Ingen minns....

 
Ha nu en go fortsatt kväll & helg....
Kram & masssa kärlek
1 Skorpan:

skriven

😂😂 den var bra. Just något sådant skulle det kunna komma ur min mun...

Nu har vi sett äldsta barnet dansa o han var ju riktigt duktig, gav sig hän. En studiekompis sa att det inte gick att ta miste på att det var min son, stackars barn, liknar sin mamma 😉, vem vill det? Ingen...

Lugn kväll o hoppeligen en superbra natt...
Kram Skorpan

2 Sus:

skriven

Hej
Kanske kommer i håg att klämma själv....
Vad är meningen med det som hänt....
Själva lärdomen?
Love sus

3 Nadja:

skriven

Jag vill tacka Dig fina Esmaralda för att Du bryr dig om och hjälper, tack!

Svar: Tack :) kram :)
Esmaralda

4 zara:

skriven

Hihihi:)

Ser du någon liten detalj på min kärlek som jag kan hålla utkik efter?
kram

5 Tingeling :

skriven

Hahaha! Sant 😉

Tänker på inlägget om mobbning. Min dotter verkar ha en stark utstrålning, jag hoppas hon kommer använda den rätt under skoltiden! Visst kommer det gå bra för henne under skoltiden, i det stora hela? Hon är så snäll och go, samtidigt bestämd och envis. Gillar den kombinationen 😄

Bara jag som behöver jobba ännu mera på mitt tålamod och korta stubin. Har blivit hundra gånger bättre, men jag vill ha mitt tålamod tillbaka! Ska jag bara fortsätta med avslappning, massage, osv för att finna mer lugn?

Kram!

Svar: Ja jag ser ingen fara alls kring din dotter :) kram
Esmaralda

6 KristinaF:

skriven

Så du menar att jag inte kommer ha kontakt med Z alls fler gånger?

Den mannen du ser i min framtid, känner jag honom redan eller kommer jag träffa honom? Isåfall var? Via arbete eller socialt?

Tack på förhand..

7 Shari:

skriven


Es, Hur tror du att han tog det/kände kring det jag skrev till honom igår? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

8 Shari:

skriven


Es, Hur tror du att han tog det/kände kring det jag skrev till honom igår? Ser du hur det bli mellan oss nu? Något jAg bör tänka på elr så??

9 Virrhönan:

skriven

Haha jaaa sådär blir det säkert😀
Önskar dej en riktigt trevlig helg, blir det nån födelsedagsfest?
Blire nåt hett till veckan tror du?
Kram 💕

10 Virrhönan:

skriven

Haha jaaa sådär blir det säkert😀
Önskar dej en riktigt trevlig helg, blir det nån födelsedagsfest?
Blire nåt hett till veckan tror du?
Kram 💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: