Nytt rum till ditt barn ! Superbilligt !!

Nu har yngsta barnet blivit skolepåg och i julklapp ska han  få omgjort på sitt rum så det passar lite större grabbar.
Därför säljer hans mamma Yazzi  det gamla rummet... jättebilligt !
Hon har lagt ut det på blocket och här kommer det också till er:
 
 
 
 
 
# 2st bänk stuva 90×50×50(nypris 329.-) 
150.- st
# Byrå stuva 60×50×64 komplett i fint skick (nypris 789.-) 350.-
# Skåp med hyllplan/lådor fintskick 60×50×128 (nypris 1139.-) 450.-
# säng matta orange toftbo 2mån gammal 60×90 (nypris 79.-) 30.- 
# Bilmatta lillabo 100x133(nypris 79.-) 25.-
# grön lurvmatta hampen 133x195 (nypris 299.-) 50.-
# lampor smila 2stjärnor 1skalbagge 1måne (nypris 79.- st) 25.-/st
#3st kuddfodral inkl kuddar (1år) (nypris 79.-st) 35.-st
#2st sammetskuddar (nypris 85.- st) 25.-st
#förvaring 123 blå grön röd 3runda + 3fyrkantiga+ nätkorg(nypris 157.-) 70.-
# pedalhink orange nyköpt 30.-
#2st orange krukor 10.- st
#turkos NY batteridriven lampa 15.-
#Stjärnhimmellampa som gör snurrande prickar i taket. 30.-
#orange turkos förvaring korg 6st 30.-
# 4 st tyg blommor, dansar och spelar i tyg (en fungerar ej, en låter hemskt) 
60.- för alla.
 
Det mesta  är 2 år gammalt och i perfekt skick
 
PAKETPRIS FÖR HELA KLABBET:   1400 kr.
 
Säljs bara tillsammans
 
Så passa på om du har ett litet barn som börjar bli större.....
 
Ring Yazzi på: 0435 - 443354
Hämtning i Ljungbyed
 
P.s. skrivbordet som finns med på bilden är sålt... allt annar säls i paketpris.
 
Om du frågar så är det möjligt att det  också finns leksaker att köpa billigt !!
 
 
 
 
Jag har bakat lussebullar med extra mycket saffran... hela eftermiddagen... att jag aldrig kan lära mig bli måttlig!
 
En av mina svärmödrar brukade rynka på näsan och säga att " för mycket skämmer" medan min pappa var precis tvärtom.... " ju mer ju bättre"  och jag är nog mer som han var än som  toksvärmor !
 
Jag ska ge barnbarnen varsin jättepåse..mamma ska få en påse... sonen ska få en påse... några vänner ska få varsin påse bara för det är kul att ge  och själv har jag så jag står mej till påska !!
 
kram o ha en riktigt go & mysig lördagskväll nu
 
1 Dina:

skriven

Gott med lussebullar!
Själv känner jag mycket från alla håll. När vänder det?

Svar: Du ska snart märka en förändring och ett tecken att det är på väg åt rätt håll.. kram :)
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

Helt klart vinner din pappas talesätt..och vad
snällt av dig att du delar med dig!

Mår så bra just nu..som rosa kärleksmoln..:)
Tänk vad det har hänt saker de senaste åren!
Jag är tacksam!

Kram :)

3 Anonym:

skriven

Tänker H på mig ? Kram

4 Adad:

skriven

Hej esmaralda

Ser du om något nytt och spännande sker i mitt liv under det nya året? Vad i så fall??

5 Adad:

skriven

Hej esmaralda

Ser du om något nytt och spännande sker i mitt liv under det nya året? Vad i så fall??

6 Soso:

skriven

Den romansen du sett ska komma snart är den långt borta? Vad ser du kring det hela? Längtat efter kärlek i mitt liv

7 Anonym:

skriven

Den romansen du sett ska komma snart är den långt borta? Vad ser du kring det hela? Längtat efter kärlek i mitt liv

8 Dahlia:

skriven

Har ju inga barn än så tyvärr inget för mig, däremot långt ifrån också!

Tror mig ha överhört "höga makter" på jobbet nämna mitt namn minst 2 gånger igår, hörde inte mer om vad som blev sagt?

Kan du hjälpa mig snoka lite i detta? Vad var det det handlade om? Positivt var det väl iaf?

9 Louise:

skriven

Bak ska vi fixa imorgon. Lussebullar och pepparkakor. Pepparkakshus ska vi fixa på måndag. Har lite saker att köpa till.

Tack för svar igår. Vet inte hur jag ska kunna stå på mig det hon gjorde var bara så elakt. Jag hoppas jag får jobba igen. Men blir det nytt timvikariat eller hjälper min handledare från min andra vfu till att få in mig i vikariebanken igen?

Tacksam för svar.

Nu vankas det snart mat.
Ha en bra lördagskväll

Kram

10 Skorpan:

skriven

Trodde det var du som skulle hyra ut ett rum :D, men så var det ju inte.

Lussebullar har jag inte lärt mig tycka om, saffran är tydligen inte min krydda. Finns några till också. .

Tack för svaret gällande sexet. Om det är nära, fysiskt sett alltså, ja då kandet vara en som jjag haft ihihop det med tidigare och, nää, det ger mig inget. Fast kanske du med nära avsåg tidsmässigt?

När du tröttnat på lussebullarna kan du ju göra dom till skorpor...
Kram en annan Skorpa

11 Dina:

skriven

Tack för svaret!

12 sus:

skriven

hej
härligt al in.....
varför är det så svårt....
Alexandra är så arg för att han inte är snäll....
give me some hope....
love sus

13 Anna:

skriven

Oj, vad du är flitig :) Själv har jag sovit en vända till och inte fått in julkartongerna än......så trött! Bakat vette fan om det blir alls. Så trist att vara såhär energilös jämt...

Ha en fin kväll!!

Kram :)

14 Sus:

skriven

Hej
Har också bakat saffrans bullar
Han verkar leva i två världar vad är det jag inte förstår?
Love sus

15 Moonshade:

skriven

Hur går hans tankar om mig?

16 Anonym:

skriven

Hej Es!

Ser du hur många barn jag kommer få?kram

17 Jill:

skriven

Hej Es!
Va gott med lussebullar! Det ska jag baka imorgon.

Es, tänker han på mig nån gång ibland?

Kram J

18 A:

skriven

Är min aura obruten och jämn trots kronisk mag sjukdom/ensamhet nu och sårade känslor. För en gammal dam ska jag tydligen bli! ❤️ Är intresserad av detta, mitt liv kanske bli bättre i framtiden och hoppningvis slår en hel del drömmar in. Det är lärdom utan dess like! Önskar att en dag känna mig trygg och modig i mitt liv. Gammal är så obekant...
Vill gärna flytta till Stockholm, men vinna mycket pengar för detta och andra ända mål är väl omöjligt?? Har jag en sådan tur.

19 Anonym:

skriven

Hej!
Så gott med massor saffransbröd. Ångrar mig dock så väldigt mycket för att jag inte sökte tjänsten på båda orterna. Sökte på ena orten och kom till intervju men nu ångrar jag att jag inte sökte till andra orten också😟 Kommer det dyka upp nåt annat som passar mig snart, något liknande?

Kram❤️

20 Anonym:

skriven

Blir hon bättre snart Es?
hoppas på svar

21 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

skriven

Fint :)

22 Maria :

skriven

Hej!
Gott med lussebullar :-)blir väl till att baka nån dag här med, har ju fullt upp jämt känns det som! Hur ser det ut framöver? Något roligt eller bra som väntar tro?
Kramen

23 Therese:

skriven

eftersom att du inte ser christopher i min framtid, är det Erik som du ser i min framtid? Om inte vad kan du säga om killen?

24 Lollo:

skriven

Åh vad gott med lussebullar!Vad är det för recept du använder dig utav och hur mycket saffran har du i? Själv drack jag saffran/apelsin te ikväll för att få lite julkänsla. :) Saffran är en piffig smak tycker jag.

Tänkte om jag kunde passa på att fråga om jag ska hålla kvar i den mannen jag dejtat eller om jag ska låta honom gå- befinner mig i en situation där vägledning skulle vara på sin plats.

Ha en mysig adventsdag imorgon :)

25 Anonym:

skriven

Godnatt kära Es kan du se vart mitt örhänge tog vägen i torsdags natt.Skulle ta av mig örhänget och det var bara lilla baksidan som satt kvar. Det är runt och glittrar. Kram 💜💜💜

26 Anonym:

skriven

Är Lars kär i mig ? Behöver jag känna oro att han ska göra mig illa på något sätt. Bör jag bryta den kontakten ? Kram 💜


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: