VINNAREN ÄR :

 
FANNY.... din mamma är värd ängeln !!
 
Och du är en go tjej som tänker på henne
 
MEDDELA MIG DIN POSTADRESS OMGÅENDE... skicka den  till:
 
 
och jag kommer direkt att skicka ängeln till dig!
 
Alla ni som ville vinna... ni är alla värda varsin ängel och jag önskar bara att jag haft  varsin   att ge er !
 
Kram & kärlek
1 Browallia :

skriven

Grattis Fanny! :)
Du är helt klart en värdig vinnare. Fint av dig att ge denna ängel till din mamma efter allt hon har gått igenom. Kram till er båda.


2 Tanten:

skriven

Grattis Fanny och även till din mamma.

Kram

3 Fians:

skriven

Grattis till Fanny o din mamma❤️

4 Chopper:

skriven

Godmorgon es å alla runt omkring 😊.

Vill bara önska alla en glad och trevlig dag.

Å grattis Fannys mamma som vann ängeln😇.

Kram

5 <3:

skriven

Grattis till dig Fanny och din mamma 😇
Ser du om det verkar som resan blir av i september till värmen några dagar ? Blir det en bra resa som för oss närmare varandra ?
Kram

6 C:

skriven

Grattis Fanny och din mamma!

Hur stor är chans till romans under hösten? Kram

7 Helena Ir:

skriven

Grattis Fanny! Fint av dig att tänka på din mamma..nu får hon ett fint halssmycke :)

8 Camilla:

skriven

Grattis till vinnaren av ängeln!
Esmaralda jag behöver dig och nåt positivt för att orka gå vidare, ensam, måste nu engång för alla lämna mannen som varit en katastrof i mitt liv, av rädsla för ensamheten har han fått vara kvar, fastän han förstört för mig en massa... Men jag vill inte vara ensam, är rädd för att bli helt ensam med mina problem, missbruk, pengar osv. Ser du nån som helst ljusning för mig kära Es? KRaam

9 Fanny:

skriven

Åh så glad jag blir.. TACK så jättemycket! Mamma kommer bli såå glad, det finns bara kärlek omkring henne och det ska hon förstå!

Jag har meddelat postadressen, kolla gärna så att det kom fram!

Tack ännu en gång, stor kram! :)

Svar: jajamän Fanny... ditt mail har kommit och idag postar jag ängeln.... kram :)
Esmaralda

10 sus:

skriven

hej
grattis......
love sus

11 S:

skriven

Hej Esmaralda!
Väldigt fin ängel grattis Fannys mamma!
Es, tror du hon känner större ansvar eller vill ta för sig mer just på grund utav att hon är gudmor? verkar det så överdrivet att hon tror sig ha mer rätt?
Kram


12 Virrhönan:

skriven

Jisses, sniglar vet jag inte om jag vill ha till husdjur. Har tillräckligt många i rabatten och förresten har de väl övergivit den med nu efter att ha ätit rubbet, förutom ogräset då förstås.....
Hur går tankegångarna hos flörten numer tror du, fick lite blickar häromdan, tänker han fortfarande på mej? Hoppas ju att jag gör han lite nyfiken för nu har jag varit lite frånvarande på sistone..

Inför imorgon önskar jag er en trevlig resa och en riktigt trevlig vistelse i Smålänska skogarna.
Kram kram

Svar: Jodå, du har en del av hans intresse.. kram :)
Esmaralda

13 Smiley:):

skriven

Grattis Fanny vad roligt:))

Ps: Ser du något spännande som händer i höst?
kram

14 Mind:

skriven

Grattis Fanny! :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: