Lite kul....

 
Lite kul såhär på lördagseftermiddagen !!
Hoppas ni alla ha en bra helg så här långt...... det har jag...
 
Kram & kärlek
 
1 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Förlåt om jag stället denna fråga igen, men är han säker? Går vi åt varsitt håll? Och är han inte påväg att ångra sig?
Kram

2 kattflickan:

skriven

Hej E,
Jobbig period nu med mamma mm... men det ska väl gå det med...
Måste fråga om du ser nåt nytt på kärleksfronten?
Ha en fortsatt fin helg,
Kram!

3 Party:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om folk pratar något illa eller negativt om mig från festen igår?
Kram

Svar: Någon kommentarer nog lite, det får du räkna med men det är ingenting som sätter spår... kram :)
Esmaralda

4 Silla:

skriven

Hej Esmaralda.
Var det någon som uppfattade det som att jag stötte på J igår?
Kram

5 F:

skriven

Har sett fjärilar i veckan vad kan det betyda

6 ghostwriter:

skriven

Blir det en bra kväll för mig där borta?
Jag behöver detta känner jag!


KRAM

7 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Idag parade jag om honan som förlorade dom 5 veckors ungarna. Om det tog sig eller inte är ju frågan men hon visade iaf upp rumpan jämfört med sist gång när jag försökte för då satt hon på rumpan hela tiden. Ser du om det kanske tog sig denna gången och isf om det tog sig, kommer ungarna överleva helt och hållet? Tusen tack för svar! Kram Zoey 💕

8 Desp:

skriven

Kära es!!!... jag hade en hemsk dröm om min dotter den hemskaste någonsin ! Att hon blev kidnappad försvunnen ... vaknade idag av att säga till Amman ta inte ut henne !...jag år rädd för resan nu!!!! Kan du se om det händer min dotter ? Blir hon kidnappad eller försvunnen ? Kram

9 Ellis:

skriven

Hahahahah så kul, en sådan papegoja borde alla ha hemma:))))

undrar om du ser något bra hända mig i höst?
kram


Svar: Ja, jag ser inte vad men jag ser dig glad :) kram
Esmaralda

10 Misstjejen:

skriven

hej

kan det var något sätta som vill dölja för mig i hösten och så man kan inte ser vad som sker för mig i hösten. kan det var så överraskningar i hösten för mig annars det låter positiv? :)

ha det bra :)

11 S:

skriven

Hej, ja, du verkar ha mer kul o många vänner, själv är jag rätt ensam, har tre barn förståss men jag har inte så många kompisar. Jag träffar en kille men han är egentligen upptagen men han säger att han älskar mig o inte den andra. Stämmer det? Jag har inte så mkt att hänga upp mig på så jag väljer att träffa honom ändå o jag tycker om honom. Jag behöver honom, för det går att prata med honom.

12 AnnaK:

skriven

Kommer små hamstrar också till andra sidan? Våran lilla dog idag och jag är så ledsen och kan inte sluta gråta. Kan inte förstå att jag var så fäst i den lilla.

Kram 🤗

Svar: Jamen det är ju klart att hamstrar också kommer till Alltet.. kram :)
Esmaralda

13 F.u:

skriven

Hur ser karriären och ekonomin ut för mig kram

Svar: Det kommer båda delar men du måste ha god planering och lite is i magen.. kram
Esmaralda

14 <3:

skriven

Tack desamma kära Es. Haften toppen lördag. Varit ute på vandring i en vacker lummig lagerskog. Rofyllt. Ikväll blir det tapas och gott rioja vin.
Ser du D i min framtid ? Kommer vår relation bestå. Du hade så rätt paketet kom fram igår 🎁
Kram

15 Lisa:

skriven

Har funderat på att starta mitt företag i höst men är rädd att inga kunder ska komma, är rädslan befogad ?
Kram, Lisa

Svar: Starta upp i liten och skala och bredvid... det tar tid att jobba upp en kundkrets.. kram
Esmaralda

16 Lisa:

skriven

Har funderat på att starta mitt företag i höst men är rädd att inga kunder ska komma, är rädslan befogad ?
Kram, Lisa

17 Bumble bee:

skriven

Hejsan Es!
Jag undrar en sak gällande mitt framtida bröllop, jag undrar om du ser om själva vigseln sker utomhus eller i en kyrka? Vet att du har nämnt att festen sker utomhus. Mycket tacksam för svar! Kram 🐝

18 Nettan:

skriven

Ha ha :)

Helgen är ok! Himlen är öppen, men vi gör det bästa av dagen ändå.

Tack detsamma!

19 Flytt:

skriven

Hej Esmaralda.
Flyttar jag ihop med en kärlek under nästa år?
Kram

20 Anonym :

skriven

Hej Esmaralda.
Uppfattades det av någon som om jag stötte på j under kvällen? Är det något folk har pratat om?
Kram

Svar: Ja någon uppfattade det så och det har pratats om det.. men inget som du behöver bekymra dig om.. det blåser över.. kram
Esmaralda

21 Barbie:

skriven

Vad betyder rmin dröm? Kommer det att hända det jag drömde om? Kram

Svar: Nej det kommer inte att hända... det var bara en dröm som föddes ut sitt undermedvetna och som inte är en "sanningsdröm" .. kram
Esmaralda

22 Ser:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du någon förändring för mig inom kärlek? Är något bra påväg?
Kram

23 Anonym:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du det var den svartsjuka killen som uppfattade att jag stötte på J? Eller handlade det mer om
att det var "p" som uppfattade det så? Eller hans tjej?
Kram

24 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om det är P.Ä som uppfattade att jag stött på J? Och är det han som pratat om det?
Kram

25 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Ringer han enbart för att se hur det är med barnet? Eller känner han även en saknad efter mig?
Ser du oss som fortsatt separerade framöver och i framtiden?
Kram


26 B:

skriven

Jag ör ap rädd att hon kidnappas eller att hon försvinner... såg en lapp på gallerian idag om att en pojk liten stackars pojk försvunnit! Kommer det att hända mig något liknande är såååå rädd!

27 Ellis:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram:)

28 F.u:

skriven

Tack för ditt svar esmeralda ❤ men hur menar du med att jag måste ha is i magen ?

29 Lilly:

skriven

Något som är på väg in i mitt liv du kan berätta om kram 

30 AnnaK :

skriven

Visst var han väl död på riktigt! Stel som en pinne men sitter och nojar mig ändå.......håller väl på att bli knäpp på riktigt eller nåt 🙈

Kram 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: