Avstickaren...

 
En heldag på stranden... med en liten avstickare till baren på eftermiddagen  för  varsin iskall Mojito & Cola till  barnen... matsäck  hade vi med... och sen när kvällen kommer blir det grille..... här hos oss är det lördag hela veckan... :) 
 
Kram o kärlek.....
1 <3:

skriven

Gud så härligt älskade Es. Läskande med en mojito.
Finns det chans att jag får tag i biljetter tills torsdag till pappa och mig ? Vill så gärna att pappa ska få gå. Tror du jag kan fråga T E om hjälp att det går vägen då ? Skulle han ta illa upp tror du om jag frågade ?
Kram
💗💗💗

2 Tingeling :

skriven

Lördag hela veckan, som det ska vara på semestern! 😀 Väldigt fina bilder/film. Så härligt! Tänk att bo så jämt!

Kram!

3 <3:

skriven

Gud så härligt älskade Es. Läskande med en mojito.
Finns det chans att jag får tag i biljetter tills torsdag till pappa och mig ? Vill så gärna att pappa ska få gå. Tror du jag kan fråga T E om hjälp att det går vägen då ? Skulle han ta illa upp tror du om jag frågade ?
Kram
💗💗💗

4 Skorpan:

skriven

I like, lördag hela veckan, klart det då man har semester. Det är alla förunnat!

Värre då man tror det är semester hela veckan fastän man är på jobb ;). O jobbet ja, det vill nog blanda sig i mitt sovande, speciellt sö-må natt, äsch då. När ska det lugna ner sig Es? När det händer något utöver det normala o jag får tanka åt något annat håll? Mannen ;)?

Nåja, det är måndag o snön smälte bort o solen är uppe idag, Den ska jag njuta av för tills i morgon har de lovat regn. Vem vet kanske det händer något speciellt i veckan...
Kram Skorpan

5 Anonym :

skriven

Hej Esmeralda kommer han flytta utomlands nästa år blir det utan mig ?
Kram

6 Michaela:

skriven

Så man skall leva :)
Skickade iväg ett sms och fick ett extremt kort och kallt svar tillbaka. Kan inte tolka det på annat sätt än att man inte är intresserad. Pinsamt. Vilken start på veckan :/ Kram

7 Elisa:

skriven

Hej!
Med tanke på att jag vill gå vidare.. bör jag avhålla mig detta?
Kram

8 sus:

skriven

hej
good for you.....
här år de måndag morgon....
bra det med....
härligt där du är.....
love sus

9 Skrållann:

skriven

Hej!
Underbar läsning som får en att vilja resa;)
Själv ska jag och familjen till Liseberg nästa helg tillsammans med min systers familj. På vägen hem tar vi svängen över Ullared😊 Vi har strulat fram och tillbaka om boende under helgen och inatt drömde jag att vi kom alldeles försent fram till varuhuset för att hinna handla innan stängningsdags. Är drömmen ett dåligt tecken eller hur ska jag tolka det?

Kram❤

10 Razawa :

skriven

Hej Esmaralda,

Snart åker vi till Amsterdam. Jag maken o mina svårgrar på en liten weekend. 19 maj åker vi till 22 maj. Igår Hade jag världens ångest och imorse också när jag vaknade. Alltid när det närmar sig börjar jag må dåligt o tänka på flyget:( är så flygrädd. Snälla vad ser du kring detta flyg dit o hem? Några farliga saker? Får panik

Kram

11 Mn:

skriven

Hej Esmaralda.
Låter trevligt. Precis som det ska va! Njuta utav livet. Leva ut det man kan.

Es, är det här slutet? Är det slut från hans sida nu?
Kram

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Vad kan betyda drömmen som säger. Det känns så verkligheten.

Jag var på en kökets rummet så där har jag inte var förut då jag fixar något efter kommer man till mig i samma lägenheten. Vet inte vad är han för något. Är han som jag tillammans med i en lång framtiden eller?

Han kommer in i min kökets rummet och säger han har förlora någon som han känner.

Vad kan det vara och är det något som sker i framtiden?

Är han som kommer jag tillammans med i framtiden?

Kökets rummet har jag aldrig var i så kan det var en nya lägenheten eller huset kommer jag bor i framtiden?

13 Cecilia:

skriven

Vad ledsen man blir av att läsa om kvinnan på stranden..

Jag har blivit bjuden på en födelsedagsfest, problemet är att det ligger en bit bort från min stad. Borde jag gå eller inte? Är ganska sugen, men är även osäker..

Förresten så fick jag sommarjobbet! Känner mig så lättad och tacksam. Kram

14 Job:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan jag få fast arbete på butiken jag är på nu?
Kram

15 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han ha känslor för mig?
Tror du att han kommer tillbaka?
Kram

16 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag kommenterade en bild på Niklas. Känner inte honom vidare bra men kände mig lite nyfiken. Blev han glad eller brydde han sig inte så mycket om det?
Kram

17 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag kommenterade en bild på Niklas. Känner inte honom vidare bra men kände mig lite nyfiken. Blev han glad eller brydde han sig inte så mycket om det?
Kram

18 Dunegull:

skriven

Ser du om vi kommer kunna lösa vår svåra livssituation med flytt och barnen?
Kram

19 Pulverkaffe:

skriven

Ni kramar verkligen ur det sista av familjemyset :)

Här är mojiton och stranden utbytt mot pulverkaffe och kontor, he he.. Tankarna på den mystiske livar dock upp lite och får det att pirra lite nyfiket. Undrar om du möjligtvis ser vad han tänker om mig?

Ha en fantastisk stranddag!
Bara njut.
Kramen.

20 Pulverkaffe:

skriven

Ni kramar verkligen ur det sista av familjemyset :)

Här är mojiton och stranden utbytt mot pulverkaffe och kontor, he he.. Tankarna på den mystiske livar dock upp lite och får det att pirra lite nyfiket. Undrar om du möjligtvis ser vad han tänker om mig?

Ha en fantastisk stranddag!
Bara njut.
Kramen.

21 h:

skriven

Hej!
Kan man swisha om man ska beställa seans?
Kram!

22 h:

skriven

Hej!
Kan man swisha om man ska beställa seans?
Kram!

23 fw:

skriven

Kära Es, du förstår väl att jag inte alls är särskilt avis va? :) nej jag skojar, vem försöker lura!! Jag tror inte det går att lura dig där..

Ser du om jag kommer att få kyssa någon fin kille någon gång under det här året? Under vilken årstid ökar den möjligheten isåfall? Kram

24 Filippa:

skriven

Hej hur träffas jag och min blivande?

Kram

25 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Vill fortfarande veta vad G:s motiv var. Stämmer det att hon inte ville bjuda in oss?
Tack!

26 h:

skriven

Hej!
Kan man swisha om man ska beställa seans?
Kram!

27 f.:

skriven

Jag måste bara säga att jag tycker det är så häftigt när du spår Es.. ibland när jag ställt frågor kan jag tvivla att det skulle kunna hända mig. Men när allt känns omöjligt ger du alltid nytt hopp. Tack Es!

Förra veckan pirrade det till i magen när jag såg en kille vid busstationen. Jag ångrar så mycket att jag inte sa något då. Du sa att jag möter honom igen. Min första tanke är såklart hur är det möjligt eftersom jag aldrig sett honom tidigare, hur stor är då chansen att jag ser honom där igen.. och nu kan jag inte sluta tänka på det. Är det så att jag kommer möta honom igen? Och skulle han kunna vara någon för mig? Kram

28 Camilla:

skriven

Tack för att du gav mig hopp ifråga om min dotter, nu har det vänt, vi har kontakt igen och skall träffas idag, JIPPII! Kramar i massor, du är bara så bäst Es!!

29 Smöla:

skriven

Har han flyttat på riktigt nu?

30 Julia:

skriven

Så härligt önskar jag var där nu med kärleken:)

undrar hur min soulmate ser ut,och är han svensk?
kram

31 MM:

skriven

Hej Es

undrar om våren bjuder på något nytt?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: