En tyst minut...

.....för passagerarna ombord på det störtade ryska planet.
 
Alla döda. Vuxna och barn.  Semesterfirare som var på hemväg från Sharm el-Sheikh .
 
Ryska syster har åkt sträckan... och för en stund sedan tände vi ett ljus....
Tragedin kan vara framme närsomhelst och drabba vemsomhelst... därför är det extra viktigt att verkligen leva medan vi  l ever.... inte som om varje dag vore den sista.. men ändå med glädje.
 
Kram & kärlek
1 Matte:

skriven

Hej <3
Veterinären ringde förut och sa att vi ska komma in på måndag för ultraljud på buken och prover på vår hunds lymfkörtlar.
Kan du se om dom kommer att hitta något och om dom i så fall kan bota honom?
Kramar från en ledsen hundägare <3

2 Anonym:

skriven

Hemskt min tanke går till isis dem har gjort det ?...

3 mamma:

skriven

Gokväll. Jag har en sån ångest,som jag skulle vilja slippa känna.Har en son som slutat gå i skolan.Han vägrar. Verkar deppig ,men säger att det inte beror på det utan att det är så ointressant att han inte ids gå. Nu är Vi anmälda till det sociala,pga skolplikten. Blir kallade på möten osv, där man får försöka redogöra hur läget är. Till dessa möten vägrar han följa med. Likaså till BUP. Känner mig så maktlös. Han tycker jag sviker. Staten tycker jag missköter min plikt som vårdnadshavare- att "tvinga" honom till skolan.... Vad gör jag? och hur kommer det gå för oss?

4 Helena Ir:

skriven

Ja,verkligen..tänder ett ljus nu!
Så tragiskt..

5 Anna:

skriven

Tänder ett ljus för dem och alla andra som tragiskt gått bort, bla offrena på skolan i Trollhättan och även för mina egna som gått över ❤️

Kram :)

6 Anonym:

skriven

Hej Es!
Kommer han att vilja träffas?
Kram

7 Anonym:

skriven

Ser du något jag bör veta

8 Anonym:

skriven

Har jag någon hälsning ifrån andra sidan

9 Anonym:

skriven

Ser du om vi får fler barn

10 Anonym:

skriven

Ser du om vår vän kommer klara sig

11 Anonym:

skriven

Hej Es! Kommer jag att lyckas med det jag vill mest i livet att bli k?

12 Anonym:

skriven

Tänker a på mig alls Es? Kram

13 Anonym:

skriven

Är Martin intresserad av mig?

14 Anonym:

skriven

Hej Es! Kommer jag och A att vara intima med varandra?! Kramar

15 Cecilia:

skriven

Tänker på alla anhöriga <3 En stor kram till dig!

16 Susanne Amalia:

skriven

Älskade själar.. Som nu har gått vidare.. Till universums energi.. En tyst minut och ett tänt ljus.. En vacker tanke och Änglafrid .. 👼

17 Chatrine:

skriven

Fy sjutton rent utsagt... Och det var möjligen det planet du såg skulle störta under året Es... Vad var det mer du förutspådde? Känd människa som dör? Hm,senast Kim Anderzon. Och så var det (tror jag) minst 3st i våran bloggfamilj som blir gravida och någon som skulle hitta sin stora kärlek om det inte var flera stycken? Det är en glad nyhet i allt det tragiska.

Kram Chatrine

Kram Chatrine

Svar: ja, det positiva måste vi ha fokus på... kram :)
Esmaralda

18 Liten nr 1:

skriven

Så jäkla sant!
Massor av kramar <3

19 Monica:

skriven

Herrens vägar äro outgrundliga heter det. Förstår inte varför vissa dör i olyckor som små barn t o m babysar och andra i blomman av sin ungdom som kanske skulle få ett lyckligt liv. Så finns det andra som tvingas leva ett långt oproduktivt och dysfunktionellt liv offer av sina sociala omständigheter såsom maktmissbruk, mobbning och dålig självkänsla


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: