Mys...

 
Alldeles  nyss satt vi nere vid stranden... och njöt av solnedgången.. och nu ska grillen startas upp.
Mormor ( dvs mamma) har betällt  grillade lammkotletter och så får det bli !!
Sen drar vi oss inåt och funderar på att se  en rysare !
Kram o kärlek från oss alla 4 !
 
Mitt eget paradis !!
 
1 Browallia:

skriven

Åh, vad mysigt! Ni har verkligen fortfarande sommar där ner i Skåneland. Kramar i retur från Gästrikland.

2 Skrållann:

skriven

God kväll!
Men åh så härligt! Ja det är fantastiska dagar vi har och helt magiska kvällar.
Härligt att se en del av ditt paradis och jag förstår att det är lätt att njuta❤️

Kram och kärlek!

3 Skorpan:

skriven

Så fint...
En romantisk film skulle passa fint med den solnedgången..
Säger en kärlekskrank individ o undrar vart han är???
Kram o njut av kvällen - Skorpan

4 <3:

skriven

Så härligt det ser ut. Mys på.
Kram
💜💜💜

Svar: Tack :)
Esmaralda

5 Anna E:

skriven

Hej igen, huset som jag svarade på nu, kan det bli vårat? Vi står inte ut här.

6 Linnean 🌸:

skriven

Vilken myskväll ni har haft! Älskar solnedgångar! Och i kväll är månen full och trind! Vilken söting till morsa du har! Vad har den lille godingen till vänster stoppat i sig? Han slickar sin söta nos rejält 😉
Denna kväll har varit som en...junikväll. Men nu har jag hamnat i sängen och önskar er alla en god natt med sköna drömmar. Kram...
/Linnean 🌸

Svar: en lille gynnaren tog sig en slick av mitt vin.... jag fick tänka bort eventuellt dregel.. :) Kram :)
Esmaralda

7 Lizette :

skriven

Hej!
Mysigt! Ha en fin kväll, Myys:)
Kommer den rätte min väg snart?
Kram

8 AnnaK:

skriven

Så vackert! Härligt :)

Kram och godnatt :)

9 sus:

skriven

hej
härligt att njuta....
idag blev jag ledsen....
de kommer över mig....
ser du något som händer här?
love sus

10 Gunilla:

skriven

Såå mysigt!!! Vilket härligt ställe ni bor på!! Njut!!❤️❤️

11 Fjäril:

skriven

Är orolig för min vännina kan du se om allt kommer lösa sig för henne❤️

12 Alexandra:

skriven


Såååå mysigt! 😎

13 Pinglan:

skriven

Hej jag är en kvinna på 50+ bör ensam har barn och barnbarn.jobbar i vården.jag undrar över kärleken och ekonomi.ser du hur allt utvecklas?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: