Gör så här....

 
I går var jag på besök hos dottern i skogen....och vi hade en sån mysig kväll...
käkade Italiensk köttfärslimpa som jag hade med... och har du inte redan gjort en sån så  är det ett  måste och man kan aldrig äta vanlig oldfashioned limpa igen:
 
Blandfärs - massa riven ost - massor av finhackad vitlök -  3 råa ägg som rörs ner i smeten - massor av hackad persilja....  och sen  geggar man ner allt i en ugnsfast form
Därefter kokar man ägg så de blir hårdkokta.. man skalar dem och pillar ner dem lite runtom i
formen så de täcks av köttfärsen
Till sist trycker man ner massa små minitomater till häften...
In i ugnen på 200 grader typ en timme
 
 
Mitt yngsta barnbarn... lille Ozzy.... en pärla....
 
 
Och Ozzys snigel... " Snabbis" som njöt av en dusch under badrumskranen
 
Ibland kan en vanlig vardagskväll bli till en fest
 
Och i kväll kommer andra dottern... med de två yngsta barnbarnen... Eric som är 14 föredrar att träffa kompisarna och det förstår jag !!
 
Kram & kärlek och njut av helgen som är på väg
 
 
 
1 F:

skriven

God morgon härligt med familjekvällar 😊 undrar om du ser att allt blir bra med betalningen när det gäller renoveringen? Kram

2 F.u:

skriven

Undrar om du ser mig i dottern komma iväg på semester nästa månad? Kram

3 Lilly:

skriven

Hur ser det ut framöver, ser det bra ut för oss? Kram

4 <3:

skriven

Tack för receptet på köttfärslimpa kära Es och härliga bilder. Familjen är bäst.
Kommer min lilla hund klara av och sova borta en natt hos Irene och hennes två hundar ? Han har sovit där tidigare när han var liten. Han är min skatt och det bästa jag har i livet.
Kram
💜💜💜

Svar: Jodå, hon fixar att sova borta den natten... kram :)
Esmaralda

5 erika:

skriven

Hej! Är jag omtyckt på jobbet?

Svar: ja det är du.. kram :)
Esmaralda

6 Heaven:

skriven

Trevlig helg på dig es! Ser du om jag kommer att ha barn o framtiden? Kram

7 Sarah:

skriven

Hej. Jag är i stort behov av att finna en borttappad nycken. En ensam nyckel som jag har fäst i ett blått buntband. Senast jag såg nyckeln var i måndags, sedan dess är den puts väck. Vet du vart den finns?

Mvh Sarah

8 Desp:

skriven

Köra Es ! Så glad att du gjorde ett inlägg då jag kan fråga dig? Ser du om jag har stor chans för körkortsprovet på tisdag ???? Dessutom jag ver inte om jag NÅGONSIN KOMMER gå in i sandelins igen jag har ingen aning om vad han fick för intryck igår, jag var för på, och ha sa han söker kille så chansen är inte stor elr hur?

Kramar

9 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
En vanlig vardagskväll kan verkligen vara guld! Låter smaksigt m den köttfärslimpan! Just nu är det för varmt att laga mat i mitt kök. Ännu mer växthuskänsla i dag. Det fuktiga är så vidrigt! Men jäklar vad blommorna växer! Ska titta lite på "prinskorvsdopet"...det är alltid kul med de där sakerna folk har på skallen. Ja, jag kan sitta och råflabba åt de sk hattarna. Skulle mao inte passa i de fina salongerna 😊
Känns det som jag blir fri från värken och det otäcka jag har i höfter och ben? Väntan t MR är lång. Skräcken för MR är stor! Oron gnager!
Nu svettas jag vidare men i kväll får man gå ut och njuta av ännu en ljum kväll och det är guld! Föresten den lilla snigeln är ju riktigt söt!
En riktig kramsnigel! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Ja fuktigheten är nästan tropisk nu ! I de fina salongerna blir det lite mindre fint när kamerorna slocknat och bara initierade befinner sig där.. jag har varit där så jag vet !! Det kommer en lösning och värken blir bättre men tyvärr ser jag inte riktigt hur. Kram :)
Esmaralda

10 Desp:

skriven

Jag vet inte om jag NÅGONSIN KOMMER gå in i sandelins igen jag har ingen aning om vad han fick för intryck igår, jag var för på, och ha sa han söker kille så chansen är inte stor elr hur?

Kramar

11 Linda:

skriven

Så mysigt det ser ut! Känner att jag måste ta mitt "öde" i mina egna händer, och funderar på att söka ett jobb, ansökningstiden går ut nästa onsdag, så inte så mycket tid att fundera. Har jag överhuvudtaget någon chans att få dethär jobbet, eller tycker de jag är för oerfaren och fel person?

Svar: jadå, visst har du en chans så sök.. kram :)
Esmaralda

12 Jessica:

skriven

Hej Es,
ser du hur han känner för mig?
Kram❤️

13 Susanne Amalia:

skriven

God förmiddag...
Vilken härlig dag och kväll du har haft .. jag måst pröva din köttfärslimpa.. låter så gott...
I morgon åker jag till Sardinien fick en biljett som kostar 643kr tur och retur med direktflyg.. fantastiskt...

Så nu ska jag packa och fixa lite respengar.. får kanske låna av min mamma... snälla håll en tumme...
Men jag tycker att universum har visat vägen eftersom jag fick en sådan billig biljett.. de andra har betalat över 7000kr för sina med samma plan.

På Sardinien ska jag vara med mina vänner och njuta av morgonsolen .. vi brukar sitta på stranden och en tjej spelar på kristallskålar.. fantastiskt ... magiskt och vackert...

Kärlek till livet är ett måste och alldeles magiskt... i den lilla vardagen kan man få ut så mycket .. och njuta..
Jag gillar inte saker och spenderar inte mycket på döda ting .. men jag gillar upplevelser och jag skapar gärna i lera (keramik) slipar stenar och målar glas .. samt att jag älskar att kunna hjälpa själar till ett bättre liv... kranio sakral hypnoterapi och kvantfysik.. är det jag utövar.. men jag skulle vilja lära mig att spela på kristallskålar.. magiskt ... vilken underbar upplevelse...

Mina thumörer i benet vet ingen riktigt vad de ska göra åt.. jag faller inte in någonstans ..
Jag är inte ekonomiskt inkomstbringande för sjukhuset.. men jag har fått en tid för HJÄRTAT den 19/9???!!!! (bara de kan undersöka och behandla benet är jag nöjd.. ) men ingångsporten till sjukhuset är hjärtat.. då får sjukhuset pengar och så kan man även utföra andra åtgärder... NU TYCKER JAG ATT EKONOMI INTE HÖR IHOP MED VILKA SJUKDOMAR MAN HAR.. Man kan väl inte ha thumörer i bindväven och bli behandlad för hjärtproblem.. ekonomin börjar låta lite som skolsystemet.. min son behövde hjälp i Svenska men det var så många som behövde så han skulle få hjälp i matte i stället om han ville.. Men matte var han bäst i klassen i.. hmmmmm...

NU blir det en timmes meditation och sedan ska jag ta tjuren i hornen och gå och fråga mamma om hon kan låna mig pengar...

Min båt som jag ska köpa efter jul kommer att bli fantastisk.. och verksamheten är godkänd av hamnen ... så glad och lycklig...

Önsakr dig en underbar dag med kärlek och glädje .. njut av glädjen och kärleken i livet.. sol i hjärtat... <3 <3

EllaBella hälsar att hon nu inte kan skriva på din blogg för att matte är borta en vecka ... men hon hälsar att hon är ute och kör lastbil ... och håller reda på lillhusse...
Det är ett viktigt jobb...
Saga har en kärleksfullt meddelande att man ska vara lite mer katt och avslappnat njuta av dagen ...

FRÅGA: Kan du se om mitt skepprojekt kommer att bli lika fantastiskt som jag hoppas.. NU vet jag iallafall att jag får skeppet <3 <3








Svar: Ja, nu har du en underbar tid framför dig !! Och du är speciell på det sättet att du väntar väntar inte.. du fixar direkt så du kan leva det du vill leva och det är en underbar gåva. Mg hälsar och säger att han aldrig åkt lastbil men buss däremot.. det är kul... det åker han med mormor.. och får alltid sitta längst in vid fönstret och titta ut.... jag tror på ditt skeppsprojekt.. kram :)
Esmaralda

14 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Imorgon flyger jag hem. Ser du om resan går bra?
Tack!!!

Svar: Resan kommer gå hur bra som helst.. kram :)
Esmaralda

15 Des:

skriven

Hur stor är chansen stt jag klarar körprovet på tisdag Es???? Tusen kramsr

16 Sandelins :

skriven

Es fick han ett bra intryck av mig Es? På sandelins han var så snygg blev förtjust i han omgggggg😂vad tyckte han? Krsmsr

17 mg:

skriven

Hej!
Kommer T få jobbet som hon sökt utomlands? Slutar hon snart isåfall?
Kramar!

18 Jen:

skriven

Konstig fråga kanske... men ser du mig ha sex snart igen med någon kille...

Svar: Ja det kommer du ha och jag tror inte det dröjer så länge.. kram :)
Esmaralda

19 Louise:

skriven

Jahopp så är två intervjuer avklarade. Nu är de det viktigaste kvar...visningen. Jag hoppas. Dessutom hoppas jag att jag får det jobbet där nere jag var på intervju nu kl.10.
Jag bryr mig inte om jag behöver pendla.
Jag funderade på om du kan se något om vi kommer få hjälp från soc ekonomiskt? Jag vill inte behöva hoppa av min utbildning när jag har i princip 4 månader kvar och jag borde inte avsluta det bara för att de vill det.
Fattar inte systemet här.

Blir snart skolan ska låna böcker till sonen då han hamnat efter i matematik.

Ha en bra dag. Kramar

Svar: på något sätt så reder det ut sig.. kram
Esmaralda

20 Karin:

skriven

Hej Es,

Hur blir vår resa, sol eller snö :) hihi..

Och blir det en överraskning med ringar..

Kram
K

21 Adad:

skriven

Es, ser du om något kul sker under den nämaste framtiden? Finns der något att liksom se framemot och ser du isåfall vad eller inom villet område??

22 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Jag undrar om det blir kaninungar denna gången eller ser det ut som om jag får para om henne? Mycket tacksam för svar! Kram Zoey 💕

23 Helena Ir:

skriven

Ja,så härligt..det är verkligen så..en del vardagskvällar kan bli de bästa kvällar. Och Ozzy han är för söt..glimten i ögat,har den lille mannen. Undrar om inte han är jämgammal med mina yngsta barnbarn,de är 7 år..bara 3 månader emellan ..nej,de har inte samma föräldrar :)

Blev så upprörd för ett tag sedan..jag hörde gap och skrik från en lägenhet,men inte i mitt hus..Aj,aj,aj skrek kvinnan..mannen var så arg..om jag varit där hade jag sagt ifrån..hatar sånt där..och hotar med att ringa polis. Jag gjorde det, där jag bodde tidigare,mamman och dottern var helt tokiga på varandra..nästan varje kväll. Jag gick dit och frågade om de höll på att slå ihjäl varandra..och jag frågade om jag kanske behövde kontakta någon!?
Det blev lite lugnare där..men det här..väcker inga fina minnen..hoppas det inte upprepar sig!

Ha det gott med barn och barnbarn idag :)
Kram..kram :)

Svar: Ozzy fyller 7 i november :) ja, ibland är det svårt att veta om man ska lägga sig i eller inte.. men som regel ska man det !! Kram :)
Esmaralda

24 Lotta:

skriven

Det är väl oftast det enkla som är det bästa. En härlig vardag helt enkelt :)

Känner mig så fruktansvärt ensam. Varför vänder det inte? Tycker jag försöker aktivera mig, kommer ut lite mer etc. Känns som en förbannelse nästan....hmm. Jag vill ju också träffa kärleken :(

Ha en mysig helg
Lotta


Svar: Och träffar kärleken kommer du att göra... ingen tvekan.. ha tålamod ett tag till.. kram :)
Esmaralda

25 Kiara:

skriven

Kära Es!
Åh gud vad gott det lät. Det måste jag bara pröva.😊 Det vattnades väldigt i munnen på mig. Det var ett annorlunda husdjur ditt barnbarn hade får jag säga. Visste inte att man kunde ha en snigel somm husdjur. Hur länge lever en snigel?

Något annat jag undrar över är om jag kommer vara singel när min mormor fyller 90 år eller om jag kommer ha en pojkvän? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

26 Tildis:

skriven

Det receptet ska jag ta och göra någon dag. Låter väldigt gott! Kommer allt med bilen lösa m sig på ett bra sätt? Kram

Svar: Det här med bilen löser sig.. kram )
Esmaralda

27 Amalia:

skriven

Har P fått mitt mejl? undrar om jag kommer få svar?

28 Skorpan:

skriven

Ja det gäller väl att försöka göra vardagen till rn fest! O det kan ni minsann :).

Lät bli att dricka kaffe i morse och nu bankar det i skallen min. Blir till o ta sig en kaffe när jag väl är hemma. Med dopp tänkte jag ;). Sen fortsätta med operation konfirmation.

Blev uppskattad igår av en karl, nej ingen som vill inleda något med mig emedan jag fick "skäll" av läraren som är min stötesten. Nåja, kan inte göra alla nöjda.. Kände migssom ett litet barn som blir läxat. Men i alla fall så undrar jag om det kan tänkas finnas någon som ser efter mig lite extra, på skolan eller annanstans? Behöver få höra något upplyftande ;), om det nu ens finns någon...

Härligt med veckoslut, på lördag kväll ;).
Kram Skorpan

Svar: Ja, det finns en kille.. medellängd, cendre´, glasögon eller linser som tittar lite extra efter dig.. kram :)
Esmaralda

29 Hönan:

skriven

Ni verkar alltid ha det så avslappnat och kul tillsammans, härligt att ha en sådan släkt. Har vuxit upp med farmors köttfärslimpa, men den här varianten lät ju väldigt god. Extra plus för att det är ost i :)
Undrar om du kan se något kring vårt samtal? Ser det ut att komma av sig självt eller verkar det mer planerat? Skulle vara skönt att kunna förbereda mig lite på det mentala planet.

Kram

30 Camilla:

skriven

Kram och kärlek och trevlig helg åt dig med Es!

31 Fredagsmysare:

skriven

Det riktigt lyser familjevärme om bilderna. Rediga mysdagar som väntat/väntar dig :)

Hos mig blir det tapasplock och goa vänner. Vi får se om alla ryms i den lilla ettan, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Funderar på om någon kul detalj finns för närmaste tiden, ser du möjligtvis?

Helgkram!

Svar: Tapas.. så gott ! Jag har själv haft stora fester i en etta och på nåt sätt lär alla alltid få plats !! kram
Esmaralda

32 Åsa :

skriven

Min helg kommer bestå av hotellnätter,prosecco, ost,choklad å konsert 😄
Kommer bli härligt hoppas jag!
Ser du nåt över det vanliga? Typ ett frieri el nåt annat kul?😀
Trevlig helg

Svar: WOW sicken en helg !! och det blir härligt... kram :)
Esmaralda

33 Lägenhet:

skriven

Köra Es ser du Es om jag får lägenhet innan nyåret?😓😓😓😨😱😰😰är sååååååå trött att jag inte är självständig.

34 Är så trött :

skriven

Kära Es, ser du något inom lägenhetsfrobten

35 Ww:

skriven

Pappa är så hemsk mot mamma hatar han.... Varför gör han så vad kan jag göra? Kransr

Svar: Prata med en släkting som du har förtroende för och be om hjälp.. kram o lycka till
Esmaralda

36 Des:

skriven

Ser du mig klara körprovet? På första försöket

Svar: vet inte om det blir på första försöket men jag ser dig köra bil på egen hand.. kram :)
Esmaralda

37 Des:

skriven

Tack Es för svaret, menar du att du inte ser något om jag klarar det eller jag förmodligen inte klarar det första försöket. Kramsr

38 Amalia:

skriven

Kommer det bli något jobb? börjar bli osäker

39 AnnaK:

skriven

Fin liten pojke det där :) Dottern din var ju väldigt lik dig måste jag säga!

Snart helg! Ska bli skönt.....är så trött. Har varit mycket grubblande på sistone. Längtar ur den här gråzonen nu ;)

Måste fråga om det är någon som hör när jag ber om hjälp? Nån från en annan dimension då menar jag...

Kram :)

40 Linnean 🌸:

skriven

Tack Snälla, för ditt svar!
Vet ju att du inte tycker om att sia om sjukor men det hjärtat är fullt av hoppar lätt ut genom fingertopparna, i detta fall. 😉
Hm, även de i de fina salongerna kan ju både svära, prutta och säga idiotiska saker och bete sig som svin mot sin nästa. Vi äro ju alla människor. Ja, fyy faaan...detta väder gör mig galen! Det blir ju värre i kroppen av fukten åxå. Just nu börjar en läcker liten dimma lägga sig över Malmö åxå. En väderkärring som jag vibrerar som en gitarrsträng...dock inte lika vackert! Vilken mysig familj ni är! Gud, saknar min från förr! Det ser såå myysigt ut!
Såg Djävulsdansen i går. Det handlade om att leva med en partner med psykisk sjukdom. Du kanske redan har haft blogg i ämnet men det skulle vara intressant för du är förmodligen kunnig i ämnet. Jag är ju lite själv i denna situation...fast på distans! Många tycker "skit i honom" men jag är inte den som kan vända ryggen åt någon som är lite "annorlunda" det finns ju inte enbart mörka sidor!! Bipoläritet handlar det om vad det gäller min vän. Jag föll inte för hans diagnos utan för alla nyanser av honom. Men allt man kan lära är viktigt och ökar förståelsen för olika situationer. Bara en tanke. Ha det gott i fukten! Kram...
/Linnean 🌸

41 Emilia:

skriven

Alltid kul med recept!
Blir det mer kärlek och mys för mig med honom framöver? Vill jättegärna att vi fortsätter ses och lär känna varandra bättre å ser vart det leder. Vill han det också? Känns så❤️

42 Pia1:

skriven

Mums! Här blir fläskfilé och potatisgratäng,hoppas det uppskattas av barnen! Alltså jag får nåt fel på denna kropp. Benen. Plötsligt är jag lam i flera timmar, istället för de sekunder som förr var fallet. Kommer det bli bestående innan jag får nån hjälp? Kram!

43 Äntligen fredag! :

skriven

Vilken fin familj du har! Att njuta av vardagen är en gåva.

När är det "min tur"?
Mitt liv känns som nåt jag bara vardagslever mig igenom. Jag fyller det med aktiviteter men det känns ändå som konstgjord andning. Runt omkring mej träffar mina vänner kärleken. Jag är ett femte hjul i allt oftare. Jag längtar efter kärlek, samhörighet och sammanhang. Kram

Svar: Din tur kommer.. jag lovar... jag ser inte när men hoppas att det inte ska dröja så länge.. kram :)
Esmaralda

44 Micky:

skriven

kan du se något roligt som händer mig Es:(?
kram

45 Tisa:

skriven

Ser du mig arbetsträna inom en månad?

46 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Herregud att det kör ihop sig på varje år ungefär samma tid fast på olika sätt
Nu har det varit viktiga ting på jobbet, och så ska jag plugga igen (!) till en tenta som jag det varit bra om jag klarade för två år sen. Förra året gick det skit igen och nu är det tredje gången. Har aldrig känt mig så korkad trots att jag ju läst betydligt värre kurser än denna när jag var yngre. Vill verkligen inte misslyckas en tredje gång. Vad tror du Esmaralda, fixar jag den här gången? Kram!

47 Mamman som varit med från början :

skriven

Vilket spännande recept! ☺️ det ska jag testa men jag får byta ut färsen mot kycklingfärs eftersom jag är en s k "Stockholmsvegetarian" 😉 Men det blir säkert gott ändå!

Men Esmaralda ...jag är så olycklig!!!!! Jag och min kille har rykt ihop, jag är besviken och arg på honom för att han knappt hört av sig på sin resa och han reagerar med att bli ännu argare trots att jag verkligen la ner min själ i att få fram hur ledsen och bortstött jag känner mig 😰 Kan vi lösa detta så det blir kärleksfullt igen mellan oss...? Hoppas!!! Är så förtvivlad och uppgiven och hatar känslan när man vet att det dröjer minst tre dygn tills vi får möjlighet att prata med varann. Hjälp! Hjälp mig att stå ut dessa dagar med lite hopp förhoppningsvis ❤️

Svar: ja ni har god chans att lösa detta.. men den här typen av problem tenderar att bli återkommande.. kram :)
Esmaralda

48 Helena Ir:

skriven

Susanne Amalia (13) knölar i bindväven (kanske tumörer) tror jag hör hemma i bindvävssjukdomen EDS(Ehler Danlos Syndrom) min dotter har den sjukdomen och har bland annat knölar på höften/höfterna..det finns flera varianter av den sjukdomen..överrörlighet är också, ett symtom.
EDS är en reumatisk sjukdom..kan påverka stora delar av kroppen.

Trevlig resa..

49 Jen:

skriven

Kommer förhören och ev rättegång påverka mig negativt. Vill inte att han blir arg på mig för att jag anmält det han gjort fel... kommer han ta ut sin ilska på mig?

50 Emla:

skriven

Hej Es!
Får han detta jobbet? :)
Kram

51 Anonym idag:

skriven

Hej Es,
Har en undran över min smärta i ryggen.. Jag har ju under lång tid försökt finna rätt person gällande min smärta i ryggen. Har nu träffat en kiropraktor som verkar ha bra kunskap om saker och ting och som säger att smärtan kommer utifrån min sjukdom (MS), låter troligt det han säger men skulle uppskatta så mycket om du kunde se om detta faktiskt är den personen som vet vad han pratar om och att på sikt kommer att lösa upp min smärta i ryggen, får du någon god energi i min fråga?
Kram

52 Cecilia:

skriven

Vad mysigt ni hade det!

Imorgon ska jag äntligen iväg och shoppa med tjejerna. Vi ska öven se på bio för att ta en paus från shoppingen, "Hitta Doris" blir det. Den såg jag på min systers möhippa, men den är ju så himla bra så det skadar inte att se den igen.

Den här månaden blir fullspäckad med aktiviteter. Både roliga saker som min systers bröllop, dop, hundens 1 årsdag och även lite mindre roliga saker som prov, inlämningar osv. Men det känns som en bra månad!

Slänger in en fråga här också.. Borde jag försöka återuppta kontakten eller ligga lite lågt?

Hoppas ni får en superdag kväll! Kramar

Svar: ja närmaste tiden blir riktigt bra... och det skadar inte om du ligger lite lågt.. kram :)
Esmaralda

53 Angeli:

skriven

Linnean :)
Känner så med dej!
När jag gjort MR så har jag alltid begärt lugnande.
Har värsta klaustrofobin själv.


Es, gott recept o här får du ett av mej.
Blanda halvt kg köttfärs med 1 burk Cream frech franska örter, 1 påse fransk löksoppa.
Forma till en limpa. Linda minst 1 paket bacon runt hela limpan. In i ugnen på 175gr i drygt en timme.
Gott! :)

Mysigt att få se din fina familj!

KRAAAM på dej o KRAAAAM Allihopa! :)


Svar: tackar.. låter riktigt gott :) kram
Esmaralda

54 Hönan:

skriven

Fyrklöverna jag hittade idag, var det en slump eller finns det någon mening med det?

Kram

55 Kiara:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om jag kommer vara singel när min mormor fyller 90 år eller kommer jag ha pojkvän? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

56 mg:

skriven

Hej!
Kommer T få jobbet?
Kommer hon sluta snart isåfall?
Kramar!

57 Lizette:

skriven

Hej!
Så mysigt å trevligt ni har det:-)
Ser du om det händer något trevligt på det romantiska planet snart?
Kram

Svar: ja, något bra händer snart.. kram )
Esmaralda

58 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej goa Es!
Jag gör ett nytt försök .... ser du om jag är tvungen att para om min kaninhona eller om det tog sig denna gången? Tack i förhand! Pussa MG från mig Kram Zoey 💕

Svar: Jag ser inget tydligt alls.. tyvärr.. kram
Esmaralda

59 Blir bara äldre & äldre:

skriven

Hej Es

När...möter jag denna soulmate du sett i seanserna?

kram

60 Lilly :

skriven

Hur ser det ut framöver, ser det bra ut för oss? Kram

61 Virrhönan:

skriven

Vilken härlig dag o fest i vardagen. Livet är ju en fest sjunger Magnus Uggla så varför inte leva därefter..?
Även idag blev en skön dag, vilken sensommarvärme vi har, helt underbart ju. Fast nu har jag jobb framför mej hela helgen lång så jag vet vad jag ska göra... hoppas ni som kan njuter till fullo!
Jag bara undrar lite om det kommer dyka upp nån ny flört snart eller vaknar den gamla igen, jag har lite svårt att koppla bort honom, tänker han på mej nånting?
Ha en riktigt trevlig helg allesammans :-)

62 Willa:

skriven

Hej! Blir jag lite utnyttjad på jobbet eller är det jag som blivit bitter? Drömmer om ett annat arbete ser du om de blir så

Svar: Jag ser dig faktiskt inte utnyttjad... dvs ingen utnyttjar dig medvetet men det kan vara så att du har svårt att säga nej.. kram :)
Esmaralda

63 åsa:

skriven

HEJ E!

Vad fina ni är!
Undrar har jag gjort bort mig m M?
Vilket möte, omtumlande fint o vet ej om det är bara vänner eller att det blir något.? el ska jag gå vidare själv . vart mkt runt mig nu. mkt fin man kram Åsa

64 Emelly:

skriven

undrar om du ser något nytt på väg?
kram

65 Lilly :

skriven

Hur ser det ut framöver, ser det bra ut för oss? Kram

66 Queen:

skriven

Kommer min vännina att få son relation att fungera, jag är orolig för henne ❤️ Vi har blivit riktigt goda vänner.. Kram

67 F.u:

skriven

Känns som att de drar ut på arbetet hela tiden, ser du om de blir klara imorgon ??

68 Tesa2016:

skriven

Hej Es! Ser du när min drömm man kommer? Hur ser han ut!? Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: