NY STORDISTANSHEALING ! Välkommen!

Nu mina vänner -  erbjuder jag er att dela i en ny storhealing på distans

Denna gång alltså från Korea.

Ni är hjärtans välkomna  den:  11 mars klockan  21- 22 ( svensk tid)

 

Under healingens första 5 minuter sätter du allt fokus på att visualisera  hur det känns och hur du mår när du uppnått målet med sin healing. Visualisera så starkt du  kan.

Därefter slappnar du av – du tömmer hjärnan på alla tankar och försöker göra dig öppen och mottaglig.

Jag sänder med korta och intensiva intervaller

Jag sänder så starkt och intensivt jag kan !!

 

 

Kostnaden är 100 kronor och du gör din inbetalning till :

Plusgiro

1354552-0  till  Framtid & Rågivning/WIDA

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN:  SE89 9500 0099 6042 1354 5521

BIC- kod ( SWIFT – adress) : NDEASESS

 

När du  betalat  -  så mailar du mig och talar om i vilket namn du gjort din inbetalnng och du skriver också ner tre mantraord som beskriver vad du vill uppnå med din healing och som jag sedan kommer att använda när jag vänder mig till dig under healingen

 

Jag kan bara ta emot ett begränsat antal så anmäl dig snarast möjligt !!

kram & massa kärlek

 

 

 

1 Helena Ir:

skriven

jag är med..mailar senare!
Kram

Svar: Du är så välkommen :)
Esmaralda

2 Mareli:

skriven

Tack för svar!
Skulle det vara positivt för mig att hålla kontakten med honom?
Kram

3 Browallia:

skriven

Jag hade gärna varit med och testat distanshealing men jag jobbar precis den tiden, får bli vid något annat tillfälle. Kram och kärlek.

Svar: Du är alltid välkommen.. kram :)
Esmaralda

4 Dahlia:

skriven

Tänkte precis igår kväll att jag verkligen behöver en healing för att fylla på mitt energiförråd! Anmäler mig när jag kommer hem. Och kanske sen om det skulle behövas återkomma för en personlig healing.

Försöker även igen med min fråga...
Du såg ett intresse hos M, men hur starkt är det? Finns chansen att detta intresse kommer att utvecklas?

5 L:

skriven

Går det att vara med trots att det inte finns möjlighet att koncentrera sig och vara avslappnad typ.....?

Svar: Ja, väldigt ofta fungerar det i alla fall.. kram :)
Esmaralda

6 Shkurtesa llukaciii.:

skriven

Hej es!!! Kan du möjligtvis se hur de komer bli? Komer min kille khaled tillbaka ? Mvh shkurtesa

7 Skorpan:

skriven

Skulle göra mig gott, men vet inte varför jag är oemottaglig? Eller känner inget o andra har såna häftiga upplevelser. KIanske jag är rädd att säppa taget/kontrollen?

Tack för svaret. Ska släppa loss, inte mycket dricka då jag numera alltid? är chaufför..

Kram Skorpan

Svar: Egentligen tror jag att du är mottaglig men det är som du säger.. du är lite rädd att släppa taget.. kram :)
Esmaralda

8 ❤️❤️❤️:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om jag får mitt sista barn före eller efter 37 års ålder? Kram ❤️

9 Anonym:

skriven

Det känns ju hittils bra - att träffa honom och sådär. Men jag undrar om vi kommer träffas, att det är en träff som blir bra för båda? Oavsett hur det blir därefter? Jag vill inte träffas om vi blir besvikna eller något sådant.

Kram

10 Rebban:

skriven

Passande tid och precis det jag behöver. Kommer lätt anmäla mig!

Du ger mig alltid så klockrena svar och får mig på rätt knöl. TACK! Ditt svar fick mig att ta mitt förnuft till fånga och jag insåg rätt snabbt att jag egentligen inte såg mannen jag träffar just nu som the one, utan snarare var jag enbart förälskad i tanken om att få träffa the one. Hur som helst så var dejten över förväntan. Jag är verkligen ovan vid att bli så bortskämd och uppmärksammad som jag blir just nu. Nu är jag mest orolig för att han håller på att kära ner sig i mig och att jag därför måste avbryta relationen. Den där kärleken är inte lätt alltså! :)

Puss och kram

11 My:

skriven

Tack för ditt svar :) jag hade mina misstankar att han är lite betuttad i sin bästa tjejkompis. Så tagit bort honom från telefonen och socialamedier med hopp om att glömma honom fort. Återkommer nog snart med en ny seans av dig då jag behöver lite vägledning. Trodde denna man va den mannen du beskrev klart och tydligt i seansen. Men ack så fel jag hade. :) kram

12 sarah:

skriven

Hej
Tack før svar igår men jag førstod inte riktigt. Jag frågade om jag skulle få jobb och du svarade:Att du kommer få vatten. Vad menas med det? :P

13 Shkurtesa llukaci :

skriven

Hej esmeralda! Snälla kan du om min framtids man är svensk eller utländsk ? Mvh shkurtesa

14 Rose66 :

skriven

Jag är med och var skickat mail till dig. Kram.

Svar: Välkommen !! Kram :)
Esmaralda

15 En present till Mamma<3:

skriven

Tror du mamma kommer känna av något denna gången av healingen ?Vi har ju försökt med en egen healing tre gånger för henne tidigare men det gick ju inte,tråkigt:( skulle bli så glad om det fungerade denna gången & ge henne detta som en av hennes presenter då hon fyller år om en vecka<3
kram

Svar: Jag kan ju inte lova någonting. Det finns de som behöver flera försök innan det lyckas och det finns en liten klick där det inte alls fungerar.... det är alltid lite av en chansning.. kram :)
Esmaralda

16 Nyfikna jag!:

skriven

Är du så morgonpigg i Korea? Är inte denna tid mitt i natten där?

Min fråga är:
Har JS nå gång haft sexuella fantasier om mig?

17 Mia:

skriven

Har du beskrivet hur det funkar med distanshealing i något inlägg påbuden blogg. Antar att man till viss del måste tro på det för att det ska funka. Är typen som måste hitta en rimlig förklaring. Allt består ju av energi och i princip inget annat.
Tack för svar igår!

Svar: Och när du tänker energier så finns det starka sådana.. och energier som verkar på så sätt att man inte riktigt kan förklara hur eller varför.. dit hör healingen.. man måste tro att universum är större än vårt eget tänk och vår logiska förståelse.. en slags ödmjukhet inför det man inte förstår.. kram :)
Esmaralda

18 CA:

skriven

Hej
Jag hade gärna velat vara med och tänkte anmäla en kompis också men det är helt fel tid och dag, denna veckan. Hoppas det blir bättre en annan gång.

Däremot vill jag berätta att jag ätit på koreansk restaurang i USA för många år sedan och där stekte vi också själva marinerat kött på häll i bordet vi satt vid, och det var jätte gott.

Vart ska jag arbete? eller med vad?

Svar: Javisst är det gott !! Strax efter påsk kommer jag att bo en vecka på ön Ven och därifrån arrangerar jag också en storhealing och då kanske det passar dig bättre.. kram :)
Esmaralda

19 Fjärilen:

skriven

Hej es, jag har funderat på en sak, dina läsare frågar alltid om kärleken i framtiden etc.. Har du någonsin sett någon av dina läsares framtid där kärleken inte kommer? jag undrar ifall du ser någon kommande kärlek i mitt liv? :)

Svar: Ja, det har hänt... alla möter inte sin soulmate... en del lever i halvtaskiga relationer och andra föredrar att vara singlar.... du tillhör inte dem.. det kommer en speciell kärlek i ditt liv... kram :)
Esmaralda

20 Lilla jag:

skriven

Kommer mina besvär från tungan att försvinna.
Detta knäcker mig snart :(

21 Anonym:

skriven

Varför vill Han inte gå in i ett förhållande med mig?

Kramar

22 Jossan:

skriven

Fredag kväll och jag sitter med min tenta som är en lektionsplanering.. Trevligt trevligt..
Hatar att inte må bra! Jag sov från de jag kom hem från skolan 14-18.00 är jätte trött så hade lika bra kunnat sova snart igen..
Ska på möte med en specialpedagog den 16 hoppas allt kommer bli bra med skolan och att jag klarar det då.. Sökte CSN idag och hoppas jag får de..

Kommer allt bli bra snart? Tolkar jag de rätt med gårdagens svar att jag kommer åka med min kärlek till turkiet?

Kram

Svar: Det är tufft emellanåt med studierna - men kämpa så gott du kan... du har alla möjligheter att komma i mål....kram :)
Esmaralda

23 Anna:

skriven

Åhh så spännande!!! Kanske skulle vara med denna gång. Tror du det är någon vits för mig? Är inte helt säker på att jag kan vara ensam då heller... Kram :)

Svar: Du är så välkommen.. och ofta funkar det i alla fall även om man inte är ensam och kan fokusera... kram :)
Esmaralda

24 🌹singelmamman🌹:

skriven

Hej Es:) skoj att följa din resa i världen, hoppas att det blir underbart. Min fråga är att jag skulle vilja veta var han är, den rätta? Är det något fel på mig? Jag har väntat i 3.5 nu och hag blir ju inte yngre :p. Så tacksam om du kunde svara på denna! Mvh Borås

Svar: inget är fel på dig.. problemet delar du med många.... och tyvärr kan det ta ett tag till innan era vägar korsas.... men träffas gör ni definitivt.. så bara håll ut.. kram :)
Esmaralda

25 Undrande kille :

skriven

Hejsan Esmaralda! Jag hoppas att du har en lika härlig resa som jag tror :) Nu ställer jag en lite konstig fråga, men iallafall.. Ser du mig leva med en kvinna eller man i framtiden? Ska jag vara öppen för antingen eller? Kram från en undrande kille

Svar: Ja jag tror du skulle vara öppen för vilket som och hur det blir först ser jag inte men en dag känns det som att du lever med en kvinna.. kram :)
Esmaralda

26 Mareli:

skriven

Hej!
Kan det nånsin bli nåt seriöst med honom?
Kram

27 Mareli:

skriven

Hej!
Kan det nånsin bli nåt seriöst med honom?
Kram

Svar: Nej, det är mycket tveksamt.. kram :)
Esmaralda

28 Anonym:

skriven

Vilken resa o vad mycket du får uppleva, härligt! Och maten... man får ju inte vara rädd att prova nya maträtter, maten är ju halva nöjet!
Angående min romans så bestämde jag att skita i allt o vips
så har vi börjat prata om allt möjligt o nu har jag tagit ett steg till framåt o han svarade ja! Undrar givetvis om det kommer bli nåt, nåt kort för det känns som nåt skulle vara på gång. Är jag helt ute o cyklar eller?
Ha en fortsatt trevlig resa o njut!
Kram

Svar: Visst kan det bli något... kram :)
Esmaralda

29 E:

skriven

När kommer kärleken in i mitt liv?
Kan du se mig i ett förhållnade det här året?


Svar: Om inte något annat så bör det bli en liten fling.. kram :)
Esmaralda

30 En present till mamma<3:

skriven

Tack för svaret Es. Jag får helt enkelt ge det en chans till, & hoppas det går denna gången.
Kram<3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: