Louise... läs detta....

Två av er har röstat på våran egen Louise här på bloggen eftersom hon kämpar och kämpar och inte ger sig…  även om det är hur motigt som helst på alla plan.  Hon är värd uppmuntran och det håller jag med er om. 

Den här gången går alltså priset till dig Louise.

Louise,  snäll och maila mig på:

[email protected]  och ge mig din postadress… så kommer ditt halsband på posten om några dagar

 

I vanlig ordning önskar jag att jag haft halsband till er alla – det  gör  jag verkligen.  Tack för att ni var med och tävlade.. och som en liten extrabonus kommer jag ikväll vid 20 tiden att hålla en kort healing för  alla kandidaterna till tävlingen.

 

Kram och massa kärlek

1 AnnaK:

skriven

Åh, vad glad jag blir nu 😊

Kram 😊

2 Skorpan:

skriven

Grattis Lousie!
Kram Skorpan

3 Nettan!:

skriven

Grattis Louise!

Tack E!
Kram

4 Li:

skriven

Grattis! Hoppas det kommer med glädje och nytta!!

5 Helena Ir:

skriven

Grattis till dig Louise 😊
Hoppas du får den hjälpen du önskar

Kram

6 AnnaK:

skriven

.....och förstås grattis Louise 😊

Kram 😊

7 Angeli:

skriven

Perfekt!!
Grattis louise! :)

8 Louise:

skriven

Men va. Haha det kom som en överraskning. Tack.❤

9 Michaela:

skriven

Stort grattis Louise 🎉😊

10 Susanne Amalia:

skriven

Grattis Louise ... kramar till dig ...
Du är en fantastisk person.. kramar <3 <3

11 Tisa:

skriven

Tack fina Es!

12 IeIe:

skriven

Grattis Louise och hjälp så snällt av dig Es.. Vilken generös bonus! Hoppas verkligen min kompis D kan känna iaf litegrann av enegierna du skickar sen ikväll.. tusen tack för din omtanke till övriga deltagare, du är ju för underbar och go fina Es! Har inget att ge tillbaka mer än tacksamhet och 💐✨💐✨💐

Svar: Den extra energin sänder jag så gärna... och jag hoppas att D kan känna av.. kram :)
Esmaralda

13 G.H:

skriven

Yay Vilken bra idé!

Grattis Louise!!

14 Smiley:):

skriven

Grattis Lousie,vad roligt:)

15 mormor:):

skriven

GRATTIS Louise !
Lycka till med "allt" nu!

Kram på dig!

16 Tanten:

skriven

Grattis Louise.

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: