I dag är sista chansen.....

Dagens gästbloggare är: Nettan
 
Hej alla goa människor !
 
I dag är sista chansen på länge att få en omfattande spådom till billigare pris.
 
På onsdag åker vi hem och sedan  är det vanliga priser som gäller - fram
tills nästa resa och den är ännu inte planerad.
 
 
 
Tack alla ni som kontaktat mig och visat förtroende.
 
Jag har haft en hel del riktigt magiska samtal, bland annat med  den gentleman som sökte efter kvinnan i sitt liv och under spådomen kom vi fram till att det är kvinnan tre hus bort som är hans nästa kärlek  så  det var ju bara att gå dit och knacka på !
 
 
 
Eller den kvinna som  fick spådom via Skype häromdagen och sörjde sin bortgångna hund.
 
Hon kände att hon inte orkade älska och engagera sig i ett nytt djur men jag såg att inom bara några dagar så kommer ett djur till hennes dörr  och hon tar hand om det.
 
Två dagar senare kom en ung släkting med en döv hundvalp som skulle avlivas... och som kvinnan ifråga direkt bestämde sig för att ta han dom. De två blir oskiljaktiga.
 
Plus allt jag sett  om kärlek, om hälsa, om pengar och vinster och tidigare liv.
 
 
 
Passa alltså på att få en spådom till billigt pris idag, sista dagen!
 
Kostnaden är 350 kr och vi samtalalar via skype eller messenger en halvtimma och du hinner ställa alla dina frågor.
 
Eller om du hellre vill ha en pröva-på-regression idag. Kostnaden är densamma.
 
Gör så här:
 
Swisha  350 kronor till 070 6661570
eller
sätt in pengarna på  Swedbank:  82149 9330997082
 
Sedan skypar du när du vill under dagen från klockan 11-20
 
 
 
 
 Skype : Anette Devad   Island
-------------------------------
 
eller via Facebooks messanger:
 
www.facebook.com/andlig.vagledning
-----------------------------------------------
 
Har du några frågor i övrigt så maila mig på:
 
[email protected]
 
En stor kram på er alla från mig och från underbara Island
 
Nettan
 
 
1 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Jag är lite besviken på några vänner från förut. Känns nästan som att vi är från två olika planeter. Hoppas de inte skvallrar så mkt om mig som om andra... Är det värt att ha kvar bekantskapen?
Tack!

Svar: Ger dig inte vänskapen något, då är det meningslöst.. men jag tror inte de skvallrar om dig.. kram :)
Esmaralda

2 Ela:

skriven

Har i natt drömt om när jag var barn och bodde hemma med mamma och pappa. Ca 10-15 år tillbaka. Vad betyder det? Kram till er båda !

3 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Härligt Nettan med så fina spådomar!

Esmaralda, jag känner att jag tappar kontrollen på något sätt när jag känner att hans familj tar över och lägger sig i för mycket! Min uppgift ska vara att vara en bra mamma för det är vad jag vill! Men när jag känner att de tar ifrån mig makten så blir så mycket fokus på det och jag får en känsla av att "ge upp" även om jag aldrig skulle göra det! Min känsla är att de lägger sig i för mycket och det stör mig!

Kommer det fortsätta såhär eller kommer jag känna att det är jag som bestämmer över mitt barn och har kontrollen?
Vad ska jag göra åt detta och ser det okej ut att inte träffa dem på ett tag?
Kram

4 Ll:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer han och jag att umgås med varandra igen? Sådärbara han och jag och ha det trevligt?
Kram

5 Jennie:

skriven

Hej! När ni var på Malta samtalade jag med Nettan på skype. Det var ett bra och givande samtal, men en sak som fastnade och som nu "hänger" över mig var att hon sade att sedan då jag flyttat utomlands så kommer jag att möta min kärlek och bilda familj.

Nu är det så att jag av olika anledningar, främst ekonomiska, valt att stanna kvar ett tag i mitt hemland. Det jag funderar på är om jag alltså skjuter fram mitt möte med kärleken? Genom att stanna kvar. Eller finns det möjlighet att jag träffar på kärleken i hemlandet?

Jag vet att vi själva är ansvariga över våra liv och beslut, och att man inte ska låta en spådom styra sitt liv. Men jag kan ändå inte låta bli att undra hur det är - Nettan såg så tydligt att kärleken kommer då jag bor utomlands - är det så eller kan jag själv styra/påverka? Jag ska göra en resa utomlands, kanske jag möter kärleken då?

Kram

Svar: ja jag kan ju inte svara för Nettan... men kan tänka mig att det hon menar att du mycket väl kan möta kärleken på en resa... kram :)
Esmaralda

6 Carro:

skriven

Har han ny tjej? Är jag glömd?

7 s:

skriven

Hej Esmaralda!
En fråga, Speciellt hans mamma känner jag liksom vill bestämma och lägga sig i! Det känns som om hon kanske inte tar att någon annan bestämmer! När jag är med dem så får jag svårt att slappna av för jag känner att de "tar mitt barn ifrån mig" riktigt så illa är det inte men min känsla blir lite så och jag blir lite stressad!
Är min känsla rätt att hans mamma gärna vill lägga sig i för mycket, kommer det försvinna? Känner hans mamma utav att jag blir såhär tro?
Kram


Svar: Hans mamma tar plats och det an bli för mycket men jag ser ju att hon vill väl och jag ser att hon tycker om dig.. kram :)
Esmaralda

8 Min vän:

skriven

Hej E!

Jag undrar lite över min bästa vän om hon snart hitta kärleken. Ser du något kring henne? Hon längtar efter att ha någon att dela sitt liv med och så klart börja skaffa familj 💕 Se du om det händer snart för henne ? El var hon finner kärleken . Trevlig lördag :)

9 F:

skriven

Skulle det vara lugnt om jag tog kontakt igen efter all tid som gått, eller borde jag bara låta det vara?

Svar: Jag tror inte en ny kontakt skulle ha så mycket att ge.. kram :)
Esmaralda

10 Frida:

skriven

Hej. Har äntligen fått en läkartid. Kommer jag få hjälp denna gången för jag orkat inte ha det såhär längre. Tror du att det blir operation?
Hoppas nu ni myser riktigt dessa sista dagar. Kramar ❤💛💛❤

Svar: Ge dig inte. Stå på dig... kram :)
Esmaralda

11 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser det ut som att barnet bor hos mig mestadels framåt?
Kram

Svar: Ja så ser det ut att bli... kram :)
Esmaralda

12 Mimi:

skriven

Godmorgon! Oj vad fin du är på bilderna. Tänk jag har aldrig använt Foundation och annan makeup bara mascara och läppstift. Skulle gärna vilja våga göra det men vet inte om jag kan lägga en makeup.
Trött som tusan idag. Sover fortfarande dåligt. Tror du att det kan vara någon ande i min lägenhet som håller mig vaken eller väcker mig på nätterna???
vet inte vad jag ska ta mig till snart.

Kramar

Svar: Visst kan du lägga en make up....pröva dig fram ! Jag tror det är helt världsliga ting som gör att du inte sover bra... kram :)
Esmaralda

13 Madde:

skriven

Shit i havet! Vad de händer mycket runt om mig nu. Jag hinner inte ta in allt. Precis som du skrev i somras.
Träffade en kär vän som blev en liten flirt för många årsen. Men helt ärligt svalna aldrig de gamla?! Jag blir knäpp, de är så starkt.

Kram! Jag brukar säga att 30 är de nya 60. Så de måste innebära att 60 år är 30 😉

14 Cj:

skriven

Vårkänslor sommarkänslor oj vad jag skulle vilja få det till mig.
Är han redo snart? Jag är så redo och klar med allt. Kram

15 Mello-mysaren:

skriven

Urkrafterna från Island som har ett finger med i spelet månne?? Underbart med ett sådant siar "flow"!!

Mello-mys igår. Vilken fantastisk röst Frans bar på!! Själv hade man svårt att koncentrera sig.. Känner en innerlig och varm känsla krypa sig på. Ser du om läget är lite liknande i hans vardagsrum?

Kramen!

Svar: Ja här sig vi också Mellon.. och hejade på Frans ! Läget är ungefär detsamma för honom.. kram :)
Esmaralda

16 Mareli:

skriven

Hej!
Tror du jag skulle trivas och klara av detdär jobbet?
Kram

Svar: Ja det känns så... kram :)
Esmaralda

17 Oxelina:

skriven

Stor kram till dig med!

Kul att få läsa vad du fått fram i spådomar, hoppas ni som behöver/vill och har möjlighet passar på idag. Jag har en gång fått spådom av Nettan och kan verkligen rekommendera henne med.

18 Tekla:

skriven

Hej!

Finns det en kärlek för mig och hur är han? Känns som jag inte kommer träffa honom då jag hoppats i många år nu. Man ska vara ung och snygg och trevlig och jag känner jag har inget att erbjuda i konkurrensen av alla andra kvinnor. Hur ska någon man kunna tycka jag är det bästa alternativet när det finns så många smala och vackra, intelligenta och utåtriktade kvinnor.

Svar: Din kärlek kommer och det är dig han vill ha.. ingen annan !! Kram :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Det låter helt underbart men som student har jag inte råd med det just nu :( förhoppningsvis nästa gång.

Jag har en tenta på två delar om en vecka ungefär och ungefär 80% på vardera del krävs för ett godkänt. Ser du om jag klarar det? Har pluggat en del och kommer fortsätta repetera osv den a vecalN

Kramar

Svar: God chans att du klarar de.. tappa inte fokus bara... kram :)
Esmaralda

20 Vera:

skriven

Nu väntar jag bara till klockan blir 11. Jag har betalat men jag har inte fått någon bekräftelse från Nettan. Jag antar att det är i sin ordning? Hälsningar Vera

Svar: Det är helt i sin ordning... du betalar och ringer sen när du vill under dagen. Är det upptaget så ringer du bara igen. Kram :)
Esmaralda

21 Yvonne:

skriven

Så snygg du är, inga synliga rynkor. Ser inte ut som 60. Dra av minst 10 år. Undrar en sak när det gäller Nettan om man kan ringa på hennes mobiler dvs som betalsamtal. Sedan undrar jag om du kan se om min ene son vars fru lämnat honom, blirlycklig?

Svar: Nej här på Island kan du bara ringa från Skype eller facebooks messenger... när hon sedan är tillbaka i Sverige .. då går det bra att ringa som vanligt från mobilen. Kram :)
Esmaralda

22 Skorpan:

skriven

O ett tips till spådomen live, banda in den på din mobil, då kan du lyssna på den när du vill :). Åtminstone jag glömmer, typ allt ;).

Tack för svaret igår, nice, barhäng... Kanske till och med nån som hakar på en, eller jag på han ;D...

Kram Skorpan

Svar: Bra tips !! Kram :)
Esmaralda

23 tjejen :

skriven

Måste man visa sig i kameran om man skulle vilja bli spådd?

Borde jag stå på mig gällande mitt mående?

Svar: Nejdå, du behöver inte alls visa dig och du kan vara helt anonym,,, kram :)
Esmaralda

24 Sus:

skriven

Hej
Känner att vi bara pratar om andra....
Sa de idag att vi kunde ju prata lite om oss.....
Ser du vad det blir?
Love sus

25 YR:

skriven

Helo. Skönt att se att fler gillade Frans. Härhemma sas det fy faan vilken trökig låt.Och jag sa att -den e ju bäst hitills! O så gick den vidare! YES! jag kände en såndär Känsla _HA,VA VA DET JAG SA! JAG KAN DET HÄR! HAR KÄNSLAN! Lite power iallafall.Annars e det inte mycke flyt.Ska ta med sonen till Soc,om sommarjobb imorron.Det kanske ger nåt.Och dottern som valt en annan familj har jag knappt inte hört av. Stucket in nosen härhemma två gånger iår.En gång för att få hjälp med besiktning.En gång,ilsken ,för att bli rättklippt efter att först gått till frisören som inte fattade.Då dög jag att rätta till..Skynda!för jag ska åka o shoppa sen. Jag skyndade,sen vips va hon borta igen.Och jag kunde återgå till ensamheten med sopborste o tvättmaskin. Kul o vara vuxen? NÄ ,inte alltid...Menmen, Vädret e iallafall kanon.Såg igår att björkarna lyser i LILA! Jättevackert bland barrträden.och då slår ju bladen ut snart..

Svar: Visst var frans bäst !! kram )
Esmaralda

26 <3:

skriven

Kram på er Es och Nettan vilken resa ni är på. Kan Björn vara rätt för mig ändå ? Var lite små kär i honom för 12 år sedan och nu har vi börjat dejta känns det som. Han har visat fina sidor jag inte trodde att han hade. Är min känsla rätt att T en kille som såg oss ute vill säga till honom och inte dejta mig. Fick lite den känslan att han ville ringa till Björn och säga det efter att han såg oss ute tillsammans. Att han vill snacka skit om mig.
Kram
💜💜💜

27 Mackan:

skriven

Ser du något kring min soulmate? Ser fram emot att träffa honom :)

28 Sus:

skriven

Hej
Tjat moster här....
Tveksamheten är att flytta hit....
Tror jag....
För han pratar ju im en massa andra boenden....
Vill att vi ska bo hos honom....
Kan jag göra något så han vill bo här?
Love sus

29 Stella Polaris:

skriven

Hej Esmaralda
Alla andra verkar hitta kärleken :-( och jag gläds verkligen med dom då jag själv lider av en djup inre längtan och saknad. VAR kommer jag att stöta på min kärlek? I vardagen eller i sociala sammanhang, typ nån sammankomst eller i festligare sammanhang? Jag önskar så att jag kunde få ett litet halmstrå! Tack för nätets mest läsvärda blogg

Svar: Det kommer finns människor omkring er när ni möts.. både bekanta och nya människor.. ni får kontakt och det hela bär väldigt snabbt.. kram :)
Esmaralda

30 Rebban:

skriven

Yes, Nettan är en pärla. Superduktig!

Ez, jag hade några hatverkare här som slipade mitt golv och satte upp nya lister. Offerten låg på cirka 28 tkr och när fakturan kom var den på 54 tkr. Jag blev arg som ett bi och tog kontakt med chefen direkt som såklart försvarar fakturanas storlek. Jag kommer självklart gå vidare med detta men kan du se hur det kommer att gå?

Stor kram

Svar: Ett elände sånt här.. har du skriftligt på offerten.. då har du god chans att få rätt i detta men det ser segt och långdraget ut... kram
Esmaralda

31 Hönan:

skriven

För er som ännu inte tagit hjälp av Nettan kan jag varmt rekommendera det.

Men det var en sak jag glömde fråga om. Bör jag börja arbeta aktivt med min app eller bok idé nu? Eller är det lite för tidigt?

Kram

Svar: Börja gör upp planer och ramar.. det tar sin lilla tid... kram :)
Esmaralda

32 Bie:

skriven

Försöker skypa Nettan men det är upptaget.

Svar: Jag hör henne i köket prata med någon... så då bara försöker du skypa på nytt. Hon kommer att finnas vid datorn hela dagen, fram till kl 20 i kväll så det är bara att försöka igen. Kram
Esmaralda

33 Kiara:

skriven

Hej!
Jag kan tänka mig att det inte finns någon framtid mellan oss men ser du det blir något mellan mig och killen jag har känslor för? Tack på förhand! Kram Kiara

34 Jossan:

skriven

Ja då är det minus 2 tentor nu då ja! Hoppas på dom blir godkända!

Mitt ex han har slutat följa mig på instagram efter jag var lite otrevlig kanske. Blir så irriterad på när mina ex ska veta allt om min nuvarande. Han har 2 barn så vad vill han? Måste svida att jag har någon annan nu.
Dock verkar min kärlek vara sur på mig. Han svarar inte när jag ringer..
Kommer allt lösa sig? Åker vi utomlands i år? Han sa att vi skulle få ihop det i sommar..
Kram

35 Linnean:

skriven

Så fin du var på bilden från i går! Har rynkorna hoppat över dig? Kollade mitt nylle i förstoringsspegel i dagsljus i går 😱
Hu vale! Vart tog den yngre kvinnan vägen??
Du ser ju görfin ut! Med jävlar anamma i blick!
Ser det verkligen ut som jag och H kommer att resa till Frankrike? Han förvånar mig om och om igen! Börjar ta mig tusan tro att love is in the air!! Men just nu orkar jag inte ens gå till butiken och handla. Så resa går inte alls! Det är helt obegripligt att det är såå SVÅRT att bli rejält kollad på sin VC som ju alltid ska vända sig till i första hand. Nu får det bli det alternativa! Blir tokig snart!!
Ha nu en kul söndag! Eller är skallen lite tung i dag, kanske? 😉 Kram.../Linnean 🌸

Svar: Nog finns här rynkor alltid !! Men hördu, får du inte den hjälp du behöver och vill ha så sök dig vidare... det måste inte ske via din VC.... kram :)
Esmaralda

36 Hönan:

skriven

Haha tack och ja, jag tenderar ju att förenkla vissa saker.. Kommer det ge resultat med projekten? Alltså är det "värt" att lägga ner all tid på det?

Kram

37 eget:

skriven

Hej..
Har jag ett nytt jobb inom 1år? Har jobbat 7år på mitt jobb o känner att ja vill göra annat...har länge haft planer att jag vill starta eget företag...men vet inte inom vad...
Vad ser du kring detta?
Kramar!

38 Smulan:

skriven

Varför är han så super gullig o beter sig som att vi är "ett par" ena stunden o i nästa stund nästan ignorerar mig?

Svar: Beror på hans egen omognad.. kram :)
Esmaralda

39 carolina :

skriven

Varför har jag sån huvudvärk så jag mår illa,ingen idé att gå till doktorn säger hela tiden är bara för att det har hänt så mycket. Ser du nån varning?

40 Adad:

skriven

Hej Es!

Häromdagen drömde jag att jag hade en liten som på 3-4 år som dog. Hela drömmen handlade om att jag ville vara säker på att han faktiskt hade dött och kände att ingen brydde sig om honom. Drömmen kändes så verklig vilket mina drömmar sällan gör. Ser du om just denna dröm hade nån betydelse och vad i så fall? Eller om det bara var en dröm

Kram

41 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag behöver din hjälp! Hoppas du kan hjälpa mig! 🙏
Jag undrar om du ser om mitt pass kommer till rätta? Verkar som om de har kommit bort och det gör mig nervös. Ser du möjligtvis VAR jag kan leta någonstans? Mycket tacksam för svar! Kram Zoey 💕

Svar: Jag är inte bra på att hitta försvunna saker.. men passet finns i din närhet så fortsätt sök.. kram )
Esmaralda

42 Rebban:

skriven

Japp, jag har skriftligt på offerten. Vilket är superskönt. Har dessutom det mesta skriftligt, har dessutom inte längre telefonkontakt med företaget då jag vill ha allt på pränt.

Kram och tack! :)

43 <3:

skriven

Hej funderar fortfarande över M. Har han glömt bort mig ? Vill han träffa mig igen ? Känns som han stängt sin dörr och hjärta. Hoppas att han lugnat ner sig helt nu.
Kram
<3 <3 <3

Svar: Han tänker på dig ibland men någon fortsättning med honom ser jag inte.. kram :)
Esmaralda

44 Gemini:

skriven

Hej Ez,
Allt känns så bra med den här mannen när vi är med varandra. Men vi har inte kunnat ses nu på ett tag pga resor inbokade för båda.. Kommer vi att ses igen? Känns liksom inte avslutat när jag lyssnar på magkänslan..

45 Hönan:

skriven

Sitter och pillar lite med båda nu, är nog bäst att ta det lite i etapper, tror det passar mig bäst.

Funderar kring om det kan vara dumt för min framtid om jag är för öppen i min blogg?

Kram

Svar: Var inte överdriv et öppen till att börja med... känn dig för och landa i sättet att kommunicera.. kram :)
Esmaralda

46 Kiara:

skriven

Hej!
Jag kan tänka mig att det inte finns någon framtid mellan oss men ser du om det blir något mellan mig och killen jag har känslor för? Tack på förhand! Kram Kiara

Svar: Något kan det bli men knappast något bestående.. kram :)
Esmaralda

47 Daddy Longleg:

skriven

Jag vänder mig till Nettan med ett varmt tack för samtalet i förmiddags. Jag fick full valuta och är mycket tacksam. En knivig situation redde ut sig. Tack.

48 Sophia* :

skriven

Litar på honom, det gör jag. Men är det inte svårt att hålla borta blicken om 'det' finns framför näsan på än? Eller är det svårare för mig att veta att det finns, än det är för honom att alltid titta bort?

Kram på dig

49 Anonym:

skriven

Hej Es!

Häromdagen drömde jag att jag hade en liten som på 3-4 år som dog. Hela drömmen handlade om att jag ville vara säker på att han faktiskt hade dött och kände att ingen brydde sig om honom. Drömmen kändes så verklig vilket mina drömmar sällan gör. Ser du om just denna dröm hade nån betydelse och vad i så fall? Eller om det bara var en dröm

Kram

50 Lila:

skriven

Hej Es!
Ska jag träffa J igen om jag får chansen?
Han e ju så fin men ung..
Kram

51 Boudica:

skriven

Nettan har jag inte testat än, borde göra det någon dag, men sen jag dras lite från att prata i telefon, speciellt med folk jag inte känner, men Nettan verkar ju så trevlig :)

För någon vecka sen så råkade jag ramla in på en intressant sida på internet, (troligen åter igen med en ängels hjälp) ;)
Den har inspirerat och motiverat mig att ändra om lite i mina dagliga rutiner. Förändring har jag nog känt för länge, så varför inte börja med mig själv? :)
Men jag är usel på att föra in nya rutiner i mitt liv, tröttnar snabbt.
Men just detta har jag en bra känsla av, vilket jag sällan har.
Vågar inte fullt ut tro att det kommer göra mirakel, men förhoppningsvis får jag något gott ur det i alla fall!

Nu är jag ju nyfiken, vad känner du om detta?

Har även gjort en ny upptäckt idag och lärt mig att
Majsstärkelse fungerar hur bra som helst som naturligt torrschampo. (Om man nu ser till att borsta ur det ur håret, annars ser man gråhårig ut)
Kanske onyttig fakta men kan kanske vara bra för någon ;)

Kram!

Svar: Bra, du halkade in på rätt sida.. fortsätt ta detta till dig, det känns så rätt. vad kul med majsstärkelsen.. har jag aldrig hört förr :) Tveka inte att skypa Nettan.. hon är hur enkel och fin som helst att prata med !! Kram :)
Esmaralda

52 Louanda:

skriven

Hejsan Es!

När & var skall jag hålla utkik efter min nästa kärlek:)?
kram

53 G.H:

skriven

Blir det en bra dag ?:)

54 mia:

skriven

Hej, jag vill väldigt gärna konsultera Nettan i spådom men har ingen möjlighet att skypa förrän kl 20.20 ikväll. Är detta möjligt ?

Svar: Det tror jag säkert går att lösa. Maila Nettan på: [email protected] och ge henne ditt förslag. Kram
Esmaralda

55 Elefanten :

skriven

8 Min vän:
skriven för ungefär 7 timmar sedan
Hej E!

Jag undrar lite över min bästa vän om hon snart hitta kärleken. Ser du något kring henne? Hon längtar efter att ha någon att dela sitt liv med och så klart börja skaffa familj 💕 Se du om det händer snart för henne ? El var hon finner kärleken .

Stor kram och hoppas så hon finner lyckan ❤️

Svar: Jag ser inga detaljer men hon finner kärleken.. kram :)
Esmaralda

56 Skrållann:

skriven

Hej!
Kite sugen på att ringa Nettan men jag är inte ensam så lång stund.. Har pratat ut lite med mannen och det känns lite bättre och jag hoppas det kommer kännas ännu bättre med tiden. Vad kommer hända i morgon när vi ses på jobbet igen? Kommer min kollega reda ut detta eller kommer jag få ta över?

Kram ❤️

57 Hönan:

skriven

Tack, då ska jag tänka på det.

Tror du namnet jag har nu blir bra, eller bör jag tänka vidare?

Kram

58 Li:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer jag och han umgås med varandra någon gång mer?
Kram

59 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Tror du min väns förhållande är bestående?
Kram

60 Bambi:

skriven

Hej Es

Ser du hur länge jag kommer bo i denna stad?
kram

61 Mia :

skriven

Hej esmaralda!
Kan du se om de blir en flytt för oss snart..å i så fall blir de lgh eller hus, kvar i samma stad eller längre bort? Har en stark känsla för att en förändring kommer snart.. Är de en flytt jag känner?
Mia

62 Virrhönan:

skriven

Vad är det med min kollega egentligen, verkar som hon styrt o ställt med allt som hon ogillar här medans jag varit borta bara för o få som hon vill, tror du det kan vara så? Är det avundssjuka allt beror på tror du eller vad är det? Kommer det lösa sej tror du?

63 Matte :

skriven

Hej.
Är en stor djurvän och har behövt ta farväl av fyra högt älskade hundar.
I somras tog jag bort min älskade T och i vintras fick L cancer.
Nu har vi två hundar kvar.
Linus har haltat länge och som det verkar ska han opereras om.en vecka.
Kan du se hur detta kommer att gå?
Blir han bra?
Får jag behålla honom?
Blir så orolig :-(
Kram!

64 a:

skriven

Hej Esmaralda!
När jag kollar på bilder på honom så kan jag känna varma känslor i kroppen! Tror du han känner något liknande för mig?
Kram

65 Mimi:

skriven

Hej!

Tycker inte min sonhustru om mig?? hon var jättesur när vi kom hem till dom idag.

kram

Svar: Det ser ut so om de grälat... i grunden tror jag hon gillar dig.. kram :)
Esmaralda

66 Sus:

skriven

Hej
Äntligen pratade vi.....
Hur går de?
Love sus

67 Lizette:

skriven

Hej!
Vad fin du är på kortet!
Ser mycket yngre ut:-)
Jag är orolig att jag är gravid, ser du något om det? Och hur skulle han reagera då? Kan vi behålla det isåfall?
Kram från orolig

68 thess:

skriven

killen som jag förhoppningsvis kommer möta, sker vårat möte bland gemensamt umgänge? eller kan mötet ske utan gemensamma vänner?

69 orolig:

skriven

Hej, förlåt att jag frågar igen men vågar jag åka på resan om ca 2 v? Paniktankarna hopar sig, tänk om jag blir sjuk och inte kan röra mig, inte åka hem igen? Jag vill åka men jag har ångest generellt i livet just nu och är orolig, kommer det verklien gå bra?

Svar: Jadå, visst går det bra på resan.. bara du inte jagar upp dig allt det där som oroar dig.. ingen annan kommer ställa till med problem mer än möjligen du själv.. så ta tag i din panik.. kram :)
Esmaralda

70 maria:

skriven

Hej Esmeralda, jag planerar en sterilisering, kan du se att det går bra? Är lite orolig! Kram :)

Svar: Det går fint.. kram :)
Esmaralda

71 Made in Sweden:

skriven

Hej es!
Var detta en engångsföreteelse?
Eller blir det mer?
Kram

72 Lilly:

skriven

Hej esmeralda kan du se om det kommer något spännande som ska hända i vårt liv som du kan berätta om?!

73 Lillys:

skriven

ser du mig gravid i år?!

74 Anna L:

skriven

Jag går gymnasiet och inför nästa termin måsta jag välja till val. Nu är det så att jag önskar gå sådant jag tycker om vilket är estetiska ämnen, men kanske inte så bra om jag vill söka till något efter åt. Ser du mig lyckas trots val jag älskar, eller är det bättre att satsa på det mer utmanade icke så roliga praktiska ämnena?? Bara som en trygghet att falla tillbaka på...
Hoppas det blir bra för min framtid i vilket fall.
Kram :)

Svar: jag tro att du gör en kombination av dessa ämnen och det kommer falla väl ut.. kram :)
Esmaralda

75 Trött:

skriven

Hej! Känner mig så trött, deppig och misslyckad. Kommer det att bli bättre och lättare framöver??

kram

Svar: Ja helt klart kommer det att lätta.. kram :)
Esmaralda

76 Lilly :

skriven

Hej esmeralda kan du se om det kommer något spännande som ska hända i vårt liv som du kan berätta om?!

77 Lilltås:

skriven

Hej esmeralda kan du se om det kommer något spännande som ska hända i vårt liv som du kan berätta om?!

78 Solina:

skriven

Hej Es!

Hur ser de närmsta månaderna ut?
kram

79 s:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag älskar choklad och kakao!!
Tror du bebisar kan få magknip utav den choklad jag äter?
Kram

80 12:

skriven

är det inte svårt att hålla borta blicken om 'det' finns framför näsan på än?

81 LI:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer han och jag att umgås igen?
Kram

Svar: Nja, det är tveksamt.. kram :)
Esmaralda

82 LI:

skriven

Hej Esmaralda!
Har jag rätt?
Kram

83 Maggie:

skriven

Hej Es!

Vem skall jag hålla utkik efter i kärlek?
kram:)

84 Lilly:

skriven

Provar igen kan du se om något spännande och roligt händer i vårt liv som du kan berätta om?!

85 F.u:

skriven

Ser du mig gravid i år?!

86 Sophia* :

skriven

Går han fortfarande in för att hålla det?
Kram

87 hej.:

skriven

Hej kommer det en förfrågan om tillökning snart eller får vi vänta länge till.

88 Mareli:

skriven

Hej!
Jag har en känsla av att det skulle innebära början på något nytt, och positivt, om jag skulle lämna personen bakom mig... ser jag ut att ha rätt i det?
Kram

89 Titiana:

skriven

När kommer jag i kontakt med den rätta ??
När får jag körkortet vad ser du❤️🌹


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: