Sardinien....

 
Här är vi på väg in mot Sardinien... vi sitter ute och äter en god & långt frukost som jag avslutade med
skivad färsk ananas & espresso !!
Mår som en prinsessa
 
 
 
Okey Sardinien... är ni redo för mej och mina  3000  medresenärer ?
Jag vet... hytten ser ut som fan... men det är okey... det städas två gånger om dagen och jag är redan bortskämd...
 
Vi åkte gratistranser in till centrum av  Cagliari och idag for vi inte uväg med nån bussresa utan tog oss runt på egen hand...
 
 
 
Vi hittade ett sånt där litet bebiståg... som vi tuffade runt med.... hur mysigt som helst...
 
 
 
Ett gammalt castell... som vi for förbi...
 
 
Vi tuffade fram i sakta mak...högt över havet o hamnen och med underbar utsikt...
 
 
Sen blev vi  nödiga på en öl... som smakade himmelskt i hettan... och så  språkade vi med några sardiner ( eller vad heter infödingarna här ? ) som menade att vi kunde hänga på med till deras fiskestuga på landet... fast det fick vi tacka nej till.... sådana spontaniteter och båten hade åkt ifrån oss.....
 
 
Vi promenerade genom Gamla stan...  och jag  hittade en " klocka" av den sorten som min ryska systerdotter samlar på.... jag hittade en till henne igår på Menorca...
Vi vill ju hitta en fin present till mormor som ju bjudit på denna fantastiska resa.. men inget lämpligt  har dykt upp än..
 
 
Här sitter jag och min rumpenisse..  ha ha ha... så tokigt fotot blev...
 
 
Nånstans i stan...
 
 
 
Här bor en alien...
 
 
Stan sett från havets vinkel....
 
 
Gamla stan....
 
Och nu ska vi ta en drink i poolbaren... sen ett dopp... en drink i poolbaren... sen middag... och en drink i poolbaren... sen blir det  teater och en drink i poolbaren och ungefär så rullar det på....livet är gott !!
 
I morgon angör vi Valetta på Malta och det blir lite som att komma hem.. där bodde jag ju 6 veckor i höstas...
 
Kram & kärlek till er alla
 
Glöm inte storhealingen på torsdag... all info finns på gårdagens blogg och när du betalat så skickar du ett meddelande här på bloggen !! 
 
Och du som vill ha personig seans..  snälla vänta tills efter den 2/10 när jag är hemkommen  - då är du så välkommen att  maila mig för seans !
 
 
 
 
1 Jas:

skriven

Hej!
Jag är med på healingen, har precis betalat in! 😃

Ha en fortsatt underbar semester! 💕🌅

Svar: och du är så varmt välkommen... kram :)
Esmaralda

2 Rose:

skriven

Åh, så härligt ni har det!
Har haft samtal med skolan..tufft att vara enastående mamma och vägleda mot ett bra spår i livet då mycket händer i tonårstiden. Och jag hoppas att min tonåring tog till sig samtalet och att attityden tonas ned och prioritera rätt i val av kompisar.. Det vore skönt att ha någon att luta sig emot ibland och någon som säger "det kommer att ordna sig, ska du se" ...suck...
Kram


Svar: Men det kan jag säga... och jag menar vad jag säger.. det kommer att ordna sig in the long run och din tonåring hamnar helt rätt... men först BLIR det en del tjafs och bekymmer hit och dit.. men det hör till... kram :)
Esmaralda

3 Boudica:

skriven

Så härligt ni har det!
Jag som tycker om att upptäcka nya ställen å länder borde kanske åka på en sån resa!

Jadu här har man fyllt 30 igår. Var rätt lugnt men blir nog mer firande i helgen.
På jobbet var det inte många som visste om det, men J överträffade mina förväntningar och bjöd mig på en lunch när han blev påmind.
Jag som nästan helt kommit över honom blev ju lite chockad då han kom på den iden!

Healingen vill jag ju självklart vara med på, betalar gör jag snart. Även om förra gången av någon anledning gick tvärtom av det jag önskade mig! Men sen jag kan ju inte sluta tänka att det var menat på sätt och vis för att få mig i dessa tankebanor som det satte mig i.

Nu är hösten här, vilket jag faktiskt gillar! mörkret är mysigt även om jag blir trött av det.
Men ser det ut som jag får mysa med någon denna höst? Börjar ju att bli tråkigt att vara ensam hela tiden ;)

KRAM!

Svar: Du är så välkommen till healingen... kram :)
Esmaralda

4 Cat :

skriven

Så underbart ni har det o så rara ni ser ut ihop ❤️

Svar: Kram :)
Esmaralda

5 sus:

skriven

hej
Mys pys....
verkar ha de fantastiskt....
här är de oroligt....
vet inte hur jag ska hjälpa....
ombyta roller kan man säga...
ge mig ett tips....
love sus

6 Alina:

skriven

Oj så mycket fina bilder:) härligt ni har det<3

undrar: om du ser något på kärleksfronten för mig?
kram

7 Anonym:

skriven

Undrar om du ser min dotter få ett syskon eller kusiner på min sida ??

8 Fatima :

skriven

Finns det någon hälsning till mig ifrån andra sidan ❤️

9 Rose:

skriven

Tack. Kram.

10 Kiara:

skriven

Hejsan underbara Es!
Nu har jag läst ikapp lite och gud vad underbart ni har det! Å vilka fina örhängen! Jag är inte alls avundsjuk på dig 😉😜😄

Ser du om jag kommer vara borta länge när jag åker utomlands i framtiden? Mer än två veckor? Eller kommer jag flytta utomlands? Blir det mycket resor för mig i framtiden? Tacksam för svar! Kram Kiara ❤

Svar: Du kommer att vara långa perioder utomlands.. och det blir underbart.. kram :)
Esmaralda

11 Kärlek <3:

skriven

Hej,

Ser ut som ni har en mycket härlig semester.

Jag undrar om du kan se ifall det kommer att blir någon utveckling till det positiva mellan mig och mannen jag dejtar idag. Eller kommer allting att dö ut och vi går åt olika håll?

Kramar

12 .:

skriven

Hej jag mår så dåligt, Har gjort slut med killen jag har dejtat från och till sedan i mars, han heter Markus, jag har så ont i mig, kommer vi att börja dejta igen, jag mår så dåligt. Kram :)

Svar: Kan tänkas det blir en kort dejting period till... men inte mer.. jag ser en ny kärlek i din framtid.. kram :)
Esmaralda

13 Alexandra:

skriven


Snygga solglajor Es!
😎😎😎

Svar: Tackar :)
Esmaralda

14 varis:

skriven

Hej Ez,

Jag har betalat in för healingen. Tar tacksamt emot healingen på torsdag!!
Längtar!
Ps otroligt fina bilder från resan

Svar: Vad roligt att du gillar bilderna.. och du är så välkommen till healingen på torsdag.. kram :)
Esmaralda

15 Mareli:

skriven

Hej!
Ser det ut att vara finito nu? Tycker det är skitstövel stil av honom att bara gå sådär... men samtidigt kan jag väl förstå det också...
Kram

Svar: Bli inte alltför förstående... nog är nog.. kram :)
Esmaralda

16 Madeleine :

skriven

Hej Ez!
så härligt underbart ni ser ut att ha och du är hur vacker som helst. Hoppas jag kan ut och resa snart med min dotter. visst vi har rest en del i sverige men nu är jag trött på det och vill ut i världen istället men nog om det.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig resa och drick en pooldrink för mig med.
puss

17 Fians:

skriven

Hej Ez,
Vilken härlig resa ni är på!
Å sol o värme👍Här får jag släpp värmen förbi börjar det bli lite kallt inne.
Jag har en hjärtefråga till dig.
I fredags somnade min pappa in o lämnade efter sig ett enormt tomrum.
Det känns som att han är med mig men det känns som om han vill säga något till mig som jag inte hör.
Hör du?
Lev o njut, vilken otroligt snäll mamma du har, väldigt lik min!
Kram F

Svar: Ja, din pappa är redan med dig och vill meddela att du inte ska vara ledsen utan istället ska du glädjas med honom för så snart han gick över så upplevde han den bästa av magi.. genom att bli frisk och stark och glad.. precis som han var förr. han vill att du ska veta detta... och att han är tillsammans med dem som gått över före honom... han kommer alltid att vaka över dig i stor kärlek.. kram :)
Esmaralda

18 Fråga:

skriven

Hur ska jag göra med bank ärendet på bästa sätt, var där idag?

19 Anna E:

skriven

Räcker det jag nu skrivit som komplettering till tentan? Kan jag skicka in det och bli godkänd ,ser du?

20 Skorpan:

skriven

Tror bestämt jag måste besöka Sardinien nångång. Ser mysigt ut, som et ställe för mig alltså. Fast det gäller väl o se upp där... O idag då jag kom hem hade min disk vandrat iväg in i diskmaskin, alldeles av sig själv, tala om lyx va :). Det kunde jag också vänja mig vid, o att någon överaskar mig med morgonkaffe o lite massage o ;)...
Kram Skorpan

21 ..:

skriven

Ok, vad glad jag blev nu, vill verkligen dejta Markus igen, är inte där än att släppa honom riktigt än. Kan du se när jag träffar min stora kärlek, vill inte vänta mera. :) kram.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: