VIKTIG INFORMATION TILL ER ALLA !!!!

Nu är dags för det årliga besöket hos Nettan &  mej …. 

Under första  veckan i oktober tar Nettan emot   dig för  personlig  för spådom och regression…. Och INTE en timmes körväg från Ullared… utan typ I ULLARED….   Det tar bara 10 min att köra för att besöka oss

Vi kommer att bo 10 minuters körning från  KeKås i Ullared !

Är det nu så att du kommer med buss eller flyg till Ullared ( jodå, det går flyg) eller inte har tillgång till bil  .. då finns det möjlighet att Nettan hämtar  och lämnar dej på varuhuset

 

 

 

 

Du kan besöka oss här mellan 3-8 oktober

 

 

 

Nettan erbjuder regression  till reducerat pris

Hon erbjuder också spådom till reducerat pris

Och jag ger som present en talisman till alla er som  får regression eller spådom hos Nettan och talismanen kostar dig ingenting extra.. och  jag laddar den på vanligt sätt.

 

  Det blir kick off för en ny kull.  

Talismanen får du  som en liten present och som ett tack för ditt besök !!

En bra deal kan jag tycka !!

 

Tänk på att helger alltid blir snabbt uppbokade så var ute i god tid !!

Förra gången fick vi lite klagomål på att vi var så långt från Gekåks i Ullared om man ville åka några  kompisar och turas om att besöka Nettan och shoppa  i butiken.  Så nu har vi ändrat på detta !! Nu kan ni enkelt både shoppa och besöka oss !! 

Vi ville från början ha en stuga i Kekås stugby men  så visade det sig att deras internet inte var särskilt bra… och jag som  under tiden jobbar via datorn.. måste ju ha bra nät

Skam den som ger sig.. vi  sökte och sökte och fann alltså denna stuga bara 10 minuter bort !

 

 

Du som  vill boka tid för personligt besök hos Nettan kan omgående ringa eller skriva och göra din bokning och du får all information och svar på alla dina funderingar du kan ha kring detta.

 

Du når Nettan på: 070-6661570 ( eller skicka sms) eller så kan du maila henne på: [email protected]

 

Du kan också besöka hennes  facebook på:  www.facebook.com/nettanspadomoregression  och ställa dina frågor där.

 

 

Alltså.. du som vill ha mer information eller boka – du är välkommen att höra av dej till Nettan.

 

Kram &  kärlek

1 Riita W:

skriven

Äntligen som jag har väntat. Vi är tre stycken som tänker åka tillsammans och undrar om Nettan kan ta emot oss alla tre. Extra roligt med taismanen också. Hälsar Riita

Svar: Jadå, med lite planering tror jag nog att Nettan kan ta emot er alla men kontakta henne själv direkt och gör er bokning. Ni är så välkomna så... kram :)
Esmaralda

2 J:

skriven

Men vilken gåva du finaste E ger.. Ullared lite för långt bort för mig☹️. Synd!!
Ser du något om kärleken🤔💕. Kram

Svar: Kärleken är något som ligger där och värker fram...och när den är redo, ja då kommer den och blir helt underbar.. kram :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Önskar att jag kan komma till er då.
Kommer brevet fram snart till mig i Spanien ? Finns chansen att det kan komma idag ?
Kram

Svar: Ja brevet lär komma snart.. och du är så välkommen att besöka oss :) kram
Esmaralda

4 Ullegull:

skriven

Hej!
Kan knappt tro min tur, men nu är jag kallad till intervju! Kommer jag göra ett bra intryck och ha en bra chans att få jobbet?
Kram

Svar: Du gör ett riktigt bra intryck och du har god chans att knipa jobbet... över 70 %.. kram :)
Esmaralda

5 Sus:

skriven

Hej
Kul,kul.....
Här är det som vanligt vakuum ....
Love sus

Svar: Agera.. gör något åt det... kram :)
Esmaralda

6 Mariah:

skriven

Oj vad kul. Jag fick spådom sist av Nettan och det var en positiv upplevelse och nu vill jag ha regressioner. Jag ringer henne i kväll när jag är hemma från jobb. Det är så roligt att ha något att se fram emot.

Svar: Ja bara ring du.. och du är välkommen :)
Esmaralda

7 Anki:

skriven

go´förmidda Es

Låter som en perfekt kombo med shopping och spådom
Lycka till era lyllosar som får träffa Es och Nettan !

Här regn och packande av sonen ...som åker idag för universitetsstudier ......på 3 år...Han har ett tillfälligt boende i ett kök...men allt löser sig nog så småningom...

Hösten närmar sig ...inget jag ser fram emot direkt då det blir väldigt tomt här hemma...
Har jag alls något att se fram emot ...?

Kram Anki med flock

Svar: Ha ha ha,, ja min son bor ocså tillfälligt i ett kök.. i Stockholm :) Man kan vara glad över att bara få en säng nånstans... det är tufft att hitta bostad... :) Gläd dig åt att sonen tar sina steg vidare.. och samtidigt ska du planeras in lite nya aktiviteter för dig själv.. det kommer du behöva.. kram :)
Esmaralda

8 Jag vill:

skriven

Så om jag tar bussen så kan Nettan hämta mej i ullaredsbutiken då ?

Svar: Absolut.. men hon måste veta i förväg så ring henne så snart du vet när du kommer.. välkommen :)
Esmaralda

9 Klara:

skriven

Hej Ez! Hur kommer det bli mellan mig och C? Det har alltid känts som att han är den rätta och nu ska vi ju börja dejta. Ser du något mellan oss? Mvh Klara

Svar: Jag ser inga detaljer.. men du ska pröva dig fram och känna efter.. kram :)
Esmaralda

10 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Spännande!!! Några tips inför intervjuer idag? Går det bra?
Kram

Svar: Var dig själv och ha positivt fokus, bjud på leenden.. kram o lycka till :)
Esmaralda

11 Mumin:

skriven

Hej Esmaralda.
En fråga jag gärna vill ställa, vad är det folk gillar hos mig?
Saknar han mig något?
Kram

12 Nätdejtaren:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag pratade med några killar via nätdejting som jag kände var intressant men nu känns det helt dött igen, nästa. Dött. De som var intressant har inte svarat? Ska jag ge det mer tid oh kan det hända något bra genom där?
Ser du att det kommer något bra inom kärlek till mig snart?
Kram

Svar: Nej lägg inte mer energi på det.. gå vidare bara... kram :)
Esmaralda

13 Kristin:

skriven

Dette høres veldig spennende ut, men det får bli en annen gang. Jeg er helt sikker på at de som benytter dette tilbudet, vil få mye positivt ut av det. Det er så fint et bilde av dere også. Godt å se glade mennesker.
Jeg har slitt med veldig dårlig søvn lenge. I natt la jeg meg på et annet rom og fikk en helt annen ro i kroppen. Bør jeg skifte over til dette rommet å sove på?
Er veldig takknemlig for svar, Kjære Esmaralda.
Håper at MG har det bedre etter hans uhell.
Ønsker dere alle en fin helg.
KRAM :)

Svar: Ja, det känns som om rummet där du sov i natt har positiv energi för att sova i ! I dag ska MG till veterinären och få såren omlagt på nytt och det ser han INTE fram emot.. kram :)
Esmaralda

14 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du vad folk gillar med mig?
Kram

15 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han saknar mig?
Ser du att vi går åt olika håll från och med nu?
Finns det något han gillar med mig?
Kram

16 Lydia:

skriven

Hej
Är på semester ifrån allt som har hänt hemma .
Träffar en vän efter 27 år och han vill att jag ska komma och hälsa på.
Är det dumt och göra det för mig kanske blir ledsen när jag kommer hem igen?
Lydia💕

Svar: Det kan väl vara trevligt !! Ha positivt fokus ! Kram
Esmaralda

17 EPM:

skriven

Hej!

Grämer mig att jag inte kan komma, får bli en annan gång...

Ser du nåt om J? Han kommer ha tuffa samtal i helgen och jag vill kunna stötta på ett bra sätt...

Kram

18 Nätdejtaren N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om något bra inom kärlek händer snart?
Kram

19 Svante:

skriven

Önskar så jag kunde kommit på en personlig spådom hos er men Ullared ligger för långt bort för mig men ser du något om kärleken som du har spått mig om jag kommer träffa en dag på något sätt och när vi möts då blir vi rätt för varann och vi kommer gifta oss med varandra och det kommer bli bestående för oss ihop också:) vad snällt av dig ge bort en Talisman till Nettans besökare med och ni är båda fina på bilden med, ha en bra dag:) Kram.

Svar: Du möter kärleken.. jag ser det lika tydligt ni som när jag spådde dig.... försök att se kvinnorna omkring och ta initiativ... kram :)
Esmaralda

20 F:

skriven

Ser gula fjärilar överallt vad betyder det kram

21 Hmm:

skriven



Drömde en mardröm inatt att jag försökte ta en stor beställning av två bekanta, men de krånglade och gjorde mig arg, senare gjorde de det ännu större drog in andra personer och bråkade, jag slogs med tjejerna och tog död på båda, det var så hemskt. Vad kan drömmen betyda??? Jag mådde jättedåligt, och tänkte hur ska det nu gå för mig.

22 Tisa:

skriven

Borde jag berätta om mina tankar eller hålla dom för mig själv?

23 Mim:

skriven

Hej!

Synd att det är så långt till Ullared från där jag bor. Skulle däremot bli glad om du kunde säga om det blir något jobb för mig snart förhoppningsvis detta år?? Känner mig mer och mer less på livet för var dag som går.

kram

24 Jen:

skriven

Vilket fint erbjudande, synd bara att tiden är knapp och avståndet långt för mig.

Jag började på ny avdelning på jobbet igår. Har nu en klump i magen. Skulle helst vilja sjukskriva mig idag. Mycket är nytt och handledaren var inte så motiverad igår. Frågan är, tar jag mig igenom arbetsdagen idag och blir den ok?

Svar: Ja, om du bara bestämmer dig så kommer detta gå bra.. kram :)
Esmaralda

25 Susanne Amalia :

skriven

I går tog jag av mig taismanen och grävde ner den i en kruka av jord och tackade för allt jag har fått och tackade för allt jag finner glädje i ... tackade för det liv jag lever och för det som är just nu på väg från änglarna ... nu ska Gabbe få ett saltbad så han blir ren från jorden han har verkat i ... vi rotade tacksamheten och kärleken jag skrev på en lapp och la den tillsamman med Gabbe och jorden så att vi inte skulle glömma vad det var vi tackade för...

MIn väninnas man har avlidit och jag har drömt om det förra veckan ... jag drömde även hur .... så jag vet .. hoppas att han blir obducerad ,,, Detta är ingen fråga bara en tanke ...

Tänkte ringa honom och varna med tvekade för han kanske skulle tycka jag var tokig ..

jag kommer gärna i oktober ska ringa Nettan och jag hoppsd stt jsg kommer fram denna gång .. Gabbe ser fram mot en kompis .. tack så mycket ... dessutom har jag aldrig varit på Gekås jag finner det ganska tråkigt i att shoppa. Förutom lyktor .. de kan man ha mycket av ..

Nu önskar jag dig och Nettan en underbar dag och vi sänder vår kärlek till fluffluff och MG ... valphundar är så känsliga i höften när de växer och stora raser bär man upp för trappor om man inte har hiss... en av mina hundar drog sönder sig i bogen men de var när han var vuxen .. han lekte med en man och de kunde inte sluta leka på hela kvällen .. det tog många veckor att läka så vi hoppas att vår kärlek når fram till båda hundarna ... så de tillfrisknar snart ... OBS .. detta är ingen pekpinne ... utan mer en tanke ... de är så söta när de leker och det ser så härligt ut när de har kul... alla dras vi med av våra underbara hundar ... höll på att mista en BC en gång som inte kunde sluta att leka med vågorna på Öland .. och hon höll på att dö... njurarna kollapsade totalt men vi filmade naturligtvis när hon lekte i vattnet och fascinerades av hennes glädje ..

tack för alla svar du har gett och jag ska ge lite feedback..

Sandhmn ska jag åka till på måndag .. och sonen har fått svar från Högfjällshotellet i Sälen och han ska få arbeta i Japanska hörnan .. min mamma är som hon är och jag har accepterat .. jag har troligen hittat en lokal till mig ...dr jag kan ge KS och Hypnos terapi och dessutom ställa it min konst ... och en man har hört av sig som jag är intresserad av ... det vore inte fel om det blev så... Härligt med kraft frammåt ... kramar <3

Fråga min mamma är så vimsig hon glömmer bort vad hon har sagt i samma ögonblick som hon säger det ... om det inte gagnar henne positivt ...
exempelvis så här -jag får aldrig göra något och ingen frågar mig .. nu ska Britta ut och resa .. -ok.. säger jag .. du kan få resa med mig till Karibien och kryssa .. saäger jag .. flygresan tar så lång tid och det är så tråkigt så jag vill inte åka.. dessutom är su så ful så jag skäms ... och jag vill vara på land där jag kan göra utflykter ... vad gör man på en båt man bara sitter och gör inget ... säger hon -jo men utflykter finns i varje hamn och det finns en ny värld att upptäcka varje dag säger jag .. - dessutom är det värt att ha lite tråkigt för att se Caribien ... - tråkigt vem har sagt att det är tråkigt?? säger min mamma... -och jag ber om uräkt för att du tycker att jag är så ful att du inte kan åka med mig ... säger jag -ful jag har aldrig sagt att du är ful men en mamma bjuder man jag ska inte behöva öppna plånboken ... alltså totalt negativ .. eller glömsk ... Jag har accepterat att hon är som hon är men tror att hon dessutom inte vet vad hon säger ...
det är min fråga håller hon på att tappa konceptet totalt?? kan du se om det är en sjukdom och behöver åtgärdas exempel med att ge serotonin eller Tyrosin ?? eller håller hon på att få Alzheimer...

Nu vart det långt men jag fann inga korta meningar när jag skulle förklara ... förlåt ... kramar och önskar alla på bloggen en underbar dag ..

Svar: Och lyktor finns det på Gekås.. och bra övernattningsmöjigheter i deras stugby om man inte vill åka fram och tillbaka samma dag ! Din mammas ålder tar ut sin rätt... det känns faktiskt som om den demens kan vara på väg... kram :)
Esmaralda

26 Rädd:

skriven

Hej E!

Nästan så man vill besöka Ullared :)

Jag undrar om du ser något om de två breven jag har skrivit till två olika läkare, ser du om det ger någon framgång?

Och ser du om min Talisman fortfarande är aktiv?

Kram och kärlek.

27 L:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om han saknar mig? Eller har han glömt mig? Ser du att vi går åt olika håll nu? Och ser du någon ny som kommer för mig?
Kram

28 Filippa:

skriven

Hej vill bara säga tack angående min bästa kollega Görel det börhjar gå åt rätt håll för henne!

Idag på min födelsedag så överaskade hon mig med en skylt där det stod grattis på

Kram

Svar: Stort grattis från mig också :) Kram
Esmaralda

29 Michaels:

skriven

Vad roligt för alla som har möjlighet att ta sig dit :) Hoppas det går bra för MG idag.

Jag känner av min njure igen som jag operade för 1.5 år sen. Rädd att cystan är tillbaka och jag orkar verkligen genomgå en till operation. Skall till Dr 4/9. Ser du ngt?

Kram fråb regnigt Sthlm!

30 Helena Ir:

skriven

Så fint ni har ordnat ..med närhet till Ullared,möjlighet att bli hämtad..och talismanen från dig,på köpet! Bra deal!
Lite långt att åka..men min fina väninna Linnean har lovat bjuda med mig så fort hon vinner en större summa pengar :):)
Så det väntar vi på..:) vem vet det kanske blir jag som bjuder henne..så fort pengarna kommer..

Esmaralda ser du något om den där kärleken för mig..något..att tänka på..för visst kommer det ett möte fortfarande?


Hoppas det går bra för MG idag hos veterinären ..så mår han bra sen..kanske han kan få lite tröst av något gott därefter!?

Ha en skön fredag!
Kram :)

Svar: Ja jag hoppas en rejäl vinst trillar :) Ja, i kärlek kommer det ett möte och då vet du snabbt !! Nyss hemkomna efter veterinären och han gav upp ett riktigt illskrik... redan innan veterinären röde honom.. ja, det är Mannabonne Glenn det :) kram :)
Esmaralda

31 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Vad kul! Tyvärr har jag inte någon möjlighet denna gången så de får bli nästa gång. Hoppas alla som vill spå sig och hälsar på er får de bra!

Jag vet inte om jag har ställt denna frågan till dig men isf ber jag om ursäkt! Inte meningen att tjata. Ser du om mitt framtida bröllop blir stort? Eller kommer de bli ett litet bröllop med föräldrar och syskon med familjer samt mor- och farföräldrar eller blir de även några vänner och några från släkten? Ser du något kring detta? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Jag tror inte det blir jättestort men annorlunda på bästa sätt.. kan vara utomlands men jag är osäker.. kram :)
Esmaralda

32 Mirran:

skriven

Hej Es!

Ser du om kärleken kommer i höst? Eller får jag vänta flera år?

Kram

Svar: Det kan faktiskt ske när som helst.. kram :)
Esmaralda

33 Skorpan:

skriven

Vad kul, men för långt borta härifrån...

Jobb ikväll, ser det ut att gå bra, mötet? O Herr Gabbe, vid liv?

Själv stressad, okänd adress som jag ska till ikväll.. Villar bort mig o kommer aldrig fram ;).
Kram Skorpan

Svar: Gabbe är absolut vid liv... det ordnar sig ikväll.. kram :)
Esmaralda

34 Cara:

skriven

Så roligt! Och så bra! Jag har bokat både det ena och det andra hos Nettan! Vet dock inte riktigt hur jag skall tänka med Talismanen. Jag har ju redan en, som jag tror är med mig. Vad tror/känner du? Jag känner starkt att jag behöver mer energi...

Kramar från Cara!

Svar: Gör du ett personligt besök så kan du beställa talisman för någon närstående om du hellre vill det... kram :)
Esmaralda

35 Little miss piggy:

skriven

Kära Es!
Du nämnde för länge sedan att jag skulle möta min romans på en fest. Om jag inte går på festen, kommer jag ändå träffa romansen någon annanstans? Ser du om romansen är väldigt långt borta? Börjar han inte närma sig snart? Vet ju att du inte kan se var eller när, men tycker bara han borde dyka upp snart! Tacksam för svar! Kram 🐷

36 Mannabonne fan:

skriven

Hej!

Är jag den enda för viktor just nu? :D

Och erbjuder du spådom vid Ullared?

Kram :-)

Svar: Nej jag spår enbart via mail som alltid... kram :)
Esmaralda

37 Browallia:

skriven

Jag hade gärna bokat tåg och stuga för att komma ner till Ullared, bara för att få ge dig en stor kram och tacka för allt stöd du gett mig via seanser och här på bloggen. Tyvärr är jag fortfarande
långtidssjukskriven och det känns ovisst hur det blir med min ekonomi och återgång i arbete så det får bli en annan gång.

Hur mår MG och Rufus?

Kram

Svar: Det blir fler gånger och du är alltid så hjärtans välkommen !! MG har nyss varit och fått nytt bandage på goten och naturligtvis passade han på att skrika redan innan veterinären rörde honom.. och lille Rufus är hur pigg som helst igen.. kram :)
Esmaralda

38 Diana:

skriven

Hej när jag såg K bild för första gången så kände jag mig hemma utan att vi ens pratat än. Fick denna känsla en trygghet o att jag hittat rätt, vad betyder det?

39 Diana:

skriven

Hej när jag såg K bild för första gången så kände jag mig hemma utan att vi ens pratat än. Fick denna känsla en trygghet o att jag hittat rätt, vad betyder det?

40 Detox för själen:

skriven

Hur härlig info som helst!
Ska höra med mitt tjejgäng på direkten :)

Du Es. Haft en produktiv dag för måendet. Fått fredagsfint i huset, skickat iväg ett må bra-mail och framförallt brutit kontakten med den här destruktiva mannen. Det känns så skönt! Läggs detta bakom mig nu eller kommer det skapas problem knutet till honom eller våra handlingar förra sommaren?

Stor kram!

Svar: Bra med brytningen.. helt klart... jag kan inte se större problem än sådana som är lätt att lösa.. kram
Esmaralda

41 Virrhönan:

skriven

Hej hej!
Men ni är ju för goa ni två, tyvärr är Ullared lite för långt bort men hade absolut varit kul med ett besök! Hoppas ni hittar några lediga luckor så ni själva hinner med lite shopping😅 Ska dom fyrbenta få följa med? Jag funderar lite för mycket som vanligt och undrar om det kommer bli nåt skoj på jobbet i höst/vinter, kommer det roliga med snyggingen att fortsätta, kanske lite mer än innan? Hoppas ni alla har en bra dag och hur gick det förresten med MG hos veterinären?
Puss o kram😘

Svar: Nej de fyrbenta får stanna hemma med barnvakt !! Känns som att det finns en god chans att du gör ett nytt möte nu under hösten.. kram :)
Esmaralda

42 Sammy:

skriven

Äntligen ska jag få regression och det har jag sett fram emot länge. Kramar

Svar: Vad roligt :)
Esmaralda

43 Lilla jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir det trevligt på 30 års festen ikväll? Händer något speciellt?
Kram

Svar: Ja jag tror det blir en bra fest.. kram :)
Esmaralda

44 Tänkaren:

skriven

Tänk så roligt det vore om vi massor här på bloggen hyr varsin stuga i Ullared och har fest tillsammans.

Svar: Ha ha ha... ja, det hade ju varit väldigt speciellt o alla hade säkert fått kul tillsammans också :)
Esmaralda

45 F:

skriven

Ser fjärilar vita vad kan det betyda.

46 Musen:

skriven

Hej Esmaralda.
Är något inom kärlek påväg till mig närmaste halvåret?
Kram

47 F:

skriven

Ser fjärilar vita vad kan det betyda

48 Kristina:

skriven

Vad roligt. Jag och min syster kommer och vi har precis bokat Ullaredstugan på GeKås stugby. Vad spännande det ska bli . Jag ska ha regression och syrran spådom. Jag fyller år i nästa vecka så vistelsen blir en present från syrran till mig. Längtar. Kram

Svar: Härligt :) Och grattis i förskott :)
Esmaralda

49 Hmm:

skriven


Drömde en mardröm inatt att jag försökte ta en stor beställning av två bekanta, men de krånglade och gjorde mig arg, senare gjorde de det ännu större drog in andra personer och bråkade, jag slogs med tjejerna och tog död på båda, det var så hemskt. Vad kan drömmen betyda??? Jag mådde jättedåligt, och tänkte hur ska det nu gå för mig. 

50 Little miss piggy:

skriven

Kära Es!
Du nämnde för länge sedan att jag skulle möta min romans på en fest. Om jag inte går på festen, kommer jag ändå träffa romansen någon annanstans? Ser du om romansen är väldigt långt borta? Börjar han inte närma sig snart? Vet ju att du inte kan se var eller när, men tycker bara han borde dyka upp snart! Tacksam för svar! Kram 🐷

Svar: Oavsett vad så möts nu.. och går du inte på fest nu så gör du det i framtiden.. jag ser inte vilken fest.. och säger du i framtiden nej till alla fester... ja då möts ni på något sätt i alla fall.. kram :)
Esmaralda

51 Anoy:

skriven

Hej Esmaralda,
En konstig fråga, jag har försökt ta bort 2-3 födelsemärken med laser som kommer tillbaka hela tiden, nu ska jag lasa igen, kommer jag få bort dem helt?
Kram

52 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det klart att jag dit till skola och något allt positiv omkring det om skola i hösten?

Ha det bra

53 S:

skriven

Vad kul någon dag skall jag med besöka er när ekonomin tillåter:)

undrar om hösten kommer med något spännande?
kram

54 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Bra att höra om herrn G :).
Kram Skorpan

55 💕 Zoey 💕:

skriven

Tack för ditt svar! Kan säga att du gör mig jättenyfiken! Kram Zoey 💕

56 Morsan:

skriven

Hej Esmaralda.
Är det henne han satsar på nu?
Kommer någon annan för mig ganska snart?
Kram

57 Nina:

skriven

Hejsan! Min man har sagt att han vill skiljas och de finns en annan kvinna med i bilden. Så jag är helt förkrossad.Jag känner ändå att han velar. Kommer de bli han och jag ändå? Kram

Svar: Räkna inte med att det bli ni... det är tungt för dig nu men en riktigt bra framtid väntar.. kram
Esmaralda

58 Louise:

skriven

Hej alla. Idag har jag haft tenta i profession inom förskola, hade en jättebra lärare och jag slapp skriva om hela abstractet som var grunden till redovisningen.
Var fem personer på plats och det tog oss en timme och innan och igår så bad jag Angel, min talisman att hjälpa mig igenom detta och jag har tackat henne noga. Ja jag blev Godkänd så nu har jag 27 hp kvar innan jag är klar.

Pratade även med min VFUlärare. Hon sa att hon skulle ta kontakt med förskolan som jag var på i vintras. Jag vill med handen på hjärtat egentligen inte vara där. Min handledare ville inte vara min referens och jag vill ju ha två stycken.
Men får se om jag får byta förskola eller vara kvar på den jag varit på nu.
Kommer jag byta förskola eller blir det på samma som jag varit på innan?
Jag hoppas inte det blir allt för mycket klydd och att jag faktiskt blir Godkänd :-).

tacksam för svar och ha en fin helg. Kramar

Svar: Härligt och ett stort grattis.. talismanen gjorde vad han kunde !! Räkna med ytterligare lite strul och klydd.. men till sist blir det bra .. kram och heja dej som inte ger upp !
Esmaralda

59 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer en ny kärlek till mig? Ser du något om det?
Kram

60 M. M. :

skriven

Vad spännande! Jag hoppas att jag kan få till ett möte någon gång.

Laddar du en ny kull så det går att köpa, eller är de endast för dem som träffar nettan?
Jag funderar på om min talisman är på sluttampen.

Es, är vännen sur på mig? Eller är hen i någon tung period?

Svar: Lite senare i höst kommer jag att ladda till er alla som vill köpa :) Kram :)
Esmaralda

61 <3:

skriven

Så härlig bild på dig och Nettan.
Var så ledsen igår men av kärlek. Känns bättre idag och tror mitt ansikte är glatt igen. Hoppas av hela mitt hjärta att min bror mår bättre nu efter den fina krönikan i tidningen och att alla vet nu.
Älskar honom så mycket. Tror du han kommer hitta en ny kärlek snart?
Kram

Svar: Ja det kommer han helt klart att göra.. kram :)
Esmaralda

62 Dödsfarligt? Ghostwriter :

skriven

Det lät så roligt, men jag bor inte så himla nära och (hatar) ullared så där är jag inte haha. Kanske i framtiden! Om du reser inom min stad får du gärna ha liknande, det skulle vara en ära.



Vet att du inte är en läkare och respekterar om du inte kan se något. Men jag har varit med om detta förr...jag gjorde ett dumt val och så blev jag "döds"sjuk i ett halvår eller mer..men en dag blev jag botad av andra sidan och nu undrar jag om jag kommer bli sjuk igen?

Jag fick också medecinkur som jag måste ta, det innebär att jag får i mig för mycket i kroppen. Jag vill inte straffas för det här...



Kram

Svar: Du kommer inte att straffas... du vet vad som är bäst för dig och det ska du hålla dig till.. kram :)
Esmaralda

63 Loppan:

skriven

Hej Esmaralda.
Har hon fått träffa hans familj? Kommer hon att göra det?
Kram

64 M:

skriven

Hej Es

Ser du något roligt som kommer hända mig?
kram

65 Diana:

skriven

Hej när jag såg K bild för första gången så kände jag mig hemma utan att vi ens pratat än. Fick denna känsla en trygghet o att jag hittat rätt, vad betyder det?

66 Livsturisten :

skriven

Jag får en bra magkänsla kring en person jag chattar med i ett spel. Verkar personen vara som min magkänsla känner? Eller bör jag vara försiktig? mer än jag är alltså. Kram!

67 Diana:

skriven

Hej när jag såg K bild för första gången så kände jag mig hemma utan att vi ens pratat än. Fick denna känsla en trygghet o att jag hittat rätt, vad betyder det? Nu har jag försökt flera gånger o du svarar aldrig mig

Svar: Jag vet faktiskt inte vad din känsla står för... men jag ser inte K i din framtid.. kram :)
Esmaralda

68 ängeln:

skriven

Hej! Det låter spännande med regression men jag är nog lite för feg för att prova :) Gör jag rätt när jag skolar in sonen på dagis och börjar jobba lite. Det känns så fel i kroppen för jag vill ju bara vara med honom hela tiden. Jag vill gå min egen väg och inte göra som alla andra. Kan du se något om detta? Kram och trevlig helg!

Svar: I detta ska du göra precis vad du själv känner... och inte lyssna på någon annan.. kram :)
Esmaralda

69 Hjärta:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer de gå in i en seriös relation?
Kram

70 Gammal kund:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer kärleken till mig i höst? Ser du något om mötet?
Kram

71 G.:

skriven

Hei. Vet ikke hvordan jeg skal forklare/spørre om dette, men jeg skal prøve sånn at du kan forstå, og forhåpentligvis hjelpe meg med svaret.

Jeg er i den situasjon at R har flyttet ut. Og på en måte føles det mye lettere enn jeg først hadde trodd. Men jeg har ofte en tendens til å være rolig når jeg vet det vil ordne seg på den måten jeg ønsker. Typ uansett situasjon, slik at hvis jeg vet en skal ordne opp med meg etter en krangel, da er jeg rolig. Hvis personen ikke ordner opp og det liksom blir min oppgave, da er jeg mer stresset innvendig. Og det er en følelse som kommer ganske med engang når det har vært en krangel feks. Og derfor lurer jeg egentlig på om det kan være litt sånn nu. At jeg har noe i meg som gir meg trua på at det her kan ordne seg, og at jeg derfor er rolig? Har ting ordnet seg mellom meg og R iløpet av kort tid nå? Finner vi tilbake til hverandre? Og har vi godt av avstand?

Kan jeg fortsatt ha den gode følelsen fordi ting kommer til æ ordne seg som jeg vil?

72 Rebecca:

skriven

Låter så kul, önskar jag hade körkort så hade jag kunnat åka ner. Men men ska ju börja övningsköra snart! Annars kan ni komma närmare stockholm så kanske jag kan komma.

Jag ska börja åka längre med tåget nu i sju veckor under min praktikperiod, ser du någon varning för mig? Blir ju så orolig när det händer så läskiga grejer i världen :( kram

Svar: Jag får inte till mig några olyckor.. det kommer gå bra.. kram :)
Esmaralda

73 Miltons Mamma:

skriven

Åh vad jag önskar att du tog emot för privat seans.

Upphämtning är ju helt fantastiskt 😃

Nu när man vet att detta dyker upp då och då kan man helt klart börja spara 😀

Kjam

Svar: Absolut, och du är så välkommen :) kram
Esmaralda

74 Alie:

skriven

Wow vilken fin deal med talismanen för de som bokar.. schysst! Ligger lite långt borta Ullared, så jag håller mig till seans via mail ( går ju utmärkt) även om jag velat träffa er båda live ☺️

Es, allt känns toppen och ändå inte.. små saker gnager ( och det är väl så i livet) kemin mellan nya kollegan känns inte bra, blir det bättre? Och fortf singel.., något nytt?
Kram o fin fredagkväll!

Svar: Bry dig inte så mycket om nya kollegan.. var korrekt och vänlig och glad.. och det kommer att mjukna... kärlek kommer det också att bli. .kram :)
Esmaralda

75 Bellagio:

skriven

I en seans till mig sa du att det kommer bli tufft under våren/sommaren i min realtion. Om vi redde ut det så skulle jag vara säker på att det var vi. Sommaren är strax slut och det har varit/är tufft. Våra olikheter tar ut sin rätt och vi är nu särbos. Ena stunden vill jag inger annat än att det ska vara vi för all framtid. Jag får så mycket kärlek från henne. Andra stunden är jag nyfiken på vad som väntar om vi bryter upp. Finns det någon som kan matcha mig bättre? Men jag älskar ju henne och kan inte lämna.. .. Är det vi? Om det är vi kommer vi flytta ihop igen?

Svar: Ha is i magen och fortsätt särboskapet.. flytta inte samman för fort.. sakta men säkert kommer det att klarna hur du vill ha det. .kram
Esmaralda

76 om han:

skriven

Varför har han ej hört av sej? eller kommer han höra av sig igen? vad tänkte han om mig? vi som träffade från nattklubben

77 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Min nästa kärlek kommer han att ta mig med storm?
Kram

78 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Min nästa kärlek kommer han att ta mig med storm? Blir vi tillsammans?
Kram

79 ghostwriter:

skriven

Tack för ditt svar Esmaralda!!

Kram :)

80 S:

skriven

Hej, ni gör så mkt gott fär andra människor. Så bra, finns många som behöver er.
Jag har sett att det finns fler med signaturen S, så det är inte bara jag som skriver. Kanske ska byta.
I a f så är jag rätt låg o undrar hur det ska bli med saker o framtiden. Jag träffar ju den här mannen som känns rätt nu men kanske inte i framtiden, men jag undrar om jag kan lita på honom. Det känns så. Han har kommit mig nära med sitt djup och sin humor trots sin psykiska sjukdom. O jag vill sluta grubbla o älta o leva i nuet. Jag är ganska ensam om har inte så många.

Svar: Ja lev i nuet.. och fatta nya beslut när du känner att det är dags.. kram :)
Esmaralda

81 Diana:

skriven

Hur menar du att du inte ser honom i min framtid?

Svar: Jag ser er inte som ett par i framtiden... så menar jag... :)
Esmaralda

82 Mind:

skriven

Synskhet har börjat komma fram i vetenskaplig forskning.

I form av remote viewing i ett fall, samt i form av att tankar påverkar kvantvetenskapliga experiment om man tänker på dem.

Rätt intressant.

Kan rekommendera att du kikar lite på youtube om "farsight". Det är väldigt... "kliniskt" eller vad man ska säga, kommer från militären som forskade på detta, sedan blev det en civil gren. Det skulle vara intressant att höra vad du tycker/säger om detta. Det är ju lite annorlunda från synskhet i den meningen att man behandlar det som en ren forskningsgren som man är väldigt strikt med när det gäller hur/var/när man får information osv.

De har en serie som går ut på att de gör en viewing om vad som kommer synas i media nästa månad, så publicerar dom den, en månad senare går dom igenom hur mkt som stämde.

Kram

Svar: INtressant !! tack ska du !! Kram
Esmaralda

83 G.:

skriven

Hei. Vet ikke hvordan jeg skal forklare/spørre om dette, men jeg skal prøve sånn at du kan forstå, og forhåpentligvis hjelpe meg med svaret.

Jeg er i den situasjon at R har flyttet ut. Og på en måte føles det mye lettere enn jeg først hadde trodd. Men jeg har ofte en tendens til å være rolig når jeg vet det vil ordne seg på den måten jeg ønsker. Typ uansett situasjon, slik at hvis jeg vet en skal ordne opp med meg etter en krangel, da er jeg rolig. Hvis personen ikke ordner opp og det liksom blir min oppgave, da er jeg mer stresset innvendig. Og det er en følelse som kommer ganske med engang når det har vært en krangel feks. Og derfor lurer jeg egentlig på om det kan være litt sånn nu. At jeg har noe i meg som gir meg trua på at det her kan ordne seg, og at jeg derfor er rolig? Har ting ordnet seg mellom meg og R iløpet av kort tid nå? Finner vi tilbake til hverandre? Og har vi godt av avstand?

Kan jeg fortsatt ha den gode følelsen fordi ting kommer til å ordne seg som jeg vil?

84 ☘:

skriven

Hej Es

ser du någon tur period för mig?
kram

85 Helena Ir:

skriven

Tack..hoppas MG slipper fler besök av detta slag hos veterinären..lilla gubben :)

Kram :)

Svar: Ja tack :) Han hoppas också slippa... kram :)
Esmaralda

86 Is :

skriven

Hej Esmaralda.
Berättelsen jag berättade för dig för en tid sedan då jag känner liten attraktion till en man som har en tjej. Nu upplever jag att den tjejen är mer stängd mot mig. Har de pratat om något? Eller har hon känt av något?
Kram

87 Is :

skriven

Hej Esmaralda.
Berättelsen jag berättade för dig för en tid sedan då jag känner liten attraktion till en man som har en tjej. Nu upplever jag att den tjejen är mer stängd mot mig. Har de pratat om något? Eller har hon känt av något? Tycker hon något illa om mig? Och har han tänkt / känt av något om mig?
Kram

88 Om han:

skriven

Varför har du ej svarat till just mig? Är det för att du ej såg nåt? Det är ju orättvist att du har svarat till andra?

Svar: Jaja, det ÄR orättvist här... jag hinner inte svara alla och har ingen koll alls vem jag svarat och inte svarat.. så är det.. men du är välkommen att ställa din fråga flera gånger om du vill.. kram
Esmaralda

89 S:

skriven

Hej Es

ser du något bra som händer mig i höst?
kram

90 Is :

skriven

Hej Esmaralda.
Berättelsen jag berättade för dig för en tid sedan då jag känner liten attraktion till en man som har en tjej. Nu upplever jag att den tjejen är mer stängd mot mig. Har de pratat om något? Eller har hon känt av något? Tycker hon något illa om mig? Och har han tänkt / känt av något om mig?
Kram

91 AnnaK:

skriven

Oj, vilken grej! Synd att jag bor så långt bort 🙄 Ha i åtanke att Luleå och krokarna runt är kanonfint när ni bokar nästa resa 😉😂 Fast jag är så blyg så hade nog inte vågat komma!

Vet att det är en fånig grej men blir lite nedstämd över att jag har så få vänner på Facebook och så få följare på Instagram och inte får så mycket likes mm. Är ju en urdum grej att haka upp sig på och klart man inte har mkt vänner på Facebook när man inga har på riktigt heller 😜 På instagram har jag inte så personligt konto utan lägger ut mkt mina retroprylar och sånt mest. Hur kommer man över det.....lika bra att ge upp det här med sociala medier? Samtidigt ger det mig lite känsla av att vara med i omvärlden lite och del i något sorts sammanhang. Älskar att kolla andras instagram som har mkt retroprylar mm och få inspiration 😊

Lite svammel på fredag kväll!

Kram 🤗

92 Erika:

skriven

Hej! Ser det ut att vara lång tid kvar tills jag träffar min soulmate?

93 Hedwig:

skriven

Hade det varit nästa vecka, då hade jag gärna nappat på för då är jag en vecka i Sverige och även några dagar hos ThereseC, i närheten av Göteborg (och Ullared). Hoppas att det får bli en annan gång!

Även om jag gläder mig åt det, är jag ganska nervös inför min resa till Sverige. Jag har inte gjort resor på snart 5 år nu och min lilla hund Sven fick inte vara utan mig så länge under typ 6 år. Men jag hoppas att det blir bra och det blir nog kul att både träffa en kompis i Stockholm och Therese!

94 Kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.
Typ alla på festen är upptagna, booring.
Är någon man i kärlek påväg mot mig?
Kram

95 J:

skriven

Hej E
Vad tänker/ tycker han om mig?
Kram

96 Omhan:

skriven

Så svarar då vänligen på mina frågor om honom, vad tänkte han om mig, varför har han ej hört av sej o om han hör av sig igen? Kan du se vem jag snackar om?

97 F:

skriven

Något som är på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

98 Kärlek:

skriven

Kommer jag träffas nån imorn som blir min pojkvän i framtid?

99 F:

skriven

Godkväll.
En sista fråga för ikväll om jag får ställa,
Tänker han på mig eller saknar mig?
Kram

100 Som man hoppas? Ghostwriter:

skriven

Ska på "event" imorgon och undrar om det blir som jag hoppas? Jag kommer göra något annorlunda som är ett bra val, men vill ändå vara en i gänget och ha roligt!


Kram kram

101 Helen:

skriven

Nu får jag kika lite närmare på hur jag skulle kunna planera tid o så fråga Nettan om hon har tid då. Får jag ihop det är det meningen, får jag det inte så skall väl en regression ske en annan gång

Tror jag vet vilka som äger huset och de är jättefina omtänksamma människor

Ha det så trevligt och njut av all natur där omkring också.

Har en fundering. Tror Du det kommer att hända något med min mans barndomshem. VAd kommer det att användas till, eller skall de rivas.

102 Omhan:

skriven

Herregud, nu e du riktigt orättvist mot mig!

103 Iréne:

skriven

Är mitt ex ihop med sin chef Malin ???

104 Iréne:

skriven

Är mitt ex ihop med sin chef Malin ???


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: