Redo...

 
Mannabonne Glenn är uppuppklädd och redo och väntar ivrigt på kusinen !!
 
Han är tagen av stundens allvar !!
 
Kram & kärlek
1 Helena Ir:

skriven

Så fin,Mannabonne <3

Kram :)

2 Agnes:

skriven

Åååååhhhh...plutt-plutt-snutt....

Du är då fin, Herr Fralla!

Ibland saknar jag att ha ett djur...men bara ibland...eftersom jag inte har den tid som behövs för det!

Kram!

3 Maleficent:

skriven

Stiligt MG!
Häftigt skulle vara att hitta okänd släkting.
Denna kvinna, bor hon nära mig, eller en bit ifrån?

4 Sophia*:

skriven

Sa han som det var angående sin intention till att kolla?

Jag undrar också om det kommer vara värt det (i början åtminstone) att tacka ja? Trots tid och lön? Det känns ändå inte just nu, som något negativt.

Kram

5 F.u:

skriven

Vad mysigt, hoppas du får en trevlig kväll. åh vad jag längtar till nästa månad, ser du oss komma iväg och få det lyckat på resan

6 Lilly:

skriven

Undrar om det finns någon hälsning ifrån andra sidan till mig

7 Adidas:

skriven

Men gud så gulligt♥

ps Ser du någon positiv förändring på väg?
kram

8 Skorpan:

skriven

Så snyggt Mannabonne. Kläderna gör mannen ;). Önskar jag själv skulle ha lite mera intresse av att klä upp mig... Men det kanske kommer iom det nya jobbet!?
Kram o se nu till att du blir ordentligt klappad av kusinen, Mannabonne - Skorpan

9 Anki:

skriven

Mheen ..WoW
Såå stilig han är MG <3 <3 <3
Kommer charma kusinen till tusen
Ha så trevligt !
Kram anki

10 AnnaK:

skriven

Oj, vilken stilig herre 😍

Grattis till Skorpan! Läste att du fått nytt jobb. Vad roligt 😊

Kram 😊

11 Lizette:

skriven

Hej!
Ha så kul med kusin ikväll! Åh så fin Vovven blev❤️
Kan dejten bli något stadigt?
Kramizar

12 F.u:

skriven

Undrar om du ser oss komma iväg nästa månad, utomlands? Kram

13 erika:

skriven

Hej! Kommer det en någon kärlek i mitt liv snart?

14 Linnean 🌸:

skriven

Åhh, såå stilig! Såå gullig! Såå manlig!
Hoppas ni får en jättefin och kul kväll!
Kram.../Linnean 🌸

15 <3:

skriven

Vilken stillig kille MG är wow 🐶.
Tror du det blir jobb i Stockholm för mig nästa år ? Fick mejl att de ville ha spontan ansökningar till den arbetsplatsen. Inte direkt till det jobb jag drömmer om för det ligger nästan aldrig ute.Kanske kan bli en chans för mig nu.
Kram
💜💜💜

16 Hej :

skriven

Vad stilig han är. Hoppas att kvällen blir lyckad.

17 Heaven:

skriven

Mannabonne är så stilig! 😍

Es, jag har alltid strävat efter att lyckas i livet. Tagit examen jobbat hårt.. jag har ett bra jobb men kanske inte så välbetalt. Har inga lån..Vill verkligen lyckas för att kunna köpa mig en drömlägenhet. Har sparat pengar men det går för sakta.. nu vill jag byta karriär igen för pengarnas skull men avvaktar ett tag till. Jag undrar om du ser att jag lyckas mer karriärsmässigt och om jag lyckas få ett mer välbetalt jobb i framtiden.. när vi vänner diskuterade vem av oss kommer att bli framgångsrik en gång så pekade alla på mig..
Min gnista har inte släckts och jag börjar ifrågasätta om jag kommer stt lyckas. Pengar är inte allt men det underlättar en del. Vad ser du es? Kommer jag att lyckas?

18 Heaven:

skriven

Mannabonne är så stilig! 😍

Es, jag har alltid strävat efter att lyckas i livet. Tagit examen jobbat hårt.. jag har ett bra jobb men kanske inte så välbetalt. Har inga lån..Vill verkligen lyckas för att kunna köpa mig en drömlägenhet. Har sparat pengar men det går för sakta.. nu vill jag byta karriär igen för pengarnas skull men avvaktar ett tag till. Jag undrar om du ser att jag lyckas mer karriärsmässigt och om jag lyckas få ett mer välbetalt jobb i framtiden.. när vi vänner diskuterade vem av oss kommer att bli framgångsrik en gång så pekade alla på mig..
Min gnista har inte släckts och jag börjar ifrågasätta om jag kommer stt lyckas. Pengar är inte allt men det underlättar en del. Vad ser du es? Kommer jag att lyckas?

19 EPM:

skriven

Snyggaste killen i stan!😍

Ok, så jag har inte träffat mannen än. Kan du se nåt om situationen då vi möts?

Ha en jättetrevlig kväll!
Kram

20 Fanny2:

skriven

Hoppas ni har det riktigt bra nu med kusinen och MG! Jag tycker den där middagen låt väldigt ambitiös ändå...

Och Mannabonne Glenn är så fin! <3

21 Mm:

skriven

Jätte fin mg!
Ha det så himla kul nu, det får ni säkert! Verkar inte kunna bli annat i det sällskapet!
Kram

22 Ingela:

skriven

Så fin och liksom lite allvarlig, helt bedårande! :)
Ha en trevlig kväll med kusinen!

Kram Ingela

23 sippan:

skriven

Vad fin han är :)

24 Jennifer:

skriven

Hej,

jag undrar om du har en hälsing från andra sidan till mig?

Tack på förhand

25 Annika:

skriven

Hej!
Hur går man tillväga om man vill bli spådd?

Svar: Man mailar mig på: [email protected] så mailar jag info tillbaka om hur det funkar...
Esmaralda

26 camilla:

skriven

Hej, jag känner mig orolig över framtiden, jag lever, men ändå inte fullt, har ett tomrum som gnager i mig, , funderar över vilkenväg jag ska ta för att hitta, just nu finner jag ingen mening. Så här har det varit i många år nu. Kan du se något om jag kan fylla det där tomrummet och hitta meningen Igen? Börjar bli desperat. Kram

27 Jessica:

skriven

Es,
jag träffa en ny kille som jag aldrig sett förut i mitt område. Kommer jag att träffa på han igen? Han kolla in mig ganska mycket.. en riktig sötis var det, kram :)

28 Fågel grön:

skriven

Meeen, så fin han är! Han ser så stolt ut!

29 Livsturisten :

skriven

Åh wow min fyrbenta tjej skulle bli dökär i den stiliga grabben där!
Hoppas ni får en riktigt mysig o rolig kväll alla tillsammans.
Skrev en kommentar tidigare (som nog gått vilse) om hur glad jag är då jag får svar på en fråga eller kommentar överhuvudtaget och hur glad jag oxå blir för inget svar ibland för då vet jag att det svar jag trodde mig ha själv var just det rätta. Vågar ju inte tro på min egen sån förmåga riktigt, tror mer att det är slumpen även om mage o hjärta säger att jag "vet". Kram!

30 Alexandra:

skriven


Asså....💖💖💖💖!!!!

31 Drutten:

skriven

Så tjusig MG <3
Hoppas att ni har trevligt du och kusinen :)


Kram Drutten

32 Lill:

skriven

Godmorgon till er!
Så söt så man dör!!!
Undrar IGEN...ang flytt. Ser du om det blir i Sverige elelr rent utav utomlands...?

Kram o ha en fin dag!

33 Susanne Amalia:

skriven

Så helt underbar han ser ut ...
Kramar <3 <3
....han är en underbar hund <3 <3
EllaBella och Saga tycker att han är stilig ...
voff mjoff ...

34 Jessica:

skriven


Es,
jag träffa en ny kille som jag aldrig sett förut i mitt område. Kommer jag att träffa på han igen? Han kolla in mig ganska mycket.. en riktig sötis var det, kram :)

35 Becca:

skriven

Så söt


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: