SLUT MED PERSONLIGA SEANSER !!!

 
Under den tid som jag är iväg på kryssningen  kan jag inte ta emot för personlig seans
 
Jag HAR internet ombord men  det är inte särskilt stabilt och pålitligt...  så därför ber jag er alla som vill ha personliga seanser att ni istället återkommer med era mail från och med den  2/10
 
Jättesnällt !!
 
Ni som redan mailat för seans.. ni kommer att få era seanser... no worry!!
 
Blogg kommer det att bli  dagligen och det kommer också att bli en storhealing
Jag  kommer att meddela  datum & tid här på bloggen
 
Kram & kärlek och hoppas på er förståelse
1 Rebecca:

skriven

så roligt att åka på resa :) Ser du något romantiskt/spännande som kommer hända mig denna höst/vinter? Något som bryter vardagsslunket? :) kram

Svar: Ja, fast du måste själv ha ögonen med dig och ett öppet sinne... chans finns till lite äventyr.. kram )
Esmaralda

2 Hej.:

skriven

Tack för svar.
Skönt med semester ät och drick gott och njut ordentligt av ledigheten. Hoppar kanske på healingen.

3 Skorpan:

skriven

Herregud du får inte skrämmas så, man tror ju att du ska sluta helt, ja innan man läst din skrivelse. Vi vill behålla dig forever Es:).
Kram Skorpan

Svar: Ja, så lätt blir ni minsann inte av med mig :) Kram :)
Esmaralda

4 Dunegull:

skriven

Ha en grym resa! Njut ordetnligt!

Ser du mig i framtiden göra ngn kryssning?

5 Tildis:

skriven

Vad roligt med kryssning ! Hade gärna åkt med och fått lite sol ;) Ser det ut att bli nått problem med lönen? Kram

Svar: Nej det känns inte så och blir det så lär de snabbt lösas.. kram :)
Esmaralda

6 Jen:

skriven

Jag undrar om det finn chans till någon form av kärlek eller relation detta år för mig... allt ser så mörkt ut kommer ngt kul alls att hända?

7 Anonym:

skriven

Jag tänker kanske studera till undersköterska... vet inte om det kommer bli mitt yrke, vad ser du? Vet inte heller om jag ska studera i sverige elr finland...
tacksam för svar

8 Radiopratare?:

skriven

Ha en fab' kryssning ni två!

Hjälp..
Radio-intervju.
Ser det ut att gå bra?
Får du en bra känsla?

Kramis :)

Svar: Japp det går över förväntan.. kram :)
Esmaralda

9 Emla:

skriven

Hej Es!
Får han detta jobbet?
Kram

10 G.S.H:

skriven

Då får man passa på att vara med i din storhealing, man har ju missat den varje gång!

Es, ser du om jag klarar min första juridiktenta? Har haft lite ångest den senaste tiden, kan inte avgöra om det är den som är orsaken eller om något annat ligger till grund...

Kram! Hoppas du får det härligt på din resa :)

Svar: Känns som att du klarar den.. kram :)
Esmaralda

11 Fe:

skriven

Hur stor är chansen att vi träffas nu i höst? Skulle han svara ja om jag frågade? Kram

12 Susanne Amalia:

skriven

Hej ...
Jo jag skickar till dig .. men jag tror att det skvalpar omkring i syberspace...
NU prövar jag igen...
Önskar dig all vila du bara kan få... det behöver du..
På natten när man är ute i havs funkar internett inte alls kan jag tala om .. så vad ska du göra??
Jo njuta av allt som finns på båten sova gott eller slå klackarna i taket hela natten ...

Om du hittar en snygg man med empati och humor som gillar aurastark personlighet och inte är rädd för att njuta av livet och pröva nya vägar.. ska gilla djur och vilja dela glädje och galna upplopp.. så berätta att jag finns.. smile...

Önskar dig och MG en underbar dag fylld av kärlek och glädje EllaBellaoch Saga hälsar också... och mailen har kommit fram någonstans så finns det på förra inlägget... hmmm hahahahahaha... det är alltid kul med teknologi...

13 Misstjejen:

skriven

Hej

Kom det blir bättre med mig?

Misstjejen

14 Bettan:

skriven

Hej

Kommer jag gifta mig?
kram

Svar: Ja en dag gifter du dig.. kram :)
Esmaralda

15 Helena Ir:

skriven

Helt förståeligt! Du måste få ha semester du också..du får så mycket annat att syssla med därborta :)

Jag hoppas på att få göra en liknade kryssning,med min kärlek,i framtiden..kanske när jag fyller 60..minns att det kryssningsfartyget jag reste med hette Explorer of the seas..idag finns det ännu större fartyg..tror många av dessa ståtliga fartyg byggs i Norge.

Kram :)

Svar: Ja vem vet.. jag kanske ge dig tummen upp för den turen jag ska åka... kram :)
Esmaralda

16 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Man blir mörk rädd över hur mycket skit som händer i Sverige nu, Blir det värre eller får man tag på dom som begår dessa brott?

Svar: Sakta men säkert blir det värre... men det går till en gräns... man ändrar acceptans och straff och det blir bättre igen.. kram :)
Esmaralda

17 Tanten:

skriven

Kände på mig det. Skickar och betalar för seans när du kommit hem i lugn och ro.

Kram

Svar: Jättebra... och då är du så varmt välkommen så.. kram :)
Esmaralda

18 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Är han en lättsam person? Någon speciell reaktion när man gillar hans bilder?
Kram

19 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag blir lite nere när jag pratat med min pappa ibland!
Vill han ha mer respons eller varför blir han lite nertryckande ibland?
Kram

20 Linda N:

skriven

Hahaha! Mina stackars nerver - skräms inte så där! Men det var definitivt en effektiv rubrik ;-) Njut av resan!

Och alla ni som inte provat storhealingen - testa!
I värsta fall får ni en lugn & harmonisk stund med er själva.
I annat fall kan en smula magi inträffa och ni får en helt oförglömlig upplevelse. <3

Svar: Ja jag önskar att ALLA fick känna på magin !! Kram :)
Esmaralda

21 Susanne Amalia:

skriven

Nä men nu har alla mail kommit fram...
(även de jag skickar privat)..
förstår inte riktigt mig på syber.. förutom när det gäller quantfysik.. då är jag med i svängarna ...
men mina mail tycks leva ett eget liv... ;)

Ibland dyker de upp och ibland bara försvinner de..
Det går ju bra när de är privat men när biljetter försvinner .. som ska skickas på mail ..
Eller viktiga myndighetspost då blir man ju lite frustrerad... <3 <3
Galet blir det...

Tur att man har EllaBellaoch Saga att prata med ...
Kramar och tack för svar <3 <3 <3

Svar: Ja ibland är det som om fan själv flyttar in i datorn !! Kram :)
Esmaralda

22 En flytt:

skriven

Hej Es

kommer det en flytt snart för mig?
kram

Svar: yes det blir en flytt.. kram :)
Esmaralda

23 Anonym idag:

skriven

Hej Es, jag förstår till fullo att vi får vänta.. ( fen som väntar på nåt gott.. ;-) ) jag hör av mig senare i höst gällande seans :)

Ser du nåt om smärtan in min rygg och behandlingen jag får nu? Kommer det att bli bättre, vet han vad han gör ( kiropraktikern) ?
Kram

Svar: Det är du så välkommen att göra... ja han vet nog vad han gör... men ha en kommunikation med honom.. beskriv hur det känns.. kram :)
Esmaralda

24 F:

skriven

Hej esmeralda har undrat ett tag nu varför en vännina undviker mig, kan du se varför?

25 <3:

skriven

Trevlig resa kära Es.
Tror vi alla har förståelse och kan vänta med personliga seanser tills du är hemma igen. Skulle vara kul och få se dig i klänning på däck. Det får du lägga ut på bloggen. Kommer jag och U L mötas igen ? Brevet kanske inte betydde så mycket...
Inte släppt den tanken helt än.
Kram
💜💜💜

26 F:

skriven

Undrar om du ser något positivt på väg in i mitt liv

27 Missan:

skriven

Hej Esmaralda!
Kän s så himla trist att någon stulit min bil, den var gammal och dåligt försäkrad men snygg o snabb . Vill så gärna ha den tillbaka ! Tror du det är möjligt?

Svar: Ja det finns en chans.. kram :)
Esmaralda

28 Deppig:

skriven

Hej

kommer mitt liv alltid vara så här tråkigt?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: