När vi vadade...

 
Och plötsligt uppenbarade det sig.... den lilla sjön och vattenfallet och för att komma dit vadade vi längs en bäck ett bra tag  !!
 
 
Och alla passade vi på att  bada... 
 
 
Det blommar... överallt.... lunch åt vi i Tavira... barnen hade hamburgersug och Ozzy käkade en hel vuxenportion minsann !!
 
 
Yazzi passar på att palla apelsiner och vi andra håller utkik... sånt får man ju inte göra.. egentligen... men vi ville smaka en alldeles pinfärsk.. direkt från trädet.. och det VAR gott... himla gott...
 
 
Ja, det är precis lika härligt som det ser ut !!
 
 
Sen när kvällen kom blev det drinkdags !!
 
 
Rediga sommardrinkar.... pina colada...och jag tog mig en Mojito...
 
 
En promenad längs bryggan....
 
 
Ja herregud som det blir när en blixt lyser upp i mörkret ... inget smink... ingen hårstajling alls... nyss uppkliven efter kvällsdoppet....
 
Och en alldeles underbar dag var slut !!
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
1 Helena Ir:

skriven

Jag säger bara wow!
Kram :)

Svar: :)
Esmaralda

2 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Jätte fina bilder på alla er. Så inspirerande att få se bilderna.

Esmaralda, han säger att han tycker om mig men kanske inte på det sättet. Ljuger han för mig? Eller är det så?
Kram

3 Fiffig:

skriven

Hur ser familje livet ut

4 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Sonen var jätte trött idag. Blev orolig att han håller på att bli sjuk. Har ju vart två fall i staden jag bor med hjärnhinneinflammation så ett barn har avlidit. Jag blir så orolig.
Var han bara trött eller vanlig förkylning eller ska jag vara mer orolig?
Kram

Svar: Det känns inte som något allvarligt men ha ögonen med dig.. kram:)
Esmaralda

5 Barbie:

skriven

Hej Es! Jag undrar nämligen om jag får till det imorgon .... något intimt??? Tusen kramar

6 Desp:

skriven

Hallin Es? Undrar om R är intresserad? Kramat

7 Skorpan:

skriven

A la natural Es, det är väl bra :).
O den förbjudna frukten brukar ju smaka bäst ;)..
Simstället såg ut som en underbar lagun, mm vilket ställe att vara på...

Här har det slaskat o regnat mest hela dagen o jag undrar om våren verkligen är på väg? Svårt att tro... Nåt annat som jag undrar över är om jag lever mitt liv enligt seanser jag fått? Jag har nu aldrig sett dem som någon slags "bibel", snarare som ett stillande av min nyfikenhet ;). Kan det verkligen vara sant, att allt det kommer att hända mig -typ av svar ser jag det som... Kan ha fel, det kanske är min bibel?
Kram Skorpan

Svar: Kanske inte allt händer.. men det stora och viktiga.. som du tänker på.. det kommer hända.. kram :)
Esmaralda

8 Dottern:

skriven

Kommer min mamma bli lycklig någon gång. Det är min önskan att hon blir det. ❤️

Svar: Det kommer hon att bli.. hon kommer må bra och vara så mycket gladare... kram :)
Esmaralda

9 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir de ett par?
Kram

10 Frida:

skriven

Sicken härlig resa ni verkar ha 😀😀
💜💛💜 kramar.

Svar: Ja, det är magiskt.. kram :)
Esmaralda

11 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
När jag jobbar inom vården så finns det en äldre dam som jag gillar så mycket. Vi har så mycket att prata om och nu när jag inte jobbar där så mycket längre så brukar jag tänka på henne hur hon har det och så.
Tror du vi har något tidigare liv eller något band?
Kram

Svar: Ja nu har ett vackert förflutet tillsammans... besök henne gärna någon gång.. kram :)
Esmaralda

12 Resa:

skriven

Åh vilka underbara bilder vackert<3

undrar när du ser mig börja resa utomlands?
kram:)

13 D:

skriven

Hej Esmaralda. Har helt plötsligt börjat tänka på ett gammalt ex jag hade. Han dyker upp i tankarna omedvetet. Jag skulle nog inte vilja ha ett förhållande med honom igen men jag skulle lätt kunna ses och snacka lite. Men jag är mer osäker om han skulle vilja det. Kommer han att ta kontakt med mig igen? Ses vi något på tu man hand? Kram

14 Mn:

skriven

Vad fint ni har det, längtar till min semester kanske åker till Grekland 😎😄
Idag träffade min ex EZ vad kände han när han såg mig?

Svar: Inga starka känslor men lite kul tyckte han det var.. kram
Esmaralda

15 Jag:

skriven

Hej fina E, idag blev jag uppsagd för 4e gången i mitt liv.. Är inte det lite mycket otur? Kan du se om allt löser sig?

Svar: Ja på något sätt så löser det sig.. kram :)
Esmaralda

16 Rose:

skriven

Verkligen mysigt! Fint att få ta del av det genom bloggen. Du får en blomma av mig för att du svarar så tålmodigt på våra frågor och att du bjuder så på dig själv. 🌸 Kram

Svar: Tack för den blomman :) Kram
Esmaralda

17 Lizette :

skriven

Hej!
Så fint ställe ni hittade:)jättefin bild på dej, naturligt vacker :)
Så underbart att få njuta av det varma vädret. Här hemma är det kallt å blött. Har blivit förkyld :(
Du sa att killen jag inlett ett förhållande med inte visat färg än. Kan du utveckla det snälla? Är det negativt? Elr kommer det bli som vi pratar om o önskar?
Kram 💗

Svar: Men fy, förkylning är inget vidare !! Det kan bli bra.. men det finns issues som dyker upp.. du får ta det som det kommer helt enkelt.. kram
Esmaralda

18 AnnaK:

skriven

Vilka skönheter dina döttrar är 😊 Men skämmes på er som pallar apelsiner 😜 Men kan tänka mig att de var delikata solvarma!

Tack för svar!! Ska ta ett snack igen om maten. Men han tar sällan åt sig vad man säger. Vet inte vad jag ska göra. Tänker främst på sig själv och går inte att prata med.....blir bara arg.

Kram 😊

Svar: Och så kan du inte ha det.. eller hur ? Med en man som du inte kan prata med när det gäller viktiga ting ... kram :)
Esmaralda

19 <3:

skriven

Härligt med en underbar kväll och fin bild på dig. Du behöver inget smink alls kära Esmeralda.
Så vackert med bougainvillea 🌸🌸🌸.
Är min tremänning Johan intresserad av mig mer som vän ? Känns lite märkligt med allt han skrivit sista dagarna.
Får jag användning för guld 👗på torsdag tror du ?
Kram
💗💗💗

Svar: Tack :) Jo lite extra intresse har han allt av dig... kram :)
Esmaralda

20 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Den här mannen jag skriver med, på kvällarna slutar han plötsligt att svara mig. Får han besök utav en annan kvinna då som jag misstänker? Är intresset större någon annanstans?
Kram

21 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Han säger att han tycker om mig men kanske inte på det sättet.
Är det så som han säger? Gillar han mig inte mer?
Kram

22 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag hitta på något roligt i helgen?
Kram

23 Jessica:

skriven

Es,
Kommer det hända något på kärleksfronten?
Kommer det dyka upp någon kille snart?
Finns det någon som är intresserad?

Kram :)

Svar: Jadå, något kommer att dyka upp !! Kram :)
Esmaralda

24 Anonym :

skriven

Vågar jag byta p-piller till den sorten som ingår i högkostnadsskyddet? Viöl inte gå upp i vikt och bli mer rund...
Kram

Svar: Du kan byta.. det känns tryggt.. kram :)
Esmaralda

25 Mmme:

skriven

Hej

Ser du om den stora kärleken finns i år?

26 Carro:

skriven

Skulle bli så, så tacksam för svar

Av olika anledningar så rädd att bli sviken i vänskap och relationer.

En ny vänskap som betyder så mycket för mig, en handledare på en praktikplats- kommer hon vilja hålla kontakt med mig när jag slutat?? Vad tänker hon om mig?

27 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilken härlig dag ni verkar ha haft;)
Själv har jag upplevt något hemskt. Mitt kort har blivit skimmat och under natten, lagom efter att lönen kommit in på mitt konto jag något gjort en massa köp för över 16 000kr. Känner mig så lurad och bedragen och har ju just nu inget kort och väldigt lite pengar. Helgen som kommer ska vi till Liseberg och Ullared så det var ju helt fel tidpunkt😩 Undrar bara när detta hände? Kan det skett på helgens båtresa tro?

Kram❤

Svar: Ja det kan ha skett under helgen.. du får pengarna tillbaka men det är ju lite snärjigt innan... måtte det lösa sig med Liseberg o Ullared !! Kram
Esmaralda

28 A.D:

skriven

Kommer det bli husköp detta år.

Ha en fin kväll kram

29 Fanny:

skriven

Wow vilka fantastiska bilder! Man blir inte alls avis när det regnar/snöar och man ör höggravid.. Haha!

Jag är beröknad att föda den 29 Maj, min son kom en vecka tidigt 2015 så jag hoppas att denna bebisen också vill komma lite tidigare. Får du fram något datum som kommer vara betydande? :-) kanske dagen då bebis föds?

Kram

30 Pia1:

skriven

Vilket ställe 😍😍😍


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: