Anlänt...

 
Välkomna hit.. med champagne mina två fina döttrar !!
 
 
Ozzy & Ellisen förvandlade snabbt TV rummet till lekrum !!
Godingarna !!
 
I dag hr vi mest promenerat omkring... och så for vi till köpcentrat för att handla hem lite
mat som kan passa mina småkräsna barnbarn !!
 
Kram o kärlek
1 F:

skriven

Hej esmeralda hur ser framtiden ut för mig o familjen, kommer vi att kunna leva gott i framtiden kram

Svar: Ja när jag ser framöver ser det tryggt och positivt ut.. kram
Esmaralda

2 Lilly :

skriven

Undrar esmeralda om det finns något meddelande ifrån min skyddsängel kram

Svar: Din ängel säg att du ska en chans som kommer dyka upp inom kort.. är du tveksam ska du säga ja.. eftersom det kommer bli bra.. kram
Esmaralda

3 AnnaK:

skriven

Var rejäla glas med champagne 😉

Ha det gott!

Kram 😊

Svar: Kan aldrig bli för mycket av det goda.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Ja barnen har sällan svårt att acklimatisera sig till olika platser 🙂. Gissar att mommo sitter barnvakt o döttrarna får ha lite ledigt, eller hur? Undrar hurudan mormor/farmor jag blir, vill barnen ha mig till barvakt eller väljer de kanske hellre pappa till det? Ska bli intressant att se..
Ha det gott alla!
Kram Skorpan

5 <3:

skriven

Vilka härliga bilder på dina döttrar och barnbarn. Fint att bubblet smakade gott 🍾.
Hur stor är chansen att det blir en liten resa runt Valborg?
Kram
💗💗💗

Svar: En god chans.. kram
Esmaralda

6 Fia:

skriven

Hej Esmaralda. Vilka fina barn och barnbarn lika dig på olika sätt.

Es, han vet inte alla hur han vill ha det. Den ända svar jag får. Ser du är det troligast att han går vidare åt annat håll? Eller går han och jag in i en relation?
Kram

7 Alejandra:

skriven

Hej Esmaralda!
Kan inte annat en avundas dig, sååå härligt! Njut för här blåser det stormvindar och man får nästan jaga sina uteplats möbler över hela gården ;) haha nästan sa jag :D

Jag har en fråga till dig... kommer min ekonomiska situation att bli bättre? Hamnade verkligen mellan stolarna och detta har nu pågått så länge så jag känner att jag inte orkar mer, ibland vill jag bara ge upp allt!

Hoppas på ditt svar.

Ha en fortsatt härlig vistelse i Paradiset :)

Kram och kärlek <3

Svar: Tack.. och ja, det kommer att förändras till det bättre för dig... ganska snart.. kram
Esmaralda

8 Carro:

skriven

Kommer jag klara examinationen på måndag??

Svar: Jag du bara hålla fokus så kommer du fixa det :) kram
Esmaralda

9 Helena Ir:

skriven

Trevligt att få se döttrarna och barnen..det där med små kräsna känner jag igen. Det den ena äter,det äter inte den andra..så är det med mina barnbarn..

Kan du se något trevligt för mig snart?

Kram :)

Svar: Ja ungar är ju på det viset.. dom små trollen !! Det kommer trevligheter för dig... snart... kram :)
Esmaralda

10 Filippa:

skriven

Hej kommer jag få träffa min blivande snart?

Kram

11 Mackan:

skriven

Så fina bilder på familjen vad kul att de är med dig:)

undrar om du ser hur jag möter min blivande?
kram:)

12 n:

skriven

Hej Esmaralda. Känns det som en bra ide att vi ses nästa helg?
Kram

13 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det åt olika håll nu? Eller går vi in i en relation först?
Kram

14 Smöla:

skriven

Vill han va nära mig och ta på mig?

15 Tisa:

skriven

Det gjorde ont i själen, i hjärtat. Jag har ju börjat arbetsträna på ett ställe där man får in rutiner, passar tider, fokuserar på något; i mitt fal dator och redigering. Jag berättade det för en som frågade vad jag gjorde.. Jag svarade och han nästan dumförklarade mig. Och man fick tydligen inte tyckta att det är jobbigt med 25% när man går där utan han tyckte att det bara var att komma till och lika fort hem.Jag känner mig nu så jävla misslyckad. Jag borde inte tycka att 25% där är jobbigt. Jag vet att det inte är en "riktig, riktig" arbetsplats, kanske borde jag inte kalla det arbetsträning i överhuvudtaget. Samtidigt blir så ledsen, jag har så dåligt dom senaste månaderna... Stått med ena foten på marken och den andra i graven Jag försöker nu se positiva ting. Och så får man en smäll i ansiktet. Jag känner mig så ledsen.

16 Mind:

skriven

Härligt ni verkar ha det :)

Själv njöt jag av solen idag som äntligen bröt igenom. Har ju fått jobb söderöver så jag har flyttat minsann. Det har snöat även här nere kring Norrköping så morgnarna har varit kalla. Trivs bra på jobbet än så länge, enda smolket i bägaren är mitt boende. Jag är inte kräsen men detta var verkligen under all kritik, ingenting, verkligen ingenting funkar som det ska. Hade inte så jättestort val på så kort notis så jag fortsätter leta efter nåt bättre :)

Kram

Svar: Ja, fortsätt leta.. det kommer att bli bättre.. kram :)
Esmaralda

17 Solstrålen:

skriven

Kul att de anlänt fina bilder. Det blir extra kul och mysigt när barnbarnen är med:)
Jag kanske har fel nu, men har inte du tre barnbarn Es och en till dotter?
Här är det soligt men storm:(
kram:)

Svar: Jag har 4 barnbarn... de två äldsta på 12 och 15 är hemma hos sin pappa... istället för att åka med hit var de i Österrike på skidsemester.,, och så har jag en son... som kommer hit när hans systrar åker hem.... och då har han tre kompisar med sig :) Kram :)
Esmaralda

18 n:

skriven

Hej Esmaralda.
Vi har diskuterat att ses. Verkar det som att han vill träffa mig? Kommer vi att umgås?
Kram

19 Alie:

skriven

Familjen samlad, underbart!
Njut och ha det riktigt mysigt tillsammans 💕

Idag är det fredag, ska bli så skönt med helg och ledighet, jag ska "bara vara" ☺️
Kram :)

Svar: Det är det allra bästa.. att bara vara.. kram :)
Esmaralda

20 Jessica:

skriven

Hej Es!
Så nu är det såhär, jag har försökt att använda "The Law of Attraction" För att skaffa mig min drömman. Så jag gjorde allt jag skulle, sen inatt så drömde jag just om han. Han såg EXAKT ut som den man jag visualiserade igår. Vad betyder det?

En sak till har min skyddsängel något som den vill säga till mig?

Kram :)

21 Pia1:

skriven

In på akuten, ännu sämre, kan inte gå, lyfta en liter mjölk och tungt att andas. Skiten kastade ut mig. Jag ramlade visst ihop för jag andas dåligt, åk hem å träna på att andas. Han var jättearg. Smygande andningsförlamning hör ju till botulism men.. orkar inte bry mig nu, lägger mig och väntar.

22 Grethe:

skriven

Heia 😃
Så fin familie du har da 😃 😃 😃
Håper dere koser dere kongelig!! 😃
Tusen hjertelig takk for svaret sist, Ez, setter veldig stor pris på det 😃 💖💖💖
Men du, NÅR blir mitt liv bedre ökonomiskt? Er som sagt långtidssjukskriven, så det med pengar er HELT ÅT SKOGEN!! Blääääääääääääääh!!
Vil gjerne ha råd til ting og tang, uten å måtte snu på de få örene lixom..
Jaja, önsker deg og dine en riktig fin helg 😃 😃 💖💖💖
Klemz fra Grethe 😃

Svar: Ett tag till blir det kämpigt.. men det löser sig så småningom och blir bättre.. sakta men säkert.. ha du också en fin helg.. kram :)
Esmaralda

23 N:

skriven

Hej Esmaralda
Verkar han och jag gå åt varsitt håll nu? Eller går vi in i en relation först? Kan det bli en relation mellan oss?
Kram

Svar: Troligt att ni går på varsitt håll...kram
Esmaralda

24 Erika:

skriven

Tror du kärleken kommer snart?

25 Pöm:

skriven

Hur länge ska jag behöva vänta på kärlek och boende? Vilket kommer först? Och är det långt borta?

Svar: Ett av de två bör ske ganska snart.. kram
Esmaralda

26 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det som att han vill träffa mig?
Kram

27 Anonym:

skriven

Ligger det långt bort i tiden för en ny kärlek? Kanske det inte blir så som jag vill med den här kärleken.
Kram

28 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar de ha tagit steget in i en seriösare relation?
Kram

29 Solstrålen:

skriven

OJ har du fyra barnbarn,Grattis:)så kul med skidresa<3

Hur varmt har ni det idag?
kram

30 Jessica:

skriven

Es, förlåt för så många frågor på rad men den här är min seriösaste fråga. Det är såhär att min mamma har börjat må jättdåligt är det något allvarligt eller är det bara en inflammation? Är såå orolig för henne.. Kan dubse något kring det? Kram

31 EPM:

skriven

Mmmm champagne...!

Ser du nåt om min och min skäggiga basist, min intuition säger att det lutar allt mer åt att det blir vi- kam du se samma?

Kram

32 Lilly:

skriven

Tack för svaret esmeralda men kan du se vad det är för chans.?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: