Pil i halsen....

 
Från kyrkan i gamla stan.. i tornet.... spelade  man en trudelutt på trumpet redan på medeltiden och det bar sig inte bättre än att trumpetaren en dag  fick en pil genom halsen ! Huva !
 
Och än idag spelas det trumpet.. och man slutar melodin mitt i... precis som det blev för den stackare som träffades av  pilen !!!
 
Kram & kärlek
1 Hjärta💕:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han sakna mig eller tänka på mig?
Kram

2 S:

skriven

Oj så hemskt:(

kommer kärleken till mig snart Es?
kram

Svar: Den kommer men det kan dröja en tid till i värsta fall.. kram
Esmaralda

3 Besvarat ? Ghostwriter:

skriven

Jag har haft det rätt tufft nu men det börjar bli bättre, känslan, som du också sa. Imorgon kan det bli så att jag möter en särskild person som jag tycks klicka med på något vis och jag undrar bara om min positiva magkänsla är rätt och kanske om det då verkar, är och blir besvarat?


Hoppas.
Kram

4 Moj:

skriven

Hej Esmaralda.
Mannen som är ganska på är han rätt för mig?
Eller ser du någon helt ny komma gAnska snart?
Kram

5 Kvinnan :

skriven

Hej esmeralda har känt mig tung i huvudet och kroppen idag.

Ser du mig lycklig i framtiden och kommer vi bo utomlands undrar jag kram

6 Rätt magkänsla? :

skriven

Är den positiva magkänslan besvarad och sedan vid mötet också?

vill gärna veta, för jag blir så osäker.
Mötet sker när som


Kramar!

7 Jenjen:

skriven

Fina Esmaralda! Träffade en kille igår och det slog blixtar om vårt möte, så starka känslor och så stark omedelbar attraktion kände jag. Märkte att han blev lika berörd. Vad i allsindar beror dessa starka känslor på? Har vi känt varandra i ett tidigare liv? Kram

8 Mannabonne fan:

skriven

Hello!

Anser Viktor att vi är tillsammans? Blir vi annars det snart? Får jag bra respons om jag tar upp det?

Känns ju så bra m tanke på att vi dejtat så lång tid nu :)

Kram

9 G.:

skriven

Er Roy kjæresten min lenger inn i framtida mi?

10 Skrållann:

skriven

Hej!
Det har gått så bra idag och jag hade dina ord i åtanke, jag har inte låtit mig bli stressad och jag har både pratat engelska och varit supertrevlig;)
Ser det ut som om min gamla vän kommer förbi imorgon och tar en fika på caféet?

Kram❤

11 Helena Ir:

skriven

Ja,huva..så otäckt! Så till påminnelsen av den händelsen,spelas den på det viset..tänk ändå!

Kram :)

12 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Visst måste det vara så att han inte har så mycket känslor eller tänker på mig så mycket? Eftersom han inte hör av sig? Visst måste det vara så att han tillbringar sin tid med henne och det är mer troligt att han väljer henne istället för att vi blir ett par?
Kram

13 Lilly :

skriven

Ser du hur länge till vi är företagare och behöver jobba som vi gör idag kram

14 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer något helt nytt inom kärlek till hösten/vinter ?
Eller är det fortfarande nuvarande kärlek som spökar då?
Kram

15 LISA:

skriven

Hej Ex
Kommer det att bli så att jag startar företag i år känner mig villrådig om jag får kunder eller ej, är massageterapeut
Kram, Lisa

16 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Skulle det funka om vi åkte till familjen igen på besök nu i augusti? Vad ser du?
Tack!!

17 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer var här gång kärlek med en kvinna men är det någon jag känner eller kan det var annan person?

Ha det bra 😊

18 G.:

skriven

Er Roy kjæresten min lenger inn i framtida mi?

19 Klara:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar vi gå mot slutet mellan oss? Eller är det en ny början?
Ser du familj och hus för oss tillsammans?
Kram

20 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Funderar han över eller tänker på att jag inte har hört av mig? Tänker han över att vi inte hörts på några dagar?
Kram

21 Konstig fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Konstig fråga kanske, mm han har så fint tjockt hår, liksom lite lockigt. Han är 30 nu. Hans pappa är lite tunnhårig på huvudet nu. Kommer han att börja tappa hår på sitt huvudet och bli flint?
Kram

22 JustMe:

skriven

Hej!

Vi är i Spanien och ska boka hemresa. Jag börjar bli nervös då det verkar som att biljetterna går åt, men alla säger åt mig att vänta med att boka för då blir biljetterna billigare. Vi ska åka hem den 12 Augusti. Ska jag vänta eller bör jag boka snarast?

Kram!

23 Susanne Amalia :

skriven

Pil i halsen låter inte bra.. Förstår att han slutade spela...

24 Mikael :

skriven

Haha underbart de har behållit traditionen!

Skarp skytt där med bågen, inga lasersikten eller andra moderniteter!

Kram
Mikael


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: