Avsked......

 
I dag är vår sista dag här i Grythyttan och i morgon far vi hemåt !!
Ska bli  mysigt & träffa min  vän igen men ännu mysigare  med en glad och glädjeskrikande  liten fralla !!
 
Som ett sista erbjudande för denna gång.... tar Nettan emot från klockan 15 till klockan 20 idag... för SPÅDOM !!
Du som vill ha en akut spådom.. du  swishar 400 kr till Nettan på: 070 6661570 och sen ringer du upp henne på  samma mobilnummer.
 
Är det upptaget så ring igen
 
Du får en omfattande spådom och du får ställa så många frågor du vill.
 
Kram o kärlek
 
Själv håller jag mina omfattande spådomar via mail som vanligt.. och vill du ha en.. då mailar du mig på: [email protected] och jag mailar all info tillbaka till dig
1 <3:

skriven

Godmorgon kära Es. Vad MG kommer bli glad när du kommer hem. Kram till dig på alla 💗dag. Igår var det Galantines day. Alla 💗dag för sina tjejvänninor du kanske trodde jag skrev tokigt igår.
Vad tror du om Fredrik. Vi håller kontakten till och från. Och han har smsat en del sista tiden. Han frågade igår om jag ville träffa honom på torsdag. Vad är hans agenda tror du ? Vet inte om han är seriös.
Kram
💗💗💗

2 Skorpan:

skriven

Och så fort har två veckor gått. Förstår att du är ivrig att få komma hem o träffa Mannabonne, vännen är ett plus ;).

Tror ordningen skulle vara densamma här, men har ju inte nåndera så... Hmm, var dröjer han? eller ska han inte komma nu då jag är mitt uppe i mitt nya jobb? Det brukar ju vara så att allt kommer på en gång ju!? Mja, kanske har för bråttom bara ;).

Idag kommer flyttlådorna och det r en massa jag ska lära mig på en vecka, något har jäg, väl, lrt mig, men det r nog bara en droppe i detta hav. Ser du om flytten går bra Es och jag får det uppordnat i mitt nya rum, samt blir väl emottagen på det nya stället? Tror ju det :)...

Plikten kallar snart efter en dålig sovd natt, inga datorer sent för mig. Men vad gör man då man lyckas, förstår inte hur, låsa sitt simkort i telefonen, hände aldrig med den gamla!? Måndag... Den 13:de...
Kram Skorpan

3 Mo:

skriven

Ni verkar ha haft det mysigt. det har kommit in en medial man i vår familj,vill gärna höra om du kan se nåt är han seriös tro? Kram

4 X:

skriven

Hej! Har risken ökat eller minskat om jag kommer att åka fast? Jag mår så fruktansvärt dåligt över detta och ofta känns det som om jag lever i en mardröm, oförmögen att ta mig ur den.

5 Jennifer:

skriven

Kära Esmaralda!

Jag står i valet och kvalet om jag ska kasta mig ut i ovissheten och genomföra resan till I trots att så gott som alla odds är emot mig. Om jag väljer att göra det - är orolig att jag kommer att ångra mig resten av livet om jag INTE gör det - så kommer det att hålla ekonomiskt? Blir det en bra och trygg resa för M? M är lika mycket världsmedborgare som jag är, men undrar ändå om det blir för tufft. Eller borde jag skjuta fram resan? Men då kanske jag har ännu mindre praktiska möjligheter att genomföra den.

Glad Alla Hjärtans Dag! Kram

6 Susan:

skriven

idag e det dax.... provet som ska göras, tror dock att jag får fortsätta på jobb även om jag misslyckas.... om inte så e det ju bara ett jobb🤔 Hoppas mina änglar e me mig, kan behöva all hjälp jag få😱

Kör försiktigt o välkomna hem till ett kallt men härligt Skåne😎☀️

Svar: Tror nog det går bra.. kram :)
Esmaralda

7 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ny kommer familjen på besök i helgen och jag är lite smånervös. Ser du om allt går bra? Orkar verkligen inte med stress och fixande.
Tack!!

Svar: Jodå, det kommer gå bra.. bara slappna av.. kram
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Glad Alla Hjärtans dag!
Vem vill du göra hjärtans glad?
Kram Skorpan

9 Dunegull:

skriven

Ser jag ut att kunna få högre lön detta året?

10 Elin:

skriven

Ser min tröja ut att komma som jag besällt, eller har jag blivit lurad?

11 Helena Ir:

skriven

Tror det blir mysigt med välkomnandet där hemma,för dig,speciellt den fyrbenta,som kan visa så sann glädje. Jag kan förstå människor som älskar sina djur..som får så mycket kärlek tillbaka :)

Kram :)

12 J:

skriven

Men oj vad tiden har gått fort för er i Grythyttan. 😱
Men borta bra och hemma bäst🤗.
Ska ut på skoj till helgen.. möter jag någon speciell som får 💕Att slå lite extra?
Önskar er en kärleksfull alla ❤dag. Kram

13 Hej :

skriven

Önskar er en fin sista dag och kör försiktigt i morgon när ni far hemåt kan tänka mig att M blir jätteglad.
Har bett andarna om tecken i flera dagar och i natt så drömde jag vi fick information om att allt gått bra. Så nu hoppas jag att det var ett tecken och inte bara en önskedröm.

Svar: Ja jag tror det var ett tecken.. kram :)
Esmaralda

14 c:

skriven

Jag gjorde totalt bort mig sist jag var med honom. Han har gett mig en ny chans, men nu är jag rädd för att jag ska råka döda stämningen igen. Kan du se om våran nästa träff blir mera lyckad? Är det något jag behöver tänka på speciellt? Kram

15 Tildis:

skriven

Hoppas ni haft en bra resan! Det ser ut att ha vart väldigt mysigt i alla fall :) Finns det en möjlighet att vi kommer kunna köpa den här bostaden? Kram

16 Ljus:

skriven

Hej!

Ser du någon liten ljusstrimma i mörkret för mig??
Hoppas att det börjar ljusna snart.

Kram

Svar: Ljuset kommer... jag lovar.. kram
Esmaralda

17 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Sista dagen, nu får ni njuta rejält!!

Es, ser du vad mitt nästa jobb kommer att handla om? Är det något kreativt eller ser du något om det?
Kram

Svar: Ser ut att vara något som gläder dig och där du mer kommer till din rätt.. kram
Esmaralda

18 m:

skriven

Hej Esmaralda!
Får jag fler barn inom 3-4 år? Innan sonen är alldeles stor
Kram

19 Mimi:

skriven

Godmorgon!

Har ni sett något småfolk än?? eller har du någon gång sett så kan du väl berätta???

Kram


Svar: Visst har jag sett småfolk... både här och på andra platser.. kram
Esmaralda

20 Anki:

skriven

Godmorgon

Sol och härliga temperaturer , hoppas ni har likaså på er sista dag i Grythyttan

Njut nu av stillheten och tystnaden och kör försiktigt hemåt i morgon

Kram Anki med flock

Svar: Tack och stor kram tillbaka !!
Esmaralda

21 Fröken T:

skriven

Hej es

Alla hjärtans dag idag... undra om det är min sista utan partner? Inne på 6-7:e endast i mitt underbara sällskap 😅💃🏽
Ser du ngt om flörten som kommer snart innan soulimaten?

Ha en underbar dag, det är sol här, hoppas där med!

Kram
T.N

22 mg:

skriven

Hej!
Min syster ska ha fest för att fira sin födelsedag...alla i familjen har fått inbjudan men inte jag..har hon missat mig lr vill hon inte bjuda mig?
Kram!

23 AnnaK:

skriven

Ha en fin alla ❤️💝❤️-s dag!!

Kram 💕

24 Smöla:

skriven

Jag hoppas verkligen att mitt liv vänder och blir lyckligt och kärleksfullt snart... Tänk om man kunde få känna sej speciell nångång! Ha en fin alla hjärtans dag allihop, och njut sista dagen du och nettan❤️

25 Fanny2:

skriven

Jag vill önska alla på denna fina blogg en bra alla hjärtans dag. :3 Var snälla mot er själva och till de som inte har någon så kan man alltid hitta på något. Själv ska jag på bio med min mamma. 😊

Hoppas vi får fler bilder på den söta frallan. Saknar honom på bloggen...

Kram

Svar: Ja, ska bli så mysigt och komma hem till honom i morgon :)
Esmaralda

26 Pia1:

skriven

Nästa år önskar jag er välkomna till lite närmare mina trakter 😉 Stort tack för att vi fick följa med er som vanligt, bloggfamiljen är så glada att få hänga med på allt 💕

Svar: Kram :)
Esmaralda

27 Virrhönan:

skriven

Sista dan i dag alltså, vad ska nu hitta på? Tog sovmorgon på soffan idag, ska snart dricka kaffe!
Jag får önska er en trevlig alla💕Dag o kör försiktigt hem imorgon. Närmar det sej nåt med den mystiske?

Svar: Tack o ja, det närmar sig.. kram :)
Esmaralda

28 Shari:

skriven

Hej esmaralda... Hur ser min närmare framtid ut? Något särskilt att se framemot eller hålla ögonen öppna för?.

Tack o glas alla hjärtans dag

29 Shari:

skriven

Hej esmaralda... Hur ser min närmare framtid ut? Något särskilt att se framemot eller hålla ögonen öppna för?.

Tack o glad alla hjärtans dag

30 Li:

skriven

Hej Esmaralda!
Klarar jag mig ekonomiskt framöver?
Kram

Svar: Ja det lättar o du kommer klara dig bra.. kram
Esmaralda

31 Sharii:

skriven

Hej esmaralda... Hur ser min närmare framtid ut? Något särskilt att se framemot eller hålla ögonen öppna för?.

Tack o glad alla hjärtans dag

Svar: Ja, var öppen för de som du vet vem är men inte riktigt känner... något speciellt kan komma snart.. kram
Esmaralda

32 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer det finnas tillräckligt med jobb inom hemtjänsten nu när jag går som Tim vikarie?
Kram

33 Smöla:

skriven

Finns det något särskilt som jag ska hålla ögonen öppna för?

34 Studenten:

skriven

Hoppas ni haft en bra resa!

Tänker mycket på framtiden. Är lite trött på att livet just nu. Dyker det upp nått spännande snart? Kram och glad alla hjärtans dag <3

35 AnnaK:

skriven

Några roligheter eller nåt positivt på ingång snart?

Kram 😊

36 Helena Ir:

skriven

Precis ätit lunch,och kom då på vad som hänt mig flera dagar. Varje dag äter jag 2 stekta ägg,varav det ena ägget har på sistone haft 2 äggulor,alltså det ena,inte båda. Det har hänt så ofta att jag börjar tro att det är ett tecken. Det är ägg som inte alltid köps från samma handlare. Lite lustigt är det..för det här händer mig annars max 1 ggn/ år..Undrar sa flundra,vad detta är ?

En glad alla hjärtans dag önskar jag också <3

Kram :)

37 Olga:

skriven

Hej Esmaralda, oroliga mamman hör av sig igen.
Kommer min yngsta dotter ta sig ur sin dåliga relation ?Känns så hopplöst, han är psykopat :(
Hon håller snart inte ihop,varken fysiskt eller psykiskt .
Överlever hon detta ?
Oroliga mamman.

Svar: Dottern måste bestämma sig och vara tydlig... och gå sin egen väg.. det fixar hon ..kram
Esmaralda

38 Fff:

skriven

Hej esmeralda hur ser ekonomin ut för vårt företag😊 kram

39 Född:

skriven

Hej esmeralda hur ser ekonomin ut för vårt företag😊 kram

40 En dag i taget:

skriven

Hej Esmaralda!

Blir det bättre snart för mig?

41 Susan:

skriven

Det gick vägen me testet👍

42 Missy:

skriven

Hej!Möter jag HAN 2017?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: