Äntligen....

 
Varenda dag sedan sonens kompisar  dök upp har det blåst ... och  idag blåste det också... fast lite mindre och de gav sig äntligen  iväg ut på en rejäl tur till havs.... och var rejält frusna när de ett par timmar senare kom tillbaka.
 
Jag och MG passade på att fara ner till  hamnen en sväng...han älskar att göra sig till för sommargästerna och alltid är någon som faller på knä framför honom och beundrar  och gosar... och han njuter i fulla drag !
 
Nu mörknar det på himlen !!
 
Kidsen ska iväg o käka i stan o sen blir det  amerikansk rabarberpaj o glass här hemma !!
Efter det där receptet som jag delade med mig av här för ett tag sedan !
 
Ha en go  kväll
 
Kram & kärlek
1 Lilly :

skriven

Hej esmeralda undrar om det finns något budskap till mig kram

2 F:

skriven

Hur ser karriären ut för mig esmeralda

3 F:

skriven

Ser du oss få fler barn framtiden

4 <3:

skriven

Vill också vara sommargäst och gosa med MG 🐶.
Träffade Daniel innan jag åkte till Spanien. Han hörde av sig spontant och bjöd ut mig på middag. Börjar kännas bra igen och som vi förlåtit varandra och kan komma över missförståndet som blev. Känslor kan verkligen vara upp och ner. Ser han mig fortfarande som mer än vän ?
Kram

5 Skorpan:

skriven

Havet är skönt men ifta kallt. Denna sommar har det knappast varit alls varmt. Konstig sommar.

Paj, mums, hade gärna varit där hos dig Es 😉. Fast det har nog blivit alltför mycket av det goda de senaste månaderna.. O undrar om jag kunde ha råd att unna mig en pt, så jag får resultat?! Har helt tappat greppet om allt, känns det som...

Trevlig kväll!
Kram Skorpan

6 Queen:

skriven

Något spännande på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

7 Mulle:

skriven

Hej Esmaralda.
Mysig dag ni haft. Härligt att de trots vädret kom iväg på en båttur. Det vattnas i munnen av rabarberpaj med glass, fräscht och gott. Gillar när det är lite surt med det söta.
Puss mg
En fråga, har han bestämt sig för att gå vidare från mig? Går vi åt varsitt håll från nu är det så han tänkt?
Kram

Svar: Ja det ser ut som om det blir olika vägar för er.. kram
Esmaralda

8 Tjusaren:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag kunna bli kär i mörkhåriga killen med glasögon? Eller ser du annan man för mig?
Kram

9 Smulan:

skriven

Känns det som att det är bättre för oss att vi går åt olika håll istället för att bråka om vi ska ha gemensamma barn eller inte? Känns som att mina åsikter inte betyder något alls längre.

10 (Du vet vem):

skriven

Hej Es!

Jag vet att jag redan har skrivit idag. Och jag vet att du förmodligen inte kommer att svara eftersom att du redan svarat, så förlåt.
Men ska jag ringa?


11 K:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han påväg att släppa mig?
Kram

12 Love:

skriven

Va mysigt ställe du har och nu blåser det ordentligt här med.

Jag undrar så när jag ska träffa kärleken igen skulle vilja göra det innan hösten kommer och sitta och mysa med tända ljus.
Blir det med mitt ex igen eller någon ny en annan 💘💘
Jag längtar så efter den så jag spricker snart kommer den tro
Love💜

13 AnnaK:

skriven

Funderar rätt mkt nu. Kommer jag nån gång få fler vänner. Har egentligen bara en förutom kollegor och hon har träffat en karl nu så det finns inte så mkt utrymme för mig. Och det förstår jag 😊 Har tillåtit mig själv isoleras och tappat många vänner senaste åren.

Känner mig väldigt ensam ibland mellan varven även om jag för det mesta inte har nåt problem med det.

Kram 😊

14 Resa:

skriven

Här har det med vart grått och tråkigt väder fast det skall vara 22 grader i luften så blåser det, tycker det var varmare när det var 18 grader ute . Luktar hästbajs i luften med och hundratals små flugor och myggor när man är ute och går det kliar i hela kroppen när jag tänker på det usch.Bara man öppnar dörren så har man sedan banan flugorna hemma :( har lagt ut äppecidervinäger och det fungerar,men så fort man öppnar fönstret eller dörren är de tillbaks igen:(

Men ni har det mysigt låter gott med amerikansk rabarberpaj o glass:)

undrar om du ser mig på någon resa?
kram

Svar: Jadå, visst kommer det att bli resa för dig.. kram :)
Esmaralda

15 Skrållann:

skriven

Hej!
Härligt för grabbarna att dom äntligen tog sig ut på sjön;)
Har nu överlevt två dagar på nya jobbet och jag undrar hur det ska gå och om jag verkligen kommer lära mig allt🙈 Jag ska verkligen ge det en rejäl chans men det är mycket att hålla ordning på och planera rätt.
Min man har semester och idag har han städat lite. När jag kom hem verkade han lite "låg", kan han ha hittat min seans och läst eller är det något annat?

Kram❤

Svar: Ni behöver prata med varann " på riktigt" och reda ut.. kram :)
Esmaralda

16 Pajparty:

skriven

Sommargottigt ni har det.
Bara å njuta.👌☺️
Det blir paj här också.
Citron å marängpaj.
Nya diet-tag imorgon. 😑

Passar på med en fråga!
Massor av förälskade par på spårvagnen hem.
Ser du någon liten detalj om han jag väntar på, som gör väntan lite mysigare.

Kram, kram.

Svar: Jag jobbar o sliter på den förbaskade dieten o har inte ätit nån paj.... och det är jag så stolt över :) Jag ser tyvärr inte detaljer kring den tillkommande... kram
Esmaralda

17 Nelli:

skriven

Hej Esmaralda!
Just nu är jag orolig över min hälsa, ögon som "strular" och högt blodtryck. Får jag ordning på detta?
Jag har väntat såååå länge på att något roligt (utöver det normala om man får säga så) ska hända? Finns det något som jag kan glädjas åt snart?
Vågar jag hoppas på en "riktig" kärlek så småningom när jag vågar släppa taget om det jag har, dvs en mångårig relation utan känslor.

Kram kram

Nelli


Svar: Ta tag i hälsan och beta av.. så det blir rätt och bra.... och det roliga kommer.. börja med att ta steget själv och planera in roligheter.. så kommer mycket av sig själv... och visst kommer kärleken.. när du som minst anar det.. kram :)
Esmaralda

18 S:

skriven

Mycket upp o ner med vädret faktiskt.
Andra arbetsdagen efter semestern, känner mig trött idag, glad varannan dag, deppig varannan.
Kommer allt ekonomiskt som jag o min make har i hop lösa sig nu när vi ska skiljas? Han kan ju verkligen vara hal som en ål när han sätter dem sidan till.

19 Lill tanten:

skriven

Nu vattnas det allt i munnen. Några tradiga knäckemackor blir det här...

Du Esmaralda. Lite nyfiken på om du ser någon som spanar in mig? Jag är så dålig på att se sådant själv :)

Ha en härlig kväll med familjen kram!

20 Miltons Mamma:

skriven

Ja så har man blivit med katt. När vi mötte upp säljaren på tågstationen i Köping så satt katten rakryggad och stolt och tittade på oss när vi kom. Wow vilken katt. Kan redan nu säga att hon varit hos oss förut. Kallar henne Paris (men råkar alltid säga ett annat namn)

Ett av mina tidigare djur som är återfödd till mig igen? Vem? Börjar bli nyfiken på varför de väljer att återfödas och hamna hos mig?

Kjam 💖💖💖💖

Svar: Ja, det finns ett speciellt band mellan dig och djuren... lycka till med Paris..en sådan fin liten katt :) kram
Esmaralda

21 N:

skriven

Hej Esmaralda
Funderar på att skicka efter en klänning som är jätte fin!
Kommer jag bli nöjd?
Kram

22 Anna.L:

skriven

Jag har tänkt på en speciell kill, vi har inte setts på över två år, men det är som om tankar omedvetet endå alltid är om honom. So fort romans och kärlek kommer på tal, jag tycker mycket om honom. Men har ingen aning vart han är i livet, men haft många synkroniserade händelser. Vad känner han om oss, framtid och det lilla men starka vi kände under kort tid?
Karmar!!

23 Vänner:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du de paret verkar gilla mig? Skulle hon och jag kunna bli närmare vänner?
Kram

24 Kvinna :

skriven

Hej esmeralda hoppas allt är fint undrar om du ser mig bli gravid kram

25 K:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han påväg att inleda ett nytt förhållande?
Kram

26 F:

skriven

Hur ser karriären ut för mig kram

27 Kicki :

skriven

Har känt mig så trött den senaste tiden...gör inget annat än jobbar. När börjar vi leva livet kram

28 Funderar :

skriven

Hur ser framtiden ut framöver för mig och familjen

29 M:

skriven

Hej vet att han känner något för mig ska jag släppa det och gå vidare eller kommer han när han är redo igen?
M

30 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Ett gammalt ex D har dykt upp i mitt huvud titt som tätt senaste tiden. Har inte känt något intresse till honom på väldigt länge. Ser du varför han dykt upp?
Kram

31 M:

skriven

Hej Es

längtar min själsfrände efter mig med,finns han inom den närmsta framtiden?
kram

32 Helena Ir:

skriven

Heja dig Esmaralda som håller dig till din diet!..trots allt gott du fixar till familj och vänner..bra kämpat!

Kram :)

33 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.
Har han bestämt sig för att inte vara med mig nu?
Kran


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: