Inte SÅ länge sen.....

 
Tänk... för 12 år sedan såg man ut SÅDÄR...riktigt fin om jag själv får säga det... sen har åren gått och bara ställt till med elände .. utom för mamma... hon är ta mej tusan lika fin nu som då......  här är  vi på fint hotell i Köpenhamn efter att mamma hållit föredrag... jag är singel... och vi är utbjudna på middag av hennes professorskollegor ... det var en galet kul kväll... av nån anledning for ut med segelbåt också .. mitt i natten...
 
 
Suck..... pigg & glad & fräsch... hemma på glasverandan som precis som jag såg helt annorlunda ut på den tiden..
 
 
Och lille Eric från USA var hemma på besök med familjen.... på den tiden bodde ju dotter med familj mitt i smeten på Manhattan och jag for dit 4-5 gånger om året....
 
Man fattar inte riktigt vad som hänt.... det har både fördelar och nackdelar att se på gamla foton !
 
Kram & kärlek o ha nu en bra start på veckan...
 
 
1 AnnaK:

skriven

Lika fin då som nu 😊

Kram 😊

2 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Riktigt fin var du, tycker jag också!!

Brukar han tänka på mig ibland?
Kram

3 Tanten:

skriven

Wow, vilken snygging, och är fortfarande.

Kram

Svar: Man tackar :) Och bugar :) Kram
Esmaralda

4 Linnean 🌸:

skriven

Wao! Vad snygg du är! En riktigt het "rödluva" och det är du fortfarande!! 💖
Men visst är det lite otäckt att titta i spegeln och upptäcka att det hänger lite saker här och det är lite skrynkligt där. Men det får man ta eller rusa t en plastikkirurg! Det får väl dallra fritt på mig! 😉 Kram.../Linnean 🌸

Svar: Ja, samma sak här... fast läskigast kan det kännas ibland.. kram :)
Esmaralda

5 Minis:

skriven

Så fin du är på bilderna...åren tar ut sin rätt men jag tycker du är fin nu med..precis som du är..
Har precis gått hem från jobbet...kroppen strejkar och stressen knackar på...vad händer?
Även en man knackar på ganska hårt...ska jag öppna helt Es..
Lite förvirrad och trött nu.

Kram minis

Svar: öppna en bit då och då och då och känn av emellan.. kram :)
Esmaralda

6 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer jag att få tv bänken såld?
Kram

7 Mareli:

skriven

Hej!
Skulle jag vara singel länge tror du om vi skulle göra slut?
Kram

8 Solstjärnan:

skriven

Hej

Ja du har så rätt.
Det finns för och nackdelar med att bläddra i gamla bilder.

Fina bilder på mor o dotter😊 .
Tänk att vissa förblir så gott som oförändrade år efter år (som din mor )
och vi andra förändras aningen..
Men vad gör nu det.Thats life😊

Ez har du någonhång skrivit om auratransformation i denna blogg ?
Är det något som jag borde gå igenom ?

Kram Solstjärnan🌼🌼

9 Michaela:

skriven

Grymt snygga är ni båda!

Önskar ett inlägg om katastroftankar och hur man bäst hanterar det. Kanske fler än jag som blir hjälpa av det.

Ser du något kring närmsta tiden?

Kram

Svar: Det kommer en blogg om detta... jag lovar !! Kram :)
Esmaralda

10 Virrhönan:

skriven

Woop woop vilken böna, wao! Skitsnygg ju :-)

Ja jisses va man förändras...får nog dra fram lite gamla kort o se hur fräsch man var förr haha
fast faktiskt så känner jag mej ganska snygg idag också om man får skryta, det är bara insidan som blir äldre hihi. Måste vara den där krisen som gör mej lite galen o tokig vissa dar, idag är det just en sån där dag, känner mej lite busig. Man kan ju hoppas att nåt roligt händer...

O förresten glömde jag säga det, du är skitsnygg idag också Esmaralda!

Svar: Lev ut buset :) kram :)
Esmaralda

11 Glädje:

skriven

Kommer mannen jag träffa finns kvar i mitt liv en längre tid eller kommer det vara kortvarigt?

12 Helena Ir:

skriven

Du fin idag också! Men jag tycker precis som dig,att för 10-12 år sedan då var man mer lik en pingla..
Du ser mer ut att vara i 30 års åldern på dina foton.
Ibland när jag ser en riktigt snygg tjej/kvinna så tänker jag för mig själv; Hmm,vänta bara..du blir också gammal.. livet säger bara swish..så är man något äldre..kanske med lite mer livserfarenhet som ett plus!
Det är ändå rätt kul,med fotografier från en svunnen tid :)

Kram :)

Svar: ha ha ha,,, ja, lite elakt kan man tänka så ibland :) kram :)
Esmaralda

13 Klara:

skriven

Hej Esmaralda!
Min ekonomi är väldigt dålig just nu, kommer den bli bra och när? Kommer jag tjäna mycket pengar i framtiden? Behöver verkligen din hjälp. Kram Klara

14 Fanny:

skriven

Vadå åren har ställt till med elände.. Du är ju lika vacker nu som då! Lika vacker som din mamma är du :)

Kan inte du säga mig, hur min kommande pojkvän ser ut utseendemässigt eller hur han är som person? Då kanske jag börjar få lite hopp om att denna person existerar.. Kram

Svar: tackar ödmjukast :) Men där tog du nog i :) Din tillkommande är rolig, han har en tatuering, han är korthårig, han är glad för det mesta och har fokus på lösningar.. kram :)
Esmaralda

15 Lizette:

skriven

Hejsan :-)
Vilka fina bilder, visst längtar man efter sitt gamla utseende ibland.. Särskilt när man har nått kilo för mycket som jag, hihi;)
Ser du om jag kommer bli riktigt kär nån gång? Just nu verkar det inte vara så nära iallafall..?
Kram

Svar: ... och som jag :) Du kommer bli kär... helt klart.. kram :)
Esmaralda

16 Smiley:):

skriven

Fina kort<3

ps:Ser du någon resa eller annat kul som händer mig?
kram:)

17 Skrållann:

skriven

Hej!
Härliga bilder! Fastnade också bland mina fotoalbum häromdagen och visst var man yngre och riktigt snygg men det jag tycker är lite tragiskt är att jag såg ut att ha så mycket roligare då än nu. Samtidigt så är det ju återigen upp till mig hur jag vill att kommande fotografier ska se ut:) Nu tycker jag ju det verkar som att du har rätt roligt på dom bilder du delar med dig av och livet ditt står ju inte stilla direkt, däremot har du ju blivit lite äldre:)
Jag har varit hos doktorn och fick konstaterat att jag har ett besvärligt förkylningsvirus, alltså ingen antibiotika men en veckas sjukskrivning för att bli riktigt bra. Ska faktiskt lyssna på doktorn, ta det lugnt och bli riktigt frisk.
Filar också på mitt CV, jag är riktigt nyfiken på tjänsten som ligger ute just nu på äldreboendet och tror det kan vara något för mig.
För längre sedan skrev du något om en flytt, är det något du ser nu?

Kram och kärlek

Svar: Jodå, jag är nöjd med mitt liv... har bra styrsel på det så jag klagar inte : ) ja ta det lugnt nu och pyssla om dig så är du snart på benen igen. En flytt kommer men inte riktigt än... kram :)
Esmaralda

18 Tisa:

skriven

Kommer jag att få fortsatt kbt angående den socialfobiska biten, eller anses jag klara detta helt själv?

19 Dunegull:

skriven

Har problem med min mage vid löpning, kommer det blir bättre? Kan jag ta mig i genom långdistanslopp utan problem med tiden?

Svar: ja, det kommer bli bättre.. kram :)
Esmaralda

20 Yvonne (gammal kund):

skriven

Du är fräsch och fin som en lilja! Precis som alltid.

Minsann inte alla som är det :)

Idag har jag en fråga.

Drömde inatt att jag åkt till London med en kvinnlig bekant. Hon var absolut inget roligt resesällskap!
Varför vet jag inte.

Får du fram något av detta, för jag får det inte!

I Värmland lyser solen!

Kram.

Yvonne

Svar: Jag får en känsla av att drömmen handlar om att du tar ett kliv framåt och lämnat nåt bakom dig som du behöver lämna... det måste inte vara en person.. kram :)
Esmaralda

21 Louise:

skriven

Fina du och din mamma.

Måndag igen då. Skulle på en föreläsning imorse men huvudvärk och illamående satte stopp för det. Har fortfarande skallebank.
Ska gå imorgon ska handla om Kvalitet i förskolan just det som jag ska skriva om i paper.

Maken min har varit på arbetsförmedlingen och pratat får se vad han kom fram till där.
Jag fick tack men nejtack på två jobb så typiskt.
Jag vill ju komma igång att jobba nu så vi åtminstone slipper soc igen. Jag hoppas dock vi får hjälp denna gången.
Väntar på svar nu från lägenheten vi sökte, men jag tror inte vi får den.
Men jag hoppas för det verkar gå vår väg nu eller?
Väntar på att jag ska få ny VFUplats och på svar från en annan på skolan angående hur min VFU till våren kommer vara upplagd.
Så det är mycket väntande nu.

Jag har sådan förbannad ångest att gå ut på VFU nu i november, Det är ju min omtentamen och jag kommer återigen att få en ny handledare och en ny lärare.
De två sista handledaren och läraren lyfte upp allt negativt och bara höll med varandra. Jag hoppas att min nya handledare ska hålla mig om ryggen och lyfta upp det som jag gör bra och ha en dialog med mig för blir jag inte godkänd på denna så kommer jag bli utslängd från skolan en månad innan jag är klar med utbildningen.
Kan du se om jag kommer klara min VFU och resten av min utbildning?
Blir jag en förskollärare eller bara pedagog?

Tacksam för svar:

Ha en bra måndag alla. Kramar

22 Louise:

skriven

Fina du och din mamma.

Måndag igen då. Skulle på en föreläsning imorse men huvudvärk och illamående satte stopp för det. Har fortfarande skallebank.
Ska gå imorgon ska handla om Kvalitet i förskolan just det som jag ska skriva om i paper.

Maken min har varit på arbetsförmedlingen och pratat får se vad han kom fram till där.
Jag fick tack men nejtack på två jobb så typiskt.
Jag vill ju komma igång att jobba nu så vi åtminstone slipper soc igen. Jag hoppas dock vi får hjälp denna gången.
Väntar på svar nu från lägenheten vi sökte, men jag tror inte vi får den.
Men jag hoppas för det verkar gå vår väg nu eller?
Väntar på att jag ska få ny VFUplats och på svar från en annan på skolan angående hur min VFU till våren kommer vara upplagd.
Så det är mycket väntande nu.

Jag har sådan förbannad ångest att gå ut på VFU nu i november, Det är ju min omtentamen och jag kommer återigen att få en ny handledare och en ny lärare.
De två sista handledaren och läraren lyfte upp allt negativt och bara höll med varandra. Jag hoppas att min nya handledare ska hålla mig om ryggen och lyfta upp det som jag gör bra och ha en dialog med mig för blir jag inte godkänd på denna så kommer jag bli utslängd från skolan en månad innan jag är klar med utbildningen.
Kan du se om jag kommer klara min VFU och resten av min utbildning?
Blir jag en förskollärare eller bara pedagog?

Tacksam för svar:

Ha en bra måndag alla. Kramar

23 Hemliga H:

skriven

Hej Es!
För drygt en månad sen fråga jag om en man som jag är intresserad utav om han var det tillbaka. Du sa att jag skulle avvakta och det visade sig att han är det.
Jag har även fått en seans av dig förut då du sa att jag skulle träffa en man som är mörkhårig och lite äldre och där slog det klick på mig, han har dom egenskaper. Är det han som är min soulmate som du berätta om förut?
Jag gillar honom verkligen även om jag har känt honom på kort tid. Kram :)

24 Pia1:

skriven

Du är fortfarande ursnygg! Men visst blir man "avundsjuk på sig själv" när man ser gamla bilder ;)

Svar: Ja, OM man blir :) kram :)
Esmaralda

25 Fanny2:

skriven

Jag tycker att du är lika fin nu som förr, precis som din mamma! Och jag förstår verkligen vad dina beundrare såg i dig när du var singel... Snygg med en enorm utstrålning, och ett stort hjärta. Det kan väl inte bli bättre? Du är fortfarande fin!

Kram

Svar: tack fina du :)
Esmaralda

26 IeIe:

skriven

Sicken pingla du är både då och nu! :) .. Kul allmänt med fotografier men ibland undrar man vad sjutton fotografen och/eller en själv tänkte med och vilken tankevurpa som var värst egentligen.. Haha.. Såna gånger kan bli rätt roliga/pinsamma när man kikar tillbaka på just det tillfället ;P

Jag undrar fortfarande varför min släkting E har sämsta fotot på mig som barn ståendes i sin inramade samling.. Kanske för att jag just då spelade fotboll (som jag för övrigt ogillade starkt) och att det då blev mer.. Jag vet inte, status eller nå? Att ungefär.. "men ohh.. Hon sportade ju som ung och var sååå hurtig av sig, en riktigt förebild! eller nå.. Sen hade jag inte ens riktiga shorts på mig för fotboll/mitt lag utan ett par för små cykelbyxor så det ser mest bara konstigt ut med min fotbollsutstyrsel.. Men men.. Finns väl säkert nån orsak till varför eller så.. Fast det spelar ingen roll egentligen, vill nu folk/familj/släktingar tro att jag var sportintresserad som barn så låt dom. Huvudsaken att jag vet sanningen och att så var inte fallet..


En liten fråga också.. Kan som inte släppa ditt svar från förra veckan om att universum vill att jag bör se något.. Har funderat på vad i flera dagar nu men får inte till mig något.. Tomt utan dess like.. Så.. Kan du se/känna av något mer? Handlar det om en situation/relation/familj/bekanta osv? Eller något helt annat? Förvarning till något som komma skall kanske? Något jag behöver tänka på eller agera kring?? Handlar det om mig personligen eller någon annan eller inte alls? Hmmm

Tacksam för svar, ha en fin dag alla!

Svar: Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på traven i detta.. men det kan jag inte.... det måste komma från dig själv... och jag vet att det inte är lätt.. men det handlar om dig personligen tror jag.. på ett eller annat sätt... kram :)
Esmaralda

27 Liverpool:

skriven

Hej
Har blivit erbjuden ett 75& vik på sommar jobbet i Kristinehamn,ser du om det blir en längre tid eller kommer det något nytt fast jobb i samma stad?

Svar: God chans att de blir fortsatt.. man kommer att gilla dig och vill ha dig kvar.. kram :)
Esmaralda

28 Hönan:

skriven

Vad fina ni var, och lika fina är ni nu minsann :)
Tack för det ärliga svaret senast, kändes lite tufft men var nog precis det jag behövde höra.
En lite konstig fråga, men tror du jag får uppleva det någon gång? Med den rätta eller kanske med fler till och med?

Kram

29 <3:

skriven

Militärbyxor och allt. Kul och få se gamla kort på dig och din mamma. Träffat en trevlig tjej på rehaben. Hon kände igen mig sen tidigare. Hon verkar ha haft det jobbigt som barn med sin mamma och öppnade upp sig en del för mig förra veckan och berättade personliga saker för mig. Kändes fint. Tror du vi blir vänner utanför rehab att hon vill det ? Vad fånigt det lät nu.
Kram
💜💜💜

30 Jessica:

skriven

Es,

Du vet den där killen jag var väldigt kär i för ett tag sedan?
Jag träffa han ikväll och han log så fort han såg mig (vi träffades i en affär) och sen i kassan så ställde han sig precis bakom mig och väldigt väldigt nära mig. Och så titta jag bak och han titta på mig. När jag gick ut därifrån och han titta på mig rakt in i mina ögon in till min själ. Jag kände hur hela min kropp fick elektriska stötar. Mitt hjärta bultade så hårt att det kändes som om den var påväg ut från mitt bröst. Jag vet inte vad det är som händer mellan mig och han. Kam du se vad han känner för mig? Kan du se om han tänker eller drömmer om mig ofta? Gillar han mig på det sättet?
Jag tror jag har fallit för honom igen. Vad ska jag göra jag är jättefrustrerad.. Kram :)

31 Hej.:

skriven

Vilken pingla☺

32 ?:

skriven

När vänder det?
kram

33 bella:

skriven

Heej :) Borde jag satsa helhjärtat och åka dit jag alltid drömt om eller ska jag ta det "trygga före det osäkra?" <3 <3 kram till dig :)

34 n:

skriven

Hej Esmaralda!
Självklart menade jag att du är lika fin fortfarande!

Hur ser det ut? Får jag tv bänken såld tror du? Hittar jag någon köpare?
Kram

35 Cecilia:

skriven

Fin är du idag också! Din mamma också för den delen, bra gener!

Hade prov i både matte och psykologi idag. Matematiken är jag ganska säker på, du får en uppgift och ska lösa den med en metod som passar, antingen är det rätt eller fel. Psykologin är lite kämpigare för mig, där ska det både resoneras, motiveras och ingenting är riktigt svart eller vitt. Men intressant är det helt klart!

Såg honom idag, tänkte hälsa men han var en bit bort. Tänkte han något speciellt när han såg mig? Kramar

36 Filippa :

skriven

Hej de har ringt ett okänt nr från Lund till mig är de något jag ska svara ellr strunta i?

Kommer de hända något spännande i oktober?

Kram

Svar: Känns inte som om telefonnumret kan leda någonstans till något.. kram :)
Esmaralda

37 Shirin:

skriven


Es, vad ser du kring mitt kärleksliv? Någon eller något särskilt att hålla utkik efter? Kram

38 sus:

skriven

hej
som en blomma Esmeralda....
Snygg.....
Jag träffa en gammal bekant idag som kände igen mig....
har inte setts på 30 år.....
jag hade ingen aning om vem de var.....
positivt att hon kände igen mig.....
love sus

Svar: Då blir man ju glad :) kram :)
Esmaralda

39 sense:

skriven

Måste bara kommentera : riktig pingla då som nu.

Svar: åhhhh goe du :)
Esmaralda

40 Anonym:

skriven

Varför skrev mitt ex till mig?

41 Nå:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer han och jag att börja bygga på något?
Kram

42 N:

skriven

Hur skulle responsen bli om jag tog kontakt som så enkelt som att lägga till som vän via nätverket?
Kram

43 Olga :

skriven

Tråkigt slut på min vistelse hos min yngsta dotter. Hennes anmälan mot sin fd.lades ner i brist på bevis. Orkade inte stanna längre hos henne. Hon tog ut sin ilska mot mig.
Känner stor skuld att jag åkte, men mina krafter tog slut.
Hur kommer detta att gå?
Orolig mamma!

Svar: Du var tvungen att åka... men det kommer lugna ner sig... även om det tar sin tid.. kram :)
Esmaralda

44 h.g:

skriven

Hej!
Fina bilder👍👍

Kommer han skicka någo fler medelande?
Kram!

45 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det fortfarande tveksamt ut mellan oss?
Kram

46 Lavena:

skriven

Du vet väl att vi får sämre syn när vi blir äldre, bara för att vi ska slippa dö av chocken när vi ser oss i spegeln på morgonen😂

Så farligt är det ändå inte! Du har UTSTRÅLNING, och den finns kvar och lockar mer än utseendet någonsin kan göra! Så det så!!

Här har jag en gymnasist som åkt på världens jobbigaste influensa, arma unge! Varken hon eller jag har fått en blund inatt, för hon har spytt, hostat, snörvlat och snutit sig!

Nu är hon dock vid lite bättre vigör, tack och lov!!

Hade finbesök igår😃 Den nya mannen introducerades för alla barnen och fick dessutom godkänt! Han godkände nog ungarna också, för han har hört av sig idag😂

Jag trivs bra ihop med honom, han har samma humor och han är seriös och vi har det väldans bra i sovrummet, eller var vi nu väljer att göra DET😉

Det jag funderar över är väl om det blir nåt nästa steg, eller om han värderar sin frihet för mycket för att bo ihop med någon, han har trots allt aldrig gjort det...

Och sen är det hans epilepsi, som han ÄR friskförklarad från, men som jag ändå oroar mig lite över...

Finns det risk att han får nya anfall, eller håller det sig i schack?

Nästnästa helg ska vi iallafall åka till skördefesten på Öland! Han, jag och barnen! Det ser jag verkligen fram emot!!!

Ha en skön kväll!

Stora varma kramar till alla och envar!💞💟💞

Svar: Krya-på-dej-kram till sjuklingen. Och hans epilepsi är en piss i Missisippi om allt övrigt funkar... men ta det varligt... känns dig noga för... stäm av emellanåt med dig själv.. jag får en bra känsla i alla fall... kram :)
Esmaralda

47 Shirin:

skriven

Har finns inga ovanliga husdjur.. Har aldrig varit en djur människa faktiskt, tycker de är söta men inget jag vill ha ansvar över osv.. Typ som med barn haha

Es, vad ser du kring mitt kärleksliv? Någon eller något särskilt att hålla utkik efter? Kram

48 Malin1:

skriven

Visst är det kul med bilder både från förr och nu... Jag brukar säga att det är lite som livets efterätt. Tex är semesterbilder nått gott att se framemot när man är tillbaka hemma i det vanliga livet..

Ezmaralda, jag har försökt lyssna på min magkänsla men kan inte riktigt tolka det denna gång, blir det bättre på jobbet eller är det en sån där strid inte värt att ta?

Tar du förresten swish?

Kram

49 TjejenO:

skriven

Es,

Vill bara säga att du var otroligt vacker på bilderna!!😻😻😻 Du är minst lika vacker nu!
Och, vilka fantastiska ögon! Så vackra! Det syns även att "du har gåvan", det syns i ögonen.
Det är något även jag själv fått höra - från Nettan. 😊
Önskar dig och alls på bloggen en fin kväll!!❤️

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

50 G.H:

skriven

Tycker du är skitsnygg!!
Jättekul att se kort:)

Kram ☀️

Svar: Tack :)
Esmaralda

51 Anonym:

skriven

Du var (och är) snygg! Du är färgstark! din energi är lite lik min mammas.

Har nu funderat och tänkt och vridit. Och ibland tänkt att jag skiter i det och stannar på mitt nuvarande jobb. Men så kommer jag tillbaka till att jag måste göra det nu. Grejen är att är man timanställd får man lön i efterhand så slutar jag 1 november, som jag tänkt får jag ju ingen lön 25 november.... Och det går ju inte.... Så får nog helt enkelt jobba 50 % först och sluta helt 1 december. Men när jag tänker på det så känns det FEL, min magkänsla säger nej, men kan inte se nån annan utväg. Möjligen börja jobba i vården mina barnfria dagar i oktober, jobba kvällar, men tror inte att det räcker. Har ju min dotter cirka 80 %.
Vad tror du? Ska träffa chefen i början på oktober, så måste ha bestämt mig tills dess.

Bredvid mig bor en man och kvinna, runt min ålder. Kvinnan skriker på den där mannen varenda kväll, och ibland till klockan 23. Ibland hinner han inte in genom dörren förrän hon börjar. Han kanske förtjänar det, ingen aning, men tröttsamt och börjar undra om det är nåt fel på människan (arbetsskada antar jag, tycker jag ser diagnoser i alla).

På onsdag kommer min säng, yey! Ingen mer luftmadrass!

Nu idol!

Kram!

Svar: Vad jobbigt att behöva höra på skrikandet. något fel är det ju på dem båda.. men hurra för sängen och att du slipper luftmadrass. kram :)
Esmaralda

52 Resa:

skriven

Hej
Ser du någon utomlandsresa snart?

Svar: Ja det kommer en resa även om det kanske inte sker inom allra närmaste tiden.. kram :)
Esmaralda

53 Jessica:

skriven

Es,
Kommer jag och Tobias träffas igen snart? Vad är han känslor till mig? Kram:)

54 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Hittar jag en köpare till tv bänken?
Kram

55 Love in the air:

skriven

Händer det något på kärleksfronten i vinter?
kram

56 CA:

skriven

Hej
Jag längtar så efter min resa till Orlando.
Kommer jag att kunna transportera mig med buss som jag tänkt mig eller blir jag tvungen att hyra en bil?
Eller kan jag samåka med någon?
Kram

57 Jessica:

skriven

Es,
Kommer jag och Tobias träffas igen snart? Vad är han känslor till mig? Kram:)

58 Susan:

skriven

Åren går.... var tid har sin skönhet😉

59 Nettan:

skriven

Du är fin nu som då! Jag upplever dig som en glad och härlig person :)

Kram

60 Drutten:

skriven

Fina du :)

Åren går snabbt, så är det. Det är kul att bläddra i gamla foton och minnas. I själen känner man sig inte gammal och peppar peppar så märks det inte så farligt i kroppen heller.

Men lite förvirrad är jag. Både när det gäller kärlek och på jobbet. Kanske behöver en seans snart ..

Kram Drutten


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: