En sensommardag...

 
Så var det dags för vår årliga Bjäretour... med mamma, min vän & så  Mannabonne Glennn så klart !!
Vi börjar som traditionen bjuder med att äta nyfångad stek sill  i Båstad hamn
Och SOLEN tittade fram & värmde gott !!
 
 
Sen sätter sig MG på sin stadiga rumpa och beundrar utsikten...
 
 
Så far vi vidare till lilla Kattvik... och inte en  endaste katt i sikte, konstaterade MG och suckade lättat...
 
 
Kattviks lilla hamn... mysfaktor på max !!
 
 
Här har jag också kommit  med på ett hörn.....
 
 
Efter Kattvik drog vi vidare till  Torekov... eller Torke som infödingarna säger... och där fblev det glass..
 
 
Äntligen, säger MG som bara fick en liten sillasvans i  Båstad.. nu blir det i alla fall en redig mjukglass...
 
Sen hem och korka upp vin och titta på  våra  OS tjejer i fotboll.. silver är riktigt bra !!
 
Nu laddar vi inför  Norrvikens trädgårdar i kväll.... med  gamle vännen  Hasse Andersson och Lotta Engberg... och då har vi min afrikanske bror och hans kärlek med oss !!  Efteråt blir det nattamat hos  mig !  Mys !
 
Kram & kärlek
 
Kram & kärlek
 
 
 
1 Tanten:

skriven

Så mysigt för er alla, och inga tissetatter resten av kvällen heller, får vi hoppas.

Kram

2 Anonym:

skriven

Så mycket som man undrar igentligen, men det jag undrar är kommer vi kunna uppfylla våra mål som vi har??? Vi arbetar hårt för en dag kunna ta det lungt o inte oroa oss

3 Fundersam:

skriven

Så mycket som man undrar igentligen, men det jag undrar är kommer vi kunna uppfylla våra mål som vi har??? Vi arbetar hårt för en dag kunna ta det lungt o inte oroa oss

4 Hopp:

skriven

Så fina bilder<3 mysigt ni har det:)

Es: kommer det vända och bli något bättre?
kram

5 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Vilken mysig dag ni har haft. Själv har jag varit hos min mamma och grejat med bina och slungat honung. Den här vändan blev det supermörk honung, riktigt mörkbrun i färgen, som chokladkola. Den var underbart god. Stark i smaken !

Kram ThereseC

6 Madeleine :

skriven

åh vad mysigt det ser ut och härlig att vovven också fick lite glass :)

Tack för svar men vet inte riktigt hur jag ska ta steget. allt vi pratar om tidigare är hans hundar och han gillar mina komentarer på hans Facebook.

hur tycker du man ska ta nästa steg???

Ha en fortsatt trevlig kväll:)

7 Madeleine :

skriven

åh vad mysigt det ser ut och härlig att vovven också fick lite glass :)

Tack för svar men vet inte riktigt hur jag ska ta steget. allt vi pratar om tidigare är hans hundar och han gillar mina komentarer på hans Facebook.

hur tycker du man ska ta nästa steg???

Ha en fortsatt trevlig kväll:)

8 Pernilla:

skriven

Kommer jag att få ett positivt mejl från Göran?

9 Kvinna :

skriven

Något spännande på väg in i mitt liv som du kan berätta om??

10 Helena Ir:

skriven

Det där ser verkligen smaskens ut,MG..glass :)

Kram :)

11 Utomlands:

skriven

Hej

kommer jag göra någon utomlandsresa den närmsta tiden?
kram

12 Hönan:

skriven

Ser ut som ni haft det mysigt och vad härligt att ni fick sol :) Här har det varit grått och regnigt i flera dagar men idag tittade äntligen solen fram.
Sitter och tänker på vårt möte och hur häftigt det är med hur saker kan ordnas. Tänker att det nog fanns en mening och hoppas att motparten också reagerade på det.

Hoppas ni får en härlig kväll :)

Kram

13 Lizette:

skriven

Hejsan:-)
Så mysigt ni har det :-)
Jag blir mer å mer övertygad att vi e själsfränder jag o T. Vi dras till varann men kanske är det inte meningen vi ska lfå chans till ett kärleksförhållande? Han är gift och har barn.. Vad ser du om detta? Vilja känslor bär han på?
Kram

14 F:

skriven

Kommer jag ha tagit körkort inom 1 år? Kram

15 Signe:

skriven

Önskar er en riktigt fin kväll!
Kram 💜

16 <3:

skriven

Vilka härliga bilder.
Tror du det börjar närma sig äpplena på Södermalmstorg? Får ingen riktig pejl på TE vad han vill. Får trevliga mejl nästan varje kväll.Känns som han inte riktigt vågar träffa mig vad kan det bero på? Ska jag våga fråga eller är det bäst att bollen ligger hos honom. Huvudbry möjligt att jag jag gett honom.
Kram

17 Solen:

skriven

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!
Västkusten är ju så mysig. Jag vet inte hur de här små sommarpärlorna är på hösten och vintern, men mmmmm på sommaren!
Här har det varit en ganska mysig dag men den förmörkades av olika konflikter. Känns som att hur man än försöker hålla sig undan eller hålla slalombana runt konflikthärdar så blir det alltid något tjaffs med exet. Hade det inte varit för barnen så hade jag hållt mig långt borta och sagt hej och goodbye. Tjurar han inte på mig så är det på något av barnen...tar det här aldrig slut? Tips?

18 Skorpan:

skriven

Vilket fint ställe, själen får vila där, tror jag.

Lite blåbär och svamp blev det igår och för pojkarna bästa poängen i sin grupp. Idag är det jag som ska åka till plan med dom. Får se hur det går?

Otrolig negativitet gentemot skolan här, hur vända på den steken? Blir ju så sur själv också... O det ska man som vuxen ju inte bli.

Inget hum om vad fåglarna vill mig, ännu, men det kanske kommer!?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

19 Nettan:

skriven

"Dott" med glass :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: