DJURHEALING

I dag är det dags för Nettans djurhealing
Alla djur är välkomna
 
Kostnaden är 100 kr per familj - oavsett hur många djur du vill anmäla.
 
Swisha  100 kr till: 070 6661570  och  maila sedan( eller skiska sms)  Nettan på: [email protected] och tala om vilket/vilka djur du anmäler och deras namn
 
KLOCKAN  19.30 SKER HEALINGEN och din anmälan ska vara hos Nettan senast kl 18.30.
 
Kram & kärlek
1 c:

skriven

Jag vet redan att han inte finns i min framtid och att det finns någon annan för mig. Men vi har haft det så kul på vägen, utan att det betyder något. Kommer vi fortsätta ha det? Min stora fråga är om du kan se ifall vi kommer att träffas igen?

Stor kram

2 <3:

skriven

Godmorgon kära Es är det tryggt i vita lilla gårdshuset jag brukar sova över i bland. Finns det nägon fara på ngt sätt.
Kram

3 Sssss:

skriven

Go morron Es, vad ser du kring mig och M??

Kram

4 Fanny:

skriven

Har knappt sovit inatt, kan inte sluta gråta. Du har tidigare spått oss bo kvar i vårat hus, men som det ser ut nu så.. ser den tanken inte ljus ut. Jag är livrädd Es. Hur ska detta bli? Är vi helt tvugna att flytta eller FINNS det fortfarande en chans att bo kvar? Vad ser du kring detta? Och när kommer allt att vända? Jag saknar turen i mitt liv. Jag har tappat hoppet Es.

Kram

5 Bättre tider:

skriven

Godmorgon!

Händer det något som för mig vidare mot bättre tider snart??

Kram

6 Dunegull:

skriven

Hej E!
Ser du hur 2017 kommer bli för mig?

7 Skorpan:

skriven

Lyckliga djur :).

Igår råkade jag på två westieherrar varav den yngre var mycket ivrig på att få hälsa på mig, han var ju tvungen att sklla lite också. Förökte fråga om de är bra familjehundar men den frågan förstod ägaren inte. Kommer mannen, han långt i min framtid verkar det som, vilja ha hund han också o kanske samma ras t.om.?

Måndag morgon o det verkar lite trögt, jag kokade kaffe o undrade varför kaffekokaren låter så konstigt, jo jag hade glömt att sätta i filtret o kaffet :DD.. Ja ja, får väl se vad som händer under resten av dagen.

Måndagskramar Skorpan

Svar: Jodå, hundar gillar han och hund kommer ni att ha fast jag ser ingen rasen... måndagsmorgnar ÄR lite tröga.. kram :)
Esmaralda

8 desp:

skriven

hej es. jag är så jätte nervös... Jag frågade dig en gågn om jag kommer få heltids jobb och du sa ja.. sen frågade jag dig om jag kommer få jobb på system bolaget och du sa chansen är runt 40%... så Nu har jag fått praktik där i 3 månader, och eventuellt sommarjobb efter det och sedan jobb efter sommarjobbet, men han kan inte anställa mig 100% heltidsjobb.. !!MEN jag kan inte sluta tänka på det du sa, jag känner mig som om jag inte fårr jobb där pga det du sa om att chansen är 40% och attjag kommer få heltids jobb så känns det VÄLDIGT ledsen,, så till frågan: SEr du mig vara kvar där efter sommarjobbet ????? KRAMR

9 Mjia:

skriven

Godmorgon sitter i bilen snor förkyld helt slut, på väg mot huvudstaden, just nu känns människan bredvid mig väldigt egoistisk , när jag hade tänkt ta det lugnt o vila upp mig, uppstår ett bråk för att jag inte ville följa med😁😁 hur kommer resan gå??

Svar: Det kommer lugna sig och bli hyfsat bra ändå.. kram
Esmaralda

10 Myran :

skriven

har fått höra att N i min klass inte gillar mig. Hon säger att jag skrattar o gör fula miner till henne. Blev lite chockad då jag hörde det. Att hon säger att man inte kan lita på det jag säger. Kände att hon inte. gillar mig men tog faktiskt lite illa vid när jag hörde detta av T. Det stämmer inte. Bör jag förhålla mig till Npå ngt speciellt sätt?

Svar: Bry dig inte.... N är inte viktig för dig.... ha fokus på människor du gillar istället.. kram
Esmaralda

11 f.:

skriven

Något förhållande blir det nog inte, det är något som står klart för oss båda. Men säg mig, kommer vi att träffas igen som det är sagt?

12 Anki:

skriven

Godmorgon

Burr va kallt ni hade igår , tur ni kan elda

Tack till bästa Agnes för din frikostighet och dina inlägg som förgyller förbryllar och upplyfter bloggen <3

Nu ska jag sätta i telefonen ...eller inte..drog ur så jag slipper höra när tandläkaren ringer...jaja..

Ha en fantastisk start på veckan

Kram Anki med flock

Svar: Tandläkare kan vara väldigt envisa... :) Kram :)
Esmaralda

13 Tanten:

skriven

Toppen med djurhealing.

Måste ställa en fråga om min yngsta dotter. Börjat undra om hon är på väg in i väggen. Har mycket att ta hand om själv med 3 barn, olika träffar för barnen med skola, fritid och eget jobb, hästar och höns. Maken jobbar mycket och dessutom engagerar han sig i samhället. Inte säker på att han förstår att hon kan behöva mer hjälp hemma. Vi upplever att hon är trött och spänd. Hoppas att du kan se något om detta.

Kram

Svar: Jag håller med dig... hon är inte i form... jag ser för mycket negativt stress... och detta bör hon ta tag i... kram
Esmaralda

14 Förändring:

skriven

Godmorgon!

Kan du se något om hur våren och sommaren blir. Blir det någon förändring positiv sådan??

kram

Svar: Något positivt ser ut att komma.. kram
Esmaralda

15 N:

skriven

Godmorgon!
Kommer jag att resa utomlands med kärleken i år? Kram

Svar: Finns en god chans.. kram
Esmaralda

16 S:

skriven

Hej Esmaralda, önskar o hoppas verkligen på svar idag.
Vad ser du kring mig och Mustafa och vår relation? Ser det ut att bli varaktigt eller ser du vad min osäkerhet beror på? Han har bara varit bra mot mig...

Kramar

Svar: Känns mest tveksamt om dina känslor räcker till... kram
Esmaralda

17 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
Himla bra att djurhealing går precis lika bra!

Es, just nu verkar det vara lite dåligt med jobb på det ställe jag är Timvikarie på! Jag har liksom inte blivit bokad på de dagar jag lagt ut tider på! Jag är orolig att jag inte kommer klara mig ekonomiskt!
Kommer jag att klara mig? Blir det mer jobb?
Kram

18 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Hittar jag en ny kärlek först eller annat jobb först?
Kram

19 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag försöker få mitt barn att somna i egen Säng, då skriker hen så fort vi lämnar rummet! Så vi går in emellanåt och lugnar!
Kommer jag få honom och somna och hitta ro i egen säng?
Passar den här metoden för honom?
Kram

Svar: Det kan ta lite tid men så småningom kommer han att somna lättare.. ha alltid samma rutiner kring sänggåendet.. kram
Esmaralda

20 anonym idag:

skriven

Hej Ez,

Jag är riktigt orolig för min kompis. Hennes nya fling verkar vara en falsk och manipulativ person. en mytoman. Hon är helt nerkärad i honom. Hur 17 ska detta sluta? Känns som att hon blir lurad.

kram

21 Helena Ir:

skriven

Jag minns från tidigare djurhealing,att mattar och hussar varit nöjda :)..själv har jag inget djur..tror inte jag passar för detta.

Jag kom till insikt idag,att det som hänt,och det som sved..det var ytterligare en lärdom på vägen..kan det ha med människokännedom att göra..nåväl..nu lämnar jag det bakom mig!



Have a nice day!

Kramar _)

Svar: Ja det gör du rätt i som lämnar det bakom dig.. kram
Esmaralda

22 Fiffi:

skriven

Ser du om det blir utomlands iår? Kram

23 Kicki:

skriven

Vi är på väg o ska fixa några dokument, ser du om han får godkänt denna gången?

Svar: En god chans finns.. kram
Esmaralda

24 Tanten:

skriven

Tack snälla du för svaret.

Kram.

25 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda spännande med djurhealing 🐶.
Hur ser chanserna ut med utlandsresan jag tänker på. Varför är mitt resesällskap så velig ? Ena dagen vill han dit och nästa ska det hyras lgn i Spanien.
Kram

26 Birgitta:

skriven

Hej Es 😊

Jag har sökt två likadana tjänster men på olika orter kan du se något kring detta?

Kram Birgitta

27 h:

skriven

Hej!
Är snart 34år o har inga barn..blir ju svårare att få barn efter 35...kommer jag få barn? När?
Kram!

Svar: Ja, det ser absolut så ut... kram
Esmaralda

28 Fians:

skriven

Hej alla glad,
Måndagsmorgon igen.. Tur att den är snabbt övergående. :-)
Jag saknar min pappa som har gått över.. På fredag ska jag träffa en ny advokat och vid dom tillfällena saknar jag hans trygghet.
Kan du höra om pappa har ngn hälsning till mig?
Hoppas ni alla få en underbar dag denna dag innan alla hjärtans dag. <3
Kram!

Svar: Han kan inte ge dig stöd på samma sätt som förut, men han är med dig i alla fall just vid alla sådana tillfällen och jag tror du kan hämta styrka ur hans närvaro.. kram
Esmaralda

29 Mathilda :

skriven

Hej! I min seans såg du att jag kommer få barn.. ser du om de kommer ske på naturlig väg eller om jag kommer behöva hjälp? Kram

30 Fians:

skriven

Tack Ez
<3
Saknar honom så fruktansvärt..
Så tusen tack ska tänka så.
Kram!

31 Fiffi:

skriven

Ser du om det blir utomlands iår? Kram

32 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Oj, så kallt ni hade det i går då! Brr!
Tror jag står över djurhealing i dag för den ena sög nog åt sig i lördags och den andre är lugn som en filbunke och verkar glad. Min mobil behöver superhealing däremot! Kraschat glas!
Inte alls kul! Det är strul åt alla möjliga håll nu!
Vet inte varför jag suger åt mig så mycket jox plötsligt. Undrar stilla...kommer denna vecka att sluta positivt? Löser sig den största knuten och kan det bli lite...kul, tom? Behöver verkligen få lite tjollahoppsan! Jobbar på att få till det positivt nu. Ha så skoj de sista dagarna i stugan! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Nja.. lite motigt.. är det allt men en del faller på sina platser.. kram :)
Esmaralda

33 Resa:

skriven

Hej Es

kommer jag göra någon resa utomlands detta året?
kram

34 Kicki:

skriven

Tänkte säga tack, och du hade rätt 👍 de tog emot handlingarna och har gjort en del 😊😊

Svar: :)
Esmaralda

35 Anonym:

skriven

Hej! kommer sommaren med något glädjande?kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: