven

Hej E! Har alltid undrat om mitt ex verkligen var allvarligt sjuk som han påstod. Har aldrig fått veta om det var sant. Ser du det? Tack!!

12 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda, ser du om vi kommer bo kvar här ett tag eller om vi kommer att flytta snart?

Kram

13 sus:

skriven

hej
ser du om jag kan synda på processen på något sätt?
vad kan jag i så fall göra?

love sus

14 snöstjärnan:

skriven

Altanbygge.Vad är nu bättre än ett byggprojekt där man hjälps åt.Att göra tillsammans går ju så mycket fortare o är så mycket roligare.Dessutom med god mat att vänta.☺
Esmeralda undrar om du kan se om vad mitt kommande jobb kommer att gå ut på.Har det med hälsa och välmående att göra eller är det något helt annat.
Ha en bra helg.

15 Barnet:

skriven

Hejsan svejan

Är bebisen frisk och kommer jag gå över tiden? Var är din känsla ? ❤️

16 Anonym:

skriven

Hej! behöver jag vänta länge innan jag kommer ut i arbete????

kram

17 Browallia:

skriven

Det är lite märkligt att flera gånger så är det du skriver i din blogg precis det jag behöver höra just för stunden. Senaste tiden har det vart mycket tjafs på min arbetsplats med "pajkastning" på mycket låg nivå som chefen kallar det. Igår fick jag nog och bad att få sluta som vikarie där. Jag hoppas att detta är början till den positiva förändring du sett på jobbfronten för mig.

Här står det handling och städning på schemat innan min hjärtevän kommer på besök ikväll. Jag hejar på "Stenis" i Let's dance! :)

Kramar och kärlek till dig och MG

Svar: Ja, du tar ett positivt och bra steg !! Kram :)
Esmaralda

18 Mannen:

skriven

Hej Es. Kan du se om jag snart kommer att åka till
barnbarnet och hälsa på igen, hon är 5 år och
frågar efter mig.... hon var så gullig i telefon
och sa till mig "jag älskar dig och saknar dig"
då sa jag detsamma till henne, hoppas på en ny
resa till dem snart, kan du se om det blir någon
sådan i det närmaste? ha en fin helg :) Kram.

Svar: Jadå, det dröjer inte länge... planera in när det ska ske.. så blir det också av och ditt lilla barnbarn älskar dig verkligen.. kram :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Kommer jag att träffa honom igen efter första möte?

20 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Ja det tycker jag är helt rätt att man ska stå upp och be om ursäkt när man gjort fel, det är starkt moget! Sen finns det dem som inte verkar klara utav det, jag tänker på en vän, men jag tror hon hittar andra sett att be om ursäkt på även om det inte blir rätt ut och det har jag accepterat!

Es en fråga, vi hördes och skrev med varandra sen i förrgår så slutade han svara, eller har inte fått svar än iallafall, kan jag ha skrivit något som blev tokigt? Eller varför dröjer han?
Kram kram
Ha en fin dag!

Svar: Han är lite betänksam.. någon annan kan ha dykt upp... men jag tror du hör av honom igen. kram :)
Esmaralda

21 IM:

skriven

Var&när möter jag livskamraten igentligen??

22 Skåne:

skriven

Kära Esmaralda. Hoppas att din fredag är solig och trevlig.
Kan du möjligen säga mig vad som är på gång för mig, om du kan se något positivt för mig att se fram emot det närmaste. Känner mig oerhört vilsen både när det gäller hälsan, jobb, förhållande, bostadsort, ekonomi och livet överlag. Vet inte vart jag är på väg i livet och ser inga tecken som vägleder mig just nu. Varit ledsen en längre tid och hoppas på att jag får det bra en dag. Kramar

23 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!

Vilket bra och tänktvärt blogginlägg - tack för det!
Jag börjar känna en stark lust att flytta till Stockholm. Jag känner hur jag liksom "dras" dit och jag längtar efter att vara där. Verkar det vara en bra idé att flytta dit, på lite sikt?

Önskar dig en trevlig helg! STOR kram

24 Salt & Salvia:

skriven

Du har helt rätt Es, man får lära sig att äga sina problem och klavertramp.
Det låter som en härlig fredagskväll för din del. Jag hejar stenhårt på Ingemar Stenmark, vilken karl!!!
Jag skulle behöva din hjälp idag Es; min familj har vänt mig och dottern ryggen helt och sprider hemska rykten. Är ledsen över detta och jag vet i ärlighetens namn inte vad jag sagt/gjort för att förtjäna detta. Är det så att min syster fått lögner i örat av min granne mittemot? Snälla Es hjälp mig!!
Kram till alla och ha en fin helg🌻

Svar: Ja, Ingmar har gett oss många spännande stunder minsann... träffade honom i Göteborg för 12 år sen... prata ut med din familj.. det är enda sättet att reda ut-- kram :)
Esmaralda

25 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan det här leda till någonting mellan han och mig?
Han får mig att känna kroppsliga symtom som kallavettningar, pirr i magen, ja har känt mig lugnare och harmonisk på sista tiden men det vet jag inte om det är hans förtjänst, men iallafall har jag märkt att jag får kroppsliga symtom av honom, varför är det så? Och tror du det finns chans till att det hela leder till något?nu har vi ju bara pratat men jag vill ju att det blir mer, en stabil kontakt med träffar och möjligtvis en relation!
Gillar han mig iallafall? :-)
Kram kram

26 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan det bli till min fördel om jag byte praktikplats? Eller gör jag kanske bäst i att stanna där jag är tiden som är kvar?
Kram

27 Anonym:

skriven

Det där är typiskt mina barn. Försöker hela tiden att pränta in i dom att erkänna sina skulder och inte skylla på sin bror, det är ett farligt tjafs emellanåt :-) Nu ska jag snart iväg och hoppas på nåt roligt som kan hända så helgen går lite fortare.
Ha en jättetrevlig helg o maten lät riktigt smaskens :-)

Svar: Ungarna växer till sig och tar till sig vad du försöker pränta i dom... kram :)
Esmaralda

28 68:an:

skriven

Hej Es, hoppas att allt är bra med både dig och goa Mannabonne =)
Jag behöver nya förändringar i mitt liv nu men lyckas aldrig få till riktigt med något alls känns det som.. Längtar enormt efter att få flytta först och främst.. Kan du Es säga något om en eventuell flytt snart för mig?
Önskar er alla här en härlig helg.. Kram =)

Svar: ja, om du går in för det och fokuserar .. så blir det en flytt ganska snart.. kram :)
Esmaralda

29 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer jag in på utbildningen?

30 H:

skriven

Hej!
Både dina och Nettans spådomar har visat sig stämma det senaste året :)
Tack för det!

Nu undrar jag: Ser du om jag möter kärleken i sommar?

Trevlig fredag / H

Svar: Härligt... ja det finns en god chans i sommar.. jag kan ingenting lova men klart är att ni närmar er varann.. kram :)
Esmaralda

31 Jossan :

skriven

Så då var tentan gjord! Det kändes faktiskt bra.. Hoppas den blev godkänd. Vad ser du?
Nu ska jag luncha med syrran sen ikväll blir det fest!!!

Kram

Svar: Känns som att den ska bli godkänd.. får en positiv känsla... ha det så trevligt med syrran och sen på festen... härligt :) kram :)
Esmaralda

32 ❤️:

skriven

Jobber kjæresten på uteplassen her pga Mira? Og kommer han til å ha kontakt med henne da hun kommer hjem igjen?

Svar: Ja jag ser att något är på gång men kan inte se några detaljer.. kram :)
Esmaralda

33 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!

34 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Nu har jag och min vännina pratat ut och det känns lite bättre!
Tycker hon det känns bätte?
Kram

35 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Tyckte han jag skrev något tokigt sist vi skrev?
Nu kan man inte läsa kommentarerna igen på iphonen!
Kram

36 Aca:

skriven

Hej Ezmeralda,

kommer jag att vara ensam 2015? Jag mår bra själv o allt är bra men saknar någon att dela alltet med :)

Trevlig helg! Kramar A

37 Anonym:

skriven

Hej Måste jag vänta länge till på jobb???

kram

38 Osäker:

skriven

Hej! Gör jag rätt som lämnar in ansökan om utbildningen kommer det att bli bra???

kram

39 Maria:

skriven

Hello!
Kan du se något om killen jag väntar på;) kram

40 Anonym:

skriven

Är det mina hormoner som spökar eller är det bara stress som gjort mig så känslig den senaste tiden?

41 Anonym:

skriven

Hej!
Avvisade igår och oj så irriterad han blev. Vad händer nu?
Kram❤️

Svar: Bra att du avvisade.. stå på dig.. kram :)
Esmaralda

42 Anonym:

skriven

Yeeeeeeaaahhh freeeeeedag:)
Många duktiga i Lets dance iår, Alex en favorit.
Kommer jag träffa och umgås med nån ny kärlek i sommar?

43 Anonym:

skriven

Kan du inte delge oss receptet på köttfärslimpan? Den låter så smarrig :)

Kram

Svar: jajamän... blandfärs.. massor av finhackad vitlök o då menar jag massor.... smakrik riven ost... mssa hackad persilja, ägg, salt och vitpeppar. Blanda allt noga och lägg i ugnsfast form. koka ägg så de blir hårdkokta och gör sen små hålor i köttfärsen där du lägger äggen... och täck över dem med köttfärs. Ta sedan coctailtomater som du trycker ner i färsen så bara lite av det röda syns.. över hela färsen... ungefär 200 grader i en timme.... det är mumsigt !!
Esmaralda

44 Så sårad i själen:

skriven

Hej!

Jag hejar givetvis på Ingemar! :)

Ibland känns det som jag är på spåret och vet att det blir bra igen. Men jag är så sårad av alla saker som mitt ex sagt till mig. Vilken dålig kvinna och partner jag är. Mest av allt sårade det att höra att jag är så alldaglig. Tycker han verkligen det? Varför har han satt så mycket tid på mig då? Och hur ska jag kunna hitta en ny partner, för om han som sagt han älskar mig anser mig vara en alldaglig och grå kvinna så hur kan någon annan tycka jag är attraktiv och vacker då?

Känner mig så ledsen och utan framtid.

Kram

45 Äntligen fredag!:

skriven

Fest som bryter av vardagen är guld för humöret i tider som denna när snön kommer och går. Hoppas att det för nu är slut på den varan, längtar ut med tvåhjulingen när gruset försvunnit.

Har tagit tag i långresan till höst, och vet inte hur jag ska uttrycka min tacksamhet om detta kan bli av. Ser det ljust ut? Och stämmer min känsla att jag av någon anledning bör åka detta år, att något sker som gör det svårare under nästa år? Kommer i vilket fall inte kunna hålla mig från att få till det längre, om inte något oväntat sätter käppar i hjulen.. Ha det bra!

46 Anonym:

skriven

Härligt med fredag funderat lite ljuger han för mig ang nya kvinnan

47 Anonym:

skriven

Hej ez! Jag missade ett samtal från H i onsdags, ville han något eller råkade han bara ringa? Min kompis ringde tillbaka till honom imorse och jag ville bara sjunka under jorden..

48 sus:

skriven

hej

vad kommer?

love sus

49 Jennifer:

skriven

Hej, har drabbats av något jävligt virus, legat däckad i snart två veckor och idag steg febern till närmare 40 grader. Är så slut och orkar inte ta hand om dottern, så min mamma kom och tog henne så jag ska få vila. Men nu känner jag enorma skuldkänslor, dottern är inte heller helt frisk o det känns så skit att hon inte får vara hemma o ta det lugnt. Känner mig som en dålig mamma och bara gråter, är så ledsen. Tänk om dottern känner sig avvisad av mig.

Svar: Men stackars dej !! Din dotter är trygg med din mamma och det finns ingen anledning i världen att du ska känna dig som en dålig mamma.. det ÄR du inte... känn istället frid med att din mamma tar hand om din dotter på ett jättebra sätt... kram :)
Esmaralda

50 Livsturisten:

skriven

Ja det där kan vara hur svårt som helst för en del människor. Att se sina egna fel o brister osv och våga stå för att man gjort en del tavlor...
Känner igen det där med husfriden också väldigt väl, men tack o lov kan man lära av sina märkliga sidor också. ;)
Lätt att vara människa är det ju absolut inte men å andra sidan så sa ju ingen att det skulle vara lätt att vare sig vara människa eller klara av livets alla bergodalbanor och knepigheter.
Ha det gott! Kram!

51 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan det här leda oss till en relation mellan oss?
Kram

52 cc:

skriven

Hej Esmaralda. Har jag förstört nu vårt förhållande eller finns det hopp, (ifall han tycker om mig, på riktigt..!) Orolig och olycklig för när jag inte vet hur han vill ha det... Kram

Svar: Han vet inte själv hur han vill ha det.. lev ditt liv och ha kul.. om det är meningen så blir det ni.. kram )
Esmaralda

53 Anonym:

skriven

Hej Ez! Ser du om känslorna är besvarade från Måns? Ser du om han är på väg in i mitt liv? ❤ Kram!!

54 Anonym:

skriven

Mannen som jag ska träffa under hösten, är han min blivande?

55 Anonym:

skriven

Mannen som jag ska träffa under hösten, är han min blivande?

56 Emmi :

skriven

Jag letar ny bostad och går i tankarna att hyra hus.. Kan det vara något och finns det allmänt en chans att få något bra erbjudande om boende inom en snar framtid eller kanske lite längre fram?

57 Aca:

skriven

Hej Ezmeralda,

kommer jag att vara ensam 2015? Jag mår bra själv o allt är bra men saknar någon att dela alltet med :)

Trevlig helg! Kramar A

Svar: Någon kommer definitivt men jag kan inte svära på att det blir nu under innevarande år.. kram :)
Esmaralda

58 anki:

skriven

Hej Es !

Ett stort grattis till din mamma i efterskott !!
Har legat för "ankar" med stigande feber o annat elände vilket borde vända då jag fått antibiotika av doktorn i morse ;-) Så snart är jag på banan igen !
Fick tillfälle att be om ursäkt för mitt dåliga uppförande till kassörskan som gjorde detsamma hon hade haft migrän vi skildes med ett leende och det kändes så bra !
De små växer så det knakar
Dubblerat sin vikt redan !
Lilla mamman sköter sig jättebra och hälsar så gott till MG

Kram Anki

Svar: Och MG hälsar tillbaka och skulle ge flera av sina fårben mot att få nosa på och så småningom leka med de små.. det har visat sig att han är så tålmodig med små valpar och har lika kul som dom i leken.. kram :)
Esmaralda

59 Liten:

skriven

Tydligen har någon mer döpt sig till Liten men jag har alltid kallat mig det så jag fortsätter med det ändå. Skulle så gärna vilja få svar på vad jag ska göra med vägledningen jag fick igår, min man är oärlig precis som jag själv förstod men ska jag lämna allt eller ge honom en chans till ??

Svar: Det kan bara du själv besluta.. alla har vi en gräns och när nån passerar över den då ska vi inte finna oss i detta.. och du måste se var din gräns går ,, kram )
Esmaralda

60 ""anonym"":

skriven

Kommer jag få hjälp med operation för hals och öron om jag uppsöker läkaren? Min tidigare ( dåliga läkare... ) berättade att operation för dessa områden behövdes, men han ville inte göra något åt det senare... Men nu behöver jag ta i tag med det!! Hoppas jag kan få hjälp och att det inte sker något fel med operationen isåfall...ser du något i detta?

Blir jag frisk tills jag ska hälsa på min vän?


Kram

Svar: Ja, jag tror det blir annorlunda med ny läkare.. kram :)
Esmaralda

61 Little miss piggy:

skriven

Hejsan Es! Förlåt om jag tjatar men jag undrar hur många barn min soulmate ser ut att ha? Kram 💞

62 CeCe:

skriven

Skulle vilja ge J en smått flirtig påskpresent, men tror du att han skulle uppskatta min ide? Kanske bättre att inte ge något?

63 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es! Jag undrar när du ser att en romans dyker upp - innan, under eller efter sommaren? Ser du något kännetecken på honom? MYCKET tacksam för svar! Kram Z 💕

64 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fina Es! Jag undrar när du ser att en romans dyker upp - innan, under eller efter sommaren? Ser du något kännetecken på honom? MYCKET tacksam för svar! Kram Z 💕

65 jiji :

skriven

Har han helt glömt bort mig nu när han gick vidare så fort.. Och även om allt blev till kaos, så undrar jag om stunden vi hade iallafall var äkta och att det är något jag kan ta med mig i livet? så jag slipper känna skam för hur det blev, eller för ifall han inte menade något av allt...

Kommer min nästa partner vara ärlig mot mig och förstå mig bättre? Jag hinner aldrig ge dom viktigaste delarna av mig själv, innan de ger upp.

Kram

66 Bara en Våg:

skriven

Vad tycker han om mig?
Hur ser han mig?

67 Shopping:

skriven

Var på Ullared igår det var kul 😀 ser du om vi får fler barn?

68 Anna:

skriven

Å nej! Nu är kommentar tjorvet tillbaka när man läser från mobilen. Var så skönt när det funkade ett tag :) Ser att det finns 40 kommentarer men kan bara läsa 9. Tror du det kommer dröja hiskeligt länge innan jag lämnar vägkorsningen? Ha en fin fredag! Kram :)

69 Anonym:

skriven


Hej Ez Hur länge dröjer det tills vi möts??

70 Anonym:

skriven


Hej Ez Hur länge dröjer det tills vi möts??

71 Adad:

skriven

Hej ezmeralda hur länge dröjer det tills jag möter min stora kärlek? Hur/ i vilket samband sker det?

72 Adad:

skriven

Hej ezmeralda hur länge dröjer det tills jag möter min stora kärlek? Hur/ i vilket samband sker det?

73 S:

skriven

Hej Es ser du hur resten av året kommer bli؟ sker något speciellt?

74 S:

skriven

Hej Es ser du hur resten av året kommer bli؟ sker något speciellt?

75 Anonym:

skriven

Tack för svaret, det bekräftar min egen känsla. Jobbar på att lita på min intuition. :) Kram

Svar: Ja , din intuition är god.. kram :)
Esmaralda

76 Browallia :

skriven

Tack för svaret, det bekräftar min egen känsla. Jobbar på att lita på min egen intuition. Kram

77 sus:

skriven

hej
nu kommer han....
ska betala räkningars.....
kan jag göra något så att han väljer mig och sonen?

love sus

78 Anna-Carin :

skriven

Hej Ez!!
Skulle så gärna vilja veta om känslorna är besvarade från Måns? Har aldrig känt så här för någon annan!! Han får mig knäsvag och jag vill bara ställa mig och skrika ett glädje skrik! ❤ hoppas på svar!

79 operation :

skriven

Jag har fixat ny läkare, men den personen ska ju ge remiss till sjukhuset där dom utför operationerna... Kommer jag få en remiss?

Kram

80 kiwi:

skriven

Hej Es

Hur ser det ut att bli ekonomiskt för mig framöver?
kram

81 Cathubodva:

skriven

Ser du om jag kommer göra en resa tillsammans med henne?

82 Moonshade:

skriven

Finns jag i Johans tankar?

Svar: Ja, till och från.. inget mer seriöst dock.. kram :)
Esmaralda

83 ❤️:

skriven

Kommer det til å skje noe mellom kjæresten min til å være utro med L-C når hun er her?

84 Anonym:

skriven

Hej ez! H ringde i onsdags, ville han något eller råkade han ringa? Tror du att vi kan bli bättre vänner? Kram

Svar: Jag tror att han egentligen ville något... men närmare vänskap, nej det kan jag inte se.. kram :)
Esmaralda

85 Mello:

skriven

Finns Dv i min fravarmtid?
Tacksam för svar?

86 operation :

skriven

Tänker han något på mig alls, eller har han glömt allting med oss?

Kram

87 S :

skriven

Tror du att språkresor skulle vara något för mig? Att det finns möjlighet för mig att åka på något sådant? Eller går det enbart i samband med studier... och är det alldeles för dyrt?

Ser du mig att resa överhuvudtaget ?

KRAM

88 Little miss piggy:

skriven

Hejsan Es! Förlåt om jag tjatar men jag undrar hur många barn min soulmate ser ut att ha? Kram 💞

89 Karin:

skriven

Jadu skuld känner jag sannerligen. Mitt barn i magen har fått hjärtblock pga mina antikroppar för sjögrens syndrom. Lätt att känna skuld för att mitt barn mår dåligt minst sagt.

Men kommer det gå bra? Får hen pacemaker?

90 Anonym:

skriven

Tack för receptet, ska testas :)

Kram

91 Nettan:

skriven

Ingemar stnemark vill jag ska vinna. Han är absolut inte bäst, men jag känner så för honom! Han gör enorma framsteg!

Är jag utan jobb efter sommaren?

92 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
kan det leda till en relation mellan han och mig? gillar han mig? eller tror du han väljer den andra kvinnan?
Kram

93 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Den snobbiga killen tror han fortfarande att jag är intresserad utav honom?
Kram

94 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser det ut som om jag och han kommer närmare varandra än som det är nu? Jag vill det gärna.. men är mer osäker på vad han vill!
Kram

95 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan du se om han kommer fortsätta med den andra kvinnan eller om det blir mer mellan oss?
Kram

96 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Gillar han mig? och tänker han på mig?
Kram

97 Emzi:

skriven

Ser du om mr j är påväg in i mitt liv igen ?? El kommer jag träffa ngn annan ?? Samt när tror du :) kram
Siggebigge


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: