HEALINGTALISMAN !!!

 
ÄNTLIGEN kan jag erbjuda något som många av er frågat om... nämligen  en healingtalisman .. du kan ha den om halsen... eller så kanske du föredrar en nyckelring som jag kan tänka mig att de flesta män gör.... eller du kan ha den i fickan, hängande i bilen... eller var som helst i din närhet.
 
Talismanen i sig själv är ingenting märkvärdigt... utan det speciella med den är att  innan jag skickar den till dig så  LADDAR JAG DEN MED  STARKA HEALINGENERGIER.
 
Dessa energier finns kvar i talismanen under lång tid .. jag kan inte lova HUR länge... eftersom detta kan variera  från person till person.
 
Likaså kan själva talismanen se olika ut... just nu ser de ut som bilden ovan.
 
Bara genom att du har den i din närhet ger  kraft... och extra mycket om du vidbehov håller den i din hand och visualiserar det du vill uppnå.
 
Du kan beställa talismanen till dig själv eller till  någon du känner som du vet behöver extra kraft och energi.
 
Vill du köpa en talisman då  swishar du  500 kr till: 123 597 9752 och sedan mailar du mig och skriver varför du behöver en talisman - och du ger mig tre mantraord att arbeta med.. som beskriver vad du vill uppnå med healingenergierna.
 Varje talisman förbereds personligen till bäraren... och kan aldrig överlåtas åt någon annan.
 
 
Kram &  Kärlek
 
 
 
 
 
1 <3:

skriven

Välkommen hem kära Esmeralda.
Fredrik vill ses idag vad tror du hans agenda är ? Vi har inte setts på ett halvår. Finns det bra känslor kvar eller är han oseriös?
Kram
💗💗💗

Svar: Känns inte 100 % bra för dig att gå tillbaka i tiden och det som varit... kram
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Verkligt snygga men tyvärr, här är det mesta öronmärkt som kommer in... Men kanske någon som köper en talisman kan berätta om healingkraften sedan?!

Hastade iväg in till stan för ett möte o nu är karln inte här? Nej ingen date, bisnes bisnes. Men jag undrar förstås om det blir någon dejt snart o är det då månne med min soulmate eller någon annan? Trött på att vänta ;)..

Trevlig torsdag alla!
Kram Skorpan

Svar: En dejt lär det bli ganska snart.. frågan är bara. med vem... kram :)
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Jättefina..det ska jag fundera på..kanske erbjudandet finns kvar en tid..

Grattis till dig idag..Ja må du leva i 100:ade år..och visst ska du leva..i 100:ade år..Hurra..hurra..hurra..Hurra!
Ha en fin födelsedag :)

Min dotter,som bor kvar hos mig,som nu börjat jobba..har också anmält sig på lägenheter som blir inflyttningsklara i slutet på sommaren. Jag borde väl vänja mig vid tanken..varför ska det kännas så svårt..nu är det ju inte självklart att hon får en lägenhet..men hon har 5 års kötid,och det kan räcka för nybyggt,även i Stockholm. Så självklart unnar jag henne det! Jag tror nämligen att inom detta år så flyttar hon,hon har turen med sig :) en så där 60-70 % ungefär..

Mitt barnbarn fyller idag också..12 år..den lilla plutten,blev stor så fort <3

Kram :)

Svar: Tack :) Ja, nu närmar det sig raskt att dottern på sin lägenhet och det blir bra för er båda. Ja, barnbarnen bara växer så det knakar.. jag har också ett barnbarn som nyss fyllt 12.. kram
Esmaralda

4 Dunegull:

skriven

Hade omorganistation igår, fick en ny chef. Hur kommer det bli för mig?

Svar: Räkna med att det kan bli motigt under en period men det släpper och kommer bli bra.. kram
Esmaralda

5 Carina:

skriven

Jag är en av dem som undrat över healing som varar lite längre tid så nu blev jag glad. Tack för att du tog till dig detta. Välkommen hem från din resa och så en stor grattiskram på din födelsedag idag.

Svar: Tackar :)
Esmaralda

6 f.:

skriven

Kommer min opponering gå bra idag? Jag är så nervös. Kram

Svar: Ja jag tror det kommer gå bra.. andas lugnt.. du kan ju det här.. kram :)
Esmaralda

7 Malina:

skriven

Ja må hon leva! Ja må hon leva! JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!!! Grattis Esmeralda på födelsedagen !😍
Och så fantastiskt fina healingsmycken, det är ju en underbar tanke och vilken fin känsla att bära på ett sånt.
Med önskan om en riktigt fin dag- stor kram!

Svar: Tack ska du ha :) Kram
Esmaralda

8 Jennifer:

skriven

Hej! Blir det bra om M följer med till Iran? Kram

Svar: Kanske inte det mest ultimata .... kram :)
Esmaralda

9 Anonym :

skriven

Är mannen jag tänker på singel Jacob E. Han kanske är familjefar och allt. Han vill nog inte vara så offentlig.Såg han förra veckan vid runda bordet med sin far. Första gången på flera år jag dras till någon som inte är så old.
Kände mig som en skolflicka igår tittade på ett kort på honom. Han ser snäll ut men har säkert haft en lite sträng uppfostran. Vet inte om han la märke till mig på restaurangen. Kanske inte isåfall på ett posotivt sätt var ute och åt som vän med en äldre farbror vilket kanske misstolkas. Har jag insett nu. Tror vänskapen där är över och det visat sig att K är äckelgubbe.
Kram

10 Mim:

skriven

GRATTIS ESMARALDA!!

Skulle behöva en healing talisman men har inte råd att köpa någon.
Kan du se om någonting bra kommer att ske snart på jobbfronten??

kram

Svar: Ja ,något nytt och bra kommer.. ganska snart dessutom.. kram
Esmaralda

11 Linnean 🌸:

skriven

Hipp Hipp Hurra! Grattis på födelsedagen 💐
Blir det lite firande i dag? Eller vila efter hemresan? Fina talismaner! Speciellt det till vänster! Ett sådant har jag och det är sååå fint! Tyvärr, utan healing i då! Kan tyvärr inte beställa något nu, pengarna ryker åt andra håll. Men jäklar vad man hade behövt mer energi! Jaha, om en timme får jag besök! Lite pirrigt! Men jag lider av att skiljas från katten sen. Fånig jag är! Känns det som det kommer att gå bra med allt de här dagarna? Bilinköp och...allt annat som lär ske? Önskar alla en glad dag och dig en himla fin födelsedag!
Hurra och Kram.../Linnean 🌸

Svar: Tackar :)
Esmaralda

12 Mm:

skriven

Hej Esmaralda!
En sådan är jag mycket intresserad utav! Jag brukar nämligen vara känslig och känna utav energier mycket och påverkas lätt av dem!
Första gången jag fick en seans utav dig så kände jag utav en Positiv energi från den!
Jag kommer inte ha råd nu! Men kanske lite längre framöver! Hur länge säljer du dem? Är det enbart nu?

Es, det här jobbet du sett ska komma för mig, ser det ut som om jag är tvungen att ta mig dit med tåg,buss eller bil? Är det ett så pass avstånd?
Kram



13 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Välkommen hem och Grattis på Födelsedagen !
Nu är väl MannaBonne lycklig Ha en underbar
födelsedag <3

Sicken bra ide med Talisman fylld med din härliga energi

Här skiner solen och man blir så glad när man går ut i detta friska energigivande vinterväder.Man lägger krämpor o bekymmer åt sidan

Kram Anki med flock

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

14 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Skulle jag trivas med arbetet som medicinsk sekreterare?
Kram

Svar: Ja, det tror jag att du skulle.. kram
Esmaralda

15 CA:

skriven

Hej
Nä det kom ingen till på lördag
Synd men shit happens
Det blir väl trevligt iallafall med bio och museum eller vad tror du
Du kanske ser något annat som jag borde göra
Kram

16 AnnaK:

skriven

Åhh, fyller du år idag!! Grattis på födelsedagen 🎈🎁💕

En sån där talisman skulle jag allt vela ha! Men är så mkt annat jag behöver pengar till. Körkort bl.a. och så vill jag hemskt gärna tatuera mig. Känns dock omöjligt att få ihop pengar till nåt av det 😜

Ha en fin födelsedag!

Kram 😊

17 Virrhönan:

skriven

Men så fin, den ska jag fundera på. Är dålig på att bära smycken men man kan ju ha den nära i fickan eller nåt liknande.
Såg att nån hade skrivit att du fyller år, tyckte du fyllde nyss...Stort Grattis på födelsedagen :-)
Tror healingen har gett mej ny energi, känner mej pigg o gla och alla positiva svar på sistone glädjer mej. Tack tack. Vi får väl se vad det blir med den mystiske, spännande. Hoppas han dyker upp vid rätt tillfälle bara. Ha en bra dag och hoppas nu du får din nya mobil i present. Kram

18 Massan:

skriven

Hej!

Min dotter är i konflikt med en annan tjej i sin klass. Tror den tjejen är väldigt bossig och bestämmer över tjejerna genom att bli sur väldigt ofta och min dotter kan inte ta det och är inte tyst. Ska det vara så här nu i tre år till?? Blir det bättre? Blir de vänner el ovänner?

Kram

19 Min dröm:

skriven

Hej Esmeralda!

Jag väntar på svar igen. Är det den här gången det händer eller dröjer det ytterligare?

Tack för svar!

Kram

20 Mannabonne fan:

skriven

Kommer L någonsin höra av sig och blir det vi igen?

Kram och tack för att du såg rätt om jobbet 💕

Svar: Känns inte som om det blir ni.. jag ser en annan kärlek bredvid dej.. kram
Esmaralda

21 Angeli:

skriven

GRATTIS Esmaralda på din dag!! :)

Hoppas den blir precis som du vill!

KRAAAM på dej o KRAAAM Allihopa!

Men ju!!!

Tack för alla fina inlägg från trippen till Grythyttan!


Svar: Tack :)
Esmaralda

22 Shari:

skriven

God morgon Es!
Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

Tack!!

23 💕 Zoey 💕:

skriven

Grattis på födelsedagen Es! Hoppas dagen blir bra! 🎉🎁🎈🎂

Har en fråga idag och de gäller min syster. Vill så gärna ha en babyshower (som blivit så populärt idag) för henne som en kompensation för att möhippan inte blev så bra. Jag är bara rädd för att hennes kompis ska förstöra de hela genom att berätta att vi ordnar något då hon berättade allt för min syster angående möhippan eller att hon ordnar en egen så att ingen kommer på våran. Vad ser du kring de hela? Om jag och min stora syster ordnar en babyshower kommer allt gå bra utan förstörelse? Eller kommer allt gå åt skogen? Mycket tacksam för svar! Stor födelsedagskram från mig 💗

24 Shari:

skriven

God morgon Es!
Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

Tack!!

25 Jennifer:

skriven

Hej igen, och tack för svar! Håller med om att det knappast är det mest ultimata men går det ändå bra? Eller ser du några direkta varningar?

Och varma gratulationer på födelsedagen! Kram

26 Mariao:

skriven

God morgon!
Läste någons tidigare inlägg att det är din födelsedag idag...GRATTIS! och stor kram:)

Det kommer en shaman/healer hit till stan snart, jag undrar om du kan känna av om han har denna gåvan? Eller är han fejk?

/M

Svar: Tack.. och shamanen har säkert en gåva... frågan är bara hur han använder den.. kram
Esmaralda

27 ängeln:

skriven

Grattis på födelsedagen! E, kan du se något om vi vågar vänta med att ta dagisplatsen ett par månader framåt i tiden?? Han är så liten plutten...

Svar: Ja, stanna hemma och njut med honom så länge du kan.. kram
Esmaralda

28 Pia1:

skriven

Men ja vilken bra idé! För en del kanske det är lättare att känna att man tar emot om det finns något konkret? Behövs inte i mitt fall men kanske ändå beställer månen lite längre fram 😍 Det kommer att finnas tillfällen då jag vill ha en snutte 😬 Idag har massa viktigt att göra men sonen kräktes igår så det är bara att skjuta upp pappren. Får fundera ut något stillsamt pyssel. Kram!

29 Elisa:

skriven

Hej!
Vad skulle denna dröm kunna betyda, den med sängen och ommöblerandet?
Kram

30 c:

skriven

Ska jag våga fråga om han har lust att komma över någon dag? Skulle han vara intresserad av att vilja komma? Kram

Svar: Klart du ska fråga och det finns en chans.. runt 70 % att han tackar ja.. kram
Esmaralda

31 Sus:

skriven

Hej
Vilka fina...
Vill ha....
Ska spara till en...
Hur får jag frid?
Love sus

32 Pia1:

skriven

Nämen fyller du år idag!? Grattis 💓 Önskar dig en absolut toppendag och massa presenter, skickar en hel bunt i fantasin 😀

Svar: Tackar och tack för hela högen av presenter :)
Esmaralda

33 mg:

skriven

Hej!
Grattis på din stora dag Ez!! Hoppas du får en bra dag!

När kommer jag hitta ett nytt jobb? Har jobb men känner att det kanske är dax att söka annat..kommer jag då bli beviljad tjänstledighet då? Om jag hittar annat..
Kram!

Svar: Tack... känns som att du helt enkelt får säga upp dig när du hittat nytt jobb.. men då kommer det att vara rätt i tiden.. kram :)
Esmaralda

34 Tanten:

skriven

Varmt Grattis på födelsedagen, hipp, hipp hurra.

Fortsätter att undra om yngsta dottern och hoppas att du kan se något om detta. Kanske kan det vara så att hon jämför sig med äldsta dottern och hennes liv, (lever rätt olika liv), och att det är något som ger onödig stress för henne. Det är nog inget som hon skulle tala om i så fall. Dom är också olika som personer. Vill bara att dom bägge ska må och ha det bra. Dom är ju sedan länge vuxna, så inte mycket jag kan göra, men oroar mig som mamma gör jag ju ändå förstås. Kanske kan du ändå ge något råd.

Kram

Svar: Tackar :) Yngsta dottern kommer över den här tröskeln och det rättar till sig.. kram :)
Esmaralda

35 Hej:

skriven

Hipp hipp hurra för dig idag.
Önskar dig en fin dag.
Spännande och kul med en talisman får nog beställa en i framtiden när ekonomin vänder.

Svar: Tack :)
Esmaralda

36 Lizette :

skriven

Hejsan:)
Grattis på födelsedagen 🌹
Har varit ledig en vecka nu och imorrn är det dax att gå till jobbet igen. Ska faktiskt bli skönt, vart lite småtråkigt vara ledig utan pengar☺men ack så behövligt.
Kan du se något om min kommande dejt? Blir den bra? Hoppas 💗Kram

Svar: Tack, och dejten blir bra.. kanske inte 100 % men okey.. kram
Esmaralda

37 Lisa.A:

skriven

GRATTIS på födelsedagen!:) Hoppas du får en fin dag.

Och så fina talismaner. Hade gärna köpt en sådan, men har tyvärr för dålig ekonomi till det.

Kram
Lisa.A

Svar: Tack :)
Esmaralda

38 Elisa:

skriven

Hej!
Kan jag ha nytta av att prata lite extra med honom nångång? Tänker bara då han är så klok...
Kram

39 MB:

skriven

Häftigt det känns verkligen som häxkraft!

Läser kommentarerna och Stort grattis på din dag!

Jag har en fråga och det rör egentligen mina grannar, barnen har så förbaskat kul tillsammans när de ses och leker, de är exakt i samma ålder, 3 år, de går på samma avdelning på dagis, bor fem meter från varandra. Mamman och jag har hängt ihop jättemycket men har förändrats sedan hon började "jobba".

Jag vill bara att min son ska få träffa sin kompis och tar mer än gärna hem honom till oss, skjutsar aldrig över dom till deras hus. Sedan månader tillbaka men mycket nu hittar de på anledningar att inte träffas, det går aldrig. Har jag gjort något fel? Jag har frågat henne fem gånger om det är något ouppklarat, jag får olika svar varje gång och nu kan jag inte fråga fler gånger men hon är inte ärlig vilket jag i detta fall hade uppskattat. Kan du se/känna något?

Kram Monika

Svar: Ja, något är det allt.. som hon inte vill säga och jag ser inte tydligt vad det handlar om men mest troligt en missuppfattning.. och det är så trist när det går ut över barnen.. kram
Esmaralda

40 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag ber förlåta till F kvinna om allt situationer och kommer det var lösning även hon förstår något gång på här terminen?

Ha det bra

41 Shari:

skriven

Es, Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

T

42 N:

skriven

Hej Esmaralda!
Är jag ute bland vänner och roar mig när kärleken kommer till mig?
Eller möts vi i något stillsammare miljö?
Kram

43 fw:

skriven

Kommer jag få den där chansen som jag så gärna skulle vilja ha? Eller har jag totalt förstört den?

44 Alie:

skriven

Hej Es,
Jag blev erbjuden tjänsten men lönen ville jag få upp.. dom skulle återkomma förra veckan oavsett, men har fortf inte hört någon. Kommer dom att höra av sig och godta mitt bud?
Kram

45 Sharii:

skriven

Oj missade att du fyller år! Stort grattis på din dag fina Esmaralda! :)
Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

46 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Grattis på födelsedagen!
Vilken trevlig idé med talisman 😃.

Idag ska jag till arbetslivsresurs. Hoppas det går bra. Jag ville ha mina fina snyggskor när jag gick dit. Men självklart blev det snorhalt ute lagom tills idag. Det är is som har frusit och ovanpå det har det regnat för att riktigt polera som en skridskobana.

Nova mår bättre. Hon började äta lite smått igår kväll. I morse hade hon bajsat. Så nu börjar jag andas ut.
Hon får fortsätta sitta inne i buren lite. Willem är dum mot henne nu när hon är nedsatt.Han nyper och jagar henne.

Kram ThereseC

Svar: Tack :) Skönt att Nova mår bättre !! Kram
Esmaralda

47 Shari:

skriven

Oj missade att du fyller år! Stort grattis på din dag fina Esmaralda! :)
Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så?? Snälla vad ser du kring dett

48 zara:

skriven

Älskar alla dina inlägg ES :)

Tommie, bor några mil från mig, upptar mina tankar o då har vi enbart skrivit till varandra... ska jag skriva igen? Finns nyfikenheten hos honom också?
Kramar

Svar: Ja det finns en nyfikenhet och gå inte fram för fort.. ge honom utrymme att visa intresse också.. kram
Esmaralda

49 Tanten:

skriven

Tack snälla, snälla du för att du tog dig tid att svara. Det föll en sten.

KRAM

50 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Har en fråga idag och de gäller min syster. Vill så gärna ha en babyshower (som blivit så populärt idag) för henne som en kompensation för att möhippan inte blev så bra. Jag är bara rädd för att hennes kompis ska förstöra de hela genom att berätta att vi ordnar något då hon berättade allt för min syster angående möhippan eller att hon ordnar en egen så att ingen kommer på våran. Vad ser du kring de hela? Om jag och min stora syster ordnar en babyshower kommer allt gå bra utan förstörelse? Eller kommer allt gå åt skogen? Mycket tacksam för svar! Stor födelsedagskram från mig 💗

51 Makaon:

skriven

Just det, Nu kom jag på att man skulle fått en tallisman vid besöket hos Nettan i Grythyttan.....

Svar: Fick du inte det ? undrar jag.... glömdes den bort så maila Nettan på: [email protected] och hon kommer säkert att skicka den till dig !!
Esmaralda

52 S:

skriven

Skrev igår vad jag tänkt på under senare tid o vad som fått mig att bli lite mer passiv gentemot honom. Hur tror du att han tog det/kände kring det? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

53 G.H:

skriven

Stort Grattis på födelsedagen ❤️❤️❤️ Hoppas du blir ordentligt firad 🥂🎂🍹🌹🎁🎈🎉🎊

Kram!

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

54 Agnes:

skriven

Ett stort grattis på födelsedagen önskar jag!

Kram!

Svar: Stort tack :)
Esmaralda

55 Skorpan:

skriven

Grattis på dagen Es!
Blev det en iPhone?
Tack för svaret!
Kram Skorpan

56 Solstrålen:

skriven

Välkommen hem och Grattis på Födelsedagen Es<3

undrar om du ser mig möta kärleken detta året:)?
kram

Svar: Tack.. chansen är god.. kram
Esmaralda

57 n:

skriven

Hej Esmaralda!
Skulle jag passa och få ett bra jobb som projektledare inom elteknik om jag satsade på denna utbildning?
Kram


Svar: Ja så känns det.. kram
Esmaralda

58 Lena:

skriven

Hej och grattis på födelsedagen!!
Är orolig för min son som verkar deprimerad och med dåligt självförtroende.
Samtal med terapeut han inte vill gå tillbaka till.
Kommer han att träffa någon flicka snart och må bättre?
Hade flickvän och de skulle flytta ihop men allt rann ut i sanden...
Man vill hjälpa men känner sig maktlös...

Svar: Ja, man lider med barnen.. han hade faktiskt behövt fortsätta att prata med terapeuten... han kommer repa sig och må bättre men det är viktigt att han gör det inom sig och inte enbart genom en ny flickvän... kram :)
Esmaralda

59 Louise:

skriven

Först och främst ett stort grattis till dig på födelsedagen. Hoppas du fick det du önskade dig :-)
Sen skulle jag behöva en sådan talisman men har inte råd just nu. Kanske i framtiden blir det en sådan.

Har funderat på länge flera turer att byta blogg. Jag har även testat denna bloggportalen men jag tycker den är knepig. Nu ska jag börja testa finest och se om jag kan få fler läsare. när man har en egen blogg så når man inte ut tycker jag men det gör man nog mer på bloggportaler. Dessutom är jag så kass på att uppdatera min blogg. Har ju massor att skriva men är rädd att det ska bli för mycket.
Jag fick i princip utskällning av någon för att vi inte använde farmors sparande till vårt uppehälle och en massa jidder där en annan berättade att det är minsann inte rätt att min dotter enbart ska ha en månads semester från förskolan under sommaren tänk på personalen som måste jobba då. Ehm de har semester så det är ofta vikarier eller personal som redan haft semester och jag vet att det var bättre för min dotter att vara på förskolan med sina kompisar än hänga hemma med mig. Hon behövde den aktiviteten.
Idag kommer hon vara på fritids fram till 30 juni sen har de stängt hela juli och sen börjar hon igen i augusti om hon vill gå för jag tvingar ingen så vidare jag inte jobbar och maken är upptagen hela sommaren med studier.
Nu svävade jag ut här haha.

Jag funderar mycket på hur tusan vi ska kunna få ekonomin gå runt. CSN klyddar naturligtvis med maken och vill att han ska betala in sitt årsbelopp till dem innan han kan få studiemedel. Jomen tjena mittbena hur ska det gå till liksom och med vilka pengar ska vi betala in denna summan? Någon sa att soc fixade detta till hen men varken jag eller maken är sugna på att ta kontakt med soc för detta.
Ska faktiskt söka spontanjobb senare idag. Jag känner att jag måste ha något vikariat eller lite timmar för att få in lite pengar för det där bemanningsföretaget hör av sig en gång i veckan och det är pinsamt att behöva tacka nej till jobb utanför Malmö just för att jag inte har råd att ta mig ut dit.
Om jag söker spontanjobb finns det chans för timmar då? Och kommer CSN ta beslut innan hyran ska betalas?
Maken ska ringa och höra idag hur han kan lösa det annars.

Tacksam för svar.
Ha en bra dag och hoppas du blir riktigt firad.

Kramar

Svar: Tack för din hälsning... spontanjobb ser faktiskt ganska positivt ut och du kan få ihop lite timmar.. kram
Esmaralda

60 Sus:

skriven

Hej
Grattis🎉🎉
Love sus

Svar: Jättetack :)
Esmaralda

61 Tildis:

skriven

Hej Es! Vilken bra idé. Just nu har jag inte riktigt råd med en sådan men jagvhafe gärna velat ha en längre fram. Kommer mina två kamrater dra iväg i höst? Kram

62 Hedwig:

skriven

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har en fin dag med många synliga och osynliga presenter och mycket mys!

Svar: Tack så innerligt :) kram
Esmaralda

63 Mimlan:

skriven

Jag känner mig så nedslagen och besviken på mig själv. Jag trodde att jag var smartare.
Ser du om jag klarar tentan?

Stor kram

64 Razawa :

skriven

Hej bästa Esmaralda

Min pappa Amin har börjat bete sig lite förvirrat o allmänt skum dessa dagar.. snälla kan du se om han och kvinnan P har kontakt igen? Vilket han lovat att avsluta förut.. Blir så orolig för päronen:(

Svar: Nja.. någonting är det med din pappa... osäker på vad... kram
Esmaralda

65 Fanny2 :

skriven

Ett jättestort grattis på din födelsedag! Hoppas du får en fin dag. :3

Kram

66 Helena Ir:

skriven

Tack för ditt svar om min dotters lägenhetssökande!

Kram :)

67 Månskenet:

skriven

Stort GRATTIS! God fortsättning på ditt nya år ;)

Låter spännande med healingtalismanen, måste fundera på saken. Jag tror ju på healingens kraft fast jag inte riktigt kännt så mycket i samband med beställda healingtillfällen. Kanske jag numera öppnat mej mer eller så är jag bara sån som nog känner just då som den ges men sen, tja, inte så mycket. Månne det är annat att ha en talisman i fickan?! Vem vet.

Apropå healing:
köpte djurhealing till egna fyrfotadjur och även till en (för mej) problemhund i närheten. Lite svag förändring har jag märkt på egna djur men hunden i närheten ojojoj vilken skillnad! Den står o kikar vid trappan o kommer just inte närmare, låter inte alls lika arg så nu verkar det som att jag kan gå förbi helt obehindrat. Hoppas innerligen att det håller även i fortsättningen. Hälsa Nettan o tacka såååå himla mycket!! Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: