7 stjärnor....

 
Här har vi bordat en jump on - jump off buss.....o insett att det är vad som behövs för att överhuvudtaget  hinna se stan !!
 
 
 
Båtarna är så himla fina och ser ut som nånting från en saga... även om de kanske är gamla o gistna !!
 
 
 
Lunch på stan blev det... och gissa vem som åt kött & grönsaker enbart ?
 
Jo det var undertecknad !!!
 
 
 I det ena av våra rum  på hotellet finns en helfigurspegel.... som jag bistert ställer mig framför... och  tänker att den förstorar.. det MÅSTE den göra.... men tänk om det är på riktigt... mon dieu... och så tappar jag aptiten.
 Den spegeln vill jag ha med hem !!
 
Och så gjorde vi Dubai Mall... och alla andra Mallar kan slänga sej i väggen.. det säger jag bara... fy för tusan vilket köpcentra !!
Eller vad tycker ni :
 
 
Jättelikt akvarium och  akvarietunnel... mitt i butiken... här fanns både jätterockor och  hajar !!
 
 
 
 
Sett utifrån the Mall
 
Det kryllar av folk och det KAN bero på att det var dagen före nyårsafton... o folk är lediga o ska handla men det är osäkert.. kanske det alltid är som rena rama  Ullared !!
 
 
Man står på översta vånigen och ser detta ljuvliga vattenfall med riktigt vatten - som inte framfår av bilden... och dykarna på väg ner... magnifikt...
 
 
Visst är det elegant... och naturligtvis finna världens alla stora märkes  på skor, väskor och kläder !
 
 
Man har byggt upp ett vinterlandskap o här lånar man skridskor och med jämna mellanrum börjar det snöa!
 
OM jag shoppade något ? Nej, inte en enda grej....man blev liksom så överväldigad av alltsammans!!
 
Efter Mallarnas Mall  ( så att säga)  fluktade vi på byggnader och även det är imponerande.
Känns som om både  New York och Hong Kong ligger i lä :
 
 
 
Burg al Arab... ovan.... den 7 tjärniga hotellet !!
 
Hit flyger man helikopter från flygplatsen... till plattan på våning 28 !
 
Eller så blir man hämtad i Rolls Royce ...och hotellet har världens största flotta av Rolls Roycebilar...
Här finns inga rum... bara sviter och fyllda av rosenbuketter !!
Man har också en hel stab butlers... som hela tiden står beredda !
Flera flaskor av Hermé parfym ingår.. allt är av bästa märke... och allt som glimmar är faktiskt riktigt guld.
Det är bara att konstatera.... man har valt fel hotell......
 
Efter en lång dag på stan var det  dags att åka hem till vårt  4 stjärniga men ändå helt okey näste... och då  hamnar vi i taxikön från helvetet.  Den ringlar sig hundratals meter och  vi är överrens om att det tar timmar innan det blir vår tur... men det tog nio minter prick...lite magi är det allt i den här stan !!
 
Kram & kärlek
 
GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIG TILL MORGONDAGENS STORHEALING.. ALL INFO FINNS PÅ BLOGGEN FRÅN  29/12
 
P.s.  Det är inte alltid jag kan/hinner besvara era frågor... somliga dagar går det inte och andra dagar går det  bättre... och det får ni ha överseende med !!
 
 
1 Mimsan:

skriven

Hej! Klart att vi har överseende med svar på frågor, du har ju semester.
Hoppas att du har tid att svara på min fråga idag.
Blir det nytt jobb och ev. flytt under 2017?? trivs inte där jag bor nu.

kram och ha en bra dag.

Svar: Ja den möjligheten är stor.. gå inför det aktivt... och det är runt 80 % chans att det blir som du vill.. kram :)
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Söta öde vilken stad, tror bestämt jag får boka biljett omgående, det dök upp et bra erbjudande ;. I wish, men det är lite utopistiskt i dagens läge bara... BARA njut av allt, o frågorna, ja de hinner du besvara tids nog, även om jag också är en av de som frågar till lust o leda...

Idag ska det åkas iväg o som tur hörde jag inga dylika ljud som jag hörde på juldagen, fingrarna i kors p att bilen håller då. Iväg i tid, ja det blir o väcka gänget för här schlafar man för fullt. Bilen ska ju packas o ckså o så ska någon bli sur, kanske chauffören då ;), för att allt tar så lång tid osv...

Före allt detta, frukost med kaffe till, annars kan det gå på tok. O så får jag önska alla en trevlig sista dag på år 2016, vad månne det nya året har i sitt sköte? En karl hoppas jag ;)?
Kram Skorpan

Svar: Japp en karl kan det mycket väl bli... och se nu till så du har en riktigt rolig nyårsafton.. kram :)
Esmaralda

3 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jag känner mig otroligt ensam utan mina systrar och mamma. Har en liten en som jag är själv med hela dagarna och som mest har ont och är jätteledsen hela tiden. Har provat magdroppar, att ta ut henne, att själv äta bra och extremt nyttigt, men inget hjälper. Ser du om det är en period som går över eller är nån typ allergi jag måste kolla upp?
Tack

Svar: Kolla med läkare för säkerhets skull... kram :)
Esmaralda

4 Mimsan:

skriven

Glömde säga GOTT NYTT ÅR ESMARALDA!!!

Kram

Svar: Detsamma till dej :)
Esmaralda

5 Susan:

skriven

Shit, låter helt magiskt, men snacka om överdåd😱 Hade gärna övernattat på det 7stjärniga 😉 Kan nog bli ett magiskt nyår för er🍾🎉

Gott slut o Gott Nytt på oss alla..... hoppas att det äntligen(!) blir min tur att få uppleva kärleken😇

Svar: Ja, kärleken har ju varit på väg ett tag och den närmar sig.. jag hoppas också att det blir nu under nya året.. kram )
Esmaralda

6 Nytt År:

skriven

Hej!

Blir mitt liv lättare och ljusare 2017?? hoppas på en positiv förändring.

kram

Svar: Ja det känns som att en del positivt ska ske.. kram
Esmaralda

7 Tingeling :

skriven

Ville bara önska
Gott nytt år!! ☺

Svar: och ett gott nytt tillbaka :)
Esmaralda

8 Syrenen:

skriven

Vilken häftig resa vi är ute på -njut och ha det bra!

Jag har ännu ett jobb på gång nu... Vilken väg skall jag välja nu då? får jag ett fast jobb?

Bli det någon resa för oss i vår?

Gott slut och gott nytt år!!! Kram



Svar: ja ett fast jobb kommer.. och resa blir det ganska snart men ser inte exakt när. kram :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Åh TACK ES!
Nyårsafton på vägen ;) med makaronilåda på kvällen då vi kommer fram, jaa då det blir garanterat bra.

Fira lugnt alla :), du också Es, ja just ja, det finns inget starkare o ta till...

Kram Skorpan som blev så glad av ditt svar, energi med i svaret?

10 Virrhönan:

skriven

Wow wow wow säger jag bara, WOW, Dubai måste nog upplevas va? Vilket ställe och vilket överflöd, herregud säger jag bara. Njut njut njut... tänk inte på oss här hemma, du har ju semester människa :-)
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej och vännen, det blir nog ett hejdundrande fyrverkeri i Dubai inatt. Kram

Svar: Ja det måste upplevas ! Och kvällen ser jag riktigt fram emot... gott-nytt o stor kram :)
Esmaralda

11 Hej :

skriven

Wow vilken stad och vilket köpcenter. Går nog att spendera många timmar där med att bara titta.
Gott nytt år på dig och tack för detta året med din underbara blogg.
Hoppas på att det nya året fortsätter lika bra som detta slutar och att vi ror i land projektet snabbt.
Kram

Svar: Ja nog ror ni det iland.. kram :)
Esmaralda

12 Fröken t:

skriven

Hej es!
Vilket köpcentrum! Wow..!

Es min katt verkar inte bli sig själv så jag ska iväg med honom för tredje ggn denna vecka till veterinären. Jag är så orolig 😔 Ser du något kring min hankatt?

Och vet du? Igår fanns det lappar på porten ang inbrott i ett av kontorsrummen i min port och inbrottsförsök hos grannen några portar bort! Så obehagligt...! Är det ngt jag bör akta mig för när det gäller mitt hem?

Jag önskar dig och ditt sällskap en fin nyårskväll! 😘🌟

Kram
T.N

Svar: Lita på veterinären.. själv ser jag inget specifikt.. men det känns absolut som att du är trygg i ditt hem... faran är över... kram :)
Esmaralda

13 Shirine:

skriven

29 Shirine:
skriven för ungefär 22 timmar sedan
Vilken underbar dag ni verkar ha haft igår!
es ser du vad min soulmate gör iust nu som gör att mötrt dröjer? Ser du kanske när eller hur mötrt sker? Får jag vänta laänge??

Svar: Du kan få vänta ett tag till... din soulmate verkar inte vara riktigt redo.. kram
Esmaralda

14 Skrållann:

skriven

Hej!
Åh, du får mig att längta ännu mera till Dubai efter det inlägget;)
Nyårsafton idag och det är bäst jag går upp så jag hinner allt jag har att göra....
Tror inte mannen är min soulmate och jag undrar om det ser ut att bli en seperation under 2017?

Kram och gott nytt år❤

15 Malina:

skriven

GOTT NYTT ÅR!
Till dig Es och vännen och alla på bloggen. Och hoppas på många önskeuppfyllelser under 2017!

16 Blåklockan:

skriven

Verkar vara en underbar semester ni har.

Mannen jag träffar är lite avståndstagande ibland. Blir inte riktigt klok på honom, får dubbla budskap.
Kan du se om han överhuvudtaget har några känslor för mig eller finns någon annan i hans tankar?

GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla.

17 Tanten:

skriven

Wow, inga andra ord passar. Upplevs nästan som overkligt tycker jag. Liiite sagobetonat är det allt, lite tusen och en natt över det hela.

Kram

Svar: Ja, exakt så är det faktiskt !! kram :)
Esmaralda

18 Helena Ir:

skriven

Gott Nytt År Esmeralda och vännen! Och alla på bloggen!!
Jag önskar ett bra år 2017,för oss alla..
Detta året har varit lite av ett lugnare år ..varit tvungen till det..hoppas därför på en hel del glädje..som sätter lite mer fart på mig😊

Kram och massa kärlek❤

Svar: kram o gott nytt tillbaka till dej :)
Esmaralda

19 Mm:

skriven

HejEsmaralda!
Det förstår vi nog alla!!
Vad fin du är i färg! Har nog mest sett dig i mörka färger! Men färg var riktigt tjusigt!
Ser jätte fint ut!

Då har jag en fråga, tror du jag kommer få nästa barn tätt så jag kommer behöva en dubbelvagn till mina barn?
Kram



Svar: Tack det var snällt sagt :) Tätt blir det om du så väljer... jag ser inga större problem för dig att bli gravid.. kram :)
Esmaralda

20 Noura:

skriven

SnÄlla Ezmaralda behöver verkligen hjälp. Ser du vad M tycker o tänker om mig och hela vår grej? E han verkligen intresserad o kmr det bli något?

Svar: Känns som du är mer laddad inför detta än vad han är.. kram
Esmaralda

21 Adad:

skriven

God morgon E! Hur ser 2017 ut att bli för mig? Sker något särskilt att se framemot? Något inom nåt specifilt omrade?

Kram

22 Anonym:

skriven

Du verkar verkligen ha en underbar semester, fortsätt njuta! :)

Hur ser mitt kärleksliv ut att vara under det nya året? Ser du något speciellt om detta?

23 Adad:

skriven

Du verkar verkligen ha en underbar semester, fortsätt njuta! :)

Hur ser mitt kärleksliv ut att vara under det nya året? Ser du något speciellt om detta?

24 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag måste fråga, när jag lämnade bort sonen som är 10 månader under en hel dag, känner han sig sviken av mig då?
En dag när han varit med sin pappa så var han liksom lite likgiltig när han såg mig efter hela dagen!
Känner han sig sviken när jag lämnar bort honom?
Nu funderas det att lämna bort honom över natten hos hans farmor han är inte jätte van där än men har varit där lite nu
kommer det gå bra och han känner sig trygg?
Kram

25 <3:

skriven

Vilket fint kort på er kära Es. Såg du rosa taxi bilarna som kvinnor kör när du var i Dubai mall ?
Johan G som jag blev presenterad för. Vad ser du om honom ? Är det en man jag borde ge en chans om jag kommer dejta igen. Tror han är intresserad av mig. Verkar vara en fin man. Tror han är bättre än M som presenterade oss på julfesten. Den karln M verkar bara vilja en sak just nu.
Gott Nytt År till er alla på bloggen.
🎉🎉🍾

26 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag är i staden där han bor, en man jag kände för länge sedan! Jag har saknat honom!
Har han saknat mig? Har jag chans att träffa på honom idag? När jag ska ta mig ut!
Kram

27 Cecilia:

skriven

Så kul att du delar med dig av din resa! Känns ju lite som att vi också är med dig. Självklart har vi överseende angående frågorna, du om någon förtjänar semester!

Tänkte önska dig och hela bloggfamiljen ett riktigt gott nytt år. Själv blir det lugnt för mig ikväll, även om jag gärna skulle vilja vara med Honom och få en nyårskyss. Hoppas det är ok att jag ställer en fråga: Kan detta leda till någonting seriöst? Kramar

Svar: Ja det KAN det göra.. fast möjligheten just nu ser inte så stor ut... gott nytt på dej också o kram :)
Esmaralda

28 Anonym :

skriven

Är han lite psykopat mannen jag tänker på ?
Vad är felet. Var och fikade med min mor igår och genast sms vart är du. Är du på dejt igen. Börjar känna mig kvävd.

Svar: Ja och du blir ännu mer kvävd... känns inte alls bra.. kram
Esmaralda

29 Sus:

skriven

Hej
Skulle va fint me flyt 2017😀
Love sus

30 Adad:

skriven

God morgon E! Hur ser 2017 ut att bli för mig? Sker något särskilt att se framemot? Något inom nåt specifilt omrade?

Kram

31 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Kommer det en ekonomisk kris i världen under 2017 och hur klarar sig Sverige i så fall

32 Glitterklänning på:

skriven

Vad säger du, Dubai Mall eller Ullared? 😉

Ser ut som ett otroligt häftigt land lite sugen blir man allt att åka.. Tjatmoster som man är hoppas jag på tur med frågan idag istället. Kan det dyka upp nått tillfälligt med någon man innan eller under resan?

Kram och gott nytt år alla bloggvänner! Man är blessed som har den här bloggen ☺️🎉

Nu: löjromstoast. Mums!

33 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan jag hoppas på att 2017 bjuder på att jag går in i ett nytt förhållande?
Kram

34 Anki:

skriven

Hej Es

Drömmarnas stad ....för en del...verkar vara storleken störst i allt ...största pommes jag sett...

Njut nu av årets sista dag

Gott nytt år önskar jag er

Kram Anki med flock

35 Tisa:

skriven

Som jag har sett så är inte min katt katt rädd när det smäller lite, fast går det bra på tolvslaget?

36 Louise:

skriven

God morgon från Sverige grått och dassigt.
Jag är så satans trött på att bo i vårt ghetto nu. Folk följer inte reglerna alls. Någon grannfamilj i trappen bredvid fick för sig att borra när klockan var halv elva och spika på kvällen. Deras unge började studsa en boll mot vägg och golv vid 11 tiden i säkert 5 minuter tills deras mamma kom och skällde på ungen. Jag anar vilka det är men vet inte vilket nummer de bor på annars hade jag gått till husvärden. Vill de borra och renovera kan de väl göra det under dagen eller på helgen under dagen. Jag hoppas vi får flytta nästa år.
Idag eller imorgon ska jag fylla i enkäter för att veta om jag är behörig ett jobb på en förskola som ska öppna till våren. Det är en privat förskola skulle jag tro.
Funderar på att skicka en spontanansökan till dotterns förskola där hon gick innan hon började i skolan.
Det är en kristen förskola eller ja den är byggd på kristen grund och följer den värdegrunden samt skolverkets värdegrund.
Kommer det att ljusna nästa år eller kommer det vara lika motvindigt som detta året har varit? Blir det jobb i början av året och kommer vi flytta?

Tacksam för svar.

Ha en underbar dag och ett gott nytt år.

Kram

37 Isis:

skriven

Mer och mer imponerad av din resa, vilken upplevelse!

Mitt ex manipuleras av en person och styrs en hel del av denna, kommer han att genomskåda detta? Kommer det i så fall att hända snart? Situationen går ut över mig och dessutom har han en längtan tillbaka till mig som den här personen gör allt för att stoppa. Hur blir det, kommer han tillbaka till mig?

38 C:

skriven

Kan du se om jag och killen jag träffade förra månaden, om vi kommer träffas igen nu i det nya året? Kan jag lyckas få honom på fall under året?

Gott nytt år!

39 Filippa:

skriven

Hej finns de chan till kärlek 2017?

Tack för ditt svar om min ekonomi jag ska bli Helt anställd på jobbet och få en ordentlig lön och slipper pengar från försäkringskassan.

Kram

40 Tjejen:

skriven

Gott nytt år till er!!! ❤

Bilderna är helt fantastiska... vilken plats 😍

Är så kär, kommer det leda till något för vår del??

Kram & kärlek ❤

41 Michaela:

skriven

Gott Nytt År till alla! Inget firande för mig för jobbar hela helgen. Kommer nog bli fullt ös på akuten. Måtte 2017 bli bättre än 2016! Kram

42 Anna.L:

skriven

Bara att besvara det du ser, ingen stress brukar själv skriva en fråga ifall något kommer. Men lika tacksam utan svar och har förståelse! Njut av resan.
Nu har jag sökt mig till två olika projekt, jobb! Hoppas det blir en audition/casting och kan leda till något mer... Kram :)
Ser du någon varning med att söka projekt jobb på sidan om min utbildning?

43 Anna.L:

skriven

Bara att besvara det du ser, ingen stress brukar själv skriva en fråga ifall något kommer. Men lika tacksam utan svar och har förståelse! Njut av resan.
Nu har jag sökt mig till två olika projekt, jobb! Hoppas det blir en audition/casting och kan leda till något mer... Kram :)
Ser du någon varning med att söka projekt jobb på sidan om min utbildning?

44 Pia1:

skriven

Gott nytt år Es och hela bloggen ❤
Igår då, obs lång story...
Vaknade med fruktansvärd huvudvärk. Tog en morfin. Hände noll. Blev värre, tog en till. Ännu värre. Panikont, klättrade på väggarna. In på akuten. Vid det laget var jag hysterisk. Aldrig haft så ont, skrek grät och klättrade på stolar bord väggar. Doktorn säger åk hem och ta en alvedon. Jag brann ur. Skrek att han var sjuk i huvudet och jag kommer anmäla honom. Fick hjälp av en sköterska att ringa chefen. Fick ny doktor men väntade i SEX timmar med hysteriska smärtor innan jag fick prova mediciner. Till slut sövde de mig på stesolid och jag fick sova ett par timmar. Åkte hem imorse, något bättre men orkar i princip inte vara uppe, har mycket ont. Börjar bli jävligt rädd att inte få hjälp. Om FK nu betalar ut så tänker jag fixa mina röntgen själv, om jag bara orkar resa. Det är fruktansvärt för mina barn det här. Men nu kan ingen säga att jag har migrän, värsta medicinen prövad. Kram ❤

45 F:

skriven

Ser helt fantastiskt ut 😊😊😊 undrar om du ser oss lyckas bli gravida denna gången 😊 passar på att önska er ett fantastiskt år kramar

46 Iffi:

skriven

Träffade en igår fsom säger sig se andar o berätta att det finns en kvinna som följer mig vart jag än går o liknar mig, jag frågade då om det var min skyddsängel eller guide, men hon sa att vi liknar varandra, ser du om hon talade sanning ?

47 A M:

skriven

Jättefina bilder!
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

48 Linnean 🌸:

skriven

Herre Guuud, så läckert! Så lyxigt!!
Blev helt förtjust i...vinterlandet! Det är en så
läcker kontrast till allt det varma. Så akvariet och vattenfallet. Allt verkar helt fantastiskt!
Du har ju semester så inte ska du väl behöva besvara en massa frågor! Ni lär nog få en helt magisk nyårsafton! Här hemma i Skåne ligger dimman tät och duggregnet faller. Önskar dig och alla ni andra ett super GOTT NYTT ÅR!!

Kram från Linnean 🌸

49 Anonym :

skriven

Är han lite psykopat mannen jag tänker på ?
Vad är felet. Var och fikade med min mor igår och genast sms vart är du. Är du på dejt igen. Börjar känna mig kvävd.

50 D:

skriven


Varför gjorde Anton så mot mig, kommer vi prata igen?

51 Hönan:

skriven

Gott nytt år Es och alla andra i bloggfamiljen och MG såklart :)

Kram

52 Tanten:

skriven

Glömde ju önska dig Esmaralda, din vän och alla andra här på bloggen ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR.

KRAM

53 Lizette:

skriven

Hej:)
Så häftigt det är! Riktigt överdådigt med all lyx⭐️Har en fråga, hur blir det nya året, har haft otur i kärlek på sistone?
Kram å Gott Nytt År🎉🎉⭐️

54 Solstjärnan:

skriven

Hej😊


Very nice indid!
Vilket köpcenter ,det är ju minsann ochså som ett riktigt upplevelsecenter

Väl lyxigt minsann är hotellet mitt i "pölen".
Men tror nog att ditt 4-⭐⭐⭐⭐ hotell har mer jordnära och trevligare gäster.

Njut av er toppensemester!!

Es,ser du förelskelsen närma sig?💕

Önskar dig Es och alla på bloggen ett riktigt Gott Nytt År !!

Vi får önska att 2017 blir ett år som för med sig något underbart till var och en!
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Kram Solstjärnan
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

55 AnnaK:

skriven

Vilken jävla galleria......som en nöjespark ju! Coolt!!

Finns det nåt positivt det kommande året....eller överhuvudtaget. Eller är allt utom räckhåll?

Kram 😊

P.s förstår att du inte alltid svarar på frågor. Tror de flesta är tacksamma att du alls gör det 😊

56 Sara Britta:

skriven

Gott nytt år! Det var allt jag hade att säga idag :-)
Kram

57 Adad:

skriven

Hur ser 2017 ut att bli för mig? Sker något särskilt att se framemot? Något inom nåt specifilt omrade?

58 Makaon:

skriven

Kul att få följa med på dina resor via alla fina bilder.
Gott Nytt År allihopa!🎉
Hoppas jag har några resor under 2017, vad tror du?
Ha det fortsatt bra på er resa.

59 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Vad fint det är!

Nu när det blir 2017 så vill jag se till att skriva klart kaninboken.
Det är så mycket annat jag vill hinna också.
Ser du om jag får ihop allt. Det känns som om mitt fokus är så himla splittrat.
Kram ThereseC

60 Dora:

skriven


Hej E!

Ser du om det finns en möjlighet för oss att bygga ett hus eller är det bättre att köpa ? Ser du något kring det ? Är ju inte säkert vi får lån att bygga ett hus. Men drömmen hade ju varit det men man är ju så rädd att vi inte fixar det ekonomiskt. Kommer vi sälja lgh till ett bra pris eller är det så att vi kommer bo ett bra tag till i lgh? Kram till dig

61 IeIe:

skriven

Njut av semestern nu finaste Es och tänk inte så mycket på datorn, frågor hinns med att svara på tids nog ändå :)

Såhär på sista dagen för iår så vill jag tacka för allt det fina du och den här bloggen gett. Det har varit många olika inlägg, både högt och lågt, inte alltid munter läsning men ändock inspierande och hoppfullt. Och så alla som kommenterar sen, känns lite som en "tribe", alla kanske inte drar lika men de flesta vill bidra med något.. Läser, stödjer och ger råd.. Ljus och kärlek, vilket behövs mer än någonsin.. Önskar er alla ett kommande bra år med lycka och välgång i det ni önskar, drömmer och strävar efter <3

Gott nytt år! 🎉🎈🎊💖🦄

62 Diana:

skriven

Vad tyckte han när jag kallae honom så i sms:et, brydde han sig?

63 Myran:

skriven

Vad underbart det ser ut. Gott nytt år till dig :)
Hoppas 2017 blir ett bra år och hoppas på lite romans det skulle sitta fint 2017. Ser du något om mitt nya år?

64 Diana:

skriven

Vad tyckte han när jag kallae honom så i sms:et, brydde han sig?

65 Smiley:):

skriven

Ja det ser helt magiskt ut jättefina bilder<3vad vad det för dykare från vattenfallet (inga riktiga va:)

undrar om du ser något bra som händer mig nästa år?
kram:)

66 F:

skriven

Ser helt fantastiskt ut 😊😊😊 undrar om du ser oss lyckas bli gravida denna gången 😊 passar på att önska er ett fantastiskt år kramar

67 jessica:

skriven

Hej Es,
hur stor är chansen att jag träffar på T de kommande veckorna?
och tycker hans mamma att jag kan vara en bra tjej för han?
och har han starka känslor för mig?
kram och gott nytt år! :)

68 D:

skriven


Varför gjorde Anton så mot mig, kommer vi prata igen?

69 Tanten:

skriven

Pia 1, vad fruktansvärt du har det, kan ju inte hjälpa dig, men vill i alla fall skicka dig en kram. Esmaralda ser ju att du ska få hjälp, kan bara hoppas att det sker snart.

Tänker på dig.

Kram

70 Hedwig:

skriven

Gott nytt år till alla!!

71 Två noll ett sju?:

skriven

Hallo Es:)

Blir 2017 ett roliga år,vad ser du..?
tack på förhand & gott nytt år alla:)

72 Soulmaten:

skriven

Hej Es

Hur stor är chansen att soulmaten dyker upp 2017?

73 Sheri:

skriven

Hur ser mitt kärleksliv ut att vara under det nya året? Ser du något speciellt om detta?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: