Till Rebecka

 
 
 
Jag hade förberett mig och skulle hålla en ny seans -  för Rebecka... och när jag laddade ner den
bifogade filen hände något..... filen försvann o mailet försvann... och nu har jag sökt som en tossing  men det är puts väck :(
 
Sånt här händer sällan men  NÄR det händer blir jag rent förtvivlad för jag vet ju att den som kontaktat mig
väntar ivrigt på sin spådom !
 
Så snälla Rebecka... om du läser detta... maila mig på nytt !!
 
Kram & kärlek
 
P.S  NU ÄR REBECKA HITTAT.... allt är i sin ordning !!
1 Desp:

skriven

Köra Esmeralda! Jag underarmen hela mitt hjärta då jag är så himla trött nu! Ser du att jag får jobb infann nyår? Men de två jobben jag så gärna vill jobba på sandelins eller kinnarps hur stor chans har jag på dem ? Jag väntar varje dag med att dem ska ringa? 😔vill bara ge upp det är jätte tråkigt känns rastlöst och kmr hamna i depression .

2 Hopp:

skriven

Hej Es

Blir det bättre snart:(?
kram

Svar: Ja det kommer bli bättre.. kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Oj,men vad trist..men det löser sig!
Kram :)

4 Dunegull:

skriven

Vad menar du E med att det blir svårare för varje dag som går tyvärr? Har han fortfarande känslor kvar för mig? Saknar han inte mig som vän eller han tycker det blir för jobbigt?

5 Skorpan:

skriven

Ja det tekniska är inte alltid på ens sida. Men Rebecka skickar säkert snart sina frågor på nytt :). Själv behöver jag få en till nyckel till min lägenhet, men trots ringbud så blir jag inte kontaktad. Blir så jävla irriterad...

O nu plötsligt föll en klass bort för mig pga omändringar, hmm, ser det ut at finnas tillräckligt med jobb för mig och kommer det o bli ännu fler ändringar under den tid jag jobbar på skolan? Funderar förstås på hur långvarigt det kommer o vara, mitt jobb där, men det får jag ta o fundera på senare....

Kram i strulet - Skorpan

6 Fians:

skriven

Stackare!!
Vet precis hur du känner!
Fick hård disk krasch själv :-(
Skickar kram både till dig och din kund!
Kram!

7 Amalia:

skriven

Är det rätt arbetsplats för mig? eller är det bättre att söka annat?

8 Emilia:

skriven

Hej ES
Ser du hur min nästa ser ut eller vad som kommer utmärka honom?kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: