I love you....

 
Och så förstås  världens största och goaste kram till er alla....
mina kära medlemmar i bloggfamiljen !!
 
 
GLÖM INTE ATT  IDAG ÄR SISTA CHANSEN.... att få spådom av Nettan till extrapris.
Swisha 400 kr till 070 6661570  och ring henne sedan på samma nummer.
Du får en omfattande spådon under ca 30 minuter och du får ställa alla dina frågor.
Du kan ringa henne fram till kl 20 i kväll. 
Blir klockan över 20.. så svarar hon ju såklart i alla fall
 
Och jag  spår dig via mail som alltid... maila mig på: [email protected]
 
 
 
1 Dunegull:

skriven

Glad Alla <3 Dag!

Tror du tröjan kommer så jag beställt?

2 Jennifer:

skriven

Hej! Kommer min resa till Iran att gå bra? Tack! :)

Svar: Det blir inte helt enkelt... men inte så att det blir en fara för dig... lite krångel bara.. kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Tack detsamma :).
Tror jag ska bjuda mig själv på något gott, ingen annan som gör ;). Ser det ut som om någon, man, snart skulle kunna tänkas bjuda ut mig?
Kram från Skorpan som aldrig slutar hoppas...

4 Tanten:

skriven

Tack, och jag önskar verkligen allt detsamma för dig.

KRAM

5 Lisa.A:

skriven

En varm,stor Alla Hjärtans KRAM till dig Esmaralda, Du härliga kvinna. Och en extra kram till MG också :) Och tack för att du förgyller dagarna med dina intressanta/tänkvärda/roliga inlägg här på bloggen.
Önskar även er andra här, en fin Alla Hjärtans Dag.

Lisa.A

6 Zita:

skriven

Hej på er! Härligt sol väder vår i luften. Glad alla hjärtans dag. Nu undrar jag en sådan här dag. Om det tar lång tid innan jag möter min soulmate? Bor han på fastlandet? Kram 😃💕

7 Mimi:

skriven

Stor hjärtekram till dig också Esmaralda!!

8 Louise:

skriven

Läste precis i tvtablån att Birkan Tore hade varit i Grythyttan på café Guldkringlan och fått ut andar som tydligen hade trasslat omkring där. Det var 2012 det är inspelat så det är ett tag sedan.
Jag hoppas det var lugnt där nu när ni var där.

Så får man igen vända på kronorna för jag läste helt fel på almanackan och trodde att barnbidraget kommer på fredag, kommer på måndag. Jaha bara att panta lite. Sen är CSN så sega också och jag vet inte om vi hinner att få det innan hyran ska betalas. Det pinsammaste är att jag får säga nej till jobb som ligger utanför Malmö på grund av ekonomin :-(.
Fick ett intressant mail dock om fakturering(bli lättföretagare)från ett företag som heter Ukko för mig som bloggar på finest.se. Är inte aktiv där men skulle det vara något för mig för att få in snabba pengar eller?
Ja vi måste ha igång pengaflödet och det är snabbt.
Kommer CSN igång nästa vecka eller blir det någon annan inkomstkälla? Hyran måste ju betalas.

Ha en bra dag och en bra resa hem imorgon.
Kramar

9 Stina:

skriven

Hejsan! Jag älskar att läsa din blogg. Jag och min man har kämpat så länge för att få barn. Kan du se om vi kommer få några? Kram

Svar: Ja jag ser barn runt dig.. men kan inte se hur de kommer.. kram
Esmaralda

10 m:

skriven

Glad alla ❤️💕💖❤️ Dag till dig ES och Nettan och alla här på bloggen!

Hoppas på träffa kärleken inom sin tid
Es, blir det fler barn inom 3 år?
Kram

Svar: Stor chans att det blir så.. kram
Esmaralda

11 Smöla:

skriven

Några tips på hur jag ska göra för att öppna upp mig och slappna av? Kommer jag lyckas nästa gång jag gör en regression..?

12 Mia:

skriven

Hej

Ser du om vi gifter oss snart ?

Kram
Mia

13 Kvinnan :

skriven

Glad alla hjärtansdag ❤️❤️❤️ till dig o alla på bloggen ... Ser du när vårt kärleks barn kommer❤️❤️

14 Skorpan:

skriven

Tror minsann att försäljaren på mobilbutiken flirtade med mig då jag avlade ett besök där idag ;), eller har jag totalt fel? Dagen till ära fick jag hela tre chokladhjärtan att mumsa i mig, inte illa för en singel :D... Fast kanske det lyste lite om mig... Har förstått att det brukar göra det, ibland. Tänk vad lite det behövs för att göra någon glad.
Kram Skorpan

15 Olivia:

skriven

Kan man ringa Nettan nu direkt och bli spådd ?

Svar: Japp, det är bara att ringa :)
Esmaralda

16 Anki:

skriven


Stor hjärtlig kram till er bägge !


Kram Anki med flock

17 Susanne Amalia:

skriven

Är utbjuden i dag ..
restaurang med trevligt sällskap ...
har lite svårt att laga mat med mina händer...

Jag hoppas att ni har haft det bra i Bergslagen... det finns gott om småfolk, vettar; tomtar, skogsrå näcken... mm.
skogen är magisk och trollsk.

Jag har ett favoritställe där jag brukade spela filol .. det är en bäck som porlar och alla möjliga djur brukar samlas där.. utter björn räv varg.. det är magiskt.. en gång när jag kom dit var det redan någon som spelade..
jag kunde höra tonerna men såg ingen...
magi...

Jag har stannat upp och funderat lite över det som hände mig.. armbrott sjukhus upptäckten av felet i magen att det inte finns vener att sticka i i armen .. skallskadan och den man som jag trodde var min vän bara försvann...
Det känndes som om någon knuffade till mig och puttade mig bakifrån ut från tröskeln.. att jag slungades mot dörren som flög upp och flög ut över stentrappan och landade pladask i asfalten med huvudet på fotgallret...

Brutalt vill någon säga något..

I mitt hus har jag blivit puttad nerför trappan, stegen har slagit ihop när jag har stått på den... konstiga saker har hänt...
Det har varit när någon med stark energi har varit på väg att besöka mig..
När Terry Evens skulle komma blev det strömavbrott och han hittade inte fram... när jag skulle gå på storhealing med Anu så blev jag stoppad..
Men jag har aldrig blivit så brutalt stoppad som när jag skulle till er och sedan vidare på en healing kurs..
jag har mer att berätta men väljer att stoppa här...

jag har en fråga som jag förstår om du inte vill svara på men ställer den ändå...
Hur får jag bort den mörka energin som stoppar mina goda avsikter..?????
vill bara ge kärlek och leva med glädje dela solsken och njuta av att hjälpa andra..

Känner att jag har så starkt energifällt att allt dras till detta och jag vet inte hur jag ska värja mig...

Kärlek till universum det existensilla molekyler elektroder sfären ..
jag vill inte leva utan.. det är magiskt...
alla lever i ett quantfysiskt rum där tid och space samverkar..

Tror att ni/du förstår..

Har beställt en liten trasselsudd (hund) ska bli fantastiskt ...
juli kommer hon om det går bra,,

kramar och jag önskar er en fin sista kväll.. och stor hjärtekram till er <3 <3
EllaBella hälsar och Saga med.. de håller stenkoll på matte så att hon inte hittar på något knasigt...
så båda har det lite jobbigt ... men en slick i örat kan de skänka <3





Svar: Den mörka energin får du bort genom att tänka den klart... ta udden ur dess energi och stoppa inte undan.... och när du förbränt den... då är den borta.. kram :)
Esmaralda

18 Fiffi:

skriven

Hej esmeralda hur ser ekonomin ut för vårt företag😊 kram

19 KM:

skriven

Hej!
Jag tappade bort mina glasögon i söndags...Kan du se vart dom finns? Jag har letat desperat överallt :(

Hälsningar

20 Maria:

skriven

Fick jag hjälp av skyddsänglar igår? Gick jag till fel adress?

21 Maria (igen):

skriven

Borde jag vara försiktig efter händelserna igår? Känns oroligt.

22 M:

skriven

Hej Esmaralda!
Kommer det att finnas tillräckligt med jobb inom hemtjänsten nu när jag jobbar som Tim vikarie?
Kram

23 Linnean 🌸:

skriven

Massor av ❤️❤️❤️ till dig åxå!
Du är en underbar människa som man blir glad av och du ger så mycket kärlek!
Tack, och en massa kärlek till dig ❤️

Jag är så glad! Min mobil är lagad! Träffade en underbar taxichaffis som tog mig med till en kompis på Möllan som fixade den snabbt som ögat och till billig penning. På Möllan finns...allt! Sen väntade chaffisen på mig och fixade hem mig. Blev så glad av dessa rara människor! Solen har skinit och det har varit flera plusgrader. Nästan lite vår i luften.
Ha en fin och...hjärtlig kväll! Kram 💖
/Linnean 🌸

Svar: Ja man blir så glad när man möter goa och ärliga människor som är snälla utan egen vinning... kram :)
Esmaralda

24 zaralie:

skriven

Jaa sån fin dag, fick Tillomä blombud från okänd :). Fråga: herr Winter, va känner han för mig? Ska jag höra av mig igen??

25 Agnes:

skriven

Glad Alla Hjärtans dag till er alla!

Kram!

Svar: Detsamma... grattis o kram :)
Esmaralda

26 Tingeling :

skriven

Glad alla hjärtans dag till dig!! 💜

27 Elisa:

skriven

Hej!
Det känns lite jobbigt att vara med, ser det ut att vara värt det?
Kram

28 <3:

skriven

Kram & Love till dig kära Esmeralda på alla 💗dag ! Blev ledsen åt min mammas vägnar att hennes tremänning var så otrevlig mot henne. Skällde ut henne att hon inte ringt upp fast hon ringt flera gånger och Kerstin sagt att jag har inte tid att prata nu. Konstigt att hon inte kan ringa upp min mamma och fråga hur det är med henne. Mamma har det jobbigt nu när pappa är så sjuk. Han har inte fått hjälp än som han skulle behöva. Hoppas att han blir opererad snart. Alltid haft svårt för både Kerstin och hennes dotter Anna. Är det avundsjuka som ligger bakom hennes beteende känts så i alla år. Hade nästan lust att ringa upp henne och berätta att mamma tog mycket illa vid sig efter deras samtal.
Kram
💗💗💗

29 Sus:

skriven

Hej
Happy day❤......
Till alla....
Fick lite tulpaner👍
Love sus

Svar: Härligt med tulpaner.. kram :)
Esmaralda

30 Little miss piggy:

skriven

Glad alla 💜 dag!
Hoppas alla har haft en bra dag? Själv så har jag haft en bra dag på jobbet och resten av kvällen blir att spendera själv igen ... för 33 gången på raken. Köpt rosa rosor till mig själv och gjorde bakelse till mig själv. Blir att äta köpt thai red curry (fryst och in i micron) senare och titta på Jurassic Park II "The lost world".
Är självklart trött på att vara ensam, men hoppas jag inte är ensam nästa år utan att kärleken dyker upp då. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram

Svar: Även om du är trött på ensamheten så låter det som en härlig kväll i alla fall.. kram :)
Esmaralda

31 Ekonomiskt trött:

skriven

En stor kram tillbaks:)<3

Es jag undrar om det alltid kommer vara som det är nu ekonomiskt:(?ser du något positivt förändring snart?

Svar: Det vänder.. inte fort men det går åt rätt håll snart.. kram
Esmaralda

32 N:

skriven

Hej Esmaralda! Är jag med vänner då jag möter kärleken ?
Kram

33 HS:

skriven

Glad alla hjärtans dag till dig Es och Nettan! Tack för alla roliga och intressanta blogginlägg. Kör försiktigt hem. Kram

Svar: Tack & stor kram :)
Esmaralda

34 Tisa:

skriven

Glad alla hjärtans dag! :)

Jo, jag undrar en sak. Om man vill ha en seans men känner sig lite ostabil, hur tänker och känner du kring det? Och om det är ok, påverkas seansen då av sitt mående, att viss information hålls inne eller blir det lika ändå?

Svar: Under en seans skriver jag alltid exakt det som kommer till mig och det finns det sådant kunden inte ska veta eller mår dåligt av att få veta.. då tror jag inte att jag själv får den informationen av våra vägledare....kram
Esmaralda

35 G.H:

skriven

Glad alla hjärtansdag ❤️

Hehe hoppas din vän inte har något emot att du tycker det är mysigare att träffa MG än honom ;)

Esmaralda ,,, om jag skulle söka mig tillbaka till mitt gamla jobb där jag tvingades sluta pga arbetsvisumkrångel (som jag hölll tyst om fram till sista minuten) hur skulle det tas emot? Skulle de anställa mig , skulle jag trivas där ?

Kram!

Svar: Han är härdad !! Känns som om du mår bättre av att gå framåt och inte tillbaka.. kram
Esmaralda

36 Mammi:

skriven

Hej Esmaralda! Jag vet inte hur jag ska göra!
Jag har tidigare studerat 3 år och har 3 år studie skulder men har svårt att få jobb! Jag är dels otålig så kanske ett bra jobb dyker upp?
Annars blev jag sugen att studera 2 år som medicinsk sekreterare då jag såg att de hade den i min stad!
Men vad tror du kan de bli rätt för mig? Eller bör jag satsa på att jobba ett tag/ söka arbete?
Kram

Svar: Jobba gärna ett tag först och låt det sjunka in.. vad du sedan ska välja.. kram
Esmaralda

37 Mim:

skriven

Hej!

Kommer jag att få en bra inkomst så att jag klarar mig??
Ha en bra resa hem imorgon.

Kram

Svar: Tack och ja, det kommer att rätta till sig.. kram
Esmaralda

38 Mim:

skriven

Hej!

Kommer jag att få en bra inkomst så att jag klarar mig??
Ha en bra resa hem imorgon.

Kram

39 Dahlia:

skriven

Glad alla hjärtans dag!

Passar på att fråga denna dag, vad ser du kring mannen som jag börjar prata med över nätet. Är han värd att spendera tid på?

40 Cecilia:

skriven

Tack för att du ger din tid och energi till oss utan att begära någonting tillbaka. Stor kram till dig och er andra!

41 Mammi:

skriven

Hej Esmaralda!
Skulle medicinsk sekreterare passa mig? Skulle jag trivas med yrket?
Kram

42 Filippa:

skriven

Hej kommer de ske något kul i vår för mig?

Kram

43 Ekonomiskt trött:

skriven

Tack snälla för svaret och tack för att du finns härinne för oss alla✿
Hjärtekram ❤️

44 Dilara:

skriven

Hej Es,,

Killen R, är han jag haft förhållande med länge men han har dålig ekonomi men ändå mina känslor har minskat...


Killen B. Är min nya flirt, jag är kär ihonom och han är välutbildad men han har inget körkort pga sjukdom då de drog in det, 'men han säger att han också vill träffas men vars pappa är sjuk och han har lite andra problem som påverkat honom


🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Vem av de ska jag satsa på???
Vad tycker du om detta

MVH D
Kramar


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: