Runke Pär...

Jag måste bara få dela med mig av en söt barnhistoria som hände alldeles nyss... 
Yngsta barnbarnet Ozzy  som är 7 år...satt och tittade på sin mammas mobil
" Mamma", sa han, vad betyder Runke Pär "?
 
 
 
Kram & kärlek
1 Hej :

skriven

Hahaha ja så kan det bli.
Bad andarna om hjälp och ro idag för stora barnet. När vi sen var ute så plockade hen upp en hittad fjäder. Var detta ett tecken på att andarna är med oss.

Svar: Ja, ett tydligt tecken.. kram :)
Esmaralda

2 Sus:

skriven

Hej
Kul....
Kan bli lite tokigt ....
Love sus

Svar: Jaminsann !! :)
Esmaralda

3 Alice:

skriven

Haha😂 Ibland blir det lite tokigt! Tar de kontakt med mig denna vecka? Kram

4 <3:

skriven

Haha.
Läkaren tittade på mig flera gånger idag kändes det som. Vi sprang på varandra på röntgen cafeterian och när jag skulle till apoteket. Var det PML ? Tyckte jag kände igen honom.
Kram

5 Helena Ir:

skriven

Hahahaa..det får han nog höra som en barnhistoria som något äldre..ett flertal gånger.. :)

Svar: Något att berätta på studentfesten eller det framtida bröllopet :) kram
Esmaralda

6 Grethe:

skriven

Hahaha 😀 😀 😀 ja sånn kan det bli 😃😃😃
Er som vi norrmän, vi har Pen Is (altså fin glass 🍦) 😀😀😀
Håper du har en utrolig fin tid "der nede", sååååå mange fine bilder da!! 💖 Tusen takk for at du deler med deg 💖
Jeg lurer på en liten ting jeg, tenker mye på min elskede venn Kenth, lurer på om han er på besök hos meg? Har han det bra nå?
Savner han sååååå mye! Han oxo 💙
Klemz 💖

Svar: Pen Is.. det var kul :) Tack för att du läser bloggen :) Ja han besöker dig ofta och han har det bra.. det vill han förmedla... du är viktig för honom... kram :)
Esmaralda

7 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag få byta förskola till sonen? Blir så ledsen att det måste vara såhär. Ska jag behöva ringa och tjata hål i huvudet för att de ska förstå?
Kram

Svar: På något sätt verkar det som om det blir ett byte.. ge dig inte.. kram
Esmaralda

8 Ie:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha ja det var kul det. Vad svarar man

Es, finns det en framtid för han och mig?
Kram

9 Skorpan:

skriven

😂...
Inte lätt med språk.
Överlevde mötet o hade ju lite ögonfröjd, vår kontaktperson, att vila ögonen på. Lucky me, eller hur? Kanske nån tycker det om mig också?
Nu äntligen på väg hemåt, trött i ögonen..
Kram Skorpan

10 Smiley:):

skriven

Hahaha:)

ps:ser du någon positiv förändring på ingång?
kram

11 Tingeling :

skriven

Hahahaha så det kan gå! 😂

12 AnnaK:

skriven

Haha......i mitt huvud läser jag alltid Runke Pär när jag ser nåt om Runkeeper 😆

Provar en sista gång om du ser nåt om hur jag kommer ha råd att unna mig lite mer framöver? Sorry for the tjat!

Kram 😊


Svar: Ja helt säkert så kommer du det... det blir betydligt bättre och du kommer kunna unna dig en hel del. .kram :)
Esmaralda

13 Anonym :

skriven

Hej Es är det slut mellan oss från G sida ? Han skrev godnatt igår och ett rött hjärta.
Kram

14 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du han och mig flytta samman?
Kram

15 Smöla:

skriven

Haha så roligt!! Vad svarade "mamman" på det??:)
Har mina barn gåvan? Finns det en låtsaskompis ?

Svar: Ja det finns en låtsaskompis... och mamman försökte förklara vad runkeeper är :) kram :)
Esmaralda

16 desp:

skriven

kära es, jag undrar om du ser om något blir fel på after work om jag går? ville dem att jag skulle komma då?????

KRAMAR

Svar: Ja det ser ut som om de vill att du också kommer.. kram
Esmaralda

17 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han uppskatta när jag skriver med honom?
Blir ändå förvirrad om det är så att han har större intresse för henne? Tror han skriver med henne med? Men verkar det vara mer angeläget är frågan?
Kram

18 N:

skriven

Hej Esmaralda. Du sa att du ser flytt för mig men är det till annan ort? Eller inom samma som jag bor i nu? Flyttat jag för kärlekens skull om det är till annan ort?
Kram

Svar: Ser ut som om det blir till annan ort.. kram
Esmaralda

19 Signe:

skriven

Åh, underbart ☺️!
Hoppas semestern fortlöper fint! Har själv skaffat inloggning på Airbnb och letar nu sommarbostad.
Rygg op??

Kram ♥️

20 bella:

skriven

hahaha!!

Han jag träffa för snart ett år sen som jag känner en sån dragning till, kommer vi att jamma ihop detta år? <3 kram

Svar: Ja något blir det i alla fall.. kram :)
Esmaralda

21 bella:

skriven

hahaha!!

Han jag träffa för snart ett år sen som jag känner en sån dragning till, kommer vi att jamma ihop detta år? <3 kram

22 Rose:

skriven

Hahahaha..skrattar gott! Så det kan bli 😁

Svar: :)
Esmaralda

23 Mariao:

skriven

Åh dessa härliga ungar:-)....
Barnen i vår värld är det enda som oavsett religion, kultur, politiska uppfattningar etc kan ena oss vuxna till ett gott skratt och kärleksfullhet.

Enligt mig.....:)


Svar: Exakt så är det :) kram
Esmaralda

24 Signe:

skriven

Hej kära Ez!

Blir det op av ryggen? I så fall när i tid?

Kram ♥️

Svar: Ja det kan det bli och blir det.. då bör det bli ganska snart.. kram
Esmaralda

25 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det en framtid för han och mig?
Kram

26 Ww:

skriven

Blir det något som händer med Robin på adterworken då? Kram

27 Jag:

skriven

Gillar Robin mig kan inre sluta tänka på han

28 Mee:

skriven

Hej Esmaralda. Verkar hon vara första prioritet?
Kram

29 Signe:

skriven

Hej kära Ez!

Varmt tack för svar! Fortsatt fin resa och njut av dina nära!

Kram

30 Barbie:

skriven

Blir set intimt snart för mig med någon ? Sex? Kyss?

Svar: Ja något lär det bli ganska snart.. kram :)
Esmaralda

31 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Träffar jag kärleken under tiden jag bor här jag bor nu?
Kram

32 Helen:

skriven

Goa ungar. De säger vad de tänker.

Som vanligt skulle jag kunna ställa tusen frågor o funderingar, fast ibland har bara rinner en massa oviktigheter ur mig.

Just nu efter att ha suttit o slappnat av efter en rätt aktiv dag. Ja då bubblar det ur mig

Hur ser det ut med mina älskade ungar framåt i tiden?
Min man o jag, hur funkar vi framåt?
Och sen mina funderingar om hur o på vilket sätt ev. tidigare liv påverkar mig.

för att inte tala om hur det blir med det nya jobbet.

Man kan tror att jag skriver till fråga lund.
Men har bara mun diarre efter en fin, men aktiv dag.
Kram från dagens lite trötta virrpanna


33 Helen:

skriven

Jag igen. dessutom kom jag på en fråga till :-). Kan jag utveckla min medial sida, om jag nu har nån.

34 Lilly:

skriven

Känner ett konstigt pulserande på vänstra sidan magen... Vad kan det vara... Lite obehaglig känsla , har googlat men inte hittat något.

35 Hmm:

skriven

Varför känns det som att jag inte kan lita på min mans bror ... Döljer han något?

36 Fanny:

skriven

Haha vad roligt!


kommer jag må bättre till sommaren?

37 Sus:

skriven

Hej
Skriver som hon innan sorry for the tjat....
Men tror du han vill flytta hem snart😀
Love sus

Svar: Du ska inte räkna med det.. kram
Esmaralda

38 Anna-Carin:

skriven

Hej Ez! Nästa Söndag ska jag iväg på en fest, där HAN ska vara. Finns det kärlek mellan oss nu & hur blir det mellan oss efteråt? ❤😘 tacksam för svar! Kram från en mkt nervös tjej! 🙈

39 Jonkan:

skriven

Kommer han tidigare? (:

40 Miltons Mamma:

skriven

😂😂😂😂😂
Runke Pär


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: