En bild säger mer än tusen ord....

 
 
 
Fredagsmys portygisisk style !!!!!!
 
 
I går var kvällen när jag bjöd ut barn och barnbarn på finmiddag !!
Då blev det champagnesangria !! Och trerätters meny !!
 
 
Ser ju trots allt hyfsat presentabel ut idag... och idag är vi iväg på utflykt hela dagen..ska bland annat beta av zoo och vattenpark... plus annat som  spontant dyker upp
 
Kram o kärlek
 
1 Skorpan:

skriven

Så trevligt ni har det 👍🏻. Vill jag göra med mina barn också, kan det bli möjligt ?
Fortsätt i mys här slaskar det o är +1. En husbil fick ett träd över sig, stackars bil 🙁 o ägare.
Film o godis sitter bra idag, efter fotbollsmatch 0-3.
Kram Skorpan

2 Misstjejen:

skriven

Hej

hur kommer det går för mig om två veckor den söndagen. kommer jag klarar mig bra med musik och annat grejer på torget?

hur det blir nästa dag kommer det var mycket uppmärksamhet eller inte?

ha det bra

3 Tingeling :

skriven

Haha! Åh gud va roligt att kunna få vara med sina döttrar och ha så roligt tillsammans. Och dem få va med sin mamma! Jag hann ju aldrig med det med min mamma, två vuxna som kan umgås på helt annat sätt. Jag hoppas jag och min dotter kommer ha roligt och göra saker ihop när hon blir vuxen? Jag vill ge henne allt jag inte fick.

Idag hittade jag en perfekt hylla att låta min dotters barbiedockor och kläder m.m vara på. På rea. Jättebra blev det. Mitt hem börjar ta sig 😄

Nu ugnspannkaka. För första gången i mitt liv. Får se hur det blir.....

Kram!

4 Smiley:):

skriven

Roliga bilder:) vad fin bild på dig Es<3
Så mycket skoj ni skall hitta på idag ser fram emot bilderna:)kram

5 S:

skriven

Hej, fina bilder. Kommer det fixa sig med mitt bilbyte? Skulle underlätta vardagen tror jag o det känns bra när du ger en hint. Trevlig helg.

6 O:

skriven

Collaget kallar jag för "cirkus "🤣
Men vilden på dig💕..var ska jag hålla ögonen öppna för soulmaten🤔. Kram

7 Zuzeee:

skriven

Hej

Jag såg min dotter stå utanför medans 4-5 barn stod i en ring och skulle köra taktik som min dotter sa...är detta första gången hon blir utanför???

Kram

8 Bumble bee:

skriven

God eftermiddag Es!
Jag är nyfiken på min soulmate så berätta allt du ser om honom och om honom och mig! Kram 🐝

9 Susanne Amalia :

skriven

Drinken ser magisk ut. Ni ser ut attraktiv en trevlig kväll... Jag hoppas att dina barnbarn även gillade eventet... 💕 zoo lät som en kul utflykt och jag är barnsligt förtjust i vattenparker kul.. Önskar er en härlig dag stor kram till dig

10 desp:

skriven

kan någon ha ett infger emellan här mellan mig o R,, för han pratar inte med mig som innnan? KRAMR

11 Susanne Amalia :

skriven

Drinken ser magisk ut. Ni ser ut attraktiv en trevlig kväll... Jag hoppas att dina barnbarn även gillade eventet... 💕 zoo lät som en kul utflykt och jag är barnsligt förtjust i vattenparker kul.. Önskar er en härlig dag stor kram till dig

12 Gabriella:

skriven

Hej kära fina du :) Jag har haft 3 sessioner med dig genom åren, och nu startar snart min spännande och svåra resa efter att kanske kunna bli mamma, som vi skrev om sist. Ville bara hälsa till dig. Alla dina råd har hjälpt mig mer än du kan ana. Blir rörd när jag tänker på det. Jättestort tack... Stor kram från Gabriella

13 Tisa:

skriven

Låter kul det där! :)

Alltså, jag är bjuden till en vän och hennes pokvän på middag och efterrätt i morgon, det blir vi och en tjej till. Jag ska vara nykter och vi ska snacka samt spela spel m.m. Men allting inom mig får det att kännas så jobbigt, jag vill inte, jag orkar inte. Jag vill så klart känna att det ska bli kul och ha massa energi fast så är inte min verklighet just nu och har inte varit på länge. Precis nu känns det som om jag skulle vilja gråta men inte kunna. Det liksom skär i mig. Jag har liksom ingen ork. Jag önskar att det skulle gick att sova bort alltsammans... Jag kommer ju Hursomhelst vara där, så min fråga är; Får jag en trevlig kväll?

14 Gabriella:

skriven

Hej kära fina du :) Jag har haft 3 sessioner med dig genom åren, och nu startar snart min spännande och svåra resa efter att kanske kunna bli mamma, som vi skrev om sist. Ville bara hälsa till dig. Alla dina råd har hjälpt mig mer än du kan ana. Blir rörd när jag tänker på det. Jättestort tack... Stor kram från Gabriella

15 Helena Ir:

skriven

Vad fin du är på det nedersta kortet!..och vad roligt ni är på de andra korten..ni kan då festa :) portugisisk style..härligt!

Jag har försökt få bort lite av mina tankar idag..och hjälpt en väninna..blev ju bjuden på middag på min favorit restaurang där jag bott tidigare.

Kram :)

16 Sus:

skriven

Hej
Härligt.....
Du har blivit brun...
Mys med tjejerna....
Nu vill han flytta hem eller?
Love sus

17 Anniina:

skriven

Så där ska det se ut när man har roligt! :)
Fina döttrar du har, som sin mor.
Kommer han att vilja fortsätta efter det kommande mötet?
Ha en fin kväll!

18 Susan:

skriven

Härliga galna 👍🍾😉

19 Signe:

skriven

Hej
Hoppas du och dina nära njuter tillsammans! Du har fått rätt i att jag fått kontakt m ryggortoped, troligtvis op inom någon månad.
Går det bra? Är Bosse glad och nöjd? Har jag en chans för Spädbarnsteamet?
Stor kram ♥️

20 Marie:

skriven

Hej Ezmaralda. Vad roligt du verkar ha det.
Jag har varit tillsammans med min pojkvän Andreas i ett par månader nu. Vi har det bra men det känns ändå lite distanserat mellan oss, Vi utrycker inte så mycket känslor i ord. Är han rädd för att bli sårad, lämnad, eller är han helt enkelt inte kär i mig? Blir det bättre?

21 <3:

skriven

Vilket härligt gäng ni är. Vad tror du om min lilla idé med extra jobbet ska jag prata med C på kundtjänsten ?
Kram & Love

22 Anna E:

skriven

Hittar vi det där huset att hyra snart? Väntat i evigheter :( inte säkert att bo här...

23 Lillajag:

skriven

Hej Esmaralda.
Är det henne han hoppas på nu? Kommer de att bli ett par?
Kram

24 Rädd:

skriven

Hej E!

Kommer försäkringskassan godta min sjukskrivning? Och hur länge dröjer det innan jag orkar börja jobba igen?

Kram

25 Solstjärnan:

skriven

Hej😊

Vilka härliga miner!
Vi brukar ochså ta likadana bilder.
Dom är så roliga .Man blir så glad av att se på dem senare ochså, man blur full av skratt😂.
Vi är experter på roliga/ konstiga miner!

Ha det så bra!
Kram Solstjärnan🌟


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: