En böld i röven.....

 
- och det  hela började som en böld i röven, sa grodan !!!
 
Kram & kärlek
1 erika:

skriven

Hej! När kommer kärleken? Är trött på denna väntan.

2 Mamma Mu:

skriven

Gomorron :)
Du hade rätt om min dotter beträffande at hon och hennes sambo skulle försöka lappa ihop deras förhållande.
Nu håller jag tummarna att det ordnar sig!
Min fråga idag gäller min ena tand som har krånglat till och från sedan i somras.
Har en infektion i tanden och äter nu penicillin.
Har redan tagit bort motsvarande tand på andra sidan och vill väldigt gärna behålla den här.
Kan du se om tanden kommer att läka eller om jag blir tvungen att dra även denna.
Ett ilandsproblem för många men just nu upptar detta mycket av mina tankar :(
Många kramar <3

Svar: Tyvärr ser det ut om om den här tanden åker.. även om det kan bli så att det klarar sig den här gången.... så tenderar det att upprepas... kram :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Godmorgon kära Es. Drömde om M inatt har inte gjort det på ett år minst tror jag. Han stod på min gård och sprang emot mig och sa att han skulle komma senare ikväll. Granens hund bet honom i fingret i samma veva och mig med. Kan sakna honom så fruktansvärt ibland och sörjer att det tog slut så fel.
Tänker han på mig ibland eller är han fortfarande arg och hyser agg till mig ? Vill han träffa mig igen ?
Kram
💜💜💜

Svar: Det känns som det som varit ska du låta vara.... kram :)
Esmaralda

4 Skrållann:

skriven

Hej!
Drömde i natt att jag och min man var oerhört intima och höll på som kaniner...Det är ju sällan något jag längtar efter och undrar därför varför jag drömde så? Hur ska jag tyda det??

Kram❤️

Svar: Du ska tyda drömmen så att det finns ett och annat ni behöver förändra i ert sexliv för att få fart på det... kram :)
Esmaralda

5 Skrållann:

skriven

Hej!
Haha, var just vad jag var rädd för, jag vill ju helst inte ha något sexliv alls🤔

Kram och härlig fredag❤️

6 Skorpan:

skriven

Drömde om ett fartyg som tog sig ner för en ramp o då tippade det omkull men som tur var kom det upp på rätt köl igen och under tiden var jag på däck så det berörde liksom inte mg. Någon innebörd gällande denna dröm Es?
Kram Skorpan

7 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Haha..

Tror du sonen är mer pappig än mammig?
Kram

8 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Vem kommer hitta en seriös relation att gå in i först utav han och mig?
Herregud det där låter som en tävling men det är inte så jag menar! Bara vem utav oss tror du kommer att gå in i en seriös relation först av oss?
Kram

9 Anonym idag:

skriven

Jag har en manlig bekant som enbart vill ha sex med mig och att vi kan dejta andra fritt. Vi skulle umgås och ha sex när vi vill. Ingen av oss är intresserade av ett förhållande med varandra men vi gillar varandra och har en vänskap. Tror du detta skulle fungera? Eller skulle någon av oss bli kär? Innan vi provat tycker vi båda att detta skulle kännas riktigt bra.

Kramar

Svar: Risken finns att känslor utvecklas... ta med det i beräkningen men gör sen vad som känns mest okey.. kram )
Esmaralda

10 F:

skriven

Vad är oddsen för en graviditet för mig iår? Kram

11 Fjäril:

skriven

Finns det något meddelande ifrån andra sidan till mig

12 Annalis:

skriven

Har försökt ett tag nu att bli gravid, men det går inte så bra, kommer vi lyckas snart ? ❤️

Svar: Ja jag ser dig ju gravid så det kommer att lyckas.. kram :)
Esmaralda

13 Hmm:

skriven

Har kollegan fått känslor eller är jag ute o cyklar ?

Svar: Något åt känslohållet finns det allt.. kram :)
Esmaralda

14 Michaela:

skriven

Hans sms i tisdags kan ju inte ha varit menat till mig för då hade han ju svarat på min fråga vad han menade med det och det har han inte gjort. Förstår ingenting...?

Trevlig fredag! Kram

15 Fröken T:

skriven

Hej es, ser du ngt ang kärlek i mitt liv?

Ha en fin dag!

T.N

16 fjäril:

skriven

Finns det något meddelande ifrån andra sidan till mig

17 Susanne Amalia:

skriven

Så söt...
underbar film..
ElaBella hälsar så klart och vi önskar er en underbar fredag... <3

18 Susanne Amalia:

skriven

Så söt...
underbar film..
ElaBella hälsar så klart och vi önskar er en underbar fredag... <3

Svar: Och vi önskar er detsamma :)
Esmaralda

19 Annalis:

skriven

Tack esmeralda ❤️

20 Fjäril :

skriven

Finns det något meddelande ifrån andra sidan till mig❤️

21 Belisima:

skriven

Hej

Ser du något nytt ingång?
kram

22 Shoes?:

skriven

Hej Es

Drömde inatt att någon tog mina bruna höga stövlar (vilket jag inte har) och jag visste vem det var och gick efter denna. Det var mycket folk omkring oss och jag pekade ut personen. Jag gav mig inte tills jag fick mina skor tillbaks och det var en jobbig person jag hade att göra med.

Vad handlar denna dröm om? Jag har tidigare haft mycket drömmar om skor som jag blivit av med eller tappat bort osv..!kram

Svar: Det här är en framtidsvision... du kommer i ett läge när du måste stå på dig.. när det verkligen är viktigt.. och det kommer ta emot men du ska inte vika ner dig.. kram :)
Esmaralda

23 Shoes?:

skriven

Tack snälla för svaret Es
kram:)

24 Lilly:

skriven

Undrar om det finns ett meddelande ifrån pappa ❤️

25 Isa:

skriven

Hej Es

Ser du någon varning kring mig?
kram

Svar: Nej ingenting som kommer upp såhär omedelbart.. kram :)
Esmaralda

26 Isa:

skriven

Tack Es för svaret<3
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: