1 Dunegull:

skriven

Så galet söööt!

2 Amina:

skriven

Hej Es

Jag undrar om du Ser varför hon hostar och ser du någon varning för henne?

kram

3 Syster:

skriven

Hej!

Jag mår så dåligt av att min syster håller på att psyka mig. Vad jag än gör så hittar hon bara fel på mig.Jag vill bara att vi ska vara vänner och umgås som systrar gör, men det är stört omöjligt.
Troligtvis har hon någon form av diagnos har jag insett. Känns taskigt att hon snackar skit om mig inför gemensamma bekanta också.
Kommer det bli bättre, eller ska jag sluta hoppas?
Hon vill inte ens träffa mitt nyfödda barn heller...

Svar: ta en paus från henne.. hon mognar med tiden och då kommer det att bli lättare att umgås med henne men nu funkar det inte.. kram :)
Esmaralda

4 Varis:

skriven

Hej igen Ez,

Alltså herregud så söt snigel som badar. Bedårande!! O nej jag trodde ej jag skulle säga det om en snigel.. Hihi.

Svar: ha ha ha, inte jag heller :) kram :)
Esmaralda

5 Mn:

skriven

Hej EZ!
Är det försent att ringa till Nettan och beställa spådom?
Är det Han? mannen som jag träffar nu på lördag?

Svar: Nejdå, det är inte försent.. hon tar emot för spådom hela tiden och jag tror hon har fler tider kvar för spådom via telefon.. kram :)
Esmaralda

6 Hönan:

skriven

Nu har jag bestämt mig, när rätt tillfälle ges så kommer jag att ta initiativ, vet nu att det är något jag behöver. Men undrar lite över reaktionen på initiativet, kan du se någonting alls kring hur den verkar bli?

Kram

7 Skorpan:

skriven

Bad är ju skönt, för alla o envar :). O därmed undrar jag om jag kommer att ha ett badkar någon gång i framtiden? Eller jacuzzi kanske?
Kram Skorpan

Svar: Japp det kommer du att ha... ett badkar i alla fall.. kram :)
Esmaralda

8 <3:

skriven

Ja det är nog så att min väninna Eva är lite väl för mycket i sitt förhållande. Får hoppas att hon kommer tillbaka till oss. Är det en bra man för henne hon bor med nu? Känns ändå märkligt att hon drar sig undan så mycket och alltid är med honom och hans barn och skyller på att hon är trött när vi andra planerar saker. Orolig att han inte låter henne träffa oss ? Kan det vara så.
Kram

9 Flyttbilen:

skriven

Hej Es

Ser du hur min nästa flytt ser ut att vara och om det dröjer länge?

10 Cissi33:

skriven

Men så söt! 😊
Bra med sniglar när man är allergisk mot pälsdjur 😀
Men själv håller jag mig till katt, jag riktigt längtar. Men får vänta en liten stund till tror jag.

I våras sa du att det skulle dröja ett tag innan jag träffade min framtida man. Är det fortfarande så eller är han nära? Är HAN redo? Jag vet inte om jag är det till 100 % än. Ligger nog på 80 % redo kanske :-)

Kram!

11 Boudica:

skriven

Haha så trevliga minnen du väcker idag ;)
Hade aldrig sniglar som husdjur, men jag lekte med dem när jag var liten. Jag och en kompis hade till och med picnic med dem. Nej inte åt vi dem, de var med!
Det var ju självklart min ide ;D

Healing ja, det behöver jag verkligen, du sa att jag skulle maila dig. Men har inte riktigt bestämt mig hur jag vill göra, men det lutar på att vara med på storhealingen för att se vad det ger, skulle jag behöva mer får jag väl ta en one-on-one healing.
Men måste tänka ut några mantra ord.

Vet inte riktigt vad som tagit åt mig.
Jag växte upp som riktig glad person, ramlade in i denna stora personliga utveckling som pågått de senaste åren. Men senaste året har det utvecklats åt fel håll ut ur min kontroll, jag började bli arg som en furie utan kontroll över min ilska. Får ju ångest efter mina utbrott. Sen nu senaste månaderna har jag lugnat ner mig men... Nu är jag så känslig istället, nästan som jag bryter ihop av inget, sånt som jag klarat lätt tidigare. Irriterad, gråtmild.
Vill ju bara hitta tillbaks till den glada mig.
Som blev glad av minsta lilla.

Näh nu slut med gnäll, nu vill jag ha en kaffe!

Kram!

12 Jen:

skriven

Min syster verkar lite tvär... eller jag vet inte vad jag ska säga, hon är väldigt negativ.. Är det för att hon är avundsjuk? Förstår inte det hela. Hon har inte haft någon kille ... kanske därför hon är som hon är. Blir det bättre?

13 Fanny2:

skriven

Tack för svaret igår. 😊💜 hade bara den känslan av att jag skulle resa mer.

Tycker de senaste inläggen är för söta. Är tyvärr inte så mycket för snäckor men det är nog hur kul som helst för nyfikna barn. Söta är de också! Söt är även Ozzy, han känns som en rolig kille!

Svar: Ja, han är en himla kul kille med huvudet på skaft o roliga kommentarer... kram :)
Esmaralda

14 AnnaK:

skriven

Nä men jösses vad söt 😍 Är inget fan av såna djur men hen var ju bara för näpen!

Tack för svar i tidigare inlägg!! Skönt att det inte är förgäves iaf!

Kram :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: