Full rulle från andevärlden....

 
Ett besök i Faro och två museum klarades av till Ozzys glädje.. han är ett litet 7 årigt museiefreak  !
Särskilt när det handlar om historia och gamla tider.. och Ellisen suckar  uttråkat !!
 
 
Sådana här smala vackra gränder kan få igång mej mer än något museum kan...
 
 
Lunch.....och här  var det full rulle från andevärlden kan jag berätta... de satt lite här och där.. några spelade kort vid ett bord...  någon annna pratade över en öl... och vår ankomst tog de ingen som helst notis om !
 
 
Sen vände vindarna och solen  kom tillbaka.... vi som blivit lovade regn och åska hela dagen....
 
 
Och så fick det bi strand och bad igen.. som avslutning !!
 
Ikväll ska vi gå ut och finäta på restaurang med  vita dukar.. jag har lovat bjuda alla barnen... och de stora ser fram emot det.. medan de två små  suckar  och  hade hellre ätit hamburgare o pommes...
 
Kram & kärlek
1 <3:

skriven

Vackra semester bilder kära Esmeralda. Håller tummarna och 🐶tassarna att fin restaurangen skakar fram en barnvänlig burgare med pommes åt barnbarnen. Blir trerättersmiddag ikväll igen på dinnershow ska bli trevligt. Är inte så taggad just nu men hoppas att det blir en fin kväll med massa hits.
Fick tillbaka en tanke igår att jag ska fråga om nätsidan ev skulle behöva någon ny modell. Känns som jag har en liten relation med kvinnan på deras kundtjänst och att hon gillar mig och mitt utseende. Vad tror du Es har jag någon chans till det ?
Kram
💗💗💗

2 Bumble bee:

skriven

Hej!
Åh gud vad mysigt!
Åh då säger jag samma sak - berätta om allt som du kan se gällande min soulmate ...
Tusen tack i förhand! Kramiz 🐝

3 Mim:

skriven

Hej!

Vänder det och blir som jag vill med jobb, inkomst och flytt??

Kram

4 Mim:

skriven

Hej!

Vänder det och blir som jag vill med jobb, inkomst och flytt??

Kram

Svar: Ja det vänder.. en bra sak sker åt gången.. kram
Esmaralda

5 Fanny2:

skriven

Gissar på att jag får vänta länge på kärleken...

Otroligt vackra bilder.

Svar: Förhoppningsvis ska du inte behöva vänta så länge.. kram
Esmaralda

6 Bumble bee:

skriven

Hej!
Åh gud vad mysigt!
Åh då säger jag samma sak - berätta om allt som du kan se gällande min soulmate ...
Tusen tack i förhand! Kramiz 🐝

7 Smiley:):

skriven

Åh så härliga bilder älskar med dessa grände så fina<3

undrar om du ser någon positiv förändring i mitt lilla liv?
kram

8 Ledsen:

skriven

Hej Esmaralda. Han har nu sagt att han inte vill vara med mig. Kommer han hålla fast vid detta nu?
Kram

9 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Fina bilder och häftigt med andevärlden.

Es, nu verkar det som att jag måste ta mig vidare. kommer jag vidare? Och finna en ny kärlek för mig? Vad ser du om min kommande kärlek?
Kram

10 Mam:

skriven

Hej Esmaralda. Tycker min son att jag är självupptagen? Är jag en självupptagen mamma? Eller känner han sig sedd och älskad av mig?
Kram

Svar: Jag tror att han känner sig sedd och älskad.. kram :)
Esmaralda

11 Helena Ir:

skriven

Vilken snäll mamma du är..tror säkert att barnbarnen har vid andra tillfällen fått sin hamburgare :) om inte annat en massa spännande har de att minnas,när de kommer hem igen.

Regnet och åskan blåste nog förbi..

Tänk att du såg andebesökarna ..det hade varit spännande och fått se detta! Men det räcker ju inte bara med viljan :)

Kram :)

Svar: Jag tog snabbt in bilden... som att kliva in i en gammal tid... sen raderade jag bort den och tänkte bort människorna från det förgångna.. sånt lär man sig med tiden... kram :)
Esmaralda

12 f.u:

skriven

Hur ser det ut runt mig?? Något som jag bör vara uppmärksam på? Kram

13 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han hålla fast vid nu att han vill avsluta relationen med mig? Har han så lite känslor som han visar?
Kram

Svar: Det ser ut som om det tar slut ja.. och någon annan kommer i din väg.. kram :)
Esmaralda

14 Daniel:

skriven

Blir Antonia och jag tsm? Är hon min stora kärlek ?

15 Linnean 🌸:

skriven

Men du...bilden ner över stranden från trappan är helt...underbar!! Den gick jag igång på!
Och gränden! Så otroligt fint!
Visst kan jag skicka en bild på mannen (katten alltså) som vann mitt hjärta vid första ögonkastet! Till min stora glädje har husse skött om honom riktigt bra. Skött om såren på bästa sätt (jag hade ju kört raka spåret t Öresundskliniken!) och nu får han gå på promenad i sele varje dag tills han fått upp sin "kattånga" igen. Kanske får katten ta hand om husse nu? För nu har han fått megaont i en visdomstand! Usch! Sådan smärta är vidrig!
Har fyllt en säck redan! Från en gardrob och ett par lådor! Otroligt! Hur har allt detta fått plats? Och till ingen nytta! Men det blev en skön känsla i hela rummet när det var utrensat! Nu kör jag på nästa!
Hoppas er middag blir riktigt trevlig! Även för de något yngre...en riktigt smaskig efterrätt och ni blir nog förlåta den hamburgerfria middagen! Ha det så njutningsfullt! Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Här är hur många trappor/bryggor ner till strandens om helst... man kan välja en ny hela tiden.. typ !! Vad bra att husse skärpt till sig och lite har det med dina reaktioner också att göra !! kram :)
Esmaralda

16 Nlie:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad ser du om familj och umgänge för mig? Känns inte som om jag har något utav det just nu. Jag skulle vilja ha vänner och en familj att åka hem till. Vara glad och lycklig. Jag är social. ser du sådant för mig? Ligger det inom snar framtid?
Kram

17 Virrhönan:

skriven

Hamburgare och pommes, det är grejer det men restaurangbesök väger nog lite tyngre i alla fall...

Vi är många som tjatar på dej om och om igen, även jag tillhör den skaran. Intressant att veta hur allt går till, längre fram i framtiden återkommer jag nog om en seans..
Tack för svaren på frågorna, ska försöka bearbeta mina känslor och göra nåt åt dom när det gäller denna mannen. Även om han kanske tänkt lite mer på mej på sistone så undrar jag om han har saknat mej något på sistone eftersom det var längesen vi sågs och pratades vid. Väntar han på att jag kanske ska höra av mej?
Hoppas nu får en supertrevlig afton och alla barn blir nöjda och belåtna😋 Kram till alla.

18 S:

skriven

Härligt.
Funderar på att sälja min bil, kommer jag att lyckas med det tror du? Har planer på en mer billigare variant i drift men vet inte om jag ska sätta planerna i verket.

19 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,

Har en högre stressnivå i kroppen än vad jag brukar ha. Jag ansvarar för ett projekt som jag inte fattar ett skvatt av om jag ska vara ärlig. Kommer det gå vägen det här? Blir det bra resultat? Kram!

Svar: Ja det kommer klarna allt eftersom och bli bra till sist.. var aktiv i det du gör.. kram :)
Esmaralda

20 Daniel:

skriven

Kommer antonia och jag bli tsm?
Är hon min stora kärlek?

Svar: Det kan bli ett kortare förhållande för ett visst intresse finns från hennes sida men jag tror inte hon är den som du kommer att leva ditt liv med.. kram :)
Esmaralda

21 Resa:

skriven

Vad jag vill resa nu!!:)

ser du om min ekonomi blir bättre snart och kommer jag resa utomlands de närmsta åren?
kram


Svar: Det kommer du att göra.. kram
Esmaralda

22 Lillajag:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser jag ut att ha ett mer socialt liv framöver?
Kram

Svar: Ja absolut men du måste själv ta tag i det.. kram
Esmaralda

23 Skorpan:

skriven

Oj på dylika ställen skulle jag kunna strosa hur länge som helst, man vet ju aldrig hur det ser ut i nästa gränd 😊.

Varm sol med kall vind, typiskt finskt vårväder. Undrar om det blir något speciellt till valborg eller ska vi bara rusta upp grillen barnen o jag? Får se...

Testaurangbesök blev jag också bjuden på idag, snäll komois jag har 🙂. Nu hemmamat...
Kram Skorpan

24 Vän:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag är barnledig denna helg på väldigt länge. Jag vill hitta på roliga sociala aktiviteter.
Kommer hon jag tagit kontakt med vilja hitta på något roligt med mig?
Blir det något skoj denna helg?
Kram

25 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur är min nya kärlek jag kommer att möta?
Kram

26 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad vill han ha för kontakt med mig framöver? För kontakt måste vi ju ha gällande barnen. Har han inga känslomässiga känslor kvar?
Vill han ha kontakten rent praktiskt bara?
Kram

27 F.u:

skriven

Hur ser det ut runt mig?? Något som jag bör vara uppmärksam på? Kram

28 Skorpan:

skriven

Vilka skrivfel 😕.
Har du tagit alla bilder själv Es?
Väldigt fina..
Kram Skorpan

29 Kärlek❤️:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad kan du se om den kärlek jag kommer att möta hans sätt?
Kram

30 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer de att bli ett par?
Kram

31 Lotta:

skriven

Det är så himla vackert. Så mycket färger. Soligt somrigt :).

I wonder....kommer båda mina barn fortsätta vara så som är sagt hos sin pappa framöver. Finns det någon förändring i sikte.

Ha det fint
Lotta

32 F:

skriven

Allt känns så värdelöst. Men jag är inte en person som ger upp. Om jag söker alla jobb som går, har jag någon chans att få ett av jobben då? Kan det rädda oss i denna jobbiga situation? Kram

33 Sus:

skriven

Hej
Magiskt Esmeralda....
Själv ska jag dricka lite vin....
Och njuta av tre lediga dagar😀
Love sus

34 Resa:

skriven

Tack för svaret es:)

35 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan han "läsa in?"
Kram

36 Emma:

skriven

Hej Ezmeralda!
Ni ser ut att ha det fantastiskt.
Själv går jag runt och längtar till våren!

Ekonomin har fått sig en rejäl dipp efter vår renovering. Kommer det att lätta och mer pengar kommer in eller kan sparas undan? Eller blir det kämpigt ekonomiskt framöver?

37 Tingeling :

skriven

Håller med dig angående gränderna. Och vilken mysig restaurang hus! Fina bilder 😊

Vet inte om du kan se angående mat och sånt.... Men senaste veckorna har min mage krånglat, ont, och uppblåst, hugger i sidan osv. Tror det har med mat att göra. Jag har alltid kunnat äta precis vad jag vill. Min mamma hade ju väldiga problem med magen. Är det liknande? Nån mat jag borde undvika? Får ont i magen efter jag ätit.

Annars skönt med fredag och långhelg!

Kram!

38 desp:

skriven

hej kära ES! jag bara undrar om mellan mig och Robin.. jag tycker om han som vän inser jag men fattar inte varför han har kallnat gentemot mig... kan du se om det är någon som har ett finger i spelet här, någon som har sagt till honom eller bara något? kan du se deTt? kram

39 Boudica:

skriven

Även de i andevärlden gillar att ta sig en öl ibland ;)
Här börjar våren komma, nästkommande dagar blir någorlunda varma, men kvällarna fortfarande rätt kyliga.

Tårta belev det idag på jobbet, vilket jag avböjde, fortfarande diet ;)
Men får nog fuska lite när det blir fest, de klarade sitt omsättningsmål för detta år.
Vill ju inte vara tråkig när andra får dricka ;)

Om morgonens blogg, jag brukar "baka in" mina frågor i presentationen, är det något som är bra? Kanske får du för mycket detaljer om dem då?
Tänkte, det ger mer ett flow i texten, istället för att bara rabbla upp massa frågor. Men sen, mina frågor är rätt mycket rådfrågor de med!

Näh, här ska städas, nu när jag återfått energin igen.

Men en undran, ser det ut att jag får en liten trevlig överraskning från denne person någon gång?

KRAM!

40 Mm:

skriven

Hej Esmaralda. Blir han tillsammans med henne?
Kram

41 EPM:

skriven

Hej Es.

Nu är bollen i rullning och skilsmässan är igångsatt.

Jag känner mig ur fas och tvivlar på min framtid, saker och ting i min kärlek växlar för J vet inte vilken fot han ska stå på och även om jag förstår att det är jobbigt för honom så önskar jag att han bestämmer sig snart, för jag klarar inte av att vänta mer..! Iallafall inte om jag inte vet hur det blir.

Snälla kan du känna efter om det klarnar snart på J-fronten?

Kramar och kärlek

42 G.H :

skriven

Fotona idag ser verkligen ut dom målningar!!

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll:)

Kram

43 Fanny2:

skriven

Tack, Esmaralda. :3

Kram

44 livsturisten:

skriven

Nä nu får det vara nog! jag åker till Portugal i framtiden...hahaha. Men seriöst det ser ju så helt underbart ut på alla foton, jag måste nog fundera över ifall det skulle kunna bli en resa dit nån gång i framtiden. Idag åkte jag på en annan resa...usch, det kändes inget bra alls men kunde varit värre så tacksam för det är jag ju. Kan du se nåt kring min hälsa just nu? något råd om nåt? Fredagskram till dig!

45 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag möter min riktiga stora kärlek i sommar Elle i år?
Kram

46 Auran:

skriven

Hej Es

Hur ser min aura ut att vara?
kram:)

47 Daniel:

skriven

Har tappat min kärlek . Kommer hon tillbaka till mig? Kommer hon att höra av sig igen?

48 Daniel:

skriven

Har tappat bort min kärlek. Kommer hon tillbaka till mig? Kommer hon ta kontakt med mig igen?

49 Susanne Amalia :

skriven

Så fina bilder så vackert barnbarnen kommer att gilla maten inga problem pomesfritten kommer att vara supergoda.. Jag hoppas att ni njöt av. Middagen kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: