Gammal kärlek....

Gammal kärlek måste inte rosta….  det har jag sett här på båten.

Kryssningens goaste par kommer från England… han heter  Paul och är 89 år och hon heter  Dinah och är 86!!

 De går omkring hand i hand och småler och myser och ibland pussar de på varann.

  Man trodde de var nykära… men icke sa nicke !!  

Det visade sig att  de träffades när de var 16  och 19 år gamla…. satsade på eget  lantbruk och älskade sina kor och grisar och hade en av landets första  gårdar med ”glada” djur… där alla gick ute och betade om somrarna ( eller vad nu grisar gör)

 

De fick 11 barn… tre är döda och alltså 8 kvar i livet. 

Till det kommer 24 barnbarn. De räknade raskt upp alla barnbarnens namn och födelsedatum. 

  Håll nu i er… deras gemensamma hobby är STOCKCAR RACE… och de kör… båda två.  De turas liksom om.

 

I går kväll berättade de om  en resa de gjorde till centralafrika…  och de stannade ett halvår för att hjälpa till med grödor och nytänk inom lantbruk. 

Under resans gång adopterade dom en ödla…. som de tog hem till England och som bara växte och växte… men  honom har de fortfarande kvar och numera har han ett eget rum. Han heter Pretty och är deras ögonsten.

De påstår att han är klokare än en hund och kan massor av kommandon ! Om vintern när det är kallt ute på promenaderna så har han kläder på sig som Dinah stickat !

 

 

I DAG  är det två viktiga ting

Dels är det min väns 60 åsdag och de dels är det vår distanshealing

Du kan anmäla dig fram till middagstid i dag.. all info finns på bloggen från igår

Du som vill ha omfattande personlig spådom .. vänta till efter den 2/10 innan du mailar mig.. därefter är du så välkommen

 

Kram o massa kärlek

1 Li:

skriven

Hej
Har anmält mig och betalat men vet inte om förra inlägget kom med. Blir det dubbelt ber jag om ursäkt. Har logistik att ordna mes i början av healingen men hoppas det funkar bra ändå. Ni verkar ha kul på resan!

Svar: Du är så välkommen till healingen.. kram )
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Ja dom har hittat sin soulmate vid ung ålder, underbart!

Fast det verkar inte vara det vanligaste, eller, efter vad jag har läst så provkör man kanske några innan man eventuellt hittar sin soulmate. Väntar jag ju också på. Men först något annat, tack för svaret Es gällande "beachen" ;). Har en aning om var det kan ske, spännande...

Va, är healingen först på fredag? Trodde det var idag? Ska inte vara med, så det gäller ju inte mig förstås...

Det blir klackarna i taket o middag med kapten då när vännen fyller år? Måste säga att han ser charmig ut Es :).

O jag väntar på min charmör, hohoo, var dröjer du? Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar... ;).

Ha det gott alla!
Kram Skorpan

Svar: Det var jag som skrev fel... healingen är ikväll.... och jag har ändrat i texten.. vilken tur att du hade ögonen med dig.. kram :)
Esmaralda

3 sus:

skriven

hej
fantastiskt...
har betalat in till healing vill prova igen....
behöver kraft....
grattis till vännen 60 är de nya 40 ....
love sus

Svar: Du är så väldigt välkommen till healingen och tack för din hälsning :) kram
Esmaralda

4 Cissi33:

skriven

Grattis till din vän! 🎈

Härligt par, tänk om alla skulle få ha det så, och vara friska hela livet och kunna leva det fullt ut även om man är över 90! Fantastiskt!

Själv är jag inte frisk. Eller jag vet inte vad det är egentligen. Trött och ont i kroppen och huden. Men ingen feber eller nåt annat. Hoppas jag orkar hålla mig vaken i kväll. Ska vila hela dagen idag.

Kram!

5 Varis:

skriven

God morgon Ez,

Åh Låter nästan som ett påhittat par! Ja alltså så pass härligt och eget så det nästan känns overkligt.
Jag blir varm i hjärtat när du berättar om dem o tänker att åh det där vill jag med ha!

Har du någonsin skrivit om drömmar och dess betydelse eller din syn på drömmar? Annars skulle jag önska det som ämne nångång.
För igår drömde jag en såndär obehaglig dröm igen. Jag försöker skicka iväg demoner från hus, och nästan alltid är det mitt barndomshem samt ett hus jag aldrig sett i detta livet, men där jag vet att på mellanvåningen av huset så finns rum man aldrig öppnar dörren till.
Jag avskyr känslan. Jätteläskigt!

Njut av dagen och vi "ses" ikväll under healingen.
Kram

Svar: Ja, somliga par är nästan som tagna ur en saga men de allra flesta som levt ett långt liv har något att berätta !! Varmt välkommen i kväll :) kram
Esmaralda

6 Sandra:

skriven

Hej!
Jag har nu betalt och vill vara med på storhealingen i kväll:)
Mvh
/Sandra

Svar: Och du är så varmt välkommen... kram :)
Esmaralda

7 Jenny:

skriven

Hej och godmorgon! Hur ser det ut min kärlek framöver. Kommer att träffa Victor mer i livet strax efter utbildningen som vi träffade genom dess? Känns orolig för mig utan något kärlek. Tack på förhand! 💝

8 erika:

skriven

Hej! Jag har betalat in på dit konto och därmed anmält mig till storhealingen ikväll :)

Svar: Du är jättevälkommen.. kram :)
Esmaralda

9 Hej.:

skriven

Vad härligt och roligt för dom att dom orkar resa vid den åldern och fortfarande så kära.
Grattis till din vän.
Ökar chansen för oss om vi skriver nya brev och skickar när ett år har gått eller spelar det ingen roll.

Svar: Chansen ökar allt en liten aning. kram o tack :)
Esmaralda

10 Lilly:

skriven

Stort grattis på din födelsedag hoppas den blir toppen 🌹🌹kram

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

11 Jeanette:

skriven

Hej!
Oj, va häftigt min man var jag dödligt förälskad i slutet på 70 talet men han var alldeles för kuvad och vågade inte titta på en tjej, men efter många olika turer och svängar är vi nu lyckligt gifta.
Kommer vi att flytta till ett hus på annan ort snart, vi orkar snart inte av allt negativt som vi blir utsatta för där vi bor.
Kram

12 Fanny:

skriven

Du lyckas alltid komma att ha så mycket roligt att berätta här på bloggen, och det är så kul att följa dig på din resa!

Jag har börjat prata dagligen med en kille.. Jag vet att det inte är något seriöst mellan oss men hur ser chanserna ut att vi ses nu i höst? Och kan vi få till lite höstmys tillsammans?

Ha en underbar dag, njut av dagen! :)

Svar: Chansen finns.. den är kanske inte så stor men de finns.. kram :)
Esmaralda

13 Fröken T:

skriven

Godmorgon es och alla!

Påminner mig om barnboken med krokodilen. Den växte och växte, till slut fick den inte plats i huset. De "rastade" den som en hund också, hehehe.

Jag är hemma och är sjuk. Förkyld. Så trist att inte kunna träna men måste bli låta det ta sin tid. Snart är jag kry. Har gosekatterna som sällskap här, så det är bra det.

Tänkte söka utbildning till våren, men det är så begränsat med program. Håller nog mig till höstens ansökningar, vad känner du in? Eller ser du något om My löve? En kvinna sa till mig att snart, snaaaart så träffas vi... Och hon har rätt hoppas jag! ☺️

Må så gott och fortsätt njut av resan!

P.s
Kanske tjatig men hoppas du kommer till Uppsala/Sthlm/Västerås inom snar framtid 🙈


Blessings
T.N

Svar: Du har god chans att bli antagen.. men krya nu på dej först och främst.. :) kram :)
Esmaralda

14 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Vilket härligt par som träffat rätt så lätt eller så tidigt..

Es, ser du varför sonen vaknar flera gånger per natt?
Blir han störd av att jag sover i samma rum?
Kram

Svar: Han är helt enkelt i en lättstörd period just nu... det går över... kram :)
Esmaralda

15 Karin:

skriven

Hej,

Härligt med kärlek :) <3

Ser du någon mer resa för oss i vinter ? Till solen :)

Kram
K

16 Misstjejen:

skriven

Hej

Vill fråga om jag har gissa rätt att det är en man som tänkt på mig då och då. Känner han något för mig?

Ha det bra :)
Misstjejen

Svar: Ja du känner rätt och något intresse finns från hans sida men jag ser inte hur mycket.. kram :)
Esmaralda

17 Solen:

skriven

Vilken underbar resa ni verkar vara på och vilka speciella möten!
Lyckas jag bara få en dejt och det slår gnistor, då skulle jag kunna tänka mig att göra samma resa med honom.
Du ska inte ge ut en bok med dina texter och möten?
Kram

Svar: Det är ingenting jag tänkt på.. men vem vet :) kram :)
Esmaralda

18 Alexandra:

skriven


Ett stort GRATTIS till din vän på hans 60-årsdag.🎊🎊🎊

Grattis till er fina kärlek!!!❤

Grattis till alla som upplever äkta kärlek.
Ta den inte för givet.

Peace! 💫❤💫

Svar: Kram o tack :)
Esmaralda

19 XOXO:

skriven

Hej. Es, du har verkligen förmågan att träffa på spännande och intressanta personer. Jag hoppas att jag en dag kommer att ses som just sådär speciell och unik av min omgivning.

Ser du något mer om min eventuella resa? Blir den kort eller längre? Skulle jag i längden vinna på att åka iväg på en längre utlandsvistelse? Är det enda sättet att komma framåt?

Svar: De flesta människor man möter brukar ha något att berätta som jag faller för :) Du kommer göra en längre resa och jag tror inte det dröjer så länge.. kram :)
Esmaralda

20 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Har fört över pengar för att vara med på healingen!!
Ser fram emot det!

Svar: Och du är så innerligt välkommen.. kram :)
Esmaralda

21 Skorpan:

skriven

Grattis till vännen också :)!
Kram...

Svar: Tackar :)
Esmaralda

22 Virrhönan:

skriven

God morgon!

Jag är med på healingen ikväll, inbetalt idag. Hoppas på ny energi och kraft mitt i all förrvirring som har uppstått här. Den där mannen har verkligen rört om men hoppas att jag gör honom förvirrad också...

Njut av eran resa och stort Grattis till din vän. Ha en underbar dag och vi ses ikväll :-)

Svar: Du är så välkommen till healingen och vännen hälsar och tackar för grattishälsning.. kram :)
Esmaralda

23 Månflickan:

skriven

Hej Es!

Jag har nu fört över pengar för kvällens healing. Jag önskar innerligt att min bror får känna lugn (problem med uppvaket) & att hans hjärt- & lungfunktion ska stärkas för varje timme som går.

Tack för allt ditt stöd Es, det är så värdefullt. Tack också till er andra som skickar healing, ljus & kärlek. Allt gott till var & en av er.

Svar: Och du är så välkommen att delta i healingen !! jag sänder också extra till din bror.. kram :)
Esmaralda

24 beundrar:

skriven

Finns det någon med ett gott öga till mig ?!!

25 queen:

skriven

undrar om du ser oss åka själva eller med sällskap utomlandsresan

26 Skrållann:

skriven

Hej!
Jag har betalat in till kvällens healing och ser så mycket fram emot den. Brukar alltid somna så ikväll ändrar jag upplägg och blir sittande i stället för att lägga ner mig...Jag hoppas jag kan ta emot och få den effekt jag behöver.
Ha en härlig dag och njut riktigt av den:)

Kram Skrållann

Svar: Du är så välkommen till kvällens healing,, bra plan att sitta istället för att ligga.. kram :)
Esmaralda

27 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Från ett regnigt Stockholm

Vilket underbart par ! De måste kunna varandra utan o innan... i en bra mening Härligt med "levande" människor i den åldern .Stockcar !! Sånt inspirerar ...

Stort Grattis till din vän på hans dag !

Vi ses ikväll

Kram Anki med flock

Svar: Tack.. och varmt välkommen ska du vara ikväll till healingen :) kram :)
Esmaralda

28 Rebecca:

skriven

Grattis till honom! :)

en fråga..jag frågade dig en gång om jag skulle vinna pengar och då sa du något i stil med: nej men du kommer att ha pengar.
o nu blev jag så nyfiken och undrar om du ser något mer? Kommer jag ha bra lön eller vad kan du ha menat? hihi kram

Svar: Du kommer att ha en riktigt bra lön så småningom.. kram :)
Esmaralda

29 Skrållann:

skriven

Hej igen!
Glömde ju skicka ett grattis till din fantastiska vän. Det är väl lite "gammal kärlek" över er också egentligen?!
Jag har ju en gammal vän som jag aldrig varit tillsammans med men haft oerhörda känslor för när jag var yngre och han likaså för mig. På något sätt har vi aldrig varit synkade med våra känslor och det har alltid varit fel läge. Min bästa väninna säger att en vacker dag blir det han och jag...Vem vet??

Kram:)

Svar: Jodå.. vi har ett förflutet tillsammans :) han är pappa till ett av mina tre barn :) Fast et känns tveksamt om det blir du och den man du tänker på... du ska i alla fall inte gå och vänta på det.. kram :)
Esmaralda

30 Frida:

skriven

Hej!
Ska jag ge den här mannen en chans? Jag tror att han älskar mig på riktigt! Han är fin men jag är skraj å vet inte varför....

Kram!!!!

31 Michaela:

skriven

Härligt med äkta kärlek och grattis till vännen!

Har betalt in till healingen för mig och min mamma nu.

Fick igår reda på vad som orsakat min hemska magåkomma. Fått en bakterie som heter "Clostridium". Den kan ju tom vara dödlig så känns inte så kul :/ Fått antibiotika i 10 dagar. Tror du att det hjälper? Vill bara bli frisk nu!

Kram och ha en fin dag!

Svar: Både du och din mamma är så varmt välkomna till kvällens healing. Vad bra att du fått antibiotika.. känns som att du blir kvitt eländet.. kram :)
Esmaralda

32 Malina:

skriven

Hej Es, jag har skickat bet idag och anmäler mig till healingen idag. Plus min snart ex sambo :-)
Tänkte vi behöver lite extra styrka nu. Sista sekunden men hoppas vi kommer med.
Jag har varit lite tyst på bloggen men haft så fullt upp med andra tankar. Din resa ser verkligen underbar ut. Allt gott till er båda🖖
Stor kram/

Svar: Både du och snart exet är båda så välkomna till kvällens healing ! Kram :)
Esmaralda

33 Linnean 🌸:

skriven

Stort Grattis din vän! 🎂
Var kan man bättre fira sin födelsedag än mitt ute på medelhavet med en qvinna som du?
Ni får alla gånger en fin dag!
Här är det grått och nästan storm. Har sovit med en 24-timmars grej i natt! Jisses!
Totalt intrasslad i sladdar och...BH! Den gick inte att ta av! Så inte nog med dosan och sladdarna, en BH som dinglat mitt i allt åxå SAMT en snarkmask på detta!! Så har blodtrycksmätaren pumpat upp en gång i halvtimmen. Är ganska trött i dag! Det hade nog behövts en kärlek som hos "ditt" par för att inte skrämma slag på en ev sådan som jag är just nu! Vilken fin historia! Hur klarar man 11 barn? Oj! Gillar ödlan som husdjur! Kul!!
Fyra mätningar kvar innan jag blir fri från kliande klistermärken, slangar och lite smärtsam manschett! Ser fram emot healingen i kväll! Ha en underbart firande nu!
Stormiga hälsningar och kram från Linnean 🌸

Svar: Usch ja, sådana där mätningar är hemska.. jag har gått igenom det.. och blev absolut ordinerad ufo masken.. men nej,, jag reder inte ut det.... välkommen till healingen ikväll.. kram :)
Esmaralda

34 Livsturisten:

skriven

Vilken härlig resa ni verkar vara på, har kikat bakåt i bloggen. Jag blir så sugen på att få resa jag med, men det får bli "senare". Apropå det gamla kärleksfulla paret, jag skrev för länge sen till dig om att jag önskar så att min exmake o jag kunde ha ett sånt förhållande som vi önskat att det skulle bli efter skilsmässan. Vi hade då väldigt dålig kontakt och jag frågade om det nånsin skulle bli bättre...men det var en sån gång du inte svarade o jag fick den där känslan av att "hon svarar inte för hon vet ju att jag vet o borde lyssna till det jag vet"... o nånstans visste jag - och idag har vi en helt underbar kontakt! Äntligen kom vi dit. Bara det är kärlek i sig! Livet är som det är men vi har varann på varsin plats "forever" liksom.
Däremot önskar jag att jag visste var jag har "min vän"...ena dagen tror jag o känner jag att "ja nu går det åt mitt önskehåll" o nästa gång känner jag mig miltals därifrån. Ska det nånsin bli på annat sätt mellan oss än det som är nu? Känner mig så förbaskat frustrerad i det mellan varven.
Kram på dig!! och ha det bara allra bäst!

35 Helena Ir:

skriven

Vilket trevligt kärt par! Min syster och hennes man träffades när de var 16 och 18 år..i år har de varit tillsammans i 40 år..de är så där nyförälskade lite när som helst..inte kan man tro att 40 år har gått. Med lite tur om de har hälsan, så ser vi dem, även som det par du har träffat på.

Idag är ni ute till havs hela dagen,vill jag minnas..så kul med att följa er kryssning..minns så den jag gjort själv i östra Karibien,vad skojigt jag hade. Det är nu rätt många år sedan.
Tänkt rätt mycket på, de senaste dagarna..vad mycket trevligt jag hunnit med i livet ändå..något som man glömmer lätt..när livet står mer stilla..helt plötsligt kanske det händer igen..det vänder :) det är min förhoppning.

Ha en trevlig dag,båda två!
Kram..kram :)

36 hg83:

skriven

Hej!
Jag är med på healingen ikväll. Har betalat in 100kr me mitt namn hg83.

Ja hoppas verkligen healingen funkar, har sån oro I kroppen.detta är första gången jag är med ska bli spännande😊

Kramar!

Svar: Stort välkommen till healingen i kväll... jag tror att du kan slappna av och ta emot.. kram :)
Esmaralda

37 Åsa M K F:

skriven

Hej!
Vilken härlig resa ni verkar vara på!! Vill också kryssa - gärna i Kroatien.
Jag har betalat in till healingen i kväll med avsändare Åsa F...
Ska jag åka på visningen av gården som är till salu? ☺️
Kram ❤️

Svar: Åk du på visningen men var kritisk... se med öppna ögon.... och så är du varmt välkommen till kvällens healing.. kram :)
Esmaralda

38 Karolina:

skriven

Hej! Jag har betalat in 100kr och vill gärna vara med på kvällens healing! 😀kram

Svar: Du är så varmt välkommen.. kram :)
Esmaralda

39 AG :

skriven

Hallo bästa Es!
GRATTIS till din vän, må han leva!!!

Har precis betalat in, hoppas det inte är försent.

Njut av dagen så connectar vi förhoppningsvis ikväll!


Svar: Nejdå, det är inte försent och du är så välkommen till healingen.. kram :)
Esmaralda

40 Louise:

skriven

Grattis till din vän hoppas han får en jättefin dag.
Här hemma är det värsta höstvädret och det känns att hösten verkligen snart är här. I helgen ska jag gå igenom jackor och vinterkläder till barnen se vad de behöver till vintern och vad som ska köpas in.
Märkte igår att jag blivit utskriven från vikariebanken, inte lönt att skriva in mig igen nu innan vi ska ut på VFU men jag hoppas att jag klarar min VFU så min handledare kan vara en merit för mig.
Då har jag i alla fall två och så kanske chefen kan vara en merit för mig. Men först måste jag ha en plats på en förskola.
Jag kommer att kämpa arslet av mig för att bli G denna gången så jag får mina poäng samt att jag får ta examen. Jag ska ta upp med min handledare att jag vill ha mycket feedback och att jag vill ha en dialog med henne/honom hela tiden. Men det tror jag inte det blir några som helst problem. Eller vad tror du? Jag hoppas i alla fall att hon är bra och att min lärare är en bra människa som inte trycker ner sina elever.
Sitter nu på skolan och skriver på mitt paper, jag ska snart analysera och ha mig och jag hoppas att jag blir klar med det nästa vecka någon gång så man har det avklarat och att handledningen går bra och läraren säger att det är ok.
Inlämning om 14 dagar så.

Jag undrar när det blir jobb för maken min? (han måste komma igång med något snarast då vi helst inte vill gå på soc mer än nödvändigt.)
Jag hoppas bara denna månaden och nästa månad tills mitt CSN kommer igång. Jag hoppas jag blir G i hela denna kursen, dessa poäng är viktiga.

Nu ska jag sluta babbla. Ha en bra dag. Kramar

Svar: J gå in för det från början och ge järnet... men ha hela tiden en kommunikation med din handledare så du vet att du är på rät spår... och kärvar det... prata om det... du måste veta o förstå precis vad som krävs och din handledare måste vara tydlig... kram :)
Esmaralda

41 Fw:

skriven

Usch jag både gillar och ogillar att vara kär.. Aldrig fått uppleva en äkta kärlek och ett seriöst förhållande utan jag faller alltid för det där spelet.. Jag bygger upp en massa hopp för att sedan bli sviken om och om igen. Ibland förstår jag inte riktigt vad jag håller på med.. Jag är ju så mycket bättre än så! Varför gör jag så mot mig själv.. Eller jag tror jag vet, jag vill ju så gärna ha någon..

Sen har jag ju också denna person som ständigt finns i mina tankar.. Jag vet redan att det aldrig kommer att bli VI.. Ändå är jag ju så bra på att dölja dessa känslor för mig själv men jag vet ju att de finns där någonstans.. Och så vet jag hur ont det kommer göra sen när det är över!

Så nu kommer min kanske helt onödiga fråga.. Jag vet ju att du sagt att vi ses igen, men hur stor är chansen att det sker nu inom någon vecka? Och kan du se om han hör av sig till helgen? Och förlåt för så lång text, men skönt att få skriva ut sina känslor.. Varma kramar

Svar: Du får vara beredd på att det kan dröja.. kram :)
Esmaralda

42 G.H:

skriven

Stort Grattis till Födelsedagsbarnet 🎉🎈🎂

Vilket helt fantastiskt par, älskar folk som inspirerande och annorlunda.

Kram ☀️

Svar: tack och ja, somliga människor är bara energigivare.. kram :)
Esmaralda

43 Fanny2:

skriven

Att det finns så gulliga äldre par... Du träffar så intressanta människor. :3

Ett stort grattis till din vän också! Hoppas ni firar ordentligt nu.

Jag har betalat och ska vara med på healingen. Hoppas jag lyckas slappna av bara eftersom jag inte är säker på om det funkade förra gången...

Läste kommentarerna om katten och du har nog rätt... Wow!

Jag undrar om han är intresserad av att lära känna mig men det känns... Långsökt. Nåväl.

Kram och ha en fortsatt underbar resa! :3

Svar: Du är så välkommen till healingen ikväll... kram :)
Esmaralda

44 Solstrålen:

skriven

Vilket härligt par ni träffat:) önskar jag med blir som de när jag blir äldre, och reser runt med min kärlek<3

Ett stort grattis till vännen han ser mycket yngre ut:)och ni är så söta & fina tillsammans<3
kram:)

45 AnnaK:

skriven

Vilket härligt par och vilket härligt liv 😊 Är nog få förunnat! Själv tar man sig igenom dagarna och väntar men vet inte på vad längre. Känns som att det här är allt. Har en förhoppning att jag snart klarar att ta tag i nåt dock och att det kanske finns bättre för mig med 😊

Grattis till vännen på den stora dagen 🎈🎉😊

Kram 😊

Svar: tack o kram :)
Esmaralda

46 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej!
Jag har betalat å vill vara med i healingen ikväll 😊 Kram

Svar: Du är så väldigt välkommen ikväll.. kram :)
Esmaralda

47 Kiara:

skriven

Kära Es!
Jag hade en fråga angående framtida resor. Du nämnde i förrgår att det blir långa perioder för mina resor. Vet att du även har nämnt att jag alltid kommer ha kaniner. Hur löser jag kaninvakt isf? Om jag ska vara borta långa perioder menar jag?? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

Svar: exakt hu du löser kaninvakten vet jag inte men det kommer att reda sig.. jag ser inga problem i detta.. kram :)
Esmaralda

48 F:

skriven

Hej esmeralda undrar vad du ser kommer hända närmast för mig

49 F.u:

skriven

Kommer min dotter få syskon eller kusiner på min sida ser du något om det ❤️

50 Queen:

skriven

undrar om du ser oss åka själva eller med sällskap utomlandsresan

51 En annan?:

skriven

Har han någon annan också vid sidan om mig som han också ha känslor för?

52 alva:

skriven

Men vad härligt! :D Vilken fin kärlekshistoria!

Och grattis till din vän!

Svar: Tack :)
Esmaralda

53 Hopp:

skriven

Hej
ser du något roligt på igång i mitt liv? kram

54 F.u:

skriven

Kommer min dotter att få en dotter eller kusiner på min sida.

55 Queen:

skriven

undrar om du ser oss åka själva eller med sällskap utomlandsresan

56 Jessi:

skriven

Hej

Finns kärleken omkring mig?
kram

57 Agnes:

skriven

Via mobil kommer min grattishälsning till din hjärtevän på hans dag!

Ni är så söta ihop...om jag nu får säga det! *fnissar*

Lycka till med healingen och en vansinnigt galen partynatt!

Kram!

58 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer sonen börja sova hela nätter?
Kram

Svar: Ja det gör han.. de kanske dröjer lite men det kommer ändå ganska snart.. kram :)
Esmaralda

59 Mr right?:

skriven

Hej

Hur ser min soulmate ut,vad faller jag för?
tacksam för svar

60 Healingen:

skriven

Hej

Ser du om jag tog emot på healing fast det var den andra brevid mig som var med och inte jag.?Men hon kände bara att hennes fot sov och inget annat:)

Svar: Ja på något sätt fick du en dos healing.... och den som satt bredvid hade svårt att ta emot medan du var öppnare.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: