- 17

 
I morse var det kallt... om nån undrar vart  " Rysskylan" tog vägen så kan jag berätta att den kom hit till oss!
Vi vaknade till - 17 grader.....
 
 
Och vi startade upp en go brasa... som har brunnit hela dagen....
 
Kram & kärlek
1 N:

skriven

Hej Esmaralda! Himla mysigt ni ser ut att ha! En brasa värmer gott!!
Es, vad ser du om det jobbet jag kommer att få?
Kram

2 J:

skriven

Mys inne nu kära Ez. Imorn har dom lovat vårväder.
Kommer jag att träffa AJ? Kram

3 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Tror du annat jobb eller ny kärlek kommer först?
Kram

4 Helena Ir:

skriven

Kallt..burr!! Men säkert skönt med brasan.
Trevlig fortsatt kväll!

Kram :)

Svar: Detsamma..kram :)
Esmaralda

5 Pia1:

skriven

Jäklar! Häruppe har vi haft en mild vinter, bara enstaka dagar med -25. Ser helmysigt ut, det är nåt speciellt med att få elda sig varm 😊 Och bästa sällskapet och liksom helt tillåtet att stanna inne! Mys på fina ni!

Svar: Tack :) Och detsamma till dig.. kram :)
Esmaralda

6 HS:

skriven

Hej Es!

Riktigt vinter minsann! Så mysigt och skönt med brasa!

De två kvinnorna M och L som jag skickade healing till, kunde de ta emot något? Själv kände jag lite pirr i början innan jag ens hunnit ställa in mig, sen la jag mig och fokuserade på orden men somnade efter en liten stund och vaknade kl. 17.15. Vet ej om jag kunde ta emot så mycket. Ska försöka ha lugnare omkring mig och fokusera bättre nästa gång. Första gången jag varit med på healing så man kanske behöver träna sig lite på detta med att ta emot?

Oavsett hur det gick så tack i alla fall!

Kram

Svar: Ja det känns som om det blev en lyckad healing !! kram
Esmaralda

7 Ssss:

skriven

God kväll fina Es

Vad ser du kring mig och M.S o vår reation?

Kram

8 F:

skriven

Hej!

Här uppe i Piteå är det plusgrader nu. Kan du se något om det blir någon positiv förändring i min vardag snart??

Kram

9 Bonus:

skriven

Hej Esmaralda! Min bonus pappa verkar vara förtjust i min son men jag och han har aldrig haft en nära kontakt! Jag tycker han kan säga saker som tyder på att jag gör fel beslut med min son! Men själv har han inga barn alls!

Varför gör han så? Kommer han ta för sig för mycket och säga åt mig hur jag ska uppfostra min som?
Kram

10 n:

skriven

Hej Esmaralda!
Vad ser du om det jobb jag kommer att få? Ser det ut att vara något kreativt?
Kram

11 Sss:

skriven

God kväll fina Es

Vad ser du kring mig och M.S o vår reation?

Kram

12 S:

skriven

Es, vad ser du kring mig och M??

13 Skorpan:

skriven

Oj så kallt ni har haft det, men en brasa värmer ju så gott o vilken mysfaktor det är. En kakelugn hoppas jag att jag har i framtiden o där ska jag förstås ha en björnfäll o på den 😉... Ids nu inte berätta allt ändå.
Kram Skorpan

14 Khaleesi:

skriven

Kommer han höra av sig? Blir galen snart.

15 Boudica:

skriven

Måste säga, de senaste healinggångerna jag varit med på stämmer så in på Agnes ord! Som om man drar till sig den totala motsatsen!
En av orsaken till varför jag avstod denna gång, som om någonting försöker säga mig att det inte är rätt tillvägagångssätt!

Och med det sagt, känner jag mig helt kaotisk på senaste, hur återfinner jag kontrollen över mig själv!?
Drömmar om krig avspeglar sig i detta, och i natt drömmar om mina kristaller som gått sönder.

Försöker ligga lågt och ta det lugnt, men det är som jag förråder mig själv, omedvetet gör jag totala motsatsen!
Som skapar mer kaos, i mitt redan kaotiska liv.

Du såg harmoni runt mig, hur hittar jag dit, innan jag förstör för mycket för mig själv?
Vart är den rätta vägen ut från detta kaos?

Förlåt för en rätt så nedstämd kommentar, men jag behövde få det ut ur mig! ;)

Kram!

16 Hej:

skriven

Vad mysigt med brasa.
Blir det klart när vi hoppas eller drar det ut på tiden? I min senaste seans såg det ut som om något kunde tillstöta ser det fortfarande ut så eller har det dragit förbi.

17 Alina:

skriven

Vilka stora fina fönstre så mysigt:)Brrr kallt ni har det.

undrar om du ser mig på nytt jobb eller annat?
kram

18 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag försöker få mitt barn att somna i egen Säng, då skriker hen så fort vi lämnar rummet! Så vi går in emellanåt och lugnar!
Kommer jag få honom och somna och hitta ro i egen säng?
Passar den här metoden för honom?
Kram

19 Sillen:

skriven

Hej!
Är i början av en skilsmässa och jag undrar om du kan se om jag kommer hitta någonstans att bo som blir bra för både mig och barnen? Just nu känns allt bara hopplöst och deprimerande😔 Orkar inte må dåligt längre
Kram

20 Browallia :

skriven

Det är alltså i Grythyttan den riktiga vintern finns med snö och rejält med minusgrader =/
Hos mig i södra norrland har vi inte haft en så snöfattig vinter på flera år. Så märkligt det har blivit, undrar om Kung Bore har vänt kartan upp och ner ;)

21 Tanten:

skriven

Härligt med kamin och vedeldning som tillför en helt annan värme.

Kram

22 Anna:

skriven

Du har en likadan glasveranda som jag brukar se mig själv i mina meditationer. :) Hoppas den blir verklig någon gång.

Kram på dig


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: