En happening i Lappland....

Du som   fick regression av Nettan när vi befann oss i Lappland…. den gången när  jag rusade in mitt i alltihop  och teaterviskade  åt Nettan att hon skulle hjälpa dig till livet i  Prato i Toscana. 

 Minns du ?

 

Nettan förde dig dit  och du stannade kvar som postmästare i Prato väldigt länge och landade i den gamla trygghetskänslan.. för då  var du ju världens tryggaste och gladaste människa, hela livet igenom.

 När regressionen började satt jag och  arbetade vid datorn i ett annat rum… när jag plötsligt fick insikt om hur viktigt det var att ge dig  just trygghet  och  som en snabb flash såg jag dig som man… i Prato… och du utstrålade maximal trygghet och glädje.

 // Prato//

Jag kände att just nu mådde du väldigt dåligt och var på väg att tappa stinget helt…så  stora mått av påfyllning var vad du behövde. 

Mest glädjande av allt var att du kunde ta emot.

  Det var  en leende och rakryggad kvinna som lämnade oss och klev ut i den djupa snön till älgarna som jagade snöskotrar  !! 

  Tro nu inte att jag har för vana att lägga mig i Nettans arbete – det sköter hon så bra på egen hand! 

Men ibland händer sådana här ingivelser och då tror jag att man ske ge efter för dem…. annars hade de inte kommit 

// En av Nettans målningar//

I  går var en trevlig kväll med väninnan… med goda danska smörrebröd .. lite vin och gott snack !!  I dag blir det hem till en annan kompis en sväng…  annars mest jobb !

 

Jo, har en tanke på att försöka ta mig till Dollarstore.. har aldrig varit där… och det börjar bli dags !!

Ha nu en bra fortsatt helg

 

Kram & kärlek

 

 

Glöm inte att boka in ett besök hos mig och Nettan i oktober.. för spådom och/eller regression…… all info om detta finns på bloggen från den 18/8 !!!! 

1 Livet:

skriven

Då gjorde du denna kvinnas dag👍👌👏!! Och det var så meningen.
Flirt ikväll💕😉?!? Ha så sköj på Dollarstore💵. Kram

Svar: Kan bli en liten flirt ikväll, absolut.. kram :)
Esmaralda

2 Milla:

skriven

Det låter ju jättehäftigt den där regressionen. Skulle jag med behövt, lider av ett liv i ngn form av koncentrationsläger tidigare, har med det i dag, tema mat, pengar, familj, trygghet men vet ej hur man blir av med allt för det känns som de sakerna följt med in i det här livet. O att det ännu behandlas. Kan man bli färdig med saker själv, kan egen hand då jag inte kan åka till er? Bor för långt bort.

Svar: Ja man kan bearbeta på egen hand... och jag tror nog också att du kan hitta en regressionsterapeut i närheten där du bor.... kram :)
Esmaralda

3 Mosan:

skriven

Hej Esmaralda.
Wow coolt med ett sådant samarbete! Fina ni är som står där i snön.
Es, ser du något om när jag kan vara i rätt förhållande och ha det där stabila förhållandet? Kan det dröja mer än över nästa år?
Jag är redo nu..
Kram

4 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Mysiga ni i stugan. Låter trevligt med en till resa. Vännninor är livet och det behövs bara en matbit en tid så känner mig sig mycket nöjdare sen.
Verkar han tvivla något?
Kan det bli en relation mellan han och mig? Eller känns han klar med att han inte vill vara med mig?
Kram

5 Utgång:

skriven

Hej Esmaralda.
Om jag går ut idag kan jag träffa någon intressant i kärlek då?
Kram

6 Skorpan:

skriven

Din instormning hade säkert en positiv inverkan i den skoterkörande damens liv och det skulle vara kul att höra något från henne också :). Alltid lika intressant att läsa om andra människors upplevelser, ens egna känns inget i jämförelse...

Härlig kväll du hade med väninnan igår. Smörrebröd har jag ätit en gång i mitt liv och det är typ ages ago. Kunde ju laga själv, men den lusten är som bortblåst, huva, att laga något extra i matlagningsväg ;).

Lördagen har börjat som de flesta gör då jag är ensam, med tvättmaskin, diskmaskin o torktumlare som rullar o på. Funderar på att göra något kuligare än det, men har inte kommit på något ännu. Har en timrapport som ska fyllas i o skickas, behöver få lite lön för jobbet också, får se hur liten den är denna månad. Har insett att jag behöver ha en stabil inkomst som är lika stor varje månad. Dessa svängningar i lönen gör det svårt att planera, tycker jag. Kanske det är dags att se sig omkring lite... Vad som erbjuds. Jag vägrar o tro på att jag är för gammal för att få jobb, ser du Es något kring den saken, är det de som kan vara orsaken till att jag har svårt att få jobb? Nu jobbar jag ju o det som var till min fördel var nog att barnen var gjorda, inte såå ung längre, kanske.

Jahapp, dags att göra något...
Ha en bra lördag!
Kram Skorpan

Svar: Nej inte är du för gammal för nytt jobb inte... fortsätt sök... det kommer öppna sig vägar... kram :)
Esmaralda

7 Lunora:

skriven

Hej!
Har fått ett jättebra erbjudande om att gå en kurs, men har svårt att få ihop det tidsmässigt och ekonomiskt med jobbet nu. Kommer detta erbjudande att komma igen? Vi så gärna gå kursen!

Ha en fin lördag!
Kram

Svar: Det kommer en ny chans lite senare när det passar dig bättre.. kram
Esmaralda

8 Sola:

skriven

Hej Esmaralda.
Är känslorna starkare "där" än för mig? Vad ser du om det?
Kram

9 Susan:

skriven

Så goda mackorna såg ut😊

Känns som hösten e på G, dax att tändanljus om kvällarna o kura skymning.... älskar hösten🍁 Bara sällskapet i soffan som saknas...

I helgen bär det iväg till Ullared, hoppas fynda en resväska så jag kan ge mig iväg på en liten resa i höst, även om jag e lite nervös för att åka själv..

Kram o härlig helg

Svar: Hästen är härlig !! Resväskor finns det massor av på Ullared..i alla fall sist jag var där så du lär nig hitta något.. och resan i höst kommer gå så bra.. kram
Esmaralda

10 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilken häftig grej;)
Jösses, jag känner mig både upp i varv och helt slut. Jag jobbade 13 timmar igår och gjorde så gott jag kunde men fick inte till allt ändå och kände mig inte nöjd när jag gick hem. Hade samtidigt ingen att fråga och be om hjälp och jag hoppas innerligt att jag inte missat något. Känns det som om personalen kommer tycka jag gör ett dåligt jobb?

Kram❤

Svar: Nej jag kan inte känna att någon tyckte du gjorde dåligt ifrån.. kram :)
Esmaralda

11 <3:

skriven

Vad mumsigt med smörrebröd. Dollarstore har jag heller aldrig varit på.D träffar L igen. Kommer det hålla denna gång ?Tror inte det är så seriöst mellan dem. Upp och ner där med och han skriver, ringer och skickar kort till mig när jag är på långresan i Spanien. Är det en god ide och känna efter hur det är att umgås om två helger när jag är hemma igen och han är barnledig. Och äntligen följa med och se hans stuga. Tror han blivit så besviken tidigare att jag inte gjort det.
Kram

12 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon............

Jag får baka ihop dina blogginlägg...........
Först MG som fick tratten av.. Helt underbart... Så klart att han blev glad 😊 🐕..... ELLABELLA hälsar och jublar..

Så dagens blogg.. Jag har både bokat stjärna och regression.. Ska bli intressant och se vilket liv som jag behöver återkoppla till.. Vet ju att jag har bott på Irland.. Men annars vet jag inget... 🙃🤣
I går bjöd jag ut min mamma på den lokala restaurangen.. pizza ville hon ha.. .. Jag höll mig till reglerna.. Bjöd henne på vin 🍷 och drack bubbel vatten själv.. Så det fanns inget att klaga på.. Åt bara en halv portion... Och lyssnade snällt på de bespsringsåtgärder som hon har planerat utan att kommentera åt det negativa hållet.. (hon väger 37kg och bantar)....lyckades avsluta utan katastrof.. Jippi!!! Tjoho!!
I dag blir det städning och golvrensning.. I morgon får vi gäster... Eller sonen gäster.. Så jag ska åka och handla..

Jag har en sur arg och 🖤 svart 🖤 man runt omkring mig i dag.. Jag vill verkligen flytta... Jag har bett om hjälp till änglar och universum... Jag vet att de hörsammas och hjälper..

Önskar dig en fin dag och MG en glädjedag.. 💕 💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Svar: Det tar en hel del av din energi att ställa upp på din mamma på det sätt hon vill... se bara till så du själv får påfyllning.. det är viktigt... flytten kommer men kan dröja lite till.. kram :)
Esmaralda

13 Jj:

skriven

Kära Es! Kommer jag någon gång i livet att göra någonting extraordinärt.... något stort... någonting modigt.... någonting som gör skillnad för åtminstone x - antal medmänniskor? Jag VILL!

Svar: Ja det kommer du att göra.. du hamnar i en situation och du har det lilla extra och du gör skillnad... men framförallt är det vad ditt barn kommer att göra.. kram :)
Esmaralda

14 Sus:

skriven

Hej
Så kan de va....
Ja inte för mig då.....
Nu då...
Love sus

15 Filippa:

skriven

Hej tack för ditt svar i går du öppnade mina ögon ja ska börja och backa lite så jag inte är för på på min bästa kollega.

Vill juinte förlora henne hon är ju min bästa vän.

Ska jag skriva och ursäkta mig till henne elller ska jag bara visa att jag backar och ger henne andrum för tillfälle?

Kram

Svar: Du behöver inte tala o för henne att du backar lite... bara var allmänt lite mindre på... och det kommer gott ur detta.. kram
Esmaralda

16 Erika:

skriven

Hej! Kan det bli någon långvarit med den jag dejtar?

17 :):

skriven

Vilken trevlig helg det låter som :)
Jag blir så orolig för min släkting som konverterade till islam för någon månad sedan och redan nu förlovat sig efter att ha träffat sin "man" typ 5 gånger. Verkar det som att det kommer gå bra för henne? kram

Svar: I början blir det nog bra men efter en tid kan jag ana att det kommer problem.. kram :)
Esmaralda

18 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Tur att också nån annan tycker att åldern inte är allt då man söker jobb :). Eller ja, du kanske "ser" det att det inte är det som är det avgörande...
Kram Skorpan

19 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Självklart ska ni samarbeta ! Tänk att få det bästa från er två <3
Försökte ju med regression via telefon med duktiga Nettan ...men jag är som jag är fyrkantig och har svårt att släppa greppet....så det gick inte den gången..

Fick smaka goda färska kräftor igår och ett underbart Italienskt vin och så bilen då...jag är ju stor och skröplig...kom knappt in /ner i den...en låg gammal mitshubichi visserligen går den nog ett år till med lite bromsåtgärder....och den är gratis..vet inte hur jag ska få "till det"...utan att trampa dom på tårna...

Kram Anki med flock

Svar: Nej ibland kan behöva ha regression flera gånger innan den rätta avslappningen kommer :) Mums med kräftor... ska det bli för mig nästa helg :) Kram :)
Esmaralda

20 Filippa:

skriven

Tack du är bäst

Ska lyssna på ditt råd

Kram

21 Helena Ir:

skriven

Där gjorde du något bra..vad skönt att ni är så "samarbetande"..för det kan vara en härlig känsla med regression ..en hjälp på vägen..ska man aldrig tacka nej till!

Känner av en lätt förkylning i halsen..och huvudet. Trist! Borde jag ta det lugnt några dagar..idag visar ju solen sig igen. Kanske att jag går en sväng ändå :)

Promenerat nära 70 mil under sommaren..siktar på 100..varför jag gör det? Bara för att jag kan :)

Hoppas det löser sig med MG:s tass..svårt det där..att han slickar på såret..stackarn!

Ha det bra!
Kram :)

Svar: Gå nu inte och få en rejäl förkylning.. stävja i tid och ta hand om dej... vilket promenerande.. så härligt.. kram :)
Esmaralda

22 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan det dröja för mig innan jag möter den rätta?
Kram

23 Vv:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner han sig klar över att han inte vill ha en relation med mig?
Kram

24 EPM:

skriven

Godmorgon!

Ibland måste man bryta in, så är det bara. Jag tycker om att du och Nettan samarbetar så, ni verkar känna varandra väl och därmed även ha ett stort förtroende till varandra.

Jag vet att jag frågat innan om lägenhet och flytt och att du sagt atr det kommer ske. Jag upplever mig dock nedslagen.... jag har dagdrömt och föreställt mig hur vi skulle trivas i så många olika lägenheter som jag aldrig fått, nu börjar jag ge upp. Ser du några detaljer kring min lägenhet och flytt som kan vara hjälpsamma för mig nu, tid mm...?

Har jag nu kontakt med den kvinna som kommer spela en viktig roll för mig i min livsförändring?

Kram

25 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer bli långvarig på nya arbetsplatsen?

Kram och kärlek

26 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om alla mina symtom kommer förstöra för mig, eller kommer jag klara av att jobba?

Kram och kärlek.

Svar: Du blir starkare och du kommer fixa att jobba så småningom.. kram
Esmaralda

27 F:

skriven

Godmorgon esmeralda undrar om du ser något spännande händer i mitt liv du kan berätta om kram

28 Luring:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han ångra sig sen?
Kram

29 Mm längtaren:

skriven

Hej Esmaralda.
Är jag i ett nytt förhållande innan jul?
Kram

Svar: Du KAN vara det men det är osäkert.. kram
Esmaralda

30 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda ser du mig jobba med det jag vill innan jul ?
Känns som det börjar bli dags att något bra måste hända på den fronten.
Har S N mig fortatande i åtanke ? Det andra jag vill får jag ta tag i när jag kommer hem till hundra procent. Det bara måste få gå vägen i mitt liv med det på något sätt. Några tips hur jag ska förverkliga allt. Känner mig fin igen och lite på g. Hungrig på något nytt. Mysig morgon här plockat färsk mango till frukost från trädet ute på gården. Vilken livskvalité.
Kram & Love

31 💕:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det dem?
Kram

32 Rädd:

skriven

Klarar att jobba så småningom?!?... jag drar igång med jobbet om en vecka ju! Orolig!

Svar: Om du bara kompenserar med sådant på fritiden som ger dig energi och glädje.. så fixar du jobbet... kram :)
Esmaralda

33 Ma:

skriven

Hej Jag undrar varför han inte hör av sig?

34 T:

skriven

Kommer jag att hitta kärleken snart? Kommer han att vara@den rätta"?

35 Lydia:

skriven

Hej
Jag söker jobb är orolig över min dotter som ska flytta och vart hamnar jag sen kommer han hem eller möter jag någon annan är jätte orolig nu
Lydia💕

36 Mirre:

skriven

Hej Es!
Ser H mig fortfarande som en lika nära vän som H såg förut?
Av någon anledning känns det inte som det.
Är besviken på mig själv för det jag sa igår men samtidigt glad att jag var ärlig mot H sedan. Hoppas inte att detta får några allvarliga konsekvenser för övriga iblandade. Vad tror du?
Kram🌸

37 Smöla:

skriven

Hur många är vi i bloggfamiljen?

38 Milla:

skriven

Regression är nog väldigt bra för att bli av med det man tagit in i det här livet.
Har den här mannen, tagit på de två tjejerna eller har det bara varit sexuellt prat till dem eller kan det varit från båda håll på vår personalupptakt. Kommer det att lösas för alla inblandade, jag är orolig för den här mannen nämligen o hoppas det ska gå bra.

39 Fanny2:

skriven

Vilken underbar flash... Och i vackra Toscana. 😍

Jag har aldrig handlat på Dollarstore och kanske förstör jag stämningen lite nu men det har kommit flera varningar om just Dollarstore. Delvis pga de kemikalier man funnit i deras produkter. Visst får man i sig gifter genom det mesta men det kan vara bra att tänka på om något är för bra för att vara sant.

Mejlade dig nyligen Es. Undrar bara om du fått det och det är inte så bråttom heller. :3

Kram

Svar: Går inte in på min mail förrän i morgon och då kommer du att få svar.. kram :)
Esmaralda

40 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Tack för alla svar jag fått.
Ser du om min man får plats på kursen?
Tack!

41 Michaels:

skriven

Ställde på vågen i morse. + 2 kg! What?! Har inte ätit mer och rör på mig varje dag. Trist start på helgen😕 Kram

Svar: Ja, men jag känner på mig att du har lätt för att bli av med de två kilona.. kram
Esmaralda

42 Viskaren:

skriven

Hej Esmaralda:
Kommer han gå vidare? Eller finns det en chans att han vänder om?
Kram

43 Erika.F:

skriven

DollarStore är roligt att vandra omkring i. Där har jag köpt en hel del. Blev så glad när vi en dag var i Borlänge och jag fick se skylten Dollar Store en bit bort. Dit ska du absolut kika in! :)

Kram

Svar: Är det inte samma varor i alla Dollarstore ? det trodde jag i min enfald !! Kram
Esmaralda

44 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Han skyller på att jag hade kontakt med mitt ex under en period när vi var tillsammans. Att de är därför han inte vill vara med mig idag. Stämmer det?
Kram

45 Tesa:

skriven

Hej! Ser du när min graviditet kommer?kram

46 Tina:

skriven

Kommer jag och min man bo kvar i vårt vackra hus?

47 Livsnjutaren:

skriven

Tjena E!

Kan fysioterapeut Olof vara något? Vi har inte träffats face to face än.

Ha my en go helg
och hurra för trattfria MG 🎈❤️

Kramis


Svar: OM inte annat så kan det faktiskt bli en flirt.. något mer tillfälligt.. kram :)
Esmaralda

48 Enya:

skriven

Kära Es!
Hur stor chans är det att jag möter min soulmate nästa år? Kram Enya

Svar: Runt 40-50 % chans... så ser dig omkring och ha ett öppet sinne.. kram
Esmaralda

49 Volleyboll:

skriven

Wow va fräckt att kunna hjälpa på det sättet :)
Och att kvinnan kunde ta emot!
Det var väl menat.

Jahopp.
Då var jag tillbaka i studentlyan.
Känner mig så glad och rätt på denna plats!!
Just nu i alla fall!
Börjat använda min dejting app igen.
Kan det komma något pirr ur den, kanske med den där volleybollspelande killen jag snackar med nu?
Häftigt intresse har han om inte annat.
Känns som fotboll är det enda annars.

Kram!

Svar: Härligt... du är på gång och du går på så rätt väg... det kommer dyka upp både flirtar och annat kul.. kram :)
Esmaralda

50 En vän från andra liv -Ghostwriter :

skriven

Min väninna tar avstånd pågrund av något hon egentligen inte har rätt att ta avstånd pga. Försökt få henne förstå men då är det jag som bara slänger ur mih saker och påstår sig ha ännu en anledning till att ta avstånd. Jag sa att de var dåligt val för det kan ju ta veckor och månader innan hon vill höras igen - och då sa jag att jag inte lär minnas henne som den som fanns för mig, när jag väl mår bättre. För det sista man gör är det som räknas rätt ofta.

Har alltså försökt nå ut till min vän men hon ville bestämt göra det hon kände istället för att fatta vad jag faktiskt Skrev.

Ska jag skriva igen (känns meningslöst) eller kommer hon skriva snart ändå?

(Vi har universums band och det märks i detta livet också, en viktig person.)

Kram

Svar: Nu har du gjort vad du kunnat och bör låta det vara med det ! Nu är det upp till väninnan att höra av sig och när hon gör det så småningom.. så fattar du ett eget beslut om hur du vill ha det mellan er.. kram :)
Esmaralda

51 Hopp:

skriven

Någon dag skall jag göra en regression när jag har ett riktigt jobb,hoppas det blir snart.Det danska smörrebrödet ser riktigt gott ut:)

Känner mig nere, kommer det vända någon dag?
kram

52 Fisken:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han och jag gå in i en relation? Finns möjligheten om ja jobbar på det?
Kram

53 Bransch - Ghostwriter:

skriven

Har du möjlighet att se vilket jobb jag kommer få, i vilken typ av bransch alltså? Är det något jag kommer trivas i som liksom är en del utav vad jag är?

Somliga tror inte att jag är redo, men det är jag.
Eller så menar de kanske att jag själv inte tror på det tillräckligt...



Kram!

54 Virrhönan:

skriven

Hej!

Vilken trevlig helg du har för dej. Dollarstore är en trevlig butik, hittar alltid massa onödigt. Men de har billigt hårfärgningsmedel o det är inte fy skam😜
Hoppas allt gått bra med MG?
Måste stilla min hunger snart, magen skriker. Ha en trevlig kväll💕

Svar: Jodå jag hittade en hel del i butiken.. mest julkalenderpaket till barnbarnen.. ha du också en fin kväll , kram :)
Esmaralda

55 Annelie:

skriven

Tack för en fin och spännande blogg.
Jag har är sedan en tid upptagen i tankarna av en tidigare bekant. Jag förstår inte varför jag plötsligt börjat tänka så mycket på den här personen.Jag skickade ett meddelande och frågade kort hur han lever och har det. Han blev glad över att jag hörde av mig och hans liv verkade rulla på. Jag trodde att tankarna kring honom skulle sluta efter detta men det är snarare tvärtom. Varför är det så? Finns det något förutbestämt i detta? Det är märkligt att gå omkring och tänka på en person jag inte känner, inte har runt mig och inte har någon kontakt med.Kan det handla om tidigare liv eller ska våra vägar möts i detta liv eller är jag bara "kollrig" Hoppas innerligt att du kan förklara detta.

Svar: Jag får en spontan känsla av att det ligger ett tidigare liv bakom... kram :)
Esmaralda

56 Mamman (som varit med från början):

skriven

Hm! Dollarstore! Idag fick stortösen och jag en ingivelse att gå in på Dollarstore när vi ändå var på Familia!! Jag har inte heller varit där innan. Det blev bara en snabb genomgång där för dottern var trött på att gå i affärer men vem vet, vi var kanske där samtidigt Esmaralda..? ;) Hade jag läst ditt inlägg tidigare hade jag hållt utkik :) kram

Svar: Ja jag var där på eftermiddagen... och rände säkert runt en hel timme.. och hittade lite smått... kram :)
Esmaralda

57 Vimla:

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns som om jag vill tillbaka till det jag hade. Det förhållande jag hade. Jag ser mig framför att vi tar hand om vårt barn. Går ut och gör lite roliga saker. Kanske skaffar ett till barn. Kan det bli så?
Jag försöker att titta framåt men vägen där känns lång och det känns lång tid innan jag hittar ett förhållande som passar mig på den vägen när jag ser framåt. Finns det positivt för mig på den vägen framåt?
Kram

58 Mim:

skriven

Hej!

Har du inte varit på Dollarstore så är det dags. Jag har besökt många Dollarstore även Sveriges största Dollarstore. Billigt godis har de.

Kan du se om jag har några fiender eller någon som tycker riktigt illa om mig?? Har en känsla att det kan vara så.

kram

59 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tror du det kommergå bra för mina barn och en kompis till dom. Dom är i Prag? De kommer hem på måndag kram😃

60 Tingeling :

skriven

Åh vad roligt om någon känner igen sig och vill berätta! ☺

Tack för svar förut om att jag är på rätt väg! Jag fick en liten svacka förut om att jag måste fly och skynda på. Men nu är jag tillbaka till känslan när jag fick seansen. Vara kvar där jag är tills min dotter blir större, att jag under tiden ska komma underfund med exakt vad jag vill göra. Ingen brådska. Leva i nuet.

Har lite planer i huvudet vad jag vill göra närmaste året. Åka till ullared. Åka till Helsingfors. Gå på konsert. Göra nån liten resa kanske. Åka till Liseberg nästa sommar. Kanske Liseberg i jul? Eller halloween? Åka bort över nyår. Ska börja planera efter flytt... Det kommer bli ett bra år framåt, det känner jag på mig ☺

Hoppas du fyndade på dollarstore? ☺

Själv har vi handlat och ätit på MAX. I morgon fortsätta packa och ta ner alla gardiner och lampor. Yey!

Nu lördagsgodis.

Trevlig lördag kväll!!

Kram!

61 Jessica:

skriven

Hej Es,
ser du om det kan bli något mellan mig och den här gulliga killen?
Kram :)

62 Frågan :

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker han om när jag skickar sms och visar honom allt de jag gör? Eller tycker han mer det blir jobbigt?
Kram

63 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag möter min stora kärlek under nästa år?
Kram

64 Ghostwriter:

skriven

Du sa att det var god chans till en flirt innan året är slut, men det skulle inte bli ett förhållande. Jag undrar om det är med någon jag just nu tänker lite grann på eller någon helt annan? Vad tycker den jag tänker på om mig? En person som betyder något för mig iallafall.


Kram



Tack för tidigare svar!!

65 Utgång:

skriven

Hej Esmaralda.
Hittar jag någon ikväll när jag ska ut?
Kram

66 Lilla my:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det fortfarande en chans att det blir vi?
Kram

67 Lilly :

skriven

Vad är det som känns ovanför huvudet på mig??? Det känns som det kryper på huvudet på mig?

68 F:

skriven

Hur ser hösten ut för mig...

69 Anonym denna gång:

skriven

Drömde om min vän inatt och undrar varför jag drömde en sån dröm...kommer vi vara något mer tillfälligt eller är det bäst att bara vara vänner? Jag vill verkligen inte förlora vänskapen iallafall, men tänker så här konstigt...



Kram

70 Sus:

skriven

Hej
Nu kände jag att de vore magiskt med lite kärlek och bekräftelse .....
Kommer de snart?.....
Eller dröjer de jätte länge....
Love sus

71 Tisa:

skriven

Klarar jag detta eller ska jag be om hjälp?

72 Misstjejen:

skriven

Hej

vad han A tycker om mig? har han något tankar omkring mig? finns det något mellan oss?

ha det bra :)

73 Morsan:

skriven

Hej kära E.
Bryr han sig om mig?
Kram

74 Lilly:

skriven

Kan du se esmeralda
Vad är det som känns ovanför huvudet på mig??? Det känns som det kryper på huvudet på mig?

75 F:

skriven

Hur ser hösten ut för mig

76 Jill:

skriven

Hej Ez

Vad kommer jag falla för hos min blivande?
kram

77 Sola:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan han få nå känslor och engagemang för mig?
Kram

78 Utgåbg:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan något hända ikväll? Kan jag träffa någon? Eller händer inget speciellt
Kram

79 Mm:

skriven

Hur stor är chansen att jag möter min rätta under nästa år?
Kram

80 🌸:

skriven

Hej Esmaralda.
Det snygga paret som verkar ha allt verkligen, så fina! Kommer de att hålla ihop för alltid?
Kram

81 Sofia:

skriven

Hej!

Känner mig så tudelad vad en person vid namn Janne egentligen var för en filur. Vi har ingen kontakt idag. Är han en skitstövel? Vad tyckte han om mig egentligen?

Tacksam för svar

Kram

Sofia

82 Johanna:

skriven

Hej!
Hur kan en Tv bara sätta på sig själv? 😳🤔
Jag bor själv i ett hus. Varannan vecka har jag barnen. Men den här veckan var jag ensam, eller rättare sagt jag var iväg i 4 dagar med jobbet. Kom hem sent på kvällen/natten, hick och la mig direkt.
Ställde klockan på väckning 06.15 (brukar aldrig vakna innan den ringer). Men den här morgonen vaknade jag 06.10 av att något lät.. Tv eller radio?
Gick upp tog på mig en tröja, tittade in i Tv-rummet. Tv:n stod på med TV4 morgonprogram! 😳 Kände hur håret reste sig på armarna. Kändes konstigt!
Det har aldrig hänt innan och inte efter heller. Men jag måste få reda på vad det är!??
Hoppas på svar!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: