En bit av himlen....

 
Egna spat är som att ha en bit av himlen här hemmavid !!!
Ha  nu en go kväll alla vänner.... i kväll är det  Mellon som gäller.... mamma hejar på
Ove Thörnqvist.... själv vet jag inte än.....
 
Kram & kärlek
1 Anna E:

skriven

Hur kunde han veta var jag bor? Jag lämnade inga uppgifter? Han verkade intresserad?

2 Fff:

skriven

Vad mysigt ni har det.... Undrar nyfiket är ni ett par ☺️☺️

Svar: Japp, så är det :)
Esmaralda

3 Aq:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser skönt ut det där!
Det är en man som har försökt kontakta mig på Facebook två gånger! Jag har ingen aning vem det är och har ignorerat meddelandet! Men efter att han skickade igen så blockade jag honom! Har jag något att oroa mig för? Är han farlig på något sätt?
Kram

4 Aq:

skriven

Hej Esmaralda!
Ser skönt ut det där!
Det är en man som har försökt kontakta mig på Facebook två gånger! Jag har ingen aning vem det är och har ignorerat meddelandet! Men efter att han skickade igen så blockade jag honom! Har jag något att oroa mig för? Är han farlig på något sätt?
Kram

5 Alina:

skriven

Jättemysigt så fin bild<3 Ps:Ser inte Mg är det han som tar kort hihi:)

undrar om du ser mig resa?
kram:)

Svar: Ja han ville ju absolut ta ett foto... men faktum är att han inte får vara ute när vi plaskar.. då dyker han rakt i.. han han försökt... klättrat upp på stegen och gjort sig klar att kasta sig i... och jag tror inte reningssystemet kan hantera allt hundhår.. kram P.s. Jag ser dig resa
Esmaralda

6 Helena Ir:

skriven

Håller med dig,det där måste vara en bit av himlen..
Ett glas bubbel..borde höra till :)

Kram :)

7 Shari:

skriven

God kväll
Hur tror du att Must.S tog det/kände kring det jag skrev till honom i onsdags? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

8 Adad:

skriven

Snälla Es vad ser du kring den rätta för mig o vårt möte? Vad ska ja ha ögonen öppna för?

9 Adad:

skriven

Snälla Es vad ser du kring den rätta för mig o vårt möte? Vad ska ja ha ögonen öppna för?

10 Alina:

skriven

Hahaha:)lilla söta Mg<3
Tack för svaret Es kram:)

11 Sus:

skriven

Hej
Mera mys....
Heja Mellon...,
- Ne kommer inte på något 😕
Love sus

12 Kvinnan :

skriven

Hur ser det ut när det gäller familjelivet ... Blir det fler barn för oss 😊

13 Nettan:

skriven

Ove är bäst i kväll 👍

14 Tanten:

skriven

Ser jättemysigt ut.

Kram

15 Anna E:

skriven

Hur kunde han veta var jag bor? Jag lämnade inga uppgifter? Han verkade intresserad?

16 Anna E:

skriven

Hur kunde han veta var jag bor? Jag lämnade inga uppgifter? Han verkade intresserad?

17 <3:

skriven

Gud så härligt det ser ut. Njut.
Har haft ont i magen flera veckor nu vad tror du det beror på ?
Borde kanske ringa vårdcentralen.
Kram
💗💗💗

18 Fff:

skriven

Har en fråga o undrar om det finns något meddelande som kan rycka upp mig kram grattis esmeralda till er båda ❤️

19 Elisa:

skriven

Hej Es! Vill bara tacka för den fina mailseansen jag fick! Vet du; jag tror jag minns det liv där jag drunknade som liten! Ser ett gult hus där vi var på besök, och jag hade en vit klänning med små lila och rosa blommor på.!Och känner hur jag är uttråkad och alldeles sorgfri och skuttar ner mot stranden. Tack!
Och tack för ditt fina snälla sätt att skriva, lita på att jag återkommer om ett halvår!:)

20 Linnean 🌸:

skriven

Men så läckert! När jag slängde första blicken på fotot tyckte jag du hade indianfjädrar! Det var ju lite tokigt 😉Ligger i sängen och fryser så det ser gott ut m ett varmt bad. Ove T är ju en redi krutgubbe! Men han kunde ju knappt gå och fick ha stolen som stöd. Missade det mesta pga telefonsamtal. Ni sover nog gott efter badet och natti till alla andra åxå.
Kram.../Linnean 🌸

21 Linnean 🌸:

skriven

Men så läckert! När jag slängde första blicken på fotot tyckte jag du hade indianfjädrar! Det var ju lite tokigt 😉Ligger i sängen och fryser så det ser gott ut m ett varmt bad. Ove T är ju en redi krutgubbe! Men han kunde ju knappt gå och fick ha stolen som stöd. Missade det mesta pga telefonsamtal. Ni sover nog gott efter badet och natti till alla andra åxå.
Kram.../Linnean 🌸


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: