Pedofilen

Jag pratade med min granne härförleden och  vi pratade om  datorer och vilket elände det är när man stöter på sånt  man inte begriper, vilket händer rätt ofta.  

Jag berättade att jag har  en PDFfil som jag kunde rådfråga med massor av information om  de vanligaste datorstrulen och hur man rättar till.

 

” Är han straffad och rehabiliterad då?” undrade hon med misstänksam blick .

” Va? Vem? undrade jag

”Pedofilen"

Så kan det gå. Tur att hon  frågade direkt annars kan man ju tänka sig vilka rykte som skulle spridas här i vår lilla by !!

Kram & kärlek

1 Anna:

skriven

Oj, så det kan bli :)

Ställer en fråga åt min väninna som blev lite blyg och ville att jag skulle fråga åt henne ;)

Hon undrar när, var, hur eller om hon kommer träffa en ny man?

Om det nu funkar att fråga åt någon annan!

Kram :)

2 Skorpan:

skriven

Hahhaa, ja så fort missförstår man varandra :).
Jag hoppas ingen sett mig på mina irrfärder i byn...

Efter mötet igår där jag såg försiktiga generalen kom han i mina drömmar. Jag sprang upp honom i en smal gång där han sköt en skoter framför sig, kaputt tydligen. Där gick vi efter varandra o när vi kom bort ur gången fanns där tre barn som snattade åt sig av mina smörgåsar. Jag blev arg o sa att man ska be om att få, och se, det gjorde dom o jag gav. Fast först måste dom också tvätta händena, dom var alldeles svarta, liksom också mellanbarnets, mitt, använd tvål sa jag ;). Vi befann oss i någon slags rum av betong... Är det gammal skit jag blir av med, eller saknar drömmen helt betydelse?

Idag ska det bli frukost på stan med kompis. Vädret kunde ha varit bättre, jag hade tänkt cykla, men nu blir det inget sånt pga regnet. Nåväl, en trevlig stund väntar mig i varje fall :). O vem vet vem som dyker upp ;)...

Ha en bra dag, kram Skorpan

3 Sophia* :

skriven

Haha! Och du har väl skånska dialekt? Då låter det ännu mer om ordet haha...

Du sa att det troligast kommer ett jobb för mig, före flytt. Med tanke på min situation jag berättat om igår anonymt, så undrar jag om du menade att flytt till egen lägenhet är det som kommer sen..eftersom jag bör dra härifrån nu.. Så hoppas jag att dom kan hjälpa mig.

Kram :)


Svar: Japp här talas det skånska :) Ledsen.. men några detaljer ser jag inte... kram :)
Esmaralda

4 sus:

skriven

hej
oj, tokigt....
ja rykten är inte kul och ofta osanna....
lekte viskleken i går sa: god jul och gott nytt år det blev korv med bröd. hm....
love sus

Svar: ja, det är ju så det blir... kram :)
Esmaralda

5 Mareli:

skriven

Hej!

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå ikväll eller inte... skulle jag ha roligt eller skulle det bli mest jobbigt?

Kram

Svar: Det känns som om det mest skulle bli positivt.. kram :)
Esmaralda

6 Jossan :

skriven

Ja efter igår funderar jag verkligen på om hur lärarna på min skola kan vara lärare.. Har känt mig jäkligt kränkt efter mötet igår.. Trodde lärarna ville hjälp men tydligen inte.. Det känns inte som skolan tror på mig överhuvudtaget.. Känner mig riktigt dålig.. Är påväg till skolan.. Hade önskat jag var ledig... De pratar till mig som jag inte kommer klara skolan.. Kommer jag ta min examen med min klass? Det är det enda jag vill...

Kram

7 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ja jösses så "hörfel" kan ställa till det
Tur hon frågade !
En granne berättade för mig om när lillflickan kom hem från ett kalas så var det enda hon tjata om var att hon önska sig en sådan ring som födelsedagsbarnet fått en hund ring...
så till slut frågade hon mamman vad det var för ring hon fått...hon hade fått en sedel...en hundring..

Här har ryggontet slagit till...ja man mår som man förtjänar ;-) Idag kommer äldsta sonen hem och hjälper mig fortsätta "skotta" grus ...att jag inte lär mig att vänta på yngre krafter...

Kram Anki

8 Anonym:

skriven

God morgon Ez! Hur ser det ut att gå imon?

9 Adad:

skriven

God morgon Ezmaralda! Jag undrar om du ser vad människorna på det nya stället tycker om mig?

Kram

10 Adad:

skriven

God morgon Ezmaralda! Jag undrar om du ser vad människorna på det nya stället tycker om mig?

Kram

Svar: De har fått ett gott intryck av dig.. kram :)
Esmaralda

11 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer hösten med något bra som bryter min trista vardag??

kram

12 Karolina:

skriven

Hahaha ja missförstånd sker ju så lätt.
Ser du om det sker något roligt framöver?
Blir jag klar med utbildningen nån gång? 😄
kramar 💞💗

Svar: Du blir kar med utbildningen och en hel del kul kommer ske.. något ganska snart.. kram :)
Esmaralda

13 Anonym:

skriven

Hej

Kom min "artikel" reklam att var med på tidning om föreläsningar så kom folk vilja går och lyssna på min berättelse? hoppas att den kan leda till bra saken.

:)

14 Anonym:

skriven

Hej!
Undrar lite över min mans beteende.
Helt plötsligt har han börjat kritisera mig på ett sätt jag inte känner igen. Hans telefon har alltid varit viktig men nu är den viktigare än någonsin. Han köpte en ny häromdagen och var så orolig innan han fick den att fungera. Vad är det som pågår, har han träffat någon annan?

Kram❤️

15 Anonym:

skriven

Hej! Min kollega T bara pratar om sig själv hela tiden, säger att alla kollar på henne, snackar SKIT om folk...varför håller hon på såhär? Är hon avis på mig? Efter allt hon sagt om mig....kramar!

Svar: Det handlar om att hon har dålig självkänsla.. kram :)
Esmaralda

16 Väntar:

skriven

Hej!

Kommer jag ut i arbetslivet snart eller måste jag vänta länge till??

kram

Svar: Jag hoppas det ska ske snart.. kram :)
Esmaralda

17 Snäckan 💖:

skriven

Hej.
Tack för morgonskrattet 😂
Tror du min man öppnar eget någon gång i framtiden. Han är sjukgymnast och är sugen på att någon gång frigöra sig med någon speciell inriktning.
Kramar

18 Anonym:

skriven

Hej Es, orkar jag lite mer eller är det dags att säga upp mig? Kram

19 Emmiie:

skriven

Jag är så sjukt orolig över min ekonomi, får inget att gå ihop i dagsläget.. Är det där tillskottet med pengar på väg? Skulle vara så skönt att få lite rätsida på skiten.. Och kommer det gå bra med mina ansökningar till olika myndigheter?

Kram! :)

Svar: Det känner okey... det dröjer innan du får ordning på ekonomin men det kommer gå åt rätt håll... kram :)
Esmaralda

20 Ensam:

skriven

Hej Esmaralda! Kommer det in nya människor i mitt liv nu till hösten/vintern, nya vänner??

kram

Svar: Allmänt ser jag ju flera nya vänner.. och det är möjligt att någon kommer i vinter.. kram :)
Esmaralda

21 Anonym:

skriven

kommer det ordna sig med min ersättning?

22 Anonym:

skriven

blir det utomlands i vinter

23 Therese :

skriven

Hej.
Hur kommer allt att gå? Bör jag skaffa en häst? Kram

24 Anonym:

skriven

ser du om min dotter får syskon??

25 Anonym:

skriven

ser du om jag kommer att studera iframtiden och få ett bra yrke

Svar: Ja det kommer du absolut... kram :)
Esmaralda

26 Lilian:

skriven

Hej E,

Är min granne P intresserad av mig? Om han är det, varför tar hab inte kontakt med mig? Borde jag ta kontakt?

Varma hälsningar

L

27 Helena Ir:

skriven

Ja,där kunde det blivit knasigt..oj,oj..Esmaralda,
hon har en egen pedofil:))!

Åker och tränar..inte på humör..men det gör gott
efter! Mötet igår gjorde mig osäker igen..jag vill
inte framstå som den osäkra..men det är många..många
år sedan jag var ut på det här viset!
Min senaste seans finns dock färskt i mitt huvud!

Idag kanske det blir en fin höstdag :)

Kram :)

28 Moj :

skriven

Hej ez ! Kan jag lita på honom? Kram

29 Anonym:

skriven

God morgon Ez! Hur ser det ut att gå imon när jag redovisar? Är nervös, kommer stå inför nya människor som är högutbildade

30 Anonym:

skriven

God morgon Ez! Hur ser det ut att gå imon?

31 Undrar stort!:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om någon av dom två arbetskollegor jag tänker på är intresserad av mig, vem/båda/ingen i så fall?

Kram

32 Moj :

skriven

Hej ez ! Kan jag lita på honom? Kram

33 Skrållann:

skriven

Hej!
Gösses, hur kommer det gå egentligen?
Jag är lite orolig...

Kram❤️

34 Browallia:

skriven

Så tokigt det kan bli :)

Jag har bestämt mig för att trotsa min sociala ångest och har tackat ja till två inbjudningar där jag knappt känner de andra. Gör det för att öppna dörrar till att lära känna nya vänner. Tack för att du peppat mig i mina seanser. Kram & Kärlek

Svar: Vilket BRA beslut.. fortsätta gör sådana.. skickar dig stor styrkekram :)
Esmaralda

35 Anonym:

skriven

Ser du mig studera i framtiden

Svar: Ja jag ser dig studera.. ett klokt val blir det du gör.. kram :)
Esmaralda

36 Anonym:

skriven

Kommer min dotter få ett syskon i framtiden

37 Anonym:

skriven

Kommer mina syskon börja arbeta snart?? Börjar bli orolig!

38 Helena:

skriven

Hej Esmaralda!

Jag undrar vad det kommer bli av mig och Kristoffer? Vi har pratat och träffats litegrann i ungefär ett halvår nu, tycker inte vi kommer någon vart. Tacksam för svar!

Kram Helena

Svar: han är ju inte din soulmate... kram :)
Esmaralda

39 Anonym:

skriven

Tror du en familjemedlem kan hjälpa mig, att jag kan bo hos dom? Som min faster? Jag försökte ringa jouren men de svarade inte just nu och jag har inte många timmar på mig att kontakt dom.

Kram

Svar: Fatta dina beslut... de måste vara dina egna... ring jouren igen eller åk till din faster och ring dem sedan därifrån...du behöver någon att prata med.. kram :)
Esmaralda

40 Pollan:

skriven

Hejsan , blir min semesterresa alls av, ringde min hjärtläkare, O Han skulle ringa upp. VILL så på denna resa som jag väntat på halva året!!!

41 höst:

skriven

Hehe.. Fint att hon tänkte att han var rehabiliterad i alla fall!

Min resa närmar sig.. Har inte sett alla papper med visa osv, men har en seriös arrangör. Ser resan ut att gå bra? Allt klart?
Kram och tack för råd.

Svar: Allt ser ut att gå bra... jag ser inga varningar.. kram :)
Esmaralda

42 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Oj, ja ibland kan det lätt bli missförstånd 😊

Något ja är lite nyfiken på ... ser du om mina framtida barns dop blir stora eller små? Tack på förhand! Kram Zoey 💕

43 Michaela:

skriven

Bästa Es!
Du sa tidigare att jag kommer iväg på min resa i morgon och att det skulle bli riktigt bra. Får du fortfarande den känslan? Stor kram

44 Susanne Amalia:

skriven

hahahahaha... jag hade chineser (nakna kinesiska nakenhundar)... dessa kallas i hundvärlden för Kineser... detta kan ibland bli helt fel... ska berätta en historie som är sann...
Min goda vän födde upp dessa hundar och till Yrke i vardagen jobbade hon på Försäkringskassan... på den tiden gick man upp på försäkringskassan och anmälde sig sjuk.. där i luckan tog min vän mot dessa sjukanmälningar... Denna morgon var hon trött för at hon hade valpar hemma... två kullar samtidigt och det var vinter och de nakna frös ... de pep och gnydde i korgarna så hon hade inte fått en blund på flera nätter... tillslut tog hon upp valparna i sängen... Nåväl denna morgon var min vän extra trött och hon skrev bara fel hela tiden på formulären hon skulle fylla i.. Ursäkta säger hon till kunden (när hon har skrivit fel den tredje gången...) jag har haft 8nakna kineser i sängen.. (hon inser vad hon just har sagt) nu försöker hon rädda situationen och kläcker ur sig ... - De var hundar allihopa... ....
Vad gjorde du så sa jag... Då reste jag mig upp och sa att det kommer snart en annan och tar hand om er...
hmmm så fel det kan bli...
tack för svar i går och då förstår jag kanske varför jag aldrig har kunnat bo kvar på ett ställe... jag var bortadoperad vid 6månaders ålder... sedan hade jag en mamma som var helt galen... tro mig... flyttade ganska tidigt..och sedan har jag flyttat... till staden.. till landet.. till lappland.. till skogen och nu hoppas jag att jag ska flytta till havet... men dit har jag alltid varit på väg... havet är magnefik... jag dyker, njuter av båt.. måste till Irland.. men har inte kommit dit än... ett boende på skeppet är fantastiskt.. <3 Vill ha en man som jag kan älska... nåväl detta är bara drömmar och jag har lärt mig att leva ett helt oberoende liv.. men det vore trevligt att få rota sig någon gång... jag lever min dröm och hoppas att den slår in.... önskar att jag kunde hitta på ett sätt att hjälpa min sura mamma... inte lätt när man aldrig är nöjd.. men jag har henne som en varningsklocka... titta aldrig bakåt.. om det inte är av hälsoskäl.. man ska bli glad i hjärtat <3 önskar dig och MG en fin och härlig dag <3

Svar: :)
Esmaralda

45 M:

skriven

Hej!
Kommer han vilja träffa mig igen?

Kram!

46 Anna:

skriven

Provar igen :)

Kommer väninnan träffa någon ny man?

Kram :)

Svar: ja, med tiden ser det ut att bli så.. kram :)
Esmaralda

47 S:

skriven

Hur går det till om man vill spå sig hos nettan via telefon? Tänker på överföring av pengarna osv. Och hur mycket tar hon?

Svar: Ring och prata med henne... 070 6661570 och hon informerar om allt du vill veta.. kram :)
Esmaralda

48 A:

skriven

Hej!
Tror du våran son kommer acceptera sitt syskon?
Han är ganska busig och jag hoppas han inte kommer testa gränser i och med detta.

Svar: Får han aktivt vara med och ta del och känner sig älskad och viktig - så kommer det gå fint.. kram :)
Esmaralda

49 Moj :

skriven

Hej ez ! Kan jag lita på honom? Kram

50 Moj :

skriven

Hej ez ! Kan jag lita på honom? Kram

51 Anonym:

skriven

God morgon Ez! Hur ser det ut att gå imon när jag redovisar? Är nervös, kommer stå inför nya människor som är högutbildade

52 G.H:

skriven

Haha, nästan lika bra som den med älgarna :)!! ...

Kram!

53 Anonym:

skriven

Hej!
Ser det ut som om jag kommer leva ensam snart, utan man alltså?

Kram

54 Anonym:

skriven

Kommer han attraheras av mig?

55 Anonym:

skriven

Ser allt bra ut Es?

56 Anonym:

skriven

Hej Ezmaralda!

Ser du om dottern har en sjukdom eller varför hon inte vill äta som hon ska?

Jätte orolig är jag!

Kram

Svar: Sök hjälp !!! Kram
Esmaralda

57 Anonym:

skriven

Hej Ezmaralda!

Ser du om dottern har en sjukdom eller varför hon inte vill äta som hon ska?

Jätte orolig är jag!

Kram

58 Anonym:

skriven

Kommer min dotter få ett syskon inom snar framtid

59 Jossan :

skriven


Ja efter igår funderar jag verkligen på om hur lärarna på min skola kan vara lärare.. Har känt mig jäkligt kränkt efter mötet igår.. Trodde lärarna ville hjälp men tydligen inte.. Det känns inte som skolan tror på mig överhuvudtaget.. Känner mig riktigt dålig.. Är påväg till skolan.. Hade önskat jag var ledig... De pratar till mig som jag inte kommer klara skolan.. Kommer jag ta min examen med min klass? Det är det enda jag vill...

Kram

60 Anonym:

skriven

Ett stort tack för svaret esmeralda , nu måste jag bara samla massa mod för att klara av att ta det stora steget att klara av att studera, det har alltid varit en stor dröm jag har haft, men min ångest har alltid hindrat mig, så jag har alltid arbetat från när jag slutat gymnasiet, men det glädjer mig att du ser mig studera i framtiden, min dröm skulle vara att bli en lika duktig terapeut som du . Stor kram

61 Anonym:

skriven

Hej Es, klarar jag mig även om jag slutar? Kram

62 erika:

skriven

Hej! Är det dags att ta snacket med N eller ska jag avvakta lite till?

63 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Haha, ja så kan det gå och tur att ni fick det uträtt på en gång!

Es, ser det ut som jag kommer att hitta en lägenhet när jag ska flytta?
Kram


Svar: Ja så ser det ut... kram :)
Esmaralda

64 Coffee:

skriven

Denna höga chef verkar bete sig lite märkligt mot mig idag, har något i tankarna? Han verkar iallafall uppskatta mott arbete!

65 HANNA:

skriven

Haha, så tokigt det kan bli!

66 Skorpan:

skriven

Ja det kommer verkligen att gå jämnt ut igen innan det kommer pengar på kontot. Skuldfri är jag gällande bilen, vilket är jätteskönt, förutom att det ju kommer o dyka upp andra skulder längs vägen... Jag väntar verkligen på uppsvinget som ska komma, både vad gäller ekonomi o annat ;).

En händelsefylld dag känns det som, frukost, ett långt samtal med en kompis, sittande på köpcentrets golc, trodde vakterna skull kasta ut mig, lite inköp o igen sprang jag på "försiktiga generalen". Hmm...
Får se om jag orkar göra allt jag hade tänkt innan alla är här igen + nattgästen. Det här med att komma igång är ju liksom dilemmat ;). Det finns ju iofs flera som kan hjälpa till så...

Kram Skorpan

67 sus:

skriven

hej
svårt att vara någon annan en den ban är.....
love sus

68 Anna:

skriven

När man får tecken och sånt.....av vem får man dem egentligen? Änglar, universum?

Jag fick ju nåt som kunde vara ett litet tecken som du sa för någon dag sen. Vem fixade det och varför? Eller jag har ju en tanke om varför om den nu stämmer förstås :)

Kram :)

Svar: Tecknen kan komma från änglar, från anhöriga som gått över... och din egen tanke ska du tro på... kram :)
Esmaralda

69 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Något ja är lite nyfiken på ... ser du om mina framtida barns dop blir stora eller små? Tack på förhand! Kram Zoey 💕

70 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Är min kompis sur på mig?
Hon är så frånvarande?
Kram

71 Rebban:

skriven

Hej Ez!
Jag är så trött på mannen jag träffade, han hör av sig varje vecka och vill fortfarande ha kontakt med mig trots att han har ny tjej och säger sig vara kär. Varför gör han så?

Jag dejtar en ny man och varje gång vi ses mår jag så väl och är väldigt glad och lycklig men så hör mitt ex av sig och så klyddar det till sig i mitt huvud.

Nu har jag i alla fall satt ner foten och skrivit till honom att han inte ska kontakta mig mer utan att jag kontaktar honom när och om jag känner mig redo för att träffas som vänner.

Varför varför håller han på såhär? Och visst gör jag inte fel att börja dejta en man så kort tid efter uppbrottet, är i grunden inte alls likt mig att göra såhär men mår så väl de gånger jag träffat honom (vilket jag för övrigt ska göra ikväll :))

KRAM

72 Skorpan:

skriven

Är jag lite galen säg, nu köpte jag ett till kort till ridningen, tio gånger o närmare hemmet, ett stall som jag hittade på nätet o som verkar jättemysigt. Det här ska jag hålla för mig själv till nästa vecka, den dag ridningen börjar där :). Ett överkomligt pris, skulle ju vilja gå själv också, men kritan kanske inte tycker om det ;). Kul vore det ju att gå på samma kus :D...
Kram en galen Skorpa

73 Lillajag :

skriven

Hej E

Måste bara fråga dig. Idag när jag var i skolan och satt och pratade med en vän så vred sig plötsligt min kaffekopp. Oj vad var det sa jag. Tjejen jag hade bredvid mig sa att hon sa inget först för hon trodde att hon inbillade sig. Var det någon som ville oss något? Var det till henne eller mig?

74 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Är min vännina sur på mig?
Tycker hon är frånvarande, eller handlar det om annat?
Kram

75 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda!
Hör han av sig till mig igen?
Kram

76 Lolita:

skriven

Hahaha:)

Es:Hur ser det ut på kärleksfrontn det närmsta tro?
kram

77 CeCe:

skriven

Usch helt slut efter denna arbetsdag! Men tack för ett skratt!

Denna positiva sak som du såg skulle komma inom arbetet snart, är det något som går att missa? För just nu känns det sååå himla tungt! Men fortfarande lyser det upp små gnistor av hopp då och då! Måste bara hålla ut!

78 Cecilia:

skriven

Haha så fel det kan bli! Det här måste nog vara den första riktiga dagen jag inte behöver arbeta med något hemma sedan skolstarten. Hade ett matteprov idag och det kändes helt okej. Jag gjorde mitt bästa och tror att jag blir godkänd iallafall, vad tror du? Jag har även försökt att släppa taget om S vilket känns både skönt och lite sorgligt. Ville ju så gärna mysa med någon kille och ha någon vid min sida.. Finns det fortfarande någon chans till det? Kram

79 sus:

skriven

hej
tänker lite andra tankar nu.....
positivt....
han på willys är han påverkad?
ska jag göra ingreppet kommer det att bli bra?

love sus

80 Anonym:

skriven

Tänkte jag skulle kasta mig rakt ut och göra något jag inte brukar. Dvs gå på dejt. Men man måste ju våga för att vinna och utvecklas. Kommer dejten gå bra eller dåligt?

81 Anonym:

skriven

Tänkte jag skulle kasta mig rakt ut och göra något jag inte brukar. Dvs gå på dejt. Men man måste ju våga för att vinna och utvecklas. Kommer dejten gå bra eller dåligt?

82 Anna:

skriven

Tack för förklaringen :) Så min tanke var alltså rätt?

Förstår dock inte riktigt varför för det skulle kunna innebära någonting väldigt bra och har svårt att greppa ändå att bra saker händer mig. Eller menade du bara generellt att man ska tro på tanken som kommer?

Kram :)

83 Monika :

skriven

Hej!
Läser med glädje din blogg. Tack.
Står vid ett vägskäl.Har så mycket kärlek att ge. Stanna eller gå?
Kram

84 Isabella:

skriven

Hej Es.

Ser du varför jag fått röda prickar i ansiktet?kommer de gå bort?
kram

85 Monalisa:

skriven

Hej Es
Kommer det att bli någon sorts förändring i mitt liv framöver?kram

86 Rianna:

skriven

Hej Es

Ser du om något stort positivt som händer mig inom kort?
kram

87 Anonym:

skriven

Hur ser det ut att gå imon när jag redovisar? Är nervös, kommer stå inför nya människor som är högutbildade

88 Elise:

skriven

Hej Es.
Hur ser min nästa lägenhet ut&finns den i närheten?
kram:)

89 Miltons mamma:

skriven

Hahaha! 😂

Jag har en liten fundering ang arbete. Drömmer lite om att arbeta med djur men inte bara med ett djurslag. Känner att en 4h gård skulle kunna vara min grej. Barn som ej kan ha djur, jobba med barn och djur. Jag känner att mitt hjärta bankar vilt när jag tänker på det. Och för första gången känns ett arbete RÄTT!
Jag VET redan att att det skulle passa mig. Vad ser du om detta? Kommer jag öppna eget 4h eller liknande ? Eller arbeta på ett?

Kjam

90 Mystisk flygande sak :

skriven

Eh... Satt nyss och prata med mitt älskade universum och bad om ett litet tecken på om dom hör mig. Dom hör alltid, ibland vill man ändå ha tecken. Precis då flög något i luften, sakta och fortsatte. Såg ut som en liten liten röd flygande boll. Kanske någon släppte sin ballong? Haha läskigt. Kanske inget tecken från universum, men vilket sammanträffande... Aldrig sett sånt innan!

Kram :)

91 Angel:

skriven

Hej Es! Kommer hösten med någon positivt förändring?kram

92 Anonym :

skriven

Hej Ezmeralda!

Jag är i akuten med dottern...

Men dem tar emot så dåligt och tycker att det inte är något...!

Med det är:(((((
Kram på dig Ez!

93 Anonym:

skriven

Hej Ezmeralda!

Jag är i akuten med dottern...

Men dem tar emot så dåligt och tycker att det inte är något...!

Med det är:(((((
Kram på dig Ez!

94 S:

skriven

Hej Ez! Ska jag släppa taget om honom? Trots att han hör av sig då och då? Kram :)

95 Annelie:

skriven

Hej Es,
Det går trögt att finna ny lägenhet i annan stad som jag vill flytta till... ringer varje månad till privata och statliga fastighetsägare utan resultat. Du har tidigare sagt att det kanske kan bli till hösten, finns chanserna fortf?
Kram

96 i:

skriven

Hej :) Vad är bäst för mig i helgen.. Stanna i min hemstad eller nya staden? Får sån beslutsångest... Kram

97 Anonym :

skriven

Hej Ezmeralda!

Jag ville skiljas igår... Men allt blev katastrofalt... Vad ska jag göra?

Kram

98 Tossan:

skriven

Hej Esmaralda! Blir livet lite ljusare nästa år?
kram

99 funderar:

skriven

Nu är gnällfia igång.
Är väl mes sur på mig själv, som inte sätter ner foten ordentligt. Han i mitt liv är konflikträdd o jag en mes, som inte sätter ner foten, när han inte kan diskutera o prata. Och inte vill förstå heller känner jag.
Hur ser mitt fortsatta liv ut med denne man.

100 Anonym:

skriven

Kommer mina syskon börja arbeta snart?? Börjar bli orolig!

101 Anonym:

skriven

Har fått veta, och känt även själv, att jag är medial känslomässigt, alltså att jag kan känna in hur människor mår och "få" deras energi både på gott och ont. Har fått veta att om det finns negativ energi kan jag sända ut en "bra" energi eller hur man ska säga. Att människan då får min energi fast denne kanske inte är medveten om det. HUR sänder jag ut denna energi? Ska jag tänka den? Hur? Genom kroppen eller huvudet eller hur....

Kram

102 moj:

skriven

hej ez ! kan jag lita på honom ? kram

103 Louise:

skriven

Tokigt.
Jag får snart tuppjuck att vara hemma med min sambo. Han gör i princip inget just nu och det stör mig.
Han sitter bara och skriver skit på ett forum och så.
Om 2 v ska han köra upp och detta öppnar möjligheter för honom. Tyvärr så föflitar han sig att min pappa kan hjälpa honom in i ett lärlingsjobb för det sa han att tog han körkort kunde han kanske hjälpa honom. Jag vill att min sambo ska få ett jobb för då slipper jag hålla mig borta hemifrån när jag är ledig eller slutar tidigt. Då vill jag ha lite lugn.
Så hur blir det. Får min sambo jobb när han fått körkortet?
Jag vill oxå kunna komma hem utan folk hemma.

Tacksam för svar. Kram

104 Sibel:

skriven


Hej ES!
Hur ser chanserna ut att möta den rätta i år?
Kram

105 Lillis:

skriven

Snälla Ez !! Ser du om jag kommer att mista min sjukpension, om jag kommer att operera mitt knä? Kram <3

106 Flytt lådan?:

skriven

Ser du någon flytt den närmst tiden för mig?
kram

107 Karin || Vacker & Underbar:

skriven

Hej, kan du se om min sons operation blir av i en nära framtid eller först om några år?

108 Emelie:

skriven

Hahahah så det kan bli :P


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: