Läckert !!

 
Utflykt i omgivningarna... är det läcker eller är det läckert ??
 
 
 
 
 
 
Man hittar den ena läckra stranden efter den andra...  och det blir strand efter strand och picknick efter picknick.. och jag klagar minsann inte !!
 
Kram & kärlek
1 Mimmie:

skriven

Åhh så vackert helt underbara bilder<3

undrar om du ser mig åka till Portugal med min blivande?
kram

2 EPM:

skriven

Vad vackert!
Jag kan inte sluta tänka på kvinnan oå din strand.... jag vet inte varför men jag har fått för mig att haver tagit ett barn eller syskon ifrån henne. Känslan släpper inte

Ser du nån ljusning för mig på boendefronten snart?
Ser du om förändringen mellan mig och J är nära anstående, ser du nåt mer om vad den innebär?

Kramar

3 F:

skriven

Åh, det där ser ju fantastiskt fint ut! Jag som inte riktigt är den resliga typen blir nästan sugen själv på att åka till ett fint ställe någonstans i världen nu.. ett ställe som stranden på bilderna! Jättefina bilder!

Skulle min kära vän F vilja träffa mig något i sommar om jag frågade?

Svar: Ja, världen är ju faktiskt full av de mest fantastiska platser.. kram
Esmaralda

4 G.H:

skriven

Wow!!!!

5 Helena Ir:

skriven

Du verkar ha helt rätt..det är läckert!
Vilka dagar ni har :) och det är ni värda!

En av mina väninnor tycker visst att jag borde ha en man,för att hitta lyckan..hon hörde av sig igår..om en man som hon dejtat..jättetrevlig..humor mm..Det var ju tyvärr inget för henne..men hon försökte sälja in honom till mig!! Det vill jag nu inte..kan jag inte få hitta något själv? Om jag nu ens vill det?!
Om nu hon har hittat min själsfrände,åt mig..så får det nog vara! ..Det känns inte alls rätt för mig..den här karln..ja,jösses..


Haft en trevlig dag med en annan väninna..kul med olika..berikande..

Kram :)

6 Lilly:

skriven

Hittade en jättefin sten förrut en hjärt formad är det ett tecken ifrån någon kram

7 Fff:

skriven

Undrar finns det något meddelande som vi bli framfört till mig kram

8 Cecilia:

skriven

Man blir ju grön av avund! Du verkar ha det riktigt bra du, och vad roligt att din familj kommer och hälsar på!

Blir det bra om jag går på födelsedagsfesten nu på lördag? Det kommer nämligen äga rum i en annan stad, så är lite osäker på hur jag tar mig dit och hem.. Kommer detta att ordna sig? Kramar

Svar: Ja jag tror du kan lösa det praktiska.. kram
Esmaralda

9 Lite avis:

skriven

Tänk om man hade kunnat slänga ner en baddräkt i strandväskan och hänga på er!

..en kvarts vårsol på lunchen hann jag dock lapa, om vi nu ska tänka positivt ;-) passar på att fråga vad han jag ej vet namnet på tänker om mig? Han berör mig.

Kramar!


Svar: Han tänker positiva tankar... den saken är klar.. kram
Esmaralda

10 sus:

skriven

hej
Härligt.....
här är de driv is idag....
love sus

Svar: Fy tusan... kram
Esmaralda

11 KristinaF:

skriven

Hej!

Gjorde jag fel som gjorde slut med B? Mitt hjärta lider, jag saknar honom så mycket. Kommer det någonsin att bli vi igen? Eller borde jag sluta tänka i de banorna..

Svar: Lämna det bakom dig.. ta ett stort kliv vidare.. kram
Esmaralda

12 Dilana:

skriven

Hej uderbara Es,
Åååh så läckra bilder...


Jag kommenterar sällan men du vet mitt 3 år gamla ex, Han och min vän har kontakt nu, kan det komma sig att de förlovar sig snart?
kommer jag själv träffa någon jag aldrig har träffat eller känner jag killen som kommer bli den rätta?

Vad ser du på mitt öde?, varför har alla mina dejter inte lett till nåt trots jag kämpat?
Antingen vill inte jag ha de, eller de mig, eller är killen min kusins ex, eller gifter han sig osv osv...

Vadser du ??

Svar: Du har helt enkelt inte träffat rätt än.. men det kommer du att göra.. kram :)
Esmaralda

13 Hej :

skriven

Vad härligt ni har det. Här är det regn och blåst. Våren vände.

Svar: Här stormade det rejält en dag men annars har det varit fint..
Esmaralda

14 h:

skriven

Hej!
Kan man swisha om man ska beställa seans?
Kram!

Svar: Ja det kan man..
Esmaralda

15 Tingeling :

skriven

Förstår det inte går någon nöd på dig 😊 jag tittar på dina bilder och längtar och inspireras! Längtar speciellt nu med regn och blåst 😒

Det är så dyyyrt att bo i stan, i grannstaden. Jag tänker att jag ändå flyttar dit, men lite utanför. Att det inte spelar roll. Att det bara är ett första steg till att våga flytta ännu längre bort sen.... Jag blir kanske modigare då. Så fortsätter letandet! Lättare också när man har ett stöd, någon som man kan gå bredvid med och göra äventyret tillsammans med. Kommer han inte snart!

Kram!

Svar: Han kommer.. men du klarar dig fint på egen hand så länge.. kram
Esmaralda

16 AnnaK:

skriven

Fantastiskt härligt 😊

Drömde om en man jag känner. Han var i smyg och hälsade på och vi satt och pratade. Han gav mig glaskulor när han skulle gå. Vad betyder det?

Kram 😊

17 Mee:

skriven

Hej Es

Ser du något kul som händer mig?kram

18 Pappis:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han vara någon annan stans känslomässigt än hos mig?
Kram

19 Dahlia:

skriven

hej Esmaralda!
Det finns ett ställe som jag blev nyfiken att jobba på, men de har ingen jobböppning för tillfället som passar mig, finns det en chans att jag jobbar där någon gång i framtiden?

20 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Känns det som han vill träffa mig? Eller finns inte det intresset riktigt?
Kram

21 Virrhönan:

skriven

Hur läckert som helst! Verkligen superläckert...
Tänker på kvinnan på stranden samtidigt som jag ser bilderna, olika kontraster, lycka och total omedvetenhet om vad som ska hända, tur man inte vet även om man önskar ibland....
Önskar jag visste vad som ska hända med en viss person, ska vi mötas, få till en kort romans, fortsätta i samma spår som nu eller vad, ja många funderingar blir det....
Fortsätt och njut av fina vädret och ditt härliga sällskap..
Kram💕

22 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Nu är jag i det där läget där jag varit förut på tidigare jobb- och det läget är när man ska kasta bort Svarte Petter och se till att man själv inte sitter på den. Jag ser att omgivningen nu försöker lämpa kortet på mig trots att jag har gjort vad jag kunnat. Min förhoppning är att någon ser hur det är. Eller vad tusan ska jag göra? Tack snälla. Kram från mig!

23 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Nu är jag i det där läget där jag varit förut på tidigare jobb- och det läget är när man ska kasta bort Svarte Petter och se till att man själv inte sitter på den. Jag ser att omgivningen nu försöker lämpa kortet på mig trots att jag har gjort vad jag kunnat. Min förhoppning är att någon ser hur det är. Eller vad tusan ska jag göra? Tack snälla. Kram från mig!

24 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Nu är jag i det där läget där jag varit förut på tidigare jobb- och det läget är när man ska kasta bort Svarte Petter och se till att man själv inte sitter på den. Jag ser att omgivningen nu försöker lämpa kortet på mig trots att jag har gjort vad jag kunnat. Min förhoppning är att någon ser hur det är. Eller vad tusan ska jag göra? Tack snälla. Kram från mig!

25 Lilla Jaget:

skriven

Hej Esmaralda,
Nu är jag i det där läget där jag varit förut på tidigare jobb- och det läget är när man ska kasta bort Svarte Petter och se till att man själv inte sitter på den. Jag ser att omgivningen nu försöker lämpa kortet på mig trots att jag har gjort vad jag kunnat. Min förhoppning är att någon ser hur det är. Eller vad tusan ska jag göra? Tack snälla. Kram från mig!

26 Elsa:

skriven

Vilka härliga bilder! :)
Varför har de inte hört av sig? Kram

27 Jessica:

skriven

Es,
Kommer det dyka upp någon i mitt liv snart? Eller finns det någon som är intresserad? Kommer jag få reda på vem det är isåfall? Kram :)

28 Skorpan:

skriven

Ja vilka platser det finns i världen! Hoppas att jag hittar min alldeles egen plats jag också. Är det månne en varm plats? Fortsätt o njut av er plats 😊.

Här har det sorterats lotterivinster i en o en halv timme, tur att det gick så snabbt. Jag vill hem.. O då ska jag ännu cykla...
Kram Skorpan

Svar: Snart.. om inte redan.. är du hemma och kan koppla av.. kram :)
Esmaralda

29 Rose:

skriven

Så härligt! Uh vilken dag på jobbet..måndag..då är det skönt med lite fina bilder.
Kommer det in någon kärlek i mitt liv? Verkar inte finnas någon som passar..ibland tror jag att det är något fel på mig som inte "får till det".
Hälsningar från en trött en. Kram.

Svar: Det kommer en fin kärlek men det kan dröja lite .. kram
Esmaralda

30 Razawa :

skriven

Vilka härliga bilder:) dit måste man ju åka nångång.

Har en fråga som ger mig lite ångest o panik. Vi åker till Amsterdam nu snart den 19 maj till den 22 maj med min man o hans bröder o min svägerska:) min flygrädsla börjar nu komma ikapp mig då resan närmar sig :( snälla ser du något hemskt som kommer hända med flyget dit och tillbaka till Sverige? Hatar att tankarna kommer då jag inte kan se längre fram än 19e maj bara för att jag är så rädd :( Kram

31 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du att de kommer få barn tillsammans?
Kram

32 Filippa :

skriven

Hej tur i kärlek i maj?

Kram

33 Lilly:

skriven

Prövar lyckan igen ... Hittade en jättefin sten förrut en hjärt formad är det ett tecken ifrån någon kram

Svar: Det kan det vara,.,. känn inom dig.. kram
Esmaralda

34 Fff:

skriven

Undrar finns det något meddelande som vi bli framfört till mig kram

35 Kicki :

skriven

Kan du se vad min mans bror planerar bakom ryggen på oss

36 Fanny:

skriven

På fredag avgörs våran framtid.. kommer vi få bra besked?

37 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut om jag skulle resa dit med honom?
Kram

Svar: Räkna inte med att det blir fullt ut bra... men okey.. kram
Esmaralda

38 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om mötet med kärleken är nära?
Kram

39 Li:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det som att han vill träffamig? Förstår han att jag vill träffa honom?
Kram

40 Alina:

skriven

Hej Es! Ser du någon stor förändring på ingång ?kram

Svar: Kanske inte stor.. men flera små.. kram
Esmaralda

41 Susan:

skriven

Oj oj oj så härligt det ser ut, med tanke på vädret här hemma 🌧 så hade jag gärna befunnit mig på sydligare breddgrader😉 Hoppas det blir lite bättre snart... vill ju ha lite vårvärme o vårkänslor 😇

Kram o fortsätt njuta!!!

Svar: Kram o tack :)
Esmaralda

42 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Han skriver till mig hela dagarna men sen på kvällarna blir det helt tyst från honom då antar jag att han träffar henne. Vad är det för stil. Varken shcyst mot henne eller mig.
Har han intresse av mig? Mer av henne?
Kram

43 AnnaK:

skriven

Vet inte om du kan svara utan mer info.....men dröjer det länge?

Kram 😊

44 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det förhållande snart för min del?
Kram

45 Skorpan:

skriven

Japp hemma o lastat i mig onyttigheter, ajja bajja mig 😆. Såna tider nu, igen...
Kram Skorpan

46 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Är det min tur att hitta någon intressant och gå in i ett förhållande snart?
Kram

47 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
En fråga jag ställt flera gånger som jag verkligen önskar svar på. Jag bor i min hemstad just nu jag undrar om det är här jag kommer att möta min kärlek? Du har ju sett att han är från en annan stad. Men sker mötet i min hemstad?
Kram

Svar: Det KAN det göra men jag är inte säker... oavsett så missar du inte mötet... kram
Esmaralda

48 Livsturisten :

skriven

Fantastiska foton, måste ju vara helt underbart att få uppleva platserna på riktigt. Ljuvligt!
En fundering...
Vad är hans tankar o känslor kring att jag tog kontakt efter så många år? Jag har själv inga särskilda tankar o känslor mer än minnen o en lättnad över att fått kontakt även om det inte kommer att bli mer än dagens ord.
Kram o ha det gott!

49 Kicki:

skriven

Kan du se vad min mans bror planerar bakom ryggen på oss

Svar: Nej jag ser ingenting om detta tyvärr..
Esmaralda

50 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han vara beredd att släppa taget om mig helt känslomässigt?
Kram

51 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Ligger någon förändring framför mig?
Kram

52 Oxelina:

skriven

Magiskt vackert, fick jag till mig när jag läst några av dina inlägg och sett så fina bilder. Härligt att du hinner njuta med nära o kära på fina utflykter och inte bara jobbar. Det är så viktigt att hinna med det som ger en ny energi också.

Här vräker snön ned och vi som redan hade massor av snö 40 ca, vi har redan skojat för någon dag sedan att i år blir det inte snöfritt alls...vi skulle inte ha skojat om det för då började det komma mera. Nå nog försvinner det :).

Ha en fortsatt härlig resa!

Svar: Hoppas snart det blir snöfritt hos dej också... kram :)
Esmaralda

53 Solen:

skriven

OMG vilket underbart ställe!
Ser fantastiskt härligt ut!
Kram
Solen

Svar: Ja, det är alldeles underbart... på riktigt.. kram :)
Esmaralda

54 Alina:

skriven

Tack för svaret Es kram:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: