VIKTIGT MEDDELANDE...

Ni som  bokat tid för  regression och/eller spådom hos Nettan i Smålandssstugan och som
INTE fått vägbreskrivning...  snälla kontakta  henne omgående för en utförlig  vägbeskrivning.. annars blir det svårt att hitta
Ring  eller skicka sms på:  070 6661570
 
 
H en fortsatt go söndagskväll
 
Kram & kärlek..
1 Fröken T:

skriven

Kära Es, tack för ditt senaste svar ang thomas.
När du skrev fifty fifty som svar på om det blir ngt mellan oss så kändes det verkligen rätt! samt att jag snart kommer få veta hur det blir.
Och vet du, kort därefter bjöd han över mig på mingel hos sig o sen på gatukonsert inne i stan. så jag fick träffa både hans far, jobbkollegor och vänner…Nu var det inte första gången han bjöd över mig till ngt event med flera bekanta, han har bjudit mig några ggr förr när vi har flört dejtat för ngt år sen, och nu dessa veckor då vi återupptagit kontakten, men jag har pga olika anledningar tackat nej. Fast inte senast! Nu tackade jag ja och det var jätte nervöst och trevligt :) Jag är mer intresserad av thomas nu än jag varit någonsin, ha inte kommit underfund på varför men det behöver jag nog inte komma på nu tänker jag, allt går ganska "långsamt" fram. Vi har alltså sovit ihop och sånt men inte pratat om vad det är vi är eller håller på med. Jag vill inte riktigt ha en sån diskussion ännu för jag vet ingenting än hehehe, känslorna är lite förvirrade just nu. Vad vill jag, vad vill han o sånt… men vill helst bara ta det som det kommer. Thomas är ganska social, så jag lägger nog ändå inte såååå jätte stor vikt vid att han presenterade mig för sina nära (han presenterade mig som sin vän), men å andra sidan tar man inte o visar upp vem somhelst för sina nära. Det tro jag inte han skulle. Jaaaa Es, du ser, jag är inte så klok just nu, jag låter ju förvirrad. Men jag tycker om honom, han känns snäll. Och känns som att det finns potential till ngt mer hållbart. Vi har ändå varit bekanta i 4 år nu….well well, tiden lär ju utvisa vad det blir av det hela. Jag lär ju också veta vad jag vill med tiden men har du några andra tankar som dyker upp nu när du läser detta så är jag så tacksam för det!

Det är dags för lite kärlekslycka för mig del.

Ha en härlig kväll Es.

Blessings ***

T.N

2 Anonym:

skriven

Kära Es, tack för ditt senaste svar ang thomas.
När du skrev fifty fifty som svar på om det blir ngt mellan oss så kändes det verkligen rätt! samt att jag snart kommer få veta hur det blir.
Och vet du, kort därefter bjöd han över mig på mingel hos sig o sen på gatukonsert inne i stan. så jag fick träffa både hans far, jobbkollegor och vänner…Nu var det inte första gången han bjöd över mig till ngt event med flera bekanta, han har bjudit mig några ggr förr när vi har flört dejtat för ngt år sen, och nu dessa veckor då vi återupptagit kontakten, men jag har pga olika anledningar tackat nej. Fast inte senast! Nu tackade jag ja och det var jätte nervöst och trevligt :) Jag är mer intresserad av thomas nu än jag varit någonsin, ha inte kommit underfund på varför men det behöver jag nog inte komma på nu tänker jag, allt går ganska "långsamt" fram. Vi har alltså sovit ihop och sånt men inte pratat om vad det är vi är eller håller på med. Jag vill inte riktigt ha en sån diskussion ännu för jag vet ingenting än hehehe, känslorna är lite förvirrade just nu. Vad vill jag, vad vill han o sånt… men vill helst bara ta det som det kommer. Thomas är ganska social, så jag lägger nog ändå inte såååå jätte stor vikt vid att han presenterade mig för sina nära (han presenterade mig som sin vän), men å andra sidan tar man inte o visar upp vem somhelst för sina nära. Det tro jag inte han skulle. Jaaaa Es, du ser, jag är inte så klok just nu, jag låter ju förvirrad. Men jag tycker om honom, han känns snäll. Och känns som att det finns potential till ngt mer hållbart. Vi har ändå varit bekanta i 4 år nu….well well, tiden lär ju utvisa vad det blir av det hela. Jag lär ju också veta vad jag vill med tiden men har du några andra tankar som dyker upp nu när du läser detta så är jag så tacksam för det!

Det är dags för lite kärlekslycka för mig del.

Ha en härlig kväll Es.

Blessings ***

T.N

3 Anna:

skriven


Kära Es! Du brukar ha rätt i dina svar..
Dejtade en man i våras/somras som verkligen fick mig att skratta.
Längesen jag mötte nån man hade så härlig kemi med. Dock så var tajmingen fel o vi lade det på is. Han var något speciellt o jag har haft svårt o glömma honom. Det fanns något speciellt mellan oss. Sådant växer ju inte direkt på träd. Så jag skrev ett sms,han föreslog att ses över ett glas. Vad är din känsla av det hela? tror du chanserna är goda till att han också har dörren öppen till att börja träffas och se vart det leder?? jag har som sagt inte bråttom.

Stor kram!!

Stor kram till dig och frallan:-)

4 Anna:

skriven


Kära Es! Du brukar ha rätt i dina svar..
Dejtade en man i våras/somras som verkligen fick mig att skratta.
Längesen jag mötte nån man hade så härlig kemi med. Dock så var tajmingen fel o vi lade det på is. Han var något speciellt o jag har haft svårt o glömma honom. Det fanns något speciellt mellan oss. Sådant växer ju inte direkt på träd. Så jag skrev ett sms,han föreslog att ses över ett glas. Vad är din känsla av det hela? tror du chanserna är goda till att han också har dörren öppen till att börja träffas och se vart det leder?? jag har som sagt inte bråttom.

Stor kram!!

Stor kram till dig och frallan:-)

5 Lizette:

skriven

Hejsan:)
Nu finns det flera killar i min närhet.. De visar intresse men är det nån av dem som kan bli min kärlek? A, T eller R? För L kommer väl inte tillbaka till mig?
Hihi, spännande;)
Kram kram

6 Myran:

skriven

Hur hittar jag den rätte... dyker han bara upp eller ska jag söka. Kan jag göra något speciellt för att hjälpa mig själv... vill ju inte gömma mig så att han missar mig... orolig för det

7 Skorpan:

skriven

Ja det är inte alltid lätt att hitta vägen fram... Man får hoppas att vägängeln leder en rätt..

Medalj igen :) men också en skadad handled, är det något som behöver kollas upp eller blir den bra av sig själv?

Kram i kvällen - Skorpan

8 orolig:

skriven

Tack för ditt senaste svar om att du ser att den rätta kommer, när jag varit singel i över 5 år så börjar jag snart känna mig desperat.
Jag blir så frustrerad över att Sebastian inte svarar mig, vi som hade en toppennatt med nattbad. Är han lite tankspridd eller har intersse för någon annan? Kan man vara lite på och brutalt ärlig med honom eller gör jag smartast i att ge upp utan ett knyst? Han gör mig så otroligt frustrerad...


Önskar en mysig söndagväll! /Skytten

9 Mimmi:

skriven

Hej

undrar om det kommer bli bättre snart..när vänder det?

10 JustMe:

skriven

Hej!

Min dotter tränar cheerleading och nu vill hon sluta trots att hon älskar det. Hon har velat om vartannat med att sluta och fortsätta. Så nu är jag osäker på om hon verkligen vill sluta.
Kan du se om det är så att hon verkligen vill sluta? Eller Ska jag pusha henne till att fortsätta?

Kram!

11 Helen J:

skriven

Hej
Jag skulle vilja veta vem min skyddsängel är?

12 Helen J:

skriven

Hej
Jag skulle vilja veta vem min skyddsängel är?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: