VINNAREN ÄR :

 
 
Grattis Labellavita.... du är vinnaren av ringen !!
 
Nu hoppas jag bara att den passar dig och att du ska trivas i den.
 
Jag önskar att jag haft en hel  påse full av ringar och då skulle jag skickat en till er alla för det är ni värda.
 
Att vinnaren just blev Labellavita beror på de där hon skrev som sin pappas fingrar.. för så är det för mig också.
Min pappa hade  korta tjocka fingrar.... och min mamma har sådana fingrar som man ska ha .... suck !!
Vilket arv i dras med !!
 
Hursomhelst.. det finns värre problem i världen än tjocka  fingrar !! :)
 
LABELLAVITA... SKICKA MIG ETT MAIL OCH TALA OM DITT FULLSTÄNDIGA NAMN  OCH DIN POSTADRESS OCH RINGEN KOMMER
 
Maila mig på: [email protected]
1 labellavita:

skriven

Tack, tack, tack vad glad jag blir!

Jaa, pappas fingrar, som jag har avskytt mina fingrar genom åren. Jag har gömt händerna i långa tröjärmar för att bara fingrarna skulle sticka ut lite och ge illusionen av längre fingrar... var får man allt i från? ;)

Speciellt under skoltiden då det kändes som att alla tjejer hade långa slanka pianofingrar. Jag drog i mina fingrar för att de skulle bli längre, men icke! ;)

Nu har jag lärt mig att leva med dom, och tycka om dom som dom är. Ibland tittar jag på dom och speciellt på pekfingrarna, som är pappas upp i dagen, och brister ut i skratt och fylls av ömhet för min käre konstiga far som är så udda och full i konstiga idéer och upptåg. <3

Kram




Svar: :) Ja.. och huvudsaken fingrarna funkar som de ska..... pappa sa alltid att folk med rejäla fingrar kunde laga gott kaffe....det var liksom ett tecken.. var han nu fick det ifrån:) Grattis till vinsten :)
Esmaralda

2 mormor:):

skriven

GRATTIS Labellavita !! Både till ringen o att du förmodligen oxå är en hejare på att laga gott kaffe...haha :D

Kramelikramar!!

3 Helena Ir:

skriven

Grattis till ringen..den fina ringen!
Kram

4 Marella:

skriven

Grattis labellavita vad roligt:)

Es:Ser du mig göra en resa?
kram

5 Malli:

skriven

Hej Es

kommer min ekonomi bli bättre?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: